abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2007 @ 13:16:55 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55166989

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55167050
En als het nou goed gaat, dan komen die 2 pas in de winterstop neem ik aan?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55167119
quote:
'Brazilianen Anderson en Jonathas op stage bij Ajax'

De zaakwaarnemer van de Brazilianen Anderson en Jonathas meldt dat zij momenteel al in Amsterdam zijn voor een stage van 15 dagen bij Ajax. De spelers van Cruzeiro zouden al langer in de belangstelling van Ajax staan. Over de voorwaarden van een transfer van beide spelers zou al onderhandeld zijn voorafgaand aan de stage. De 18-jarige Jonathas is een aanvaller die afgelopen zomer bijna naar FC Groningen gehaald werd. Omdat de transfer niet voor het sluiten van de transfermarkt kon worden afgerond, ging dat niet door. Anderson is een linkerflankspeler.

De zaakwaarnemer liet weten dat de stage en mogelijke overgang van het tweetal het begin vorm van een samenwerking van Ajax met Cruzeiro.
pi_55167161
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]
Toch denk ik dat Ajax meer gebaat is bij een of twee goede en ervaren verdedigers. Maar desalniettemin geen slechte zaak. Ik las ergens dat Cruzeiro de Copa Libertadores is misgelopen en dus geld nodig heeft nu.

Edit:
quote:
Wouters parkeert Perez
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Jan Wouters vorige week persoonlijk gesproken met Kenneth Perez. Hij zou hem hebben laten weten dat hij onder hem niet op heel veel speeltijd hoeft te rekenen. Wouters kiest voor meer dynamische middenvelders als Otman Bakkal of Ibrahim Afellay.
Toch maar terug naar Ajax in de winterstop?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 10 december 2007 @ 13:26:21 #5
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_55167187
Nee dankje.
pi_55167201
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Toch denk ik dat Ajax meer gebaat is bij een of twee goede en ervaren verdedigers. Maar desalniettemin geen slechte zaak. Ik las ergens dat Cruzeiro de Copa Libertadores is misgelopen en dus geld nodig heeft nu.

Edit:
[..]

Toch maar terug naar Ajax in de winterstop?
Hij wil graag met Sef weer samenwerken na de winterstop..
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 10 december 2007 @ 13:29:19 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55167243
Toch kan me de frustratie van Kenneth Perez goed voorstellen, als je ziet hoe fenomenaal hij voetbalde tegen Feyenoord, dan hoort hij gewoon in de basis daar. Maar goed, op de één of andere manier zien veel trainer/coaches het niet in hem zitten en daar kan Perez niet goed tegen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55167269
Waar kan ik de trainingstijden van Ajax vinden?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55167275
Perez terug naar Ajax, dat zou fucking bizar zijn.
pi_55167287
Bijna winterkampioen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55167302
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:30 schreef Pritt het volgende:
Waar kan ik de trainingstijden van Ajax vinden?
Hier
pi_55167317
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
Toch kan me de frustratie van Kenneth Perez goed voorstellen, als je ziet hoe fenomenaal hij voetbalde tegen Feyenoord, dan hoort hij gewoon in de basis daar. Maar goed, op de één of andere manier zien veel trainer/coaches het niet in hem zitten en daar kan Perez niet goed tegen.
Zou wel wreed zijn als ie in na de winterstop gewoon weer in het rood-wit staat Denk dat A3 hem goed kan gebruiken
pi_55167431
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zou wel wreed zijn als ie in na de winterstop gewoon weer in het rood-wit staat Denk dat A3 hem goed kan gebruiken
En in de winsterstop maakt ie nog effe een filmpje waarin die een psv logo uit een auto smijt. Then we're cool
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55167443
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik hem nog moet...
  maandag 10 december 2007 @ 13:39:24 #15
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55167458
Erg benieuwd naar de winterstop. Ik reken op 3 tot 5 aankopen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55167475
Kijken welke "kankerneger" ie nou weer op z'n teentjes kan trappen. Die komt gratis nog niet terug, loze discussie .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55167506
Je kan je ook afvragen waarom hij bijna overal aan de zijlijn staat en ruzie krijgt.

Volgens mij is Perez een groot probleemgeval binnenshuis
Built for Speed
pi_55167545
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:37 schreef Triptamine het volgende:

[..]

En in de winsterstop maakt ie nog effe een filmpje waarin die een psv logo uit een auto smijt. Then we're cool
Alsof Perez ook maar iets met dat filmpje te maken had, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 10 december 2007 @ 13:46:09 #19
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
pi_55167612
komende zondag staan we eerste met 4 punten verschil
pi_55167638
Koef heeft hamstringblessure, misschien er niet bij tegen Ajax .
pi_55167719
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koef heeft hamstringblessure, misschien er niet bij tegen Ajax [afbeelding].
Bron?
pi_55167731
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:43 schreef Blight het volgende:

[..]

