Zeker zo'n voetbalzone bericht? De KNVB spuugt hun gal over de Politie, maar gaat Ajax en Feyenoord wel met 1-0 laten verliezen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef patrickt37 het volgende:
AZ en PSV 'krijgen' door afgelastingen mogelijk drie punten
15 december 2007
De geschrapte toppers dit weekeinde in de eredivisie (Feyenoord - AZ en Ajax - PSV) kunnen in het uiterste geval een reglementaire uitslag van 0-1 opleveren. Dat zei Bert van Oostveen, manager competitiezaken van de KNVB, zaterdag.
Bij een verbod van overheidswege, zoals bij deze twee duels, moet binnen twee weken een nieuwe datum zijn gevonden. De geschrapte wedstrijden dienen in elk geval binnen acht weken, dus voor of in het weekeinde van 9 en 10 februari, alsnog te worden gespeeld. "Maar het is zeer de vraag of dat gaat lukken", liet Van Oostveen weten.
Het duel tussen Ajax en PSV moet de KNVB door de hoge risicofactor sowieso in een weekeinde vaststellen. De wedstrijd tussen Feyenoord en AZ zou eventueel kunnen verhuizen naar vrij woensdag 30 januari. "Maar daarvoor hebben we de medewerking nodig van alle betrokken partijen, inclusief de politie", aldus Van Oostveen. "Hopelijk komen de vakbonden snel tot bezinning."
Indien een verboden wedstrijd niet binnen acht weken na de gemiste datum kan worden gespeeld, dient de KNVB het duel om te draaien. Als ook dat niet kan, kan de wedstrijd op neutraal terrein, desnoods zonder publiek, worden afgewerkt.
Indien alle genoemde opties en alternatieven niet mogelijk zijn, moet het bestuur betaald voetbal de wedstrijden reglementair in 0-1 laten eindigen. "Dat is wel het laatste wat we willen. Maar voor de voortgang van de competitie zijn we daartoe dan wel gedwongen, met dank aan de politievakbonden", sprak Van Oostveen op grimmige toon.
Veeg me op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, dat gebeurt toch niet. Stemmingmakerij door de KNJB.
Als je gewoon verder als alleen de kop leest zie je dat in het uiterste geval zou kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeker zo'n voetbalzone bericht? De KNVB spuugt hun gal over de Politie, maar gaat Ajax en Feyenoord wel met 1-0 laten verliezen?
Zou wat zijn als PSV dan met 2 punten voorsprong kampioen word op Feyenoord. Kan Feyenoord mooi de gemisten inkomsten van de CL verhalen op die Politievakbonden!
uhhhhhhmmmm Eigk wel. Wil zoveel mogelijk spandoeken door heel nederland heen zien te krijgen met een tekst tegen de politie want wat er dit weekend gebeurd moeten we niet zomaar pikken!!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij dit gestart bent mag ik hopen?
Mooie achtergrond foto in je profiel, waar haal je dat vandaan, tiejoe.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
uhhhhhhmmmm Eigk wel. Wil zoveel mogelijk spandoeken door heel nederland heen zien te krijgen met een tekst tegen de politie want wat er dit weekend gebeurd moeten we niet zomaar pikken!!!
uhhhhhhhmmm via de grootste Feyenoordhyves, met zo'n hyveslook maak je zelfs kans op 4 jaarkaarten ofzoquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie achtergrond foto in je profiel, waar haal je dat vandaan, tiejoe.
Ik heb dezelfde!!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie achtergrond foto in je profiel, waar haal je dat vandaan, tiejoe.
Het aantal leden gaat door het dak.quote:
Vraag me af of ie zelf al een mooi spandoek heeft geschilderdquote:Op maandag 17 december 2007 10:44 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Het aantal leden gaat door het dak.
whehe, leipoquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
uhhhhhhmmmm Eigk wel. Wil zoveel mogelijk spandoeken door heel nederland heen zien te krijgen met een tekst tegen de politie want wat er dit weekend gebeurd moeten we niet zomaar pikken!!!
Is het al de 26ste?? Ben er nog niet uit wat ik erop zet. Heb wel een kaart voor de kit inmiddels voor de Lunaticnews actiequote:Op maandag 17 december 2007 10:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Vraag me af of ie zelf al een mooi spandoek heeft geschilderd
Waarschijnlijk komt je spandoek het stadion niet binnen, of wordt 'ie verwijderd door een NSB-er steward.quote:Op maandag 17 december 2007 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is het al de 26ste?? Ben er nog niet uit wat ik erop zet. Heb wel een kaart voor de kit inmiddels voor de Lunaticnews actie
Ligt eraan ze fouilleren me niet altijd dus kan het proberen toch?? en met zo'n NSB-er schrob ik de pleequote:Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt je spandoek het stadion niet binnen, of wordt 'ie verwijderd door een NSB-er steward.
Tsja, ik vind t niks voor m maar als ie wilt moet ie gaan...quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef TC03 het volgende:
Word een beetje kriegelig van die verhalen dat Van Marwijk volgend seizoen bondscoach wordt.Derksen noemt hem in zijn column ook weer.
De trainers liggen helaas niet bepaald voor het oprapen, en Been...quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Tsja, ik vind t niks voor m maar als ie wilt moet ie gaan...
Zou Jol ook nog steeds wel een keertje bij ons aan t werk willen zien. En anders wil Been wel
Seconden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:55 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoe snel is Feyenoord - PSV doorgaans uitverkocht? Minuten, of uren?
Waarom dan toch 2 kaarten per CC? Tegen ajax is dat toch altijd 1:1?quote:
quote:Feyenoord legt jonge doelman vast
Kostas Lamprou heeft dinsdag zijn eerste profcontract getekend. De pas zestienjarige doelman uit de A1 van Feyenoord zette zijn handtekening onder een contract dat hem tot medio 2010 aan de Rotterdammers bindt.
De sluitpost toont zich op de officiële website van Feyenoord content. "Dit is een bijzonder moment voor me, het is een eerste stap naar hopelijk een mooie carrière", aldus Lamprou.
Ook technisch directeur Peter Bosz (foto) is blij met zijn pupil. "Ik zie Kostas nu al anderhalf jaar lang elke twee weken keepen. Hij is een agressieve keeper die met lef en bravoure voor de dag komt. Daarnaast heeft hij een goede trap. We zijn erg tevreden met zijn ontwikkeling, daarom willen we hem graag langer aan ons binden."
De Griek speelt sinds 2,5 jaar in de jeugd van Feyenoord. Lamprou kwam toen in gezelschap van zijn moeder over uit Griekenland.
quote:Bruins en Hofs hervatten groepstraining
Luigi Bruins en Nicky Hofs hebben dinsdagochtend de groepstraining hervat. De Feyenoorders onbraken de afgelopen weken wegens respectievelijk een hamstringblessure en een meniscuskwetsuur.
De terugkeer van het tweetal is goed nieuws voor trainer Bert van Marwijk. Door het ontbreken van Bruins en Hofs moest hij de afgelopen weken een beroep doen op de 17-jarigen Georginio Wijnaldum en Leroy Fer.
Waarom heb ik het vermoede dat die Gudde alleen maar aangesteld is om een nieuw stadion te realiseren?quote:Met Gudde naar één Feyenoord
Door GERT ONNINK
ROTTERDAM - Heel veel handen schudden met nieuwe collega’s, overleg over de jeugdopleiding op Varkenoord en ’s avonds de competitiewedstrijd van Jong Feyenoord tegen Jong Top Oss. Zo ongeveer zag de eerste werkdag van Eric Gudde, de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord, er gisteren uit.
Eric Gudde, de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord. FOTO ARIE KIEVIT
De 53-jarige Gudde verruilt zijn baan als directeur van de gemeentelijke dienst Sport en Recreatie in Rotterdam voor een bestuursfunctie in de Kuip. Hij is net terug van een weekje vakantie in Mexico met zijn vrouw.
,,Als algemeen directeur ben ik nu eigenlijk eindverantwoordelijk voor alles,’’ zegt Gudde, die in het Rijnmond-gebied ook bekend is als oud-trainer en technisch directeur bij amateurclub Excelsior Maassluis en als voormalige baas van de dienst Gemeentebelastingen. ,,Ik heb bij Feyenoord twee bijzondere taken: de eenwording van Feyenoord tot één organisatie en de bouw van de nieuwe Kuip.’’
Vooral dat laatste project zal in de Nederlandse voetbalwereld en wellicht ook ver daarbuiten tot de verbeelding gaan spreken. ,,Het is de bedoeling dat er in 2016 een besluit wordt genomen. Maar ik hoop natuurlijk dat dat eerder is.’’
Als hoogste sportambtenaar in Rotterdam kent Gudde het dossier over de nieuwe plek voor de Kuip als geen ander. Hij zou als bestuurder bij Feyenoord nu ineens andere besluiten nemen dan hij in zijn vorige functie had gedaan. ,,Ach, dat kan misschien raar uitpakken, maar ik geloof niet dat dat problemen gaat geven. We zitten in de fase van de verkenning, de gemeente is bezig met een gebiedsvisie.’’ Volgens Gudde is Varkenoord, aan de ‘overkant’ van de Kuip, nog altijd de meest logische plek voor het nieuwe megastadion van 75.000 stoelen, dat een belangrijke troef moet worden in de Nederlandse (en Belgische) jacht op het WK voetbal in 2018.
,,Ik heb hier geen voorganger, de functie is nieuw,’’zegt de voormalig ambtenaar, die bij Excelsior Maassluis al zijn activiteiten heeft stopgezet. Gudde verwacht net als in zijn vorige functie lange werkweken te maken. ,,Dit is zeker geen werk dat je in veertig uur af kan. Ik zal veel ’s avonds en in de weekeinden actief zijn, maar dat was ik al gewend.’’
Eric Gudde kijkt uit naar Feyenoord-Sparta, de wedstrijd die volgende week woensdag (Tweede Kerstdag), in de Kuip wordt gespeeld. De Rotterdamse derby zou immers ook de ontmoeting kunnen worden tussen vader Eric (Feyenoord) en zoon Wouter (Sparta). ,,Wouter is net geopereerd, heeft nog negen dagen om fit te worden en weer bij de selectie te komen. Ik ben benieuwd of hij dat gaat redden.’’
quote:Feyenoord niet in zee met Slavkovski
Feyenoord zal zich in januari niet versterken met Goran Slavkovski (18) van Internazionale. De Rotterdammers maakten hun interesse nog niet concreet, terwijl andere ploegen dat wel deden.
"De belangstelling van Feyenoord is vaag gebleven", zegt zaakwaarnemer Fabrizio Ferrari tegen Tuttomercatoweb. "Daardoor is Le Mans nu de belangrijkste gegadigde om hem over te nemen. Dat is de enige club die zich gemeld heeft."
Ook Manchester United en Panathinaikos zouden de 18-jarige Slavkovski volgen. "Maar daar weet ik niks van", vervolgt Ferrari. "Hij wordt in ieder geval niet verkocht. Goran is een groot talent dus Inter wil hem alleen verhuren."
Slavkovksi maakte mei 2006 zijn debuut al bij Inter. De Zweedse spits was toen net zeventien jaar, waardoor hij zich de jongste Inter-speler ooit mag noemen.
er wordt een gerucht de wereld in geslingerd en jullie zijn al met andere trainers bezigquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:08 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
En Willem ja, al ben ik ook wel bang dat dat tegen gaat vallen![]()
Maar die mag zo komen ja.
eerst wilde hij niet, dan nu ook nietquote:
Boeiend, maak je ff lekker druk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er wordt een gerucht de wereld in geslingerd en jullie zijn al met andere trainers bezig
[..]
eerst wilde hij niet, dan nu ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |