quote:Ekramy mag weg bij Feyenoord als Timmer blijft
In het geval Henk Timmer zijn contract bij Feyenoord verlengt, mag tweede doelman Sherif Ekramy de club verlaten. De Egyptische keeper wil in deze fase van zijn carriere meer aan spelen toekomen. Omdat de club dan slechts terug kan vallen op Erwin Mulder oriënteert de club zich al op een nieuwe keeper.
Hiervoor heeft het inmiddels Piet Velthuizen bekeken en is de jonge Braziliaan Darley op dit moment op proef. De kans is groot dat Timmer bijtekent, vermoedelijk tot medio 2010.
Zum kotsen iddquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:31 schreef Steve_I. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Altijd roepen ze dat het zo'n groot talent is dit en dat, maar vervolgens durven ze hem 4 jaar niet te gebruiken "omdat hij nog niet genoeg ervaring heeft"!
Ekramy heeft toch nog niets bewezen en met Timmer heb je gewoon een goede en betrouwbare keeper.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zum kotsen idd![]()
![]()
![]()
Een afbouwende Timmer verkiezen boven een talent als Ekramy.
Timmer zie ik nooit punten pakken zoals Gomes en Stekelenburg wel doen. Ook erger ik me al 2 seizoenen lang elke wedstrijd aan de lange ballen en uitrappen van Timmer. Er gaan er elke wedstrijd wel 4/5 over de zijlijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ekramy heeft toch nog niets bewezen en met Timmer heb je gewoon een goede en betrouwbare keeper.
Maar ik begrijp ook niet waarom ze 'm niet een jaartje verhuren voor ervaring
Haha, wel grappigquote:In het seizoen 2006-07 werd door het TIFO-Team bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax een meterslang spandoek gebruikt met de afbeeldingen van Feyenoord-krijgers en ridders die Ajacieden voor moesten stellen.
Dit “Braveheart” doek werd na afloop geveild en is het opgekocht door een bedrijf. Zij hebben dit opgehangen aan een parkeergarage bij hun kantoor. Vlak bij een kantoor van de ABN-Amro bank, de hoofdsponsor van Ajax.
Timmer doet het toch geen eens zo slecht, dit seizoen?quote:
Vind ik niet, maar gaan wel veel ballen uit als die moet uittrappen/gooien. Voor de rest wel een degelijke keeper verder.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Timmer doet het toch geen eens zo slecht, dit seizoen?
Nee, dat is het ook niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Julioquote:ulio Cruz heeft de vierde DVD in de serie Feyenoord Voor Altijd in ontvangst genomen. Op die DVD is een reconstructie te zien van de legendarische wedstrijd Feyenoord-Juventus. Met twee goals speelde Cruz daarin een hoofdrol. 'Ik herinner me die wedstrijd nog heel goed. Het zijn mooie herinneringen, vooral omdat de mensen die wedstrijd nog steeds koesteren. Dat doet me ontzettend goed', zei Cruz, die even in Nederland was om met Internazionale tegen PSV te spelen.
Cruz, de man die drie seizoenen voor Feyenoord speelde, was met zijn enige goal de matchwinner in Eindhoven. Het interview met Julio Cruz is vrijdag (Digitenne) en zaterdag (RTL) in Feyenoord TV te zien.
Cruz had, nadat hij de DVD met reconstructies van Feyenoord-Juventus en Feyenoord-Tottenham Hotspur in ontvangst had genomen, aan het einde van het gesprek nog een boodschap voor de supporters in Rotterdam. 'Toen ik wegging had ik de woorden noch het juiste moment om ‘tot ziens’ te zeggen tegen de fans van Feyenoord. Maar nu wil ik graag zeggen, dat zij mij nergens voor moeten bedanken. Ik ben degene die dankbaar is. Voor de kans om in Europa te komen spelen en om me te laten zien in Europa. Ik groet iedereen. Laten we hopen dat we dit jaar weer eens een kampioenschap kunnen vieren.'
Belachelijk zou dat zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Tegenvaller, de politie-acties mogen doorgaan komend weekend.
De wedstrijd zal wel worden afgelast denk ik.
Ik vind hem helemaal niet slecht keepen, in ieder geval dit seizoen zeer aardig, en vind het ook geen verkeerde kerel. Alleen haalt hij idd wel vaak het tempo er uit en schiet ie nogal es een bal uit ofzo. Niet dat dat opzich nou dodelijk zou zijn maargoed. Wat ik veel erger vind is dat ze bij Feyenoord alsnog niet aan uitbouwen denken. Als je een groot talent laat verpesten voor een afbouwer vind ik dat niet echt je van het. Dat geld overigens niet alleen op die positie. We hebben amper spelers van een jaar of 25 die richting hun top kunnen bouwen, zonder voor die tijd verkocht te zijn of geblesseerd te zijn zeg maar...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb een beetje hetzelde bij timmer, vind het gewoon een jankmuil..quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet.
Ik mag Timmer gewoon niet, zijn hele houding, manier van doen en zelfs hoe hij praat.
Vind het gewoon een onsympathieke vent. Heel raar, nog nooit eerder zo gehad bij een vaste basisspeler van Feyenoord.
Dat jij die grap nog steeds gelooftquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:08 schreef Tomasso het volgende:
Afgelast dus. De politie is je beste vriend
Waarschijnlijk hebben hun dan Alvesquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:01 schreef Droopie het volgende:
misschien voor feyenoord wel beter...niet leuk voor ons..maar Feyenoord- Az in maart met hofs, bruins en evt. aankoop kan best goed uitpakken
Door de politie zelf natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:58 schreef EnactedChaos het volgende:
Door welke mongolen wordt opstelten geadviseerd trouwens?
Was ook niet echt als vraag bedoeld maar meer als een uitspraak van verbazing en woede of zoietsquote:
Opstelten heeft 110% gelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:06 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Was ook niet echt als vraag bedoeld maar meer als een uitspraak van verbazing en woede of zoiets
KUT![]()
Het is eigenlijk om te janken... De belangrijkste man van Rotterdam en die weet niet eens hoe of watNee, die gaat overleggen met ene Cohen die met een risicowedstrijd ajax - psv zit. Ik zie totaal het nut niet in om samen die wedstrijden af te lassen.
Ik scheld niet op Opstelten, vind het alleen raar dat ze gezamelijk besluiten die wedstrijden te cancelen terwijl ze niet te vergelijken zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:08 schreef Tomasso het volgende:
Ja, ga schelden op Opstelten en geef de politie wat ze willen.
Ach, ik weet nog steeds hoe het nu precies zou gaan nu die acties door mogen gaan, het is toch niet zo dat er geen enkele agent zou lopen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Opstelten heeft 110% gelijk.
Er zal maar eens iets uit de hand lopen. Wat dan? Dan heeft de gemeente Rotterdam echt grote problemen omdat ze niet naar het advies van de Politie hebben geluisterd. Dan krijg je weer zo'n slepende zaak van een jaar of 10 met allemaal commissies.
Helemaal niet, dan heeft de politie grote problemen omdat ze wisten dat er een groot evenement plaatsvond maar zich bewust low-profile hielden. Snap het echt niet, als ze gewoon zeggen dat die wedstrijden doorgaan, dan MOET de politie wel aanwezig zijn, is hun plicht.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Opstelten heeft 110% gelijk.
Er zal maar eens iets uit de hand lopen. Wat dan? Dan heeft de gemeente Rotterdam echt grote problemen omdat ze niet naar het advies van de Politie hebben geluisterd. Dan krijg je weer zo'n slepende zaak van een jaar of 10 met allemaal commissies.
Nee, want de rechter heeft besloten dat het stakingsrecht voor dit gaat, dus had de gemeente Rotterdam geen voet om op te staan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet, dan heeft de politie grote problemen omdat ze wisten dat er een groot evenement plaatsvond maar zich bewust low-profile hielden. Snap het echt niet, als ze gewoon zeggen dat die wedstrijden doorgaan, dan MOET de politie wel aanwezig zijn, is hun plicht.
Evengoed klote.
Tja.. dan wordt het een nog lastiger verhaal.. Ik had liever dat de wedstrijd vandaag was. Bij hun waren Augustien en Cziommer er vandaag niet bij geweest. Ik denk dat we wel hadden gewonnen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben hun dan Alves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |