Maargoed, ik moet in januari weer, dus dan is het nieuwe afrijden, en daar heeft hij mij ookal in getraind... En dat ging dus deze keer ookal goed... Maargoed ik zie wel, ik heb er wel vertrouwen in (had ik vandaag ook dus we zullen zienquote:
niet zeurenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:31 schreef Bravebart het volgende:
TT -1
Jawelquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bedankt voor je aanvraag
Je krijgt binnen enkele dagen een contract thuisgestuurd. Onderteken het contract en stuur dit zo snel mogelijk terug. Vier werkdagen daarna kun je tot € 1.000 rood staan.
Echt kutmaandquote:
dan maak jij ze in't vervolgquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelOriginaliteit is geen zonde
Heb ik ookquote:
Ik heb Kets al eens gemaakt, daarom juistquote:
Dat is het minimale, studentenregeling hè.quote:
Weet ik toch niet ik ben dr een tijd nie geweestquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb Kets al eens gemaakt, daarom juist
Toen was jij er wel hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weet ik toch niet ik ben dr een tijd nie geweest
Vind het ook wel prima die TT is iets waar ik me niet druk om maakquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen was jij er wel hoorMaar nvm
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:34 schreef liiszle het volgende:
I know i turn you on, but i'll never be the one, so why your moving on?
what the hell ?quote:
Ik dacht, je zit dikke lyrics te spitten, nou wil ik weten uit welk nummer die komenquote:
oooohquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht, je zit dikke lyrics te spitten, nou wil ik weten uit welk nummer die komen
Ik jouuu ookquote:
Okquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
oooohzeg dat dan gewoon
njha was sugababes
Jij wil echt met iedereen daten hequote:Op dinsdag 11 december 2007 19:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik jouuu ookWanneer gaan we daten
?
Had ik al verteld dat ik met scheaul naar Valencia ga![]()
?
neee? veettttttquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik jouuu ookWanneer gaan we daten
?
Had ik al verteld dat ik met scheaul naar Valencia ga![]()
?
Eind maartquote:
Ik houd van mensen jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij wil echt met iedereen daten he
ik dacht dat ik speciaal wasquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij wil echt met iedereen daten he
Same herequote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:22 schreef rena het volgende:
Jullie weten dat jullie beide een speciaal plekje in m'n hart hebbenLis iets meer dan Bart, ik zal eerlijk zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |