zo ff verbeterdquote:Op maandag 10 december 2007 23:43 schreef PeuRac het volgende:
ik wou ff kankeren over engineers verkopers, maar die eigenwijze oogkleppendragende gasten luisterden uiteindelijk toch.
Maar toch was de OP al klaar 8)
I know, maar had zo snel geen foto's van de Giulietta bij de hand. Lexxx vast welquote:Op maandag 10 december 2007 23:50 schreef PeuRac het volgende:
dat is een 75![]()
Kleinste motor: 1,6 IE, maar deze zal een 2,0TS zijn.
Om hun hersencapaciteit te reduceren of wat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:03 schreef PeuRac het volgende:
Verkopers zijn ook beperkt in hun hersencapaciteit ja, gelukkig mag ik los staan van beide
toch schattig dat je denkt dat dit echt isquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:08 schreef PeuRac het volgende:
busted![]()
http://www.break.com/inde(...)cing-for-webcam.html
quote:Taxi-chauffeur Tuncer Yilmaz heeft afgelopen weekend de rit van zijn leven gehad. En hij reed niet eens zelf. Zevenvoudig wereldkampioen Formule I Michael Schumacher kroop namelijk achter het stuur van zijn taxi.
In de Duitse Abendzeitung beschrijft Yilmaz hoe Schumi, diens vrouw en twee kinderen te laat dreigden te komen op het vliegveld. De coureur vroeg de taxichauffeur, of hij anders zelf mocht rijden. Dat mocht en toen begon de pret: "Hij deed ongelofelijke inhaalmanoeuvres en reed op volle snelheid door de bochten." De woordvoerster van Schumacher heeft het verhaal van Yilmaz bevestigd.
kan je beter gaan zitten lerenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil nog wel ff kankeren over de 300 pagina's die ik morgen uit mn kop moet kennen
moet je je instelingen op 1 post per pagina zetten, dan hoef je morgen maar één topic uit je hoofd te kennenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil nog wel ff kankeren over de 300 pagina's die ik morgen uit mn kop moet kennen
^^^^^^quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
Peu ga werken ipv dat gezeik de hele dag
Over een groot deel ervan jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef Fugie het volgende:
je hebt het over studenten ?
het is ook zwaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
Heel het jaar zuipen ze zich de tering en als het er op aan komt is het allemaal zwaar
ambtenaren, nog zo'n volkjequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het is ook zwaar
weet je wel wat een goeje kater kost!
beetje vreemde argumentatie, maar dat ben ik wel gewend van die ambtenaren en bovendien nog uit het oosten des landsquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers omdat je slechte smaak hebt
nog afgunstig op mijn komaf ook ehquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
beetje vreemde argumentatie, maar dat ben ik wel gewend van die ambtenaren en bovendien nog uit het oosten des lands
alexxxxx is FWT!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo is grootbuuk!
dan nog is het rare argumentatie. En alles ten oosten van amersfoort is inderdaad waardeloos.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nog afgunstig op mijn komaf ook eh
argumentatie kwam van je avatar btw
zit je nou nog steeds in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan nog is het rare argumentatie. En alles ten oosten van amersfoort is inderdaad waardeloos.
Fucking wicked terminator ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, dat weet ik, maar wat is FWT?
Franse wintertijdquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, dat weet ik, maar wat is FWT?
ik zie hem nietquote:Op woensdag 12 december 2007 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, die heeft een enorme kanarievogel in zijn handen.
eerst rammen dan pas vragen stellenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:17 schreef Dangel het volgende:
Bijna eenaanrijdingmeteen Audi R8Prutser... VBerkeer op de rotonde heeft voorrang, ook als het een roestigbusje is
Zal hij het zelf nou echt niet door hebben?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:18 schreef Paladijn het volgende:
Lease vraag: Autoklasse III Normbedrag 835,- Auto??
peu
sterke verhalen koopt hij denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:05 schreef Fugie het volgende:
wat verkoopt zijn vader dan ?
aardappelkroketjes ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sterke verhalen koopt hij denk ik.
zo vader zo zoon
Ik dacht eerst dat't weer zo'n slecht troll-kloontje was, tot ik Peu's naam erbij zag staanquote:Op woensdag 12 december 2007 23:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zal hij het zelf nou echt niet door hebben?
einde verhaalquote:Op donderdag 13 december 2007 17:44 schreef ook_gek het volgende:
als de verbinding op je einddemper afgebroken is. Kan dat dan nog gemaakt worden of is dat dan einde verhaal?
zijn ook alleen maar pauperwagens die daar voorbijkomenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
tering eh die politie doet geen ene zak
even mensen waarschuwen 100 meter verderop zou wel prettig zijn
Je zal je porsche maar tegen die paal parkerenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
zijn ook alleen maar pauperwagens die daar voorbijkomen
ja rij heul me porsche in de kenker tegen die paal, tog nie normaal meer man!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zal je porsche maar tegen die paal parkeren
En die mannetjes aan het begin.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:27 schreef ook_gek het volgende:
ipv dat ze de politie auto aan de begin van de weg zetten en die weg af zetten.
Euh jongetje effe op de stoep blijven haha
Ja en dan zeggen van. Ja we zeiden het nogquote:Op donderdag 13 december 2007 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En die mannetjes aan het begin.
Zullen we die fietsers waarschuwen? Neuj loat ze maar op hun bek gaan
onwijs iddquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:23 schreef ook_gek het volgende:
http://www.petrolhead.nl/(...)allenge_stradale.php
ooh dat geluid heerlijk heerlijk
Xtreem jarig vandaag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:09 schreef Dangel het volgende:
feli Xtreem
Als zijn profiel klopt welquote:
brrrrr Den Haagquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:13 schreef Paladijn het volgende:
Ik vertrouw jouw verjaardagenkalender niet meer lexxx...
En ik ben vandaag bij Mark in de buurt geweest
Mya, hoewel het best te doen was... 2:15 vanaf leeuwarden in de spitsquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Peter R. de Vries junior reed toch altijd Corrado?
Opa![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Peter R. de Vries junior reed vloog toch altijd Corrado?
Opa![]()
Persoonlijk vindt ik ze niet echt lelijk (ik hou wel van die simpele modellen), maar wel een beetje groot.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
Hoi OPa
gare velgen onder de Golf
Maar verders alles goed.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |