Maargoed, ik moet in januari weer, dus dan is het nieuwe afrijden, en daar heeft hij mij ookal in getraind... En dat ging dus deze keer ookal goed... Maargoed ik zie wel, ik heb er wel vertrouwen in (had ik vandaag ook dus we zullen zienquote:
niet zeurenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:31 schreef Bravebart het volgende:
TT -1
Jawelquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bedankt voor je aanvraag
Je krijgt binnen enkele dagen een contract thuisgestuurd. Onderteken het contract en stuur dit zo snel mogelijk terug. Vier werkdagen daarna kun je tot € 1.000 rood staan.
Echt kutmaandquote:
dan maak jij ze in't vervolgquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelOriginaliteit is geen zonde
Heb ik ookquote:
Ik heb Kets al eens gemaakt, daarom juistquote:
Dat is het minimale, studentenregeling hè.quote:
Weet ik toch niet ik ben dr een tijd nie geweestquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb Kets al eens gemaakt, daarom juist
Toen was jij er wel hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weet ik toch niet ik ben dr een tijd nie geweest
Vind het ook wel prima die TT is iets waar ik me niet druk om maakquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen was jij er wel hoorMaar nvm
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:34 schreef liiszle het volgende:
I know i turn you on, but i'll never be the one, so why your moving on?
what the hell ?quote:
Ik dacht, je zit dikke lyrics te spitten, nou wil ik weten uit welk nummer die komenquote:
oooohquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht, je zit dikke lyrics te spitten, nou wil ik weten uit welk nummer die komen
Ik jouuu ookquote:
Okquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
oooohzeg dat dan gewoon
njha was sugababes
Jij wil echt met iedereen daten hequote:Op dinsdag 11 december 2007 19:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik jouuu ookWanneer gaan we daten
?
Had ik al verteld dat ik met scheaul naar Valencia ga![]()
?
neee? veettttttquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik jouuu ookWanneer gaan we daten
?
Had ik al verteld dat ik met scheaul naar Valencia ga![]()
?
Eind maartquote:
Ik houd van mensen jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij wil echt met iedereen daten he
ik dacht dat ik speciaal wasquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij wil echt met iedereen daten he
Same herequote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:22 schreef rena het volgende:
Jullie weten dat jullie beide een speciaal plekje in m'n hart hebbenLis iets meer dan Bart, ik zal eerlijk zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
we zijn ook heel speciaaaaalquote:
wat een liefjequote:Op dinsdag 11 december 2007 19:22 schreef rena het volgende:
Jullie weten dat jullie beide een speciaal plekje in m'n hart hebbenLis iets meer dan Bart, ik zal eerlijk zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeeeel erg ja!quote:
I do ?quote:
vooooral jijquote:
Neuh, jij meerquote:
quote:
nnoooooitquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:41 schreef xannie90 het volgende:
hebben jullie het al de hele avond over wie het liefst is?
Ja! En dat gaat nog uuuuren zo doorquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:41 schreef xannie90 het volgende:
hebben jullie het al de hele avond over wie het liefst is?
Fiets, ik vind jou een vriendelijke jongen, chapeau! 14.gifquote:
Doeg lieverdquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:51 schreef liiszle het volgende:
Liiiiiszle is dr vandeur
liefs en een kusje voor die lief zijn
Je klinkt als een hippiequote:Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef xannie90 het volgende:
[..]
hoi hoi
tja als we lief blijven doen is er tenminste een stukje vrede op aarde![]()
Nu probeer je het alweerquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fiets, ik vind jou een vriendelijke jongen, chapeau! 14.gif
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef xannie90 het volgende:
[..]
hoi hoi
tja als we lief blijven doen is er tenminste een stukje vrede op aarde![]()
Jij begon over neukenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu probeer je het alweer![]()
Ik wil geen seks![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:58 schreef xannie90 het volgende:
de ene mag het niet over seks hebben,
de ander is een hippie en wil wel seks
oh dat komt wel overeen
hippie en seks
Jaahaaa maar niet met jouquote:
Cancerquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaahaaa maar niet met jou![]()
![]()
quote:#56 Bravebart 58124
#57 nikky 58124
Ik wel (L)quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:04 schreef xannie90 het volgende:
ik hou niet van natuurkunde (A)
what's up met de nmmr 56 en 57?
Ik welquote:
Alfaquote:
hoooiquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:23 schreef xannie90 het volgende:
[..]
er is niets mis met alfa's, zonder hen zou de wereld niet verder draaien![]()
hoi rein
Als je dat denkt ben je inderdaad een überalfaquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:23 schreef xannie90 het volgende:
[..]
er is niets mis met alfa's, zonder hen zou de wereld niet verder draaien![]()
hoi rein
ik zie de techneuten nog niet besturen, want dan ben je bezig met alfazakenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dat denkt ben je inderdaad een überalfa
Met alleen alfa's had de mens nu al niet meer bestaan in deze vormquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:31 schreef xannie90 het volgende:
[..]
ik zie de techneuten nog niet besturen, want dan ben je bezig met alfazaken
Uuh jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:34 schreef xannie90 het volgende:
waren we dan al allemaal jou seksrobotjes ?
waar blijft onze lieve sfeer :| ?
Whehequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Avond
Net mijn fiets weer even geducttaped
^^quote:
Aaahwquote:
Jupquote:
ik ben meestal net iets te lui om via "reageer" te reagerenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JupWel moe, dus vroeg naar bed
Maar eerst nog ff muziek luisteren
msn smileys werken niet![]()
Lambalquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef xannie90 het volgende:
[..]
ik ben meestal net iets te lui om via "reageer" te reageren
niet lief bart, nu weer naar de c1000 te gaan...
bij ons issie maar tot 9 open
ik heb gewooooon waterquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lambal
Zo, tijd voor een kopje theeMeer mensen?
Water is saai..........quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:30 schreef xannie90 het volgende:
[..]
ik heb gewooooon water
koekje erbij?
misschein wel saai, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Water is saai..........
Maar een koekje is wel lekker
Jovink en de Voederbietels - Nooit meer noar Ikea
Alweer terugquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef xannie90 het volgende:
[..]
ik ben meestal net iets te lui om via "reageer" te reageren
niet lief bart, nu weer naar de c1000 te gaan...
bij ons issie maar tot 9 open
Mwaah, doe mij maar water met een smaakje, oftewel theequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:40 schreef xannie90 het volgende:
[..]
misschein wel saai, maar wel lekker
ik heb jodenkoekjes,
cake
en dropjes
yayquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alweer terugHier elke dag tot 10
Behalve zondag; dan maar tot 6
Welke van de wat ?quote:
Alles wat sweet isquote:
Doeiquote:
Tududuuduuuu, tudutututuuuuuuuu!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:38 schreef rena het volgende:
Haai!
Oehhhh.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tududuuduuuu, tudutututuuuuuuuu!
Hallo, hoe gaat?quote:
Ouwe spammert.quote:
Haha gefeliciteerd, maar ik ben niet oudquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ouwe spammert.
Gaat prima. Was alleen verjaardag van m'n opa vergeten.Maar ben nog even langs geweest.
Met jou dan?
wat ik net zeiquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ouwe spammert.
Gaat prima. Was alleen verjaardag van m'n opa vergeten.Maar ben nog even langs geweest.
Met jou dan?
quote:
Deze tijd van het jaar wel jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:36 schreef liiszle het volgende:
weeetje dat in drenthe bijna 5 graden kouder is dan hier ?
no fakking wai.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:38 schreef Bravebart het volgende:
Scheelt trouwens maar 2 graden hoor
Ik ga vrijdag op excursie naar Drenthequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
no fakking wai.
echt, gister, ging ik weg daar, was t 2 graden
ik kwam hier, 6.5 graad !
Kan nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
no fakking wai.
echt, gister, ging ik weg daar, was t 2 graden
ik kwam hier, 6.5 graad !
Uitje met de stichting?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag op excursie naar DrentheJammer dat je d'r dan niet bent
Westerbork, Hunebedden en Orvelte.quote:
Omgquote:
l0ller pwndquote:
Jezusquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:47 schreef rena het volgende:
[..]
Westerbork, Hunebedden en Orvelte.
Yay![]()
Kom je me gezelschap houden
?
Das boven de poolcirkel ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:36 schreef liiszle het volgende:
weeetje dat in drenthe bijna 5 graden kouder is dan hier ?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jezus![]()
Kom laten we naar drenthe gaanWesterbork
![]()
2 torens en 112.000 straatstenen op de kant
![]()
Stukje spoor
en een aftandse keet met ene paar posters
![]()
Orvelte![]()
Een plaggenhutje
Hunnebedden
![]()
![]()
rot toch op
Als je in de buurt van Assen komt moejt zegge
Enig cultureel besef is jou ook onbekend hèquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jezus![]()
Kom laten we naar drenthe gaanWesterbork
![]()
2 torens en 112.000 straatstenen op de kant
![]()
Stukje spoor
en een aftandse keet met ene paar posters
![]()
Orvelte![]()
Een plaggenhutje
Hunnebedden
![]()
![]()
rot toch op
Als je in de buurt van Assen komt moejt zegge
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:53 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar het wordt gewoon een dag lol trappen met m'n bitches
![]()
![]()
Ik heb je nummer niet![]()
En nu ben ik echt slapen
Sodemieter opquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Enig cultureel besef is jou ook onbekend hè
NL2 kijken, NU, verplicht!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sodemieter opcultureel besef
![]()
Als vladje nog bij ons was dan had je geweten hoe wij daar over denken hier in Drenthe
Heb ik al gezienquote:
Yvonne leest niet mee hoor, je kan weer stoppenquote:Op woensdag 12 december 2007 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb ik al gezienTevens vind ik de eerste wereldoorlog erg intressant
nee gek, ik ga een keer meequote:Op woensdag 12 december 2007 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Yvonne leest niet mee hoor, je kan weer stoppen
Naar ?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee gek, ik ga een keer mee
Jweets belgiequote:
Lachenquote:Op woensdag 12 december 2007 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jweets belgie![]()
De loopgraven in
Wat doe je dan?quote:
chickies pwnen in de biebquote:Op woensdag 12 december 2007 08:57 schreef NikosfromBarbados het volgende:
goedemorgen!
3 waterleidingen geknapt hier op school.
Hele dag een beetje in de mediatheek zitten nietsen dus
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
chickies pwnen in de bieb![]()
ha fiettttsssiiieequote:
Zeu project afquote:
je bent niet de enigstequote:Op woensdag 12 december 2007 11:48 schreef liiszle het volgende:
ik verveel me.
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gore kuthoer die mijn broodje bal probeert te stelen
Zeu
Hij was heerlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 12:20 schreef xannie90 het volgende:
[..]
aaah arme jij![]()
ik hoop dat je er dan maar wel van hebt genoten he...
na al die moeite voor dat broodje![]()
wij hebben nieteens broodjes te koop![]()
kutschool
ooh mooi,quote:
het is ook midden op de dag joh ;Pquote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef liiszle het volgende:
ik verveel me nog steeds.
ja, dat is t dus juistquote:Op woensdag 12 december 2007 12:44 schreef xannie90 het volgende:
[..]
het is ook midden op de dag joh ;P
maja ik heb bijna pauze
xxx
Douchen!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:20 schreef liiszle het volgende:
En nuuuuu even douchen liefjes
Ik ben ook saaiquote:
LIIISZLLEEEEquote:Op woensdag 12 december 2007 13:32 schreef liiszle het volgende:
OSSHHIII
jaaaquote:
And that's a good thingquote:
Nou nog bier leren drinken zonder te flippen, dan word je misschien ooit nog wel eens een echte vent...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Borkydude het volgende:
Breezerjeugd!
Mijn ritme begint Bart-achtige vormen aan te nemen. Ik ben nu al drie dagen om 5 uur opgestaan en ik voel me nog steeds fit
Moet kunnen tochquote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Borkydude het volgende:
Breezerjeugd!
Mijn ritme begint Bart-achtige vormen aan te nemen. Ik ben nu al drie dagen om 5 uur opgestaan en ik voel me nog steeds fit
Bier schmierquote:Op woensdag 12 december 2007 13:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou nog bier leren drinken zonder te flippen, dan word je misschien ooit nog wel eens een echte vent...
Je gaat altijd volslagen debiele vragen stellen na een paar biertjes, en kutgeintjes uithalen en zoquote:
nnjha, tis koud daarquote:Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Lisje, wat doe je thuis?En hoe bevalt het in het hoge noorden?
Woah das niet slechtquote:
Met die erbij zelfs een quintet.quote:
3 dagen, en dan vakantiequote:Op woensdag 12 december 2007 14:10 schreef oshiro het volgende:
[..]
Woah das niet slechtHoe lang daarna weer?
jaa, maar das niet mijn specialiteitquote:
Oh de luxequote:
Okeequote:Op woensdag 12 december 2007 14:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaa, maar das niet mijn specialiteit
Winterspoorrttquote:
Wrijf het er maar inquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou nog bier leren drinken zonder te flippen, dan word je misschien ooit nog wel eens een echte vent...
Bah zulks een saaie dag voor ons allenquote:
Ik heb symposium tot half 6 en dan borrelquote:Op woensdag 12 december 2007 14:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
Bah zulks een saaie dag voor ons allen
Kunnen we niet wat gaan doen of zo?
Bij stairway kunnen we ook borrelenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb symposium tot half 6 en dan borrel
Maar niet gratisquote:Op woensdag 12 december 2007 14:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Bij stairway kunnen we ook borrelen
Boeiend.quote:
Zekerquote:
Maak er dan wat vanquote:
wel okay hoorquote:
Brieven vouwenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet zo weer brieven vouwen enzo dus valt weinig van te maken
Ja kerstkaarten endsu in een envelop doen bij de sportschool, tering werk maargoed wel gezellig opzichquote:
Damn wat een kutwerkquote:Op woensdag 12 december 2007 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja kerstkaarten endsu in een envelop doen bij de sportschool, tering werk maargoed wel gezellig opzich
ik doe andere dingenquote:
* oshiro checkt z'n winstuitkeringquote:Op woensdag 12 december 2007 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeker
December is een dure maand
Nee hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 16:42 schreef liiszle het volgende:
hoi fiets. laat je me in de steek voor mandy
Viel best meequote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef liiszle het volgende:
×xx~ MaNd¥ ~xx× IcK Hou soVeell Van Jouuu DUsHii van Miiiiii
hahahahhahahahahahahahahahahhahaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee hoorjij bent nog steeds mijn lustobject
Dat zit gewoon in een deel van het ras kassameisjequote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Viel best mee![]()
Ze lachte zo lief
Nee ik ben lui, btw krijg net een mail:quote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik doe andere dingen
eenn jij kan ook best tegen mij praten op msn
quote:Beste allemaal (Jasper: geen brief; Auneet: reminder: 7 decmber volgens de afspraak; nu: 14 december a.s.),
Er is een waarschuwingsbrief, ondertekend door mij en het hoofd Examenbureau, Bob Giskes), naar jullie onderweg met het uitdrukkelijke verzoek je opdracht voor literatuur (zie Blackboard, rooster prikbord lokaal 015, uitgedeelde hand-outs tijdens SE-A; introductieles module B, mail vorige week) woensdag 12 decmbe a.s. (12.00 uur of 13.00 uur) of vrijdag 14 december a.s. (12.00 uur) op school te komen maken.
Doen jullie dit niet, dan is het einde H4, Engels, mag je niet verder gaan na de kerstvakantie en ga je niet over naar H5!!! Laat het dus niet zo ver komen en kom deze week naar school om te doen wat je moet doen, zoals afgesproken ..!
Ik verwacht dat jullie reageren op dit mailtje en/of de waarschuwingsbrief en mij tijdig telefonisch of per mail mij bevestigt wanneer en hoe laat jullie op woensdag of vrijdag a.s. gaan komen.
Wat slechtquote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb gister voor 60 euro aan postzegels meegegraait![]()
Betaald krijg je dus wel
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in een deel van het ras kassameisje
Er zitten ook verdomd lelijke tussen trouwens, maar het overgrote deel is bij ons echt knap
Jij komt er welquote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb gister voor 60 euro aan postzegels meegegraait![]()
Betaald krijg je dus wel
ja tochquote:
Ja, afschieten, of allemaal in drenthe zettenquote:
Hahaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek altijd het leukste meisje uiten als het alleen maar vrouwen zijn dan leg ik alles weer terug
Met die makeup van ze verlichten ze heel drenthequote:Op woensdag 12 december 2007 17:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja, afschieten, of allemaal in drenthe zetten
Jij bent er al, dus zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Haha
Ik heb ook wel eens alleen wat bullit gekocht om dan bij cheyenne af te rekenenMaar ik had op zich wel dorst ook na een dagje werken
Of aan een touwtje rijgen en gebruiken als vogelvoer ofzoquote:Op woensdag 12 december 2007 17:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
Als jij lis der vriend zou zijn dan zou je de komende 4 jaar geen sex hebbenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij bent er al, dus zou zomaar kunnen
Valt mee, je hebt 'r nog niet gezienquote:
Aiaiquote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij bent er al, dus zou zomaar kunnen
Picsquote:Op woensdag 12 december 2007 17:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Valt mee, je hebt 'r nog niet gezien.
Not here, not herequote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij lis der vriend zou zijn dan zou je de komende 4 jaar geen sex hebben
Ik heb btw sowieso geen sex de komende 4 jaar, en sowieso nooit met Lisquote:Op woensdag 12 december 2007 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij lis der vriend zou zijn dan zou je de komende 4 jaar geen sex hebben
?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb btw sowieso geen sex de komende 4 jaar, en sowieso nooit met Lis
Hehequote:Op woensdag 12 december 2007 17:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
?![]()
Niet met lis dat had ik al door
Jij weet al dat je de komende 4 jaar geen seks zult hebbenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij weet al dat je de komende 4 jaar geen seks zult hebbenboh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |