zo ff verbeterdquote:Op maandag 10 december 2007 23:43 schreef PeuRac het volgende:
ik wou ff kankeren over engineers verkopers, maar die eigenwijze oogkleppendragende gasten luisterden uiteindelijk toch.
Maar toch was de OP al klaar 8)
I know, maar had zo snel geen foto's van de Giulietta bij de hand. Lexxx vast welquote:Op maandag 10 december 2007 23:50 schreef PeuRac het volgende:
dat is een 75![]()
Kleinste motor: 1,6 IE, maar deze zal een 2,0TS zijn.
Om hun hersencapaciteit te reduceren of wat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:03 schreef PeuRac het volgende:
Verkopers zijn ook beperkt in hun hersencapaciteit ja, gelukkig mag ik los staan van beide
toch schattig dat je denkt dat dit echt isquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:08 schreef PeuRac het volgende:
busted![]()
http://www.break.com/inde(...)cing-for-webcam.html
quote:Taxi-chauffeur Tuncer Yilmaz heeft afgelopen weekend de rit van zijn leven gehad. En hij reed niet eens zelf. Zevenvoudig wereldkampioen Formule I Michael Schumacher kroop namelijk achter het stuur van zijn taxi.
In de Duitse Abendzeitung beschrijft Yilmaz hoe Schumi, diens vrouw en twee kinderen te laat dreigden te komen op het vliegveld. De coureur vroeg de taxichauffeur, of hij anders zelf mocht rijden. Dat mocht en toen begon de pret: "Hij deed ongelofelijke inhaalmanoeuvres en reed op volle snelheid door de bochten." De woordvoerster van Schumacher heeft het verhaal van Yilmaz bevestigd.
kan je beter gaan zitten lerenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil nog wel ff kankeren over de 300 pagina's die ik morgen uit mn kop moet kennen
moet je je instelingen op 1 post per pagina zetten, dan hoef je morgen maar één topic uit je hoofd te kennenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil nog wel ff kankeren over de 300 pagina's die ik morgen uit mn kop moet kennen
^^^^^^quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
Peu ga werken ipv dat gezeik de hele dag
Over een groot deel ervan jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef Fugie het volgende:
je hebt het over studenten ?
het is ook zwaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
Heel het jaar zuipen ze zich de tering en als het er op aan komt is het allemaal zwaar
ambtenaren, nog zo'n volkjequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het is ook zwaar
weet je wel wat een goeje kater kost!
beetje vreemde argumentatie, maar dat ben ik wel gewend van die ambtenaren en bovendien nog uit het oosten des landsquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers omdat je slechte smaak hebt
nog afgunstig op mijn komaf ook ehquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
beetje vreemde argumentatie, maar dat ben ik wel gewend van die ambtenaren en bovendien nog uit het oosten des lands
alexxxxx is FWT!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo is grootbuuk!
dan nog is het rare argumentatie. En alles ten oosten van amersfoort is inderdaad waardeloos.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nog afgunstig op mijn komaf ook eh
argumentatie kwam van je avatar btw
zit je nou nog steeds in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan nog is het rare argumentatie. En alles ten oosten van amersfoort is inderdaad waardeloos.
Fucking wicked terminator ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, dat weet ik, maar wat is FWT?
Franse wintertijdquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, dat weet ik, maar wat is FWT?
ik zie hem nietquote:Op woensdag 12 december 2007 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, die heeft een enorme kanarievogel in zijn handen.
eerst rammen dan pas vragen stellenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:17 schreef Dangel het volgende:
Bijna eenaanrijdingmeteen Audi R8Prutser... VBerkeer op de rotonde heeft voorrang, ook als het een roestigbusje is
Zal hij het zelf nou echt niet door hebben?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:18 schreef Paladijn het volgende:
Lease vraag: Autoklasse III Normbedrag 835,- Auto??
peu
sterke verhalen koopt hij denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:05 schreef Fugie het volgende:
wat verkoopt zijn vader dan ?
aardappelkroketjes ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sterke verhalen koopt hij denk ik.
zo vader zo zoon
Ik dacht eerst dat't weer zo'n slecht troll-kloontje was, tot ik Peu's naam erbij zag staanquote:Op woensdag 12 december 2007 23:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zal hij het zelf nou echt niet door hebben?
einde verhaalquote:Op donderdag 13 december 2007 17:44 schreef ook_gek het volgende:
als de verbinding op je einddemper afgebroken is. Kan dat dan nog gemaakt worden of is dat dan einde verhaal?
zijn ook alleen maar pauperwagens die daar voorbijkomenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
tering eh die politie doet geen ene zak
even mensen waarschuwen 100 meter verderop zou wel prettig zijn
Je zal je porsche maar tegen die paal parkerenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
zijn ook alleen maar pauperwagens die daar voorbijkomen
ja rij heul me porsche in de kenker tegen die paal, tog nie normaal meer man!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zal je porsche maar tegen die paal parkeren
En die mannetjes aan het begin.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:27 schreef ook_gek het volgende:
ipv dat ze de politie auto aan de begin van de weg zetten en die weg af zetten.
Euh jongetje effe op de stoep blijven haha
Ja en dan zeggen van. Ja we zeiden het nogquote:Op donderdag 13 december 2007 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En die mannetjes aan het begin.
Zullen we die fietsers waarschuwen? Neuj loat ze maar op hun bek gaan
onwijs iddquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:23 schreef ook_gek het volgende:
http://www.petrolhead.nl/(...)allenge_stradale.php
ooh dat geluid heerlijk heerlijk
Xtreem jarig vandaag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:09 schreef Dangel het volgende:
feli Xtreem
Als zijn profiel klopt welquote:
brrrrr Den Haagquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:13 schreef Paladijn het volgende:
Ik vertrouw jouw verjaardagenkalender niet meer lexxx...
En ik ben vandaag bij Mark in de buurt geweest
Mya, hoewel het best te doen was... 2:15 vanaf leeuwarden in de spitsquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Peter R. de Vries junior reed toch altijd Corrado?
Opa![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Peter R. de Vries junior reed vloog toch altijd Corrado?
Opa![]()
Persoonlijk vindt ik ze niet echt lelijk (ik hou wel van die simpele modellen), maar wel een beetje groot.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
Hoi OPa
gare velgen onder de Golf
Maar verders alles goed.?
maatje kleiner is idd beter. En nu heb je ook de tijd om de SC weer wat leven in te blazen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik ze niet echt lelijk (ik hou wel van die simpele modellen), maar wel een beetje groot.
('tis soms net een huifkar oid) Verders alles top!
de schuld van geenstijlquote:
zo beter?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb alleen de link gezien ik distancieer me overal verder van
Ik kan er serieus een boek bij lezen als ik m'n gordijn open doequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:33 schreef M5 het volgende:
Hoi
He Bara, is het al een beetje donker bij jou daar in de polder? Of kun je nog steeds genieten van die vlammen in de haven van Antwerpen?Ik reed er net langs.. maar tering wat een licht
als je in het donker wil zitten verhuis je maar naar de Bommelerwaardquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan er serieus een boek bij lezen als ik m'n gordijn open doe![]()
Is al weer 2 dagen zo.
Tijdje terug heeft het 3 weken zo gebrand!
Heb je wat geflikt dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
..en ik heb (denk ik) een probleem;
Daniël Heeringa, hoofdredacteur van het programma "Peter R. de Vries" belde me om te vragen of ik
aanstaande dinsdag tijd had voor een gesprekje met Peter. Hij wou absoluut niet zeggen waarover.
Jullie mogen best weten dat ik de schrik er een beetje heb inzitten.. Hij belt me maandag voor plek/tijdstip.
(heb ook vandaag een mailtje hierover van hem gehad)
Nope, standaard op chiptuning naquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:28 schreef Tjabbo het volgende:
Mooie auto alfisti!
Ik lees dat hij bekend is bij een club. is er veel aan gedaan?
Zal morgen bij daglicht ff fototje maken, staat OPC op de voorschermen. Deze auto heeft trouwens echt geen 240pkquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=44916&cache=no
Omdat je zat te kijken naar een 5 deurs OPC.
Die bestaan niet eens geloof ik.
fraai wagentje.. al vind ik die chromen grill niet zo mooi. Welke motor zit er in?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:00 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft een nieuwe Alfa gekocht...........
de 155 had ik alweer 7 maanden dus tijd voor wat nieuws![]()
De overdracht is uiterlijk 2 januari, kan zijn dat de verkopende partij de lease auto eerder krijgt en dan heb ik de 156 dus ook eerder
Als het goed is moet lipje hem kennen van het 156 forum
[ afbeelding ]
Dat wist meneer allang. En nieuwe draagarmen is er in een middagje ingeklusd. Is een erg actieve gebruikersclubquote:Op zondag 16 december 2007 04:31 schreef PNG het volgende:
Pas je wel op met de draagarmen Alfisti ?
Das elke 2/3 jaar raak bij 156.
En moeten compleet vervangen worden omdat rubbers erin geperst zitten.
Kunt ze er wel inpersen, maar die floepen er na no-time weer uit.
Weet je het alvast. Laat ze iig ff controleren.
Feli Fristiquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:00 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft een nieuwe Alfa gekocht...........
de 155 had ik alweer 7 maanden dus tijd voor wat nieuws![]()
De overdracht is uiterlijk 2 januari, kan zijn dat de verkopende partij de lease auto eerder krijgt en dan heb ik de 156 dus ook eerder
Als het goed is moet lipje hem kennen van het 156 forum
[ afbeelding ]
105quote:Op zondag 16 december 2007 13:03 schreef M5 het volgende:
Moggel, Fristi!
1.9 JTD gechipt en maar 136 pk? wat was het origineel dan? 100?
quote:Op zondag 16 december 2007 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
Veronica TOP 1000 in lossless kwaliteit op nieuwsgroepen![]()
30 Gb aan puike muziek
ah ok.. m'n TDI'tje ga ik denk ik ook laten chippen volgend jaar.. naar ca. 145 pk en 340 Nmquote:
Nicequote:Op zondag 16 december 2007 13:05 schreef M5 het volgende:
[..]
ah ok.. m'n TDI'tje ga ik denk ik ook laten chippen volgend jaar.. naar ca. 145 pk en 340 Nm
Na het chippen kan ik gelijk die voorbanden die nu onder m'n auto zit op roken en wat fatsoenlijks erop leggen.. wat een rommel. Op vochtig wegdek kan ik in de eerste versnelling niet eens vlot op trekken zonder wielspin.quote:Op zondag 16 december 2007 13:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nice
Alfa-Romeo 156 1.9 JTD 77 kW 105 PK --> 100 kW 136 PK 255 Nm --> 305 Nm
Ik vind die Pirelli p-zero nero wel fijnquote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Na het chippen kan ik gelijk die voorbanden die nu onder m'n auto zit op roken en wat fatsoenlijks erop leggen.. wat een rommel. Op vochtig wegdek kan ik in de eerste versnelling niet eens vlot op trekken zonder wielspin.Van de week had ik zelfs met 40 km/h in 2 nog wielspin goed was wel -2 graden. En hij is gewoon standaard met 285 Nm
Geen Conti Premium Contact 1 meer voor mij. Iig niet op de voorwielen.
(verkapte ik mis m'n 4Motion post)
Ik ga denk ik voor Conti Sport Contact 2's denk ik. Helaas is de Sport Contact 3 (nog) niet in 205/55/R16 leverbaar.quote:Op zondag 16 december 2007 13:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik vind die Pirelli p-zero nero wel fijn
Zelfde prijsklasse als de Zero Nero's. Heb er zelf wel wat ervaring mee en verder wat tevreden verhalen over gehoord. Wordt fabrieks af onder heel veel (hoofdzakelijk duitse) auto's geleverd.quote:Op zondag 16 december 2007 13:44 schreef Alfisti het volgende:
Ken die Conti's totaal niet.............. beetje vriendelijk voor de portomonee?
Bekend bekend...........quote:Op zondag 16 december 2007 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij de tweede foto zal ik ffterugkijken... Kaartje vergeten in de camera te steken!
Weer terug gegaan
Daarom heb ik altijd een reservekaartje bij mequote:Op zondag 16 december 2007 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zonet naar leeuwarden, fotos maken bij de landbouwwerktuigenbeursBij de tweede foto zal ik ffterugkijken... Kaartje vergeten in de camera te steken
!
Weer terug gegaan
Snap niet dat zandvoort gewoon eurotje of 200 vraagt voor dagje rijden.quote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een reservekaartje bij me
en@ [Auto] Het Circuit-Rij Topic #3
Ik had één keer ff niet mn tas bij me...quote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een reservekaartje bij me
en@ [Auto] Het Circuit-Rij Topic #3
Das alleen het racegaas tussen het groom uitpeuteren. (overigens kan je het chroom ook in kleur spuitenquote:Op zondag 16 december 2007 13:00 schreef Alfisti het volgende:
Moggel
@M5: 1.9 JTD gechipt naar 136pk, grill gaat weer origineel worden
quote:@ Lipje: Wat is die zoekfunctie zaads van het 156 forum zaads zeg
Dat is er ook: http://de-vijverberg-trofee.nl/quote:Op zondag 16 december 2007 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snap niet dat zandvoort gewoon eurotje of 200 vraagt voor dagje rijden.
Dan blijft dat petjes volk wel weg en heb je kans dat er wat normale figuren rijden.
Dat soort dagen bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2007 19:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat is er ook: http://de-vijverberg-trofee.nl/
Inderdaad! maar ja.............. het zal je auto maar zijn die even kort gereden word door een petjequote:Op zondag 16 december 2007 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat soort dagen bedoel ik inderdaad.
Daar komt dat tuig niet
Eensch, alleen dat weet je als je daar naar toe gaat natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2007 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad! maar ja.............. het zal je auto maar zijn die even kort gereden word door een petje
Datvgaat peuteren wordenquote:Op zondag 16 december 2007 19:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Das alleen het racegaas tussen het groom uitpeuteren. (overigens kan je het chroom ook in kleur spuiten
[..]
maar een oplossing................... neequote:
Een Fryslân muts is per definitie hip.quote:Op zondag 16 december 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds ik geen petje meer op heb in de auto draag ik een Fryslân muts. Mutsen in de auto zijn veel hipper dan petjes!
Klopt.quote:Op zondag 16 december 2007 20:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een Fryslân muts is per definitie hip.
De twee keer dat ik bij "vrijrijden.nl" ben geweest viel het erg mee, maar toen was het ook vrij rustig op de baan.quote:Op zondag 16 december 2007 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, alleen dat weet je als je daar naar toe gaat natuurlijk.
Ik zou mezelf er niet laten zien
Daar doe ik geen uitlatingen overquote:
Ik een stuk of 10 paar, maar moet nieuwe kopen. Wil eigenlijk niet aners. Blauwe, zwarte en grijze sokken met de Fryske vlagquote:
Op de Ring rijden er ook veel snelle auto's. Hoeveel kost die Vijverberg dan? Kan het niet vinden.quote:Op zondag 16 december 2007 20:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De twee keer dat ik bij "vrijrijden.nl" ben geweest viel het erg mee, maar toen was het ook vrij rustig op de baan.
Vijverberg is trouwens leuk en aardig, maar erg duur en vooral gevuld met veel snellere auto's
ohquote:Op zondag 16 december 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
witte fryske sokken zijn btw niet cool.
quote:
200+ euro voor vier uurtjes (of korter meen ik), maar de organisatie lijkt wel veel beter in elkaar te zitten.quote:Op zondag 16 december 2007 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Op de Ring rijden er ook veel snelle auto's. Hoeveel kost die Vijverberg dan? Kan het niet vinden.
^^^^^^^^^^!!!quote:Op zondag 16 december 2007 20:17 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb niets fries en dat wil ik gaag zo houden
Tofquote:
Ik moet alle dagen werken behalve 1 januariquote:Op zondag 16 december 2007 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tof.
Ik moest trouwens eerste en tweede kerstdag werken, en oudejaarsavond en met nieuwjaar.
Maar ik heb om een of andere reden gewoon verlof gekregen (behalve oudejaarsavond dan) *pfjew*
quote:Op maandag 17 december 2007 10:18 schreef Fugie het volgende:
nog drie dagen en dan tot 7 januari vrij, maar daarna wel tentamensMaar eerst wintersporten
nog 2 dagen en dan zo lang als ik zelf wil vrijquote:Op maandag 17 december 2007 10:18 schreef Fugie het volgende:
nog een weekje en dan tot 2 januari vrij
Ontslagen?quote:Op maandag 17 december 2007 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nog 2 dagen en dan zo lang als ik zelf wil vrij
Herm ik heb weer wat nieuw gekocht
[ afbeelding ]
Ik heb nu ook die standaard voor mijn radio
quote:
Snowboarden is voor homo's die bang zijn voor snelheidquote:Op maandag 17 december 2007 11:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet nog wintersport boeken voor eind januari
waarschijnlijk wel dit weekend een snowboardje kopen
snelheidquote:Op maandag 17 december 2007 11:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Snowboarden is voor homo's die bang zijn voor snelheid
btw volgens mij beheers ik het skieen ook nog wel, maar dat carv skieen is gewoon nepquote:Op maandag 17 december 2007 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Offpiste raggen met ski's
Maar het gaat wel fucking hardquote:Op maandag 17 december 2007 11:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
btw volgens mij beheers ik het skieen ook nog wel, maar dat carv skieen is gewoon nep
parallel ftw
daarom!quote:Op maandag 17 december 2007 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar het gaat wel fucking hardEn ik heb ook geen supercarves ofzo, gewoon licht. Parallel is idd veel chiller
Zeker mooi standaardjequote:Op maandag 17 december 2007 11:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ontslagen?Prachtige standaard is dat ja
![]()
Donderdag skieeen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker mooi standaardje![]()
En laten we het voor als nog daar even op houden![]()
geschiedenis herhaalt zich
daarom ben ik 4 jaar geleden gaan snowboarden en toen ben ik offpiste gaan boarden en toen was ik verslaafd en toen ging ik nog vaker op wintersport en nu moet ik een board hebben !quote:Op maandag 17 december 2007 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
[..]
Daarom ga jijsnowboarden?
Met een beetje mazzel ga ik in maart nog een keer ookquote:Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
daarom ben ik 4 jaar geleden gaan snowboarden en toen ben ik offpiste gaan boarden en toen was ik verslaafd en toen ging ik nog vaker op wintersport en nu moet ik een board hebben !
iets meer dan 2 jaar geleden of zo.quote:Op maandag 17 december 2007 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaarheid. Hoe lang is dat geleden? 1 of 2 jaar? Kudtzooi....
ik zie nog steeds dubbel dus maar een ziekte dagje genomen.quote:
Als ik nou eens vrij krijg kan ik eind januari en begin maart ga ik sowieso, waarschijnlijk zwitserlandquote:Op maandag 17 december 2007 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel ga ik in maart nog een keer ook
ben je daar wel eens eerder geweest, en zo ja hoe was dat?quote:Op maandag 17 december 2007 12:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
Als ik nou eens vrij krijg kan ik eind januari en begin maart ga ik sowieso, waarschijnlijk zwitserland
toen ik 4 was ofzoquote:Op maandag 17 december 2007 12:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben je daar wel eens eerder geweest, en zo ja hoe was dat?
Lijkt me ook super om eens daar heen te gaan
Iddquote:Op maandag 17 december 2007 18:40 schreef Fugie het volgende:
alsof je wilt spelen met een gsi als je zo'n auto hebt
Dat denk ik nu ookquote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Iddzelfs bij ferrari's denk je : Flikker op prutser
en omdat ze bij jou om een lpg systeem komen zeurenquote:Op maandag 17 december 2007 19:32 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat denk ik nu ookmaar dat is meer afgunst
Tuurlijk wil die smurf dat.quote:Op maandag 17 december 2007 18:40 schreef Fugie het volgende:
alsof je wilt spelen met een gsi als je zo'n auto hebt
ja, dat zou ik ook doen als ik tegen een ubergsi heb gespeelt. Een hoger doel is er niet!quote:Op maandag 17 december 2007 20:16 schreef PNG het volgende:
[..]
Tuurlijk wil die smurf dat.
De rest van zijn leven gaattie binnenstaan.
nein herr gsi fuhrer!quote:Op maandag 17 december 2007 20:54 schreef PNG het volgende:
Je klinkt nogal fascistisch Fugie, alles wel goed ?
quote:Op maandag 17 december 2007 21:09 schreef Fugie het volgende:
ow en ik heb nog geen porsche, moet ik nog even paar jaartjes eeuwen sparen
mwa, met 10 jaar moet het wel lukken. Beetje overwaarde, beetje doorgroeien en we komen een heul eind.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:28 schreef Paladijn het volgende:
Therion ftw
en dat wordt een groot aantal jaartjes Fuug
Die lossen op in ons klimaat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Je ziet ze niet zo vaak in NL, die Giulietta's... of wel?
De beste eigenaar van de volledig blauwe smurf heeft nog 2 andere kleurtjes van de zelfde auto.quote:Op maandag 17 december 2007 20:16 schreef PNG het volgende:
[..]
Tuurlijk wil die smurf dat.
De rest van zijn leven gaattie binnenstaan.
markverhaalquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De beste eigenaar van de volledig blauwe smurf heeft nog 2 andere kleurtjes van de zelfde auto.
En de beste eigenaar rijd er gewoon in rond. Dus die staat komende tijd nog niet binnen![]()
Heeft mee gereden aan de challange. En er zit net een nieuw setje velgen en banden onder.
als ik me niet vergis
moet toch aan mijn imago blijven denkenquote:
Een vriend van mij heeft er één en die is behoorlijk weggerot ja. Die wordt nu dan ook behoorlijk opgeknapt..quote:
Vrouw en kinderen komen niet voor in het verhaal?quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa, met 10 jaar moet het wel lukken. Beetje overwaarde, beetje doorgroeien en we komen een heul eind.
kind krijg een trap porschequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouw en kinderen komen niet voor in het verhaal?
Staat er los vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouw en kinderen komen niet voor in het verhaal?
Geen vrouw en kinderen dus, kost alleen maar geldquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
Staat er los vanSlim je geld investeren, je werk goed doen en je komt een heel eind. En verders wat mark zegt.
Nu is het een financiele chaos maar vanaf januari hoop ik alles een beetje in ordnung te hebben en wil daar wel een serieuze pot daarvoor maken. Kan natuurlijk niet in de toekomst kijken wat er gaat gebeuren maar feit blijft dat ik een 911 (turbo) wil hebben en of me dat gaat lukken heb ik zelf in de hand. Het zal niet zo zijn dat ik in een kartonnen doos ga leven ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen vrouw en kinderen dus, kost alleen maar geld
Maar wat serieuzer, je bent alleen aan het sparen voor een 911?
wat is volgens jou geld slim beleggen dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
Staat er los vanSlim je geld investeren, je werk goed doen en je komt een heel eind. En verders wat mark zegt.
Kartonnen doos is natuurlijk ook weer te, 5000+ op jaarbasis sparen/beleggen moet wel lukken met een modaal inkomen, mits je geen grote uitgaven hebt...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nu is het een financiele chaos maar vanaf januari hoop ik alles een beetje in ordnung te hebben en wil daar wel een serieuze pot daarvoor maken. Kan natuurlijk niet in de toekomst kijken wat er gaat gebeuren maar feit blijft dat ik een 911 (turbo) wil hebben en of me dat gaat lukken heb ik zelf in de hand. Het zal niet zo zijn dat ik in een kartonnen doos ga leven ofzo
Woef!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
Een hobby mag geld kosten, en ik neem aan dat Fuckie niet voor een 997 turbo gaat...?
Maargoed, dat je vrouw en kinderen "er los van staan" lijkt me niet helemaal waar. Maar deze discussie is hier al eens gevoerd meen ikEn ik meen ook dat dat FBG's + Lex tegen de rest was...
quote:
Prima hoor. Bijna klaar met de bachelor, samenwonen gaat nog immer prima, en ik heb een briljante kerstkaart gemaakt voor alle mensen die bang zijn voor burgerlijkheid.quote:
terug halen op de 7 10 er bij en STIFTquote:
Bang, bang, veel mensen haten het gewoonquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prima hoor. Bijna klaar met de bachelor, samenwonen gaat nog immer prima, en ik heb een briljante kerstkaart gemaakt voor alle mensen die bang zijn voor burgerlijkheid.
Ik ben een gekke jongen, ik leg er nog een flap bij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
terug halen op de 7 10 er bij en STIFT![]()
het is een knaakquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben een gekke jongen, ik leg er nog een flap bij.
Het zal ook geen nieuwe 911 turbo betreffen, anderhalve ton is beetje veel voor wat speelgoedquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
Een hobby mag geld kosten, en ik neem aan dat Fuckie niet voor een 997 turbo gaat...?
Maargoed, dat je vrouw en kinderen "er los van staan" lijkt me niet helemaal waar. Maar deze discussie is hier al eens gevoerd meen ikEn ik meen ook dat dat FBG's + Lex tegen de rest was...
nee daarom ga ik nu ook naar huisquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:57 schreef hermandeperman het volgende:Je hebt echt geen klap te doen hè
mijn ideale vrouw heeft ook zelf een goed inkomen en dan kopen we samen een porschequote:Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
Ah, plannen/dromen kan altijd natuurlijk
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee daarom ga ik nu ook naar huis
Wacht maar tot ze gaat werpenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn ideale vrouw heeft ook zelf een goed inkomen en dan kopen we samen een porsche
daar worden gewoon regels voor opgesteld ^^quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze gaat werpen
Als geen kinderen,quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar worden gewoon regels voor opgesteld ^^
als geen porsche
dan geen kinderen
wat is leuker dan een 911 turbo met maxicosi ?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als geen kinderen,
dan vrouw weg.
Fuckie wil dat niet,
dus kinderen.
En geen Porsche.
50000¤ ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
Kan jij al zelfstandig een hypotheek dragen?
Juniquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bang, bang, veel mensen haten het gewoon. Wanneer heb je je laatste bachelor tentamens? Nu of in januari?
Samen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
Kan jij al zelfstandig een hypotheek dragen?
Fuckie wordt 45quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als geen kinderen,
dan vrouw weg.
Fuckie wil dat niet,
dus kinderen.
En geen Porsche.
Samen? Slecht plan. Heel slecht plan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Samen!
En dan is de Hypotheek hoger dan dat ik nodig heb voor dát appartement.
samen een huis kopen. Van me leven nooit. Als je uit elkaar gaat geeft dat 1 groot dramaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Samen!
En dan is de Hypotheek hoger dan dat ik nodig heb voor dát appartement.
Sowieso gelijk bij je ouders vandaan en dan kopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Samen? Slecht plan. Heel slecht plan.
Je ziet de relatie van hun helemaal verkeerd. Dat is nog nooit fout gegaan, en Anne is natuurlijk het boegbeeld wat betreft consequent zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
samen een huis kopen. Van me leven nooit. Als je uit elkaar gaat geeft dat 1 groot drama
Wat andere mensen vinden vind ik niet zo heel boeiendquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fuckie wordt 45
Wat heeft het leven voor zin
Fuckie koopt een porsche
Chicks lachen fuckie uit
Fuckie is een oude griezel met een porsche
ergo: de gemiddelde eigenaar van een sportwagen.
Ja en dat je dan aan iemand vast zit vanweg dat je als het niet goed uitpakt en je huis, en je centen en relatie kwijt bent. Als je samen de hypotheek gaat opbrengen heb je een geregistreerd partnerschap nodig. Dat is geen telefooncontract wat na een jaar verloopt, daar zitten consequenties aan. En als je echt dom bent zet je het op naam van een van beide, dan sta je straks met niks op straat als het niet uitpakt. Heb je andermans hypotheek afgelost. 14.gifquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Fugie het volgende:
Ik zou kopen hoor anne, lekker dik huisje in dat veel te goedkope land daar
"En eenzaam reed hij op kerstavond rondjes in zijn Porsche, op zoek naar een donker straatje alwaar hij zich op het miniscule achterbankje liet afzuigen door een tandenloze dame van lichte zeden. Ja lieve kijkbuis Kindertjes, hij was echt gelukkig. Het kon hem niks schelen"quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
Wat andere mensen vinden vind ik niet zo heel boeiend
"Ja, maar zo hadden we er nog helemaal niet over nagedacht, en dingetje verdient superveel centjes"quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en dat je dan aan iemand vast zit vanweg dat je als het niet goed uitpakt en je huis, en je centen en relatie kwijt bent. Als je samen de hypotheek gaat opbrengen heb je een geregistreerd partnerschap nodig. Dat is geen telefooncontract wat na een jaar verloopt, daar zitten consequenties aan. En als je echt dom bent zet je het op naam van een van beide, dan sta je straks met niks op straat als het niet uitpakt. Heb je andermans hypotheek afgelost. 14.gif
Ik moest gelijk aan Jambers denken bij die postquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"En eenzaam reed hij op kerstavond rondjes in zijn Porsche, op zoek naar een donker straatje alwaar hij zich op het miniscule achterbankje liet afzuigen door een tandenloze dame van lichte zeden. Ja lieve kijkbuis Kindertjes, hij was echt gelukkig. Het kon hem niks schelen"![]()
Ik verdien op dit moment meer dan dingetje. Maar goed. Jij weet alles zo goed over mij enzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Ja, maar zo hadden we er nog helemaal niet over nagedacht, en dingetje verdient superveel centjes"
Ik bespeur enige jaloeziequote:Op dinsdag 18 december 2007 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"En eenzaam reed hij op kerstavond rondjes in zijn Porsche, op zoek naar een donker straatje alwaar hij zich op het miniscule achterbankje liet afzuigen door een tandenloze dame van lichte zeden. Ja lieve kijkbuis Kindertjes, hij was echt gelukkig. Het kon hem niks schelen"![]()
Zoals al aangegeven, kijk eerst eens naar een huurhuis. Kopen kan altijd nog... een hypotheek loopt 30 jaar en in die tijd kan een hoop gebeuren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis heeft meer informatie gevraagd over een bepaald koophuis.
Het wordt eens tijd.
En dan ga je kopen en gaat het na 2 jaar mis. Het kan immers altijd misgaan, dus kun je beter nooit kopen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoals al aangegeven, kijk eerst eens naar een huurhuis. Kopen kan altijd nog... een hypotheek loopt 30 jaar en in die tijd kan een hoop gebeuren.
Als je me probeert na te doen, heb je het bij het verkeerde eindquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef ook_gek het volgende:
ja maar dit is natuurlijk mijn droom man. Daar houd ik van en ga ik nooit meer bij weg dat weet ik zeker![]()
![]()
huren weg gegooid geld ja? Ga eens goed rekenen. 2 jaar huren voor een x bedrag en het gaat mis want daar gaan we van uit. Dan is het gewoon huur contract opzetten en klaar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan ga je kopen en gaat het na 2 jaar mis. Het kan immers altijd misgaan, dus kun je beter nooit kopen.
Ik vind huren het weggooien van geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |