Picassoquote:Op woensdag 12 december 2007 09:03 schreef PeuRac het volgende:
Dat is een redelijk lease bedrag
Een van mn vaders verkopers rijd er een Citroen Picasso van, 2.0 automaat met best veel opties.
Als ik het allemaal goed heb gelezen heb ik geen extra eigen bijdrage en moet het een Diesel zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:06 schreef Magneet het volgende:
ligt eraan war voor kilometrage en brandstof maar volgens mij kan je er best een dikke van leasen als je kijkt naar de gemiddeldes
Hij moet het helemaal zelf weten, zolang t maand bedrag maar niet boven de 850 uit komt, staat iedereen vrij in zijn/haar keuze. Sommigen rijden een Mondeo station, flink uitgerust met allemaal opties.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
PicassoKoop dan een Kia Pride ofzo
Ik meen dat een MB E-klasse vanaf 800 per maand is.
Sinds wanneer heeft je vader zoveel "verkopers" dat je over "sommige" kan praten?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij moet het helemaal zelf weten, zolang t maand bedrag maar niet boven de 850 uit komt, staat iedereen vrij in zijn/haar keuze. Sommigen rijden een Mondeo station, flink uitgerust met allemaal opties.
Als het een 2e hands mag zijn (jong gebruikt), kan je voor bijv een 2 jaar oude A6 3.0 TDi kijken met veel opties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |