sowieso Replay en sneaker in 1 zin.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef schatje het volgende:
Ik zou niet blij zijn als mijn man met die Replay sneakers zou thuiskomen.
volstaat ---> dikke urbanquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:19 schreef Noddie het volgende:
ja mar dan geen dikke urban patta pakken anders ziet t er ook ni uit
high dunk volstaat!
sneakersquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:06 schreef demonseeker14 het volgende:
Nieuwe sneakertjes gekocht vanmiddag
[ afbeelding ]
nog eensquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef Sneaksjit het volgende:
[..]
volstaat ---> dikke urban
-----> Volstaat met skinny jeans?:P
eind jaren 80 begin jaren 90 stalla ja, ik vind t allemaal niets.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:52 schreef berkum2step het volgende:
nee man een skinny bij highs is dope die eckte white man en can't jump steelo!
Heb hem wel eens voorbij zien komen in deze serie, ik zal eens zoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef T.a.b. het volgende:
Hey, ik ben op zoek naar deze schoenen, de bovenste. Nu zijn deze volgensmij in beperkte oplage verkrijgbaar..
Als ik ze wil kopen word ik via andere sites doorgelinkt naar de site van urbanoutfitters.com waar ie is uitverkocht. En urbanoutfitters verzendt niet overzee, dus daar heb ik nog niet veel aan.
Dus: weet iemand (toevallig) waar deze schoenen verkrijgbaar zijn? Ik vind ze zooo mooi!
Edit: de volledige naam van de schoen (de bovenste dus) is: "Asics Onitsuka Tiger Samatore".
Urban Outfitters zit sinds kort in Antwerpen ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:18 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Heb hem wel eens voorbij zien komen in deze serie, ik zal eens zoeken.
En zit er geen Urban Outfitters in antwerpen? Anders moet je daar eens kijken!
Succes!
netjes Stansfieldquote:Op zondag 23 december 2007 02:55 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht voor 40 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |