Mja, dat noemt de rest van Nederland hoerenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:14 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekkere losse dames, en ze lijken niet moeilijk
Tsja met Ant en Bram komt ook nog en Daan is er ook dus is wel ff gezelliequote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
en wij hebben een GPSdus hoef j enoiet op te letten
hahahahah de Gps van Jeroen is belgischze praat met een achterlijk accent
kijk aaaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja met Ant en Bram komt ook nog en Daan is er ook dus is wel ff gezellie![]()
Ga jij nog wat doen dan?
het was eigenlijk heel gezelligquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was een leuke rit zeker gister
Jeuj, loads of fun!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja met Ant en Bram komt ook nog en Daan is er ook dus is wel ff gezellie![]()
Ga jij nog wat doen dan?
quote:
Die negert, jeweetquote:
Zo noem ik vrouwen bij voorbaat al nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat noemt de rest van Nederland hoeren
Jaquote:
Hoe danquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:21 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Zo noem ik vrouwen bij voorbaat al niet
whhehehehequote:
Wat zei die dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
kijk aaaan
daan begon gekke dingen te zeggen net![]()
ik ga zo even pakketje op de post doen, dan naar mn opa en oma, en vanaaf met glenn
preciesquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
precies![]()
hahah, maar euh
hoezo je oude UI ?
17quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
whhehehehe
ja hijs 17.
tevens smste vladie iets heel liefs naar mij vrijdag nacht :p
mjha iets over Squote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat zei die dan?![]()
Glenn je nieuwe vriendje?
nee, ik heb gewoon respect voor vrouwen. een losbandig type is geen hoer. iemand die neukt voor geld is een prostitueequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe danGebruik jij het woord pros-ti-tu-ee nog ?
hahah, ja ik voelde me weer helemaa thuis toen ik op fok belandequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had ik zin inEn die kan wel een kerstmuts
naar mij iets over lust objectecnquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
17![]()
Oooh naar mij alleen of ik veilig thusi was gekomen![]()
De kuthoer
Hahaha ik weet genoegquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
naar mij iets over lust objectecn![]()
hahahhahahahaquote:
Vertel is op msn, ik heb ook wel wat dingen van S gehoord die ik niet vind kunnen maargoed ik ga daar verder niet over doorquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
mjha iets over Sdie heeft blijkbaar leuke verhalen lopen ophangen
oh, en nee (nog) niet
ochquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertel is op msn, ik heb ook wel wat dingen van S gehoord die ik niet vind kunnen maargoed ik ga daar verder niet over door![]()
Laat ik het erop houden dat ie lef heeft dat ie het tegen me zegt want had hem net zo goed een paar beuken kunnen verkopen voor zulke opmerkingen
Is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah, ja ik voelde me weer helemaa thuis toen ik op fok belandejij oude UI, Jordy ook
Ah! Dus ook geen hoerquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:25 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon respect voor vrouwen. een losbandig type is geen hoer. iemand die neukt voor geld is een prostituee
Zal wel hetzelfde zijn als dat hij tegen mij heeft gezegd dan als je over respectloos begintquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
ochalles wat S zegt doet me niets
dus t maakt mij vrij weinig uit
maar hijs wel errrggg respectloos bezig.. en dat is zondemaakt ie geen vrienden mee
Ergo: S is een sukkel -> /block -> nextquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde zijn als dat hij tegen mij heeft gezegd dan als je over respectloos begint![]()
Achja btje jammer allemaal.
tja.. tis zondequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde zijn als dat hij tegen mij heeft gezegd dan als je over respectloos begint![]()
Achja btje jammer allemaal.
staat ie al bij mijquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ergo: S is een sukkel -> /block -> next
Tsja over mij zegt ie niks fouts, ging meer over dingen over Lis die ik niet vind kunnen en veel over hem zeggen, zeker dat hij het tegen mij durft te zeggen zegt al vrij veel, tis dat ie politie isquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ergo: S is een sukkel -> /block -> next
Jij veel plezier met je nieuwe liefde, ciaoquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
tja.. tis zonde
t maakt m everder alleen geen fuck uit![]()
maar goed, ik gaaaaat dr vandoor![]()
succes zo
doe ze de groeten
Is datquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:35 schreef NikosfromBarbados het volgende:
Hier krijg je altijd klappen als je over een ander luld
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja over mij zegt ie niks fouts, ging meer over dingen over Lis die ik niet vind kunnen en veel over hem zeggen, zeker dat hij het tegen mij durft te zeggen zegt al vrij veel, tis dat ie politie is![]()
Nee naja tis wel een ok gozer, maar dit was weer erg jammer van hem
truequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja over mij zegt ie niks fouts, ging meer over dingen over Lis die ik niet vind kunnen en veel over hem zeggen, zeker dat hij het tegen mij durft te zeggen zegt al vrij veel, tis dat ie politie is![]()
Nee naja tis wel een ok gozer, maar dit was weer erg jammer van hem
ik ga naar mn opa en oma schatquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij veel plezier met je nieuwe liefde, ciao![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
het geven wel, het ontvangen is minder
wat is een balkenende?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ff voor de check hè, hoeveel Balkenende verdienen jouw pa en ma bij elkaar ?
€ 126.400quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:49 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
wat is een balkenende?
Jaar natuurlijkquote:
Dat maakt mij verder niets uit, ik moest afrijden dus dan doe ik opzich wel redelijk normaal, maargoed blijkbaar moet ik de volgende keer ook maar gewoon vol gas gaan danquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
omg dat van die 80 km wegZelfs op een 60 weg trok ik die bmw vol gas in de 3
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat maakt mij verder niets uit, ik moest afrijden dus dan doe ik opzich wel redelijk normaal, maargoed blijkbaar moet ik de volgende keer ook maar gewoon vol gas gaan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |