abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:20:10 #101
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55266739
Centraal lijkt me beter, ipv Bahia, maar Bahia doet het helemaal niet zo slecht dit seizoen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:30:01 #102
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55266988
J. Buijs moet je centraal gebruiken; en aangezien er geen reden is om aan te nemen dat het ineens beter staat als we hem er in zetten in plaats van Bahia moet hij gewoon lekker op z'n beurt wachten.
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:31:29 #103
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55267018
quote:
Ekramy mag weg bij Feyenoord als Timmer blijft

In het geval Henk Timmer zijn contract bij Feyenoord verlengt, mag tweede doelman Sherif Ekramy de club verlaten. De Egyptische keeper wil in deze fase van zijn carriere meer aan spelen toekomen. Omdat de club dan slechts terug kan vallen op Erwin Mulder oriënteert de club zich al op een nieuwe keeper.

Hiervoor heeft het inmiddels Piet Velthuizen bekeken en is de jonge Braziliaan Darley op dit moment op proef. De kans is groot dat Timmer bijtekent, vermoedelijk tot medio 2010.

Altijd roepen ze dat het zo'n groot talent is dit en dat, maar vervolgens durven ze hem 4 jaar niet te gebruiken "omdat hij nog niet genoeg ervaring heeft"

!
pi_55268954
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:31 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Altijd roepen ze dat het zo'n groot talent is dit en dat, maar vervolgens durven ze hem 4 jaar niet te gebruiken "omdat hij nog niet genoeg ervaring heeft"

!
Zum kotsen idd

Een afbouwende Timmer verkiezen boven een talent als Ekramy.

vrijdag 14 december 2007 @ 14:32:57 #105
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55270069
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zum kotsen idd

Een afbouwende Timmer verkiezen boven een talent als Ekramy.

Ekramy heeft toch nog niets bewezen en met Timmer heb je gewoon een goede en betrouwbare keeper.
Maar ik begrijp ook niet waarom ze 'm niet een jaartje verhuren voor ervaring
Ik ben inmiddels overleden
pi_55270285
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:32 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ekramy heeft toch nog niets bewezen en met Timmer heb je gewoon een goede en betrouwbare keeper.
Maar ik begrijp ook niet waarom ze 'm niet een jaartje verhuren voor ervaring
Timmer zie ik nooit punten pakken zoals Gomes en Stekelenburg wel doen. Ook erger ik me al 2 seizoenen lang elke wedstrijd aan de lange ballen en uitrappen van Timmer. Er gaan er elke wedstrijd wel 4/5 over de zijlijn.
pi_55270432
quote:
In het seizoen 2006-07 werd door het TIFO-Team bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax een meterslang spandoek gebruikt met de afbeeldingen van Feyenoord-krijgers en ridders die Ajacieden voor moesten stellen.

Dit “Braveheart” doek werd na afloop geveild en is het opgekocht door een bedrijf. Zij hebben dit opgehangen aan een parkeergarage bij hun kantoor. Vlak bij een kantoor van de ABN-Amro bank, de hoofdsponsor van Ajax.

Haha, wel grappig
pi_55270894
Feyenoord-trainer Bert van Marwijk heeft Chun-Soo Lee bij de selectie gehaald voor het duel met AZ op zaterdag. Na een afwezigheid van twee weken meldde de Zuid-Koreaan zich woensdag bij zijn club.

Hoewel hij twee weken in eigen land verbleef en dus niet met de groep trainde, kon hij zonder moeilijkheden aansluiten bij de groep. 'Hij heeft drie keer mee getraind en het ging alle keren zonder problemen', zegt Van Marwijk op de site van de Rotterdammers.

De trainer wilde verder niet al te diep ingaan op de kwestie met Lee. Voor Van Marwijk is de kous af, sinds hij de aanvaller woensdag heeft gesproken: 'Hij heeft aangegeven dat zijn moeder volgende week hierheen komt, wat aangeeft dat hij dus wel wat problemen heeft gehad. De afspraak was dat hij twee weken wegbleef en daar heeft hij zich aangehouden. Dat maakt hem er geloofwaardiger op. Hij snapt ook hoe er hier op zijn plotselinge vertrek is gereageerd. Voor mij staat er een streep onder.'

Van vi.nl
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:28:49 #109
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55271159
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Haha, wel grappig
sowieso een tof spandoek
pi_55272103
Ik denk dat Lee gaat scoren
Woo-loo-loo!
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:12:57 #111
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55272216
Pff, nog een jaar Timmer.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  vrijdag 14 december 2007 @ 17:45:06 #112
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55274123
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:09 schreef BobbyHill het volgende:
Ik denk dat Lee gaat scoren
Wie?

Ik denk Makaay
pi_55275562
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, nog een jaar Timmer.
Timmer doet het toch geen eens zo slecht, dit seizoen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:15:25 #114
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55275676
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Vind ik niet, maar gaan wel veel ballen uit als die moet uittrappen/gooien. Voor de rest wel een degelijke keeper verder.
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:24:48 #115
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55275917
quote:

[..]

Nee, dat is het ook niet.

Ik mag Timmer gewoon niet, zijn hele houding, manier van doen en zelfs hoe hij praat.
Vind het gewoon een onsympathieke vent. Heel raar, nog nooit eerder zo gehad bij een vaste basisspeler van Feyenoord.
kankelul.
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:45:45 #116
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_55276525
quote:
ulio Cruz heeft de vierde DVD in de serie Feyenoord Voor Altijd in ontvangst genomen. Op die DVD is een reconstructie te zien van de legendarische wedstrijd Feyenoord-Juventus. Met twee goals speelde Cruz daarin een hoofdrol. 'Ik herinner me die wedstrijd nog heel goed. Het zijn mooie herinneringen, vooral omdat de mensen die wedstrijd nog steeds koesteren. Dat doet me ontzettend goed', zei Cruz, die even in Nederland was om met Internazionale tegen PSV te spelen.

Cruz, de man die drie seizoenen voor Feyenoord speelde, was met zijn enige goal de matchwinner in Eindhoven. Het interview met Julio Cruz is vrijdag (Digitenne) en zaterdag (RTL) in Feyenoord TV te zien.

Cruz had, nadat hij de DVD met reconstructies van Feyenoord-Juventus en Feyenoord-Tottenham Hotspur in ontvangst had genomen, aan het einde van het gesprek nog een boodschap voor de supporters in Rotterdam. 'Toen ik wegging had ik de woorden noch het juiste moment om ‘tot ziens’ te zeggen tegen de fans van Feyenoord. Maar nu wil ik graag zeggen, dat zij mij nergens voor moeten bedanken. Ik ben degene die dankbaar is. Voor de kans om in Europa te komen spelen en om me te laten zien in Europa. Ik groet iedereen. Laten we hopen dat we dit jaar weer eens een kampioenschap kunnen vieren.'
Julio
pi_55276982
Tegenvaller, de politie-acties mogen doorgaan komend weekend.

De wedstrijd zal wel worden afgelast denk ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55277615
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Tegenvaller, de politie-acties mogen doorgaan komend weekend.

De wedstrijd zal wel worden afgelast denk ik.
Belachelijk zou dat zijn.

Er is helemaal niet zoveel politie nodig bij Feyenoord - az. Wat een kutzooi. Wordt ie ook niet meer op zaterdagavond gespeeld natuurlijk.

Ik ga er voorlopig gewoon vanuit dat ie gespeeld wordt.
pi_55278598
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Haha, wel grappig
Die zal lang blijven hangen...
pi_55278643
Gewoon spelen lijkt me het beste, voor er dwazen hun woede koelen op maasgebouw ofzo

* TJDoornbos Is morgenavond gewoon weer in vak E
  vrijdag 14 december 2007 @ 22:48:24 #121
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55280833
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Julio
idd
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:55:13 #122
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55283596
quote:

[..]

Ik vind hem helemaal niet slecht keepen, in ieder geval dit seizoen zeer aardig, en vind het ook geen verkeerde kerel. Alleen haalt hij idd wel vaak het tempo er uit en schiet ie nogal es een bal uit ofzo. Niet dat dat opzich nou dodelijk zou zijn maargoed. Wat ik veel erger vind is dat ze bij Feyenoord alsnog niet aan uitbouwen denken. Als je een groot talent laat verpesten voor een afbouwer vind ik dat niet echt je van het. Dat geld overigens niet alleen op die positie. We hebben amper spelers van een jaar of 25 die richting hun top kunnen bouwen, zonder voor die tijd verkocht te zijn of geblesseerd te zijn zeg maar...
pi_55284610
Ekramy moet zeker niet verkocht worden, dat is echt kapitaalvernietiging, maar wel verhuurd. Je kunt hem gewoon niet nog langer op de bank houden, maar je kunt ook Timmer er niet uithalen als hij het gewoon prima doet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_55286122
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:24 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Nee, dat is het ook niet.

Ik mag Timmer gewoon niet, zijn hele houding, manier van doen en zelfs hoe hij praat.
Vind het gewoon een onsympathieke vent. Heel raar, nog nooit eerder zo gehad bij een vaste basisspeler van Feyenoord.
Heb een beetje hetzelde bij timmer, vind het gewoon een jankmuil..
Had van mij niet hoeven komen toen.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_55287169
ben er vanavond niet bij ivm studie
Ren wel meteen naar de pub wanneer de wedstrijd begint. Hoop echt op weer een partij a la joden thuis (en dan met winst deze x!)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_55288116
GVD. Hoeren van Justitie!
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:08:37 #127
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55288136
Afgelast dus. De politie is je beste vriend
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_55288168
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:08 schreef Tomasso het volgende:
Afgelast dus. De politie is je beste vriend
Dat jij die grap nog steeds gelooft
pi_55288202
Lekker trouwens. De klantenservice weet nog van helemaal niets.
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:15:30 #130
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55288250
Lekker dan Had er juist zo'n zin in...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_55288286
KANSLOOS!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:35:23 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55288665
Fijn....

A.C.A.B.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55289069
Wat een bullshit zeg, godverdomme.

Alsof er iets zou gebeuren vanavond, stelletje paniekzaaiers

KUT
pi_55289117
Ik voel een spandoeken actie 26-12 tegen de politie opkomen!!
pi_55289134
Als ze die inhaalwedstrijd 6 januari doen kunnen ze helemaal de tering krijgen, 7 januari tentamen...

Door welke mongolen wordt opstelten geadviseerd trouwens?

Tyfuspolitie. Wat Reker zegt, schrijf een dag geen parkeerbonen uit ofzo.
pi_55289178
misschien voor feyenoord wel beter...niet leuk voor ons..maar Feyenoord- Az in maart met hofs, bruins en evt. aankoop kan best goed uitpakken
Hell To The Liars
pi_55289187
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:01 schreef Droopie het volgende:
misschien voor feyenoord wel beter...niet leuk voor ons..maar Feyenoord- Az in maart met hofs, bruins en evt. aankoop kan best goed uitpakken
Waarschijnlijk hebben hun dan Alves
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:03:02 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55289213
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:58 schreef EnactedChaos het volgende:
Door welke mongolen wordt opstelten geadviseerd trouwens?
Door de politie zelf natuurlijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_55289287
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Door de politie zelf natuurlijk.
Was ook niet echt als vraag bedoeld maar meer als een uitspraak van verbazing en woede of zoiets

KUT

Het is eigenlijk om te janken... De belangrijkste man van Rotterdam en die weet niet eens hoe of wat Nee, die gaat overleggen met ene Cohen die met een risicowedstrijd ajax - psv zit. Ik zie totaal het nut niet in om samen die wedstrijden af te lassen.
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:08:54 #140
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55289333
Ja, ga schelden op Opstelten en geef de politie wat ze willen.
pi_55289420
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:06 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Was ook niet echt als vraag bedoeld maar meer als een uitspraak van verbazing en woede of zoiets

KUT

Het is eigenlijk om te janken... De belangrijkste man van Rotterdam en die weet niet eens hoe of wat Nee, die gaat overleggen met ene Cohen die met een risicowedstrijd ajax - psv zit. Ik zie totaal het nut niet in om samen die wedstrijden af te lassen.
Opstelten heeft 110% gelijk.
Er zal maar eens iets uit de hand lopen. Wat dan? Dan heeft de gemeente Rotterdam echt grote problemen omdat ze niet naar het advies van de Politie hebben geluisterd. Dan krijg je weer zo'n slepende zaak van een jaar of 10 met allemaal commissies.
pi_55289439
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:08 schreef Tomasso het volgende:
Ja, ga schelden op Opstelten en geef de politie wat ze willen.
Ik scheld niet op Opstelten, vind het alleen raar dat ze gezamelijk besluiten die wedstrijden te cancelen terwijl ze niet te vergelijken zijn.

Bij Feyenoord - az is veel minder politie nodig dan bij ajax- psv, dus waarom in hemelsnaam dan maar samen zeggen dat ze geen doorgang kunnen vinden. Ik vind t veel te makkelijk.
pi_55289466
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Er zal maar eens iets uit de hand lopen. Wat dan? Dan heeft de gemeente Rotterdam echt grote problemen omdat ze niet naar het advies van de Politie hebben geluisterd. Dan krijg je weer zo'n slepende zaak van een jaar of 10 met allemaal commissies.
Ach, ik weet nog steeds hoe het nu precies zou gaan nu die acties door mogen gaan, het is toch niet zo dat er geen enkele agent zou lopen?
pi_55289477
Ivo kon niet anders door die politiehoeren!!
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:15:19 #145
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_55289480
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Helemaal niet, dan heeft de politie grote problemen omdat ze wisten dat er een groot evenement plaatsvond maar zich bewust low-profile hielden. Snap het echt niet, als ze gewoon zeggen dat die wedstrijden doorgaan, dan MOET de politie wel aanwezig zijn, is hun plicht.

Evengoed klote.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:18:33 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55289535
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Helemaal niet, dan heeft de politie grote problemen omdat ze wisten dat er een groot evenement plaatsvond maar zich bewust low-profile hielden. Snap het echt niet, als ze gewoon zeggen dat die wedstrijden doorgaan, dan MOET de politie wel aanwezig zijn, is hun plicht.

Evengoed klote.
Nee, want de rechter heeft besloten dat het stakingsrecht voor dit gaat, dus had de gemeente Rotterdam geen voet om op te staan.
pi_55289551
Ivo was door de rechter helaas alle macht ontnomen
pi_55289976
Ach ja, geen wedstrijd geen stakingen. Hebben wij ze even tuk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:56:10 #149
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_55290334
hehe kon toch al niet gaan vanwege tentamens volgende week
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  zaterdag 15 december 2007 @ 15:35:46 #150
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55291873
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben hun dan Alves
Tja.. dan wordt het een nog lastiger verhaal.. Ik had liever dat de wedstrijd vandaag was. Bij hun waren Augustien en Cziommer er vandaag niet bij geweest. Ik denk dat we wel hadden gewonnen.
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:40:13 #151
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55294098
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 15:35 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Tja.. dan wordt het een nog lastiger verhaal.. Ik had liever dat de wedstrijd vandaag was. Bij hun waren Augustien en Cziommer er vandaag niet bij geweest. Ik denk dat we wel hadden gewonnen.
Pff, lekker belangrijk allemaal.
Thuis moet je gewoon van iedere club winnen, met of zonder blessures.

Beetje gaan janken omdat een halve mof nu geblesseerd is en over een maand niet
kankelul.
pi_55294481
AZ en PSV 'krijgen' door afgelastingen mogelijk drie punten
15 december 2007

De geschrapte toppers dit weekeinde in de eredivisie (Feyenoord - AZ en Ajax - PSV) kunnen in het uiterste geval een reglementaire uitslag van 0-1 opleveren. Dat zei Bert van Oostveen, manager competitiezaken van de KNVB, zaterdag.

Bij een verbod van overheidswege, zoals bij deze twee duels, moet binnen twee weken een nieuwe datum zijn gevonden. De geschrapte wedstrijden dienen in elk geval binnen acht weken, dus voor of in het weekeinde van 9 en 10 februari, alsnog te worden gespeeld. "Maar het is zeer de vraag of dat gaat lukken", liet Van Oostveen weten.

Het duel tussen Ajax en PSV moet de KNVB door de hoge risicofactor sowieso in een weekeinde vaststellen. De wedstrijd tussen Feyenoord en AZ zou eventueel kunnen verhuizen naar vrij woensdag 30 januari. "Maar daarvoor hebben we de medewerking nodig van alle betrokken partijen, inclusief de politie", aldus Van Oostveen. "Hopelijk komen de vakbonden snel tot bezinning."

Indien een verboden wedstrijd niet binnen acht weken na de gemiste datum kan worden gespeeld, dient de KNVB het duel om te draaien. Als ook dat niet kan, kan de wedstrijd op neutraal terrein, desnoods zonder publiek, worden afgewerkt.

Indien alle genoemde opties en alternatieven niet mogelijk zijn, moet het bestuur betaald voetbal de wedstrijden reglementair in 0-1 laten eindigen. "Dat is wel het laatste wat we willen. Maar voor de voortgang van de competitie zijn we daartoe dan wel gedwongen, met dank aan de politievakbonden", sprak Van Oostveen op grimmige toon.
pi_55294592
Dat zou echt helemaal nergens over gaan. Feyenoord en Ajax hebben totaal niks te maken met die politieacties en wat de clubs betreft hadden de wedstrijden gewoon gespeeld kunnen worden. Als de clubs gezegd hadden "Voor ons hoeft het ook niet zo meer" had ik het wel gesnapt maar als het nu gebeurd...
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:11:35 #154
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55294808
Dat zou de meest absurde optie zijn..
pi_55294868
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef patrickt37 het volgende:
AZ en PSV 'krijgen' door afgelastingen mogelijk drie punten
15 december 2007

De geschrapte toppers dit weekeinde in de eredivisie (Feyenoord - AZ en Ajax - PSV) kunnen in het uiterste geval een reglementaire uitslag van 0-1 opleveren. Dat zei Bert van Oostveen, manager competitiezaken van de KNVB, zaterdag.

Bij een verbod van overheidswege, zoals bij deze twee duels, moet binnen twee weken een nieuwe datum zijn gevonden. De geschrapte wedstrijden dienen in elk geval binnen acht weken, dus voor of in het weekeinde van 9 en 10 februari, alsnog te worden gespeeld. "Maar het is zeer de vraag of dat gaat lukken", liet Van Oostveen weten.

Het duel tussen Ajax en PSV moet de KNVB door de hoge risicofactor sowieso in een weekeinde vaststellen. De wedstrijd tussen Feyenoord en AZ zou eventueel kunnen verhuizen naar vrij woensdag 30 januari. "Maar daarvoor hebben we de medewerking nodig van alle betrokken partijen, inclusief de politie", aldus Van Oostveen. "Hopelijk komen de vakbonden snel tot bezinning."

Indien een verboden wedstrijd niet binnen acht weken na de gemiste datum kan worden gespeeld, dient de KNVB het duel om te draaien. Als ook dat niet kan, kan de wedstrijd op neutraal terrein, desnoods zonder publiek, worden afgewerkt.

Indien alle genoemde opties en alternatieven niet mogelijk zijn, moet het bestuur betaald voetbal de wedstrijden reglementair in 0-1 laten eindigen. "Dat is wel het laatste wat we willen. Maar voor de voortgang van de competitie zijn we daartoe dan wel gedwongen, met dank aan de politievakbonden", sprak Van Oostveen op grimmige toon.
Zeker zo'n voetbalzone bericht? De KNVB spuugt hun gal over de Politie, maar gaat Ajax en Feyenoord wel met 1-0 laten verliezen?
Zou wat zijn als PSV dan met 2 punten voorsprong kampioen word op Feyenoord. Kan Feyenoord mooi de gemisten inkomsten van de CL verhalen op die Politievakbonden!
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:16:57 #156
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55294945
Pff, dat gebeurt toch niet. Stemmingmakerij door de KNJB.
kankelul.
pi_55295823
bovendien neemt niemand de knvb meer serieus dan (die mensen zijn nu ook al schaars)
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:44:51 #159
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55296946
quote:
Ja, kom, laten we een hyves pagina er voor oprichten..
pi_55296947
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, dat gebeurt toch niet. Stemmingmakerij door de KNJB.
Veeg me op.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55300909
quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij dit gestart bent mag ik hopen?
pi_55301111
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zeker zo'n voetbalzone bericht? De KNVB spuugt hun gal over de Politie, maar gaat Ajax en Feyenoord wel met 1-0 laten verliezen?
Zou wat zijn als PSV dan met 2 punten voorsprong kampioen word op Feyenoord. Kan Feyenoord mooi de gemisten inkomsten van de CL verhalen op die Politievakbonden!
Als je gewoon verder als alleen de kop leest zie je dat in het uiterste geval zou kunnen gebeuren.
  zaterdag 15 december 2007 @ 22:27:54 #163
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55301724
quote:

Ik ben inmiddels overleden
pi_55302572
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat jij dit gestart bent mag ik hopen?
uhhhhhhmmmm Eigk wel. Wil zoveel mogelijk spandoeken door heel nederland heen zien te krijgen met een tekst tegen de politie want wat er dit weekend gebeurd moeten we niet zomaar pikken!!!
  zaterdag 15 december 2007 @ 23:08:39 #165
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55302982
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

uhhhhhhmmmm Eigk wel. Wil zoveel mogelijk spandoeken door heel nederland heen zien te krijgen met een tekst tegen de politie want wat er dit weekend gebeurd moeten we niet zomaar pikken!!!
Mooie achtergrond foto in je profiel, waar haal je dat vandaan, tiejoe.
Elite
Tegen TTIP
pi_55303054
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef Happel het volgende:

[..]

uhhhhhhhmmm via de grootste Feyenoordhyves, met zo'n hyveslook maak je zelfs kans op 4 jaarkaarten ofzo Is actie ofzo. 1 druk op de Knop!!
pi_55307725
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde!!!
pi_55310091
uhhhhhhhhhmm, omg.
pi_55326063
Ik kwam deze tribute voor Ernst Happel tegen, ik weet niet of jullie 'm al kennen (ik nog niet) maar absoluut kippenvel.

Wat een groot man was dat ook, heeft veel betekend voor Feyenoord en wellicht de beste trainer die Feyenoord ooit heeft gehad. Al was hij van voor mijn tijd, maar legendes leven voort.
pi_55331264
quote:
Het aantal leden gaat door het dak.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55331491
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:44 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Het aantal leden gaat door het dak.
Vraag me af of ie zelf al een mooi spandoek heeft geschilderd
pi_55332177
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

whehe, leipo
  maandag 17 december 2007 @ 11:55:22 #173
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55332740
Tsjah, als Feyenoord-supporters as zondag met een spandoekenactie komen, kan een deel zelf de wedstrijd niet meer zien
kankelul.
pi_55333644
Song gaat op stage bij Fullham

maandag 17 december 2007 @ 12:53:47 #175
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55333971
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Song gaat op stage bij Fullham

bron?
pi_55334097
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

bron?
Lee
  maandag 17 december 2007 @ 13:41:49 #177
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55335134
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

bron?
kankelul.
  maandag 17 december 2007 @ 13:44:03 #178
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55335191
Het staat trouwens op VI.nl
pi_55337330
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:57 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Vraag me af of ie zelf al een mooi spandoek heeft geschilderd
Is het al de 26ste?? Ben er nog niet uit wat ik erop zet. Heb wel een kaart voor de kit inmiddels voor de Lunaticnews actie
  maandag 17 december 2007 @ 15:18:55 #180
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55337561
quote:
Op maandag 17 december 2007 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Is het al de 26ste?? Ben er nog niet uit wat ik erop zet. Heb wel een kaart voor de kit inmiddels voor de Lunaticnews actie
Waarschijnlijk komt je spandoek het stadion niet binnen, of wordt 'ie verwijderd door een NSB-er steward.
kankelul.
pi_55337792
quote:
Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt je spandoek het stadion niet binnen, of wordt 'ie verwijderd door een NSB-er steward.
Ligt eraan ze fouilleren me niet altijd dus kan het proberen toch?? en met zo'n NSB-er schrob ik de plee
  maandag 17 december 2007 @ 21:45:40 #182
53267 TC03
pi_55346684
Word een beetje kriegelig van die verhalen dat Van Marwijk volgend seizoen bondscoach wordt. Derksen noemt hem in zijn column ook weer.
pi_55346902
quote:
Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef TC03 het volgende:
Word een beetje kriegelig van die verhalen dat Van Marwijk volgend seizoen bondscoach wordt. Derksen noemt hem in zijn column ook weer.
Tsja, ik vind t niks voor m maar als ie wilt moet ie gaan...

Zou Jol ook nog steeds wel een keertje bij ons aan t werk willen zien. En anders wil Been wel
  maandag 17 december 2007 @ 22:01:08 #184
53267 TC03
pi_55347175
quote:
Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Tsja, ik vind t niks voor m maar als ie wilt moet ie gaan...

Zou Jol ook nog steeds wel een keertje bij ons aan t werk willen zien. En anders wil Been wel
De trainers liggen helaas niet bepaald voor het oprapen, en Been...
  maandag 17 december 2007 @ 22:18:00 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55347708
Been mag de komende jaren bij Nec ploeteren. Is bij lange na niet klaar voor Feijenoord.

En van Marwijk blijft gewoon de komende jaren. Gaat echt geen bondscoach worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_55348429
Ik zie t ook niet zo snel gebeuren hoor maar het kan raar lopen, als ze echt met een voorstel komen zeggen daar maar weinig trainers nee tegen, zo is t gewoon.

En ik zou dan Jol denk ik wel graag zien komen, mag ie Ghaly meteen op gaan halen Verder zou ik ook geen trainer weten behalve Mario dan.
  maandag 17 december 2007 @ 22:48:02 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55348592
van Hanegem.
Elite
Tegen TTIP
pi_55353700
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef Happel het volgende:
van Hanegem en Mario
Zo istie beter
pi_55353892
Hoe snel is Feyenoord - PSV doorgaans uitverkocht? Minuten, of uren?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_55354022
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef Happel het volgende:
van Hanegem.
En Willem ja, al ben ik ook wel bang dat dat tegen gaat vallen

Maar die mag zo komen ja.
  dinsdag 18 december 2007 @ 09:09:01 #191
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55354025
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 08:55 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoe snel is Feyenoord - PSV doorgaans uitverkocht? Minuten, of uren?
Seconden.
Elite
Tegen TTIP
pi_55354045
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 09:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Seconden.
Waarom dan toch 2 kaarten per CC? Tegen ajax is dat toch altijd 1:1?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_55360289
Landzaat nog in gesprek met Feyenoord
PSV is afgehaakt in de strijd om Ooijer door zijn blessure. Feyenoord wil eerst kijken hoe ernstig de blessure is. Als ze niet voor Ooijer gaan dan gaan ze voor een 20 jarige Duitser die voor Jong Duitsland uit komt (om welke speler het gaat is mij niet bekend).

Bruins kan aankomend weekend weer spelen.
pi_55360700
quote:
Feyenoord legt jonge doelman vast

Kostas Lamprou heeft dinsdag zijn eerste profcontract getekend. De pas zestienjarige doelman uit de A1 van Feyenoord zette zijn handtekening onder een contract dat hem tot medio 2010 aan de Rotterdammers bindt.

De sluitpost toont zich op de officiële website van Feyenoord content. "Dit is een bijzonder moment voor me, het is een eerste stap naar hopelijk een mooie carrière", aldus Lamprou.

Ook technisch directeur Peter Bosz (foto) is blij met zijn pupil. "Ik zie Kostas nu al anderhalf jaar lang elke twee weken keepen. Hij is een agressieve keeper die met lef en bravoure voor de dag komt. Daarnaast heeft hij een goede trap. We zijn erg tevreden met zijn ontwikkeling, daarom willen we hem graag langer aan ons binden."

De Griek speelt sinds 2,5 jaar in de jeugd van Feyenoord. Lamprou kwam toen in gezelschap van zijn moeder over uit Griekenland.
pi_55360718
quote:
Bruins en Hofs hervatten groepstraining

Luigi Bruins en Nicky Hofs hebben dinsdagochtend de groepstraining hervat. De Feyenoorders onbraken de afgelopen weken wegens respectievelijk een hamstringblessure en een meniscuskwetsuur.

De terugkeer van het tweetal is goed nieuws voor trainer Bert van Marwijk. Door het ontbreken van Bruins en Hofs moest hij de afgelopen weken een beroep doen op de 17-jarigen Georginio Wijnaldum en Leroy Fer.
pi_55361283
quote:
Met Gudde naar één Feyenoord

Door GERT ONNINK

ROTTERDAM - Heel veel handen schudden met nieuwe collega’s, overleg over de jeugdopleiding op Varkenoord en ’s avonds de competitiewedstrijd van Jong Feyenoord tegen Jong Top Oss. Zo ongeveer zag de eerste werkdag van Eric Gudde, de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord, er gisteren uit.

Eric Gudde, de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord. FOTO ARIE KIEVIT

De 53-jarige Gudde verruilt zijn baan als directeur van de gemeentelijke dienst Sport en Recreatie in Rotterdam voor een bestuursfunctie in de Kuip. Hij is net terug van een weekje vakantie in Mexico met zijn vrouw.

,,Als algemeen directeur ben ik nu eigenlijk eindverantwoordelijk voor alles,’’ zegt Gudde, die in het Rijnmond-gebied ook bekend is als oud-trainer en technisch directeur bij amateurclub Excelsior Maassluis en als voormalige baas van de dienst Gemeentebelastingen. ,,Ik heb bij Feyenoord twee bijzondere taken: de eenwording van Feyenoord tot één organisatie en de bouw van de nieuwe Kuip.’’

Vooral dat laatste project zal in de Nederlandse voetbalwereld en wellicht ook ver daarbuiten tot de verbeelding gaan spreken. ,,Het is de bedoeling dat er in 2016 een besluit wordt genomen. Maar ik hoop natuurlijk dat dat eerder is.’’

Als hoogste sportambtenaar in Rotterdam kent Gudde het dossier over de nieuwe plek voor de Kuip als geen ander. Hij zou als bestuurder bij Feyenoord nu ineens andere besluiten nemen dan hij in zijn vorige functie had gedaan. ,,Ach, dat kan misschien raar uitpakken, maar ik geloof niet dat dat problemen gaat geven. We zitten in de fase van de verkenning, de gemeente is bezig met een gebiedsvisie.’’ Volgens Gudde is Varkenoord, aan de ‘overkant’ van de Kuip, nog altijd de meest logische plek voor het nieuwe megastadion van 75.000 stoelen, dat een belangrijke troef moet worden in de Nederlandse (en Belgische) jacht op het WK voetbal in 2018.

,,Ik heb hier geen voorganger, de functie is nieuw,’’zegt de voormalig ambtenaar, die bij Excelsior Maassluis al zijn activiteiten heeft stopgezet. Gudde verwacht net als in zijn vorige functie lange werkweken te maken. ,,Dit is zeker geen werk dat je in veertig uur af kan. Ik zal veel ’s avonds en in de weekeinden actief zijn, maar dat was ik al gewend.’’

Eric Gudde kijkt uit naar Feyenoord-Sparta, de wedstrijd die volgende week woensdag (Tweede Kerstdag), in de Kuip wordt gespeeld. De Rotterdamse derby zou immers ook de ontmoeting kunnen worden tussen vader Eric (Feyenoord) en zoon Wouter (Sparta). ,,Wouter is net geopereerd, heeft nog negen dagen om fit te worden en weer bij de selectie te komen. Ik ben benieuwd of hij dat gaat redden.’’
Waarom heb ik het vermoede dat die Gudde alleen maar aangesteld is om een nieuw stadion te realiseren?
In elk artikel dat ik over hem lees gaat er wel een stuk over een nieuw stadion
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:33:24 #197
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55361393
Landzaat.
Elite
Tegen TTIP
pi_55361831
Gudde komt toch van Excelsior?
pi_55364143
quote:
Feyenoord niet in zee met Slavkovski

Feyenoord zal zich in januari niet versterken met Goran Slavkovski (18) van Internazionale. De Rotterdammers maakten hun interesse nog niet concreet, terwijl andere ploegen dat wel deden.
"De belangstelling van Feyenoord is vaag gebleven", zegt zaakwaarnemer Fabrizio Ferrari tegen Tuttomercatoweb. "Daardoor is Le Mans nu de belangrijkste gegadigde om hem over te nemen. Dat is de enige club die zich gemeld heeft."

Ook Manchester United en Panathinaikos zouden de 18-jarige Slavkovski volgen. "Maar daar weet ik niks van", vervolgt Ferrari. "Hij wordt in ieder geval niet verkocht. Goran is een groot talent dus Inter wil hem alleen verhuren."

Slavkovksi maakte mei 2006 zijn debuut al bij Inter. De Zweedse spits was toen net zeventien jaar, waardoor hij zich de jongste Inter-speler ooit mag noemen.
pi_55364384
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Ja doei huren hoeft niet!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')