Alsof Perez ook maar iets met dat filmpje te maken had, .
Recognize the sarcasm, you must, young padawan

pi_55167755
PSV moet tussendoor toch ook tegen Inter? Hopelijk maken Zlaten en Chivu ze flink moe.
pi_55167800
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Bron?
VI.nl
pi_55167901
Talentvolle Brazilianen zijn altijd welcome
AFC AJAX
pi_55167961
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:52 schreef Triptamine het volgende:
PSV moet tussendoor toch ook tegen Inter? Hopelijk maken Zlaten en Chivu ze flink moe.
Ibra is geschorst.
pi_55168001
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:39 schreef Sethje het volgende:
Erg benieuwd naar de winterstop. Ik reken op 3 tot 5 aankopen.
Ik denk maximaal 2
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55168040
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:03 schreef Pritt het volgende:

[..]

Ibra is geschorst. [afbeelding]
en Chris doet niet mee..
pi_55168120
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

en Chris doet niet mee..
Nou kijk ik zeker niet, want om nou 90 minuten psv voetbal uit te moeten zitten. Moet er niet aan denken
pi_55168145
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Nou kijk ik zeker niet, want om nou 90 minuten psv voetbal uit te moeten zitten. Moet er niet aan denken
Vrijdagavond was het anders een genot om naar te kijken
pi_55168164
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Vrijdagavond was het anders een genot om naar te kijken [afbeelding]
Maar toen voetbalde Roda.. psv niet
  maandag 10 december 2007 @ 14:21:01 #32
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55168328
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik denk maximaal 2
Dat kunnen ze toch niet maken met het oog op volgend seizoen. Even pessimistisch: Heitinga, KJH,Maduro en misschien Stekelenburg zullen allen vertrekken. Misschien stopt Davids wel. Als je volgende zomer 3,4 spelers voor de as moet gaan halen ben je ten dode opgeschreven. Beter nu al spijkers met koppen slaan in de winterstop en de jongens al een half jaar aan Ajax,Amsterdam en het systeem laten wennen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55168635
Mwa in de winterstop wilde Ajax sowieso al een spelmaker (Aissati, Modric) en een verdediger (Boulahrouz, Ooijer) dan heb je al 2 extra as spelers. Ik denk dat als Huntelaar vertrekt dat Suarez centrumspits gaat spelen en er een nieuw talent als opvolger van Suarez aangetrokken zal worden maar dat is dit seizoen niet meer nodig.
pi_55168816
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:33 schreef Wooldoor het volgende:
Mwa in de winterstop wilde Ajax sowieso al een spelmaker (Aissati, Modric) en een verdediger (Boulahrouz, Ooijer) dan heb je al 2 extra as spelers. Ik denk dat als Huntelaar vertrekt dat Suarez centrumspits gaat spelen en er een nieuw talent als opvolger van Suarez aangetrokken zal worden maar dat is dit seizoen niet meer nodig.
Ik vind dat er van Boulahrouz echt op korte tijd goed werk gemaakt moet worden. Zo'n type heb je nodig. Goede solide verdediger, sterk aan de bal en is niet bang eens in de zoveel tijd iemand het gras in te trappen.
  maandag 10 december 2007 @ 14:46:01 #35
82589 S-Two
barba macacu
pi_55168905
Vanavond even naar Jong Groningen - Jong Ajax denk ik.

En er moeten wel een aantal aankopen komen ja, maar ik denk dat er ook hooguit twee spelers bijkomen (twee spelers die er direct staan dan, wellicht aangevult met nog een talent).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_55168952
quote:
Blessure voor Koevermans

Danny Koevermans heeft een vraagteken achter zijn naam voor de duels van PSV met Internazionale en Ajax. De spits verliet maandag vroegtijdig de training met een hamstringblessure.
Het is nog onduidelijk hoe lang Koevermans buitenspel staat. Een scan moet de ernst van de kwetsuur uitwijzen.

De blessure komt op een slecht moment voor PSV. De Eindhovenaren spelen woensdag de laatste wedstrijd van de groepsfase van de Champions League tegen Internazionale. Vier dagen later staat de kraker tegen koploper Ajax op het programma.
RTL Voetbal

Paniek in Eindhoven
pi_55168963
Je bent toch niet bang voor Koevermans he
AFC AJAX
pi_55168987
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Je kan je ook afvragen waarom hij bijna overal aan de zijlijn staat en ruzie krijgt.

Volgens mij is Perez een groot probleemgeval binnenshuis
Waar lees jij dan dat hij ruzie heeft bij PSV? Het nieuwsbericht zegt alleen dat Jan Wouters hem niet opstelt en Perez komt zelf 0 keer aan het woord. En ik kan me ook niet herinneren dat hij ruzie had bij AZ.
Woo-loo-loo!
pi_55169022
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef BonJovi het volgende:
Lazofiets en Farfan zullen er wel instaan dus zit hij toch op de bank.
pi_55169029
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef BonJovi het volgende:
is wel de gevaarlijkste spits die ze hebben.
Ik heb liever dat ze met Farfan en Lazovic spelen.
No bitch to me
pi_55169079
quote:
Braziliaanse stagiairs trainen mee

Bij de training van Ajax waren maandag twee nieuwe gezichten te zien. Adrie Koster maakte gebruik van Braziliaanse Jong Ajax-stagiairs Jonathas Christian de Jesus en Anderson Luis Domingos.

Spits Jonathas en linkerflankspeler Anderson zijn afkomstig van de Braziliaanse club Cruzeiro. Het duo is sinds vrijdag in Nederland en loopt de komende tijd stage op de Toekomst. Adrie Koster haalde het duo maandag even bij de A-selectie. Een andere buitenlandse stagiair van Jong Ajax, Daylon Classen (afkomstig van Ajax Cape Town), was ook van de partij. De Zuid-Afrikaan trainde vorige week maandag voor het eerst mee met Ajax 1.

Ajax.nl
pi_55169143
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:50 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Waar lees jij dan dat hij ruzie heeft bij PSV? Het nieuwsbericht zegt alleen dat Jan Wouters hem niet opstelt en Perez komt zelf 0 keer aan het woord. En ik kan me ook niet herinneren dat hij ruzie had bij AZ.
Onder welke steen heb jij gezeten?

Perez ging bij Ajax weg omdat hij niet meer aan spelen toe zou komen als dat hij het afgelopen seizoen gedaan had..

Nu heeft ie bij PSV weer te horen gekregen dat hij (op z'n minst tot de winterstop) weer niet op een plaats hoeft te rekenen.. EN JIJ DENK DAT PEREZ NIET BOOS IS?
pi_55169146
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]
WTF. Zijn dat poppen ofzo?
pi_55169161
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

is wel de gevaarlijkste spits die ze hebben.
Ik heb liever dat ze met Farfan en Lazovic spelen.
Dat is dan wel waar
AFC AJAX
pi_55169168
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

WTF. Zijn dat poppen ofzo?
Geen idee.. maar nummer 29 was in de aanbieding denk ik
  maandag 10 december 2007 @ 15:00:48 #46
51286 w00h00
Digital man!
pi_55169206
Geen interesse meer voor Maduro van Inter Milaan

Maduro gaat gewoon lekker bijtekenen heb ik het gevoel.
pi_55169217
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Perez ging bij Ajax weg omdat hij niet meer aan spelen toe zou komen als dat hij het afgelopen seizoen gedaan had..

Nu heeft ie bij PSV weer te horen gekregen dat hij (op z'n minst tot de winterstop) weer niet op een plaats hoeft te rekenen.. EN JIJ DENK DAT PEREZ NIET BOOS IS? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Whehehe, als Perez zijnde zou ik me keihard in me kont genaaid voelen door die Koeman en door Wouters, hij laat hem mooi ff in de stront zakken
pi_55169245
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Whehehe, als Perez zijnde zou ik me keihard in me kont genaaid voelen door die Koeman en door Wouters, hij laat hem mooi ff in de stront zakken [afbeelding]
Zo voelt ie zich denk ik ook wel..

Martin.. bel Kenneth eens voor de grap
pi_55169263
Die rechter kerel van foto ziet er wel redelijk sterk uit qua fysiek, is iets wat bij Ajax altijd welkom is.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55169273
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nu heeft ie bij PSV weer te horen gekregen dat hij (op z'n minst tot de winterstop) weer niet op een plaats hoeft te rekenen.. EN JIJ DENK DAT PEREZ NIET BOOS IS? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Boos zijn is iets anders dan ruzie maken.
En je bent irritant.
Woo-loo-loo!
pi_55169281
quote:
Ajax opent Dubai Cup tegen Inter

Amsterdam, 10 dec 2007
Ajax reist in de winterstop naar de Verenigde Arabische Emiraten voor de strijd om het Mohammed bin Rashid International Football Championship, kortweg de Dubai Cup. In Dubai treffen de Amsterdammers in hun eerste wedstrijd Internazionale.
Het treffen met de kampioen van de Italiaanse Serie A wordt op 5 januari gespeeld om 18.00 uur Nederlandse tijd. De wedstrijd wordt afgewerkt in het Al Wasl Stadium van de kampioen van de Verenigde Arabische Emiraten.
Twee dagen later strijden de verliezers van de eerste speeldag vanaf 15.00 uur om de derde plaats. De beide ploegen die hun eerste duel winnend afsloten, binden vanaf 18.00 uur de strijd aan om de hoofdprijs. De winnaar van het Mohammed bin Rashid International Football Championship verdient een miljoen dollar.

Ajax en Internazionale stonden voor het laatst tegenover elkaar op 4 augustus 2006 tijdens het Amsterdam Tournament. Het treffen bleef zonder winnaar: 1-1. Wesley Sneijder tekende drie minuten voor tijd voor de enige Ajax-treffer. Santiago Solari had de Italianen eerder al aan de leiding gebracht. Eerder in hetzelfde jaar troffen Ajax en Internazionale elkaar in de Champions League. Na het gelijkspel in de Amsterdam ArenA (2-2) boekten de Italianen voor eigen publiek een nipte overwinning: 1-0.

pi_55169299
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:00 schreef w00h00 het volgende:
Geen interesse meer voor Maduro van Inter Milaan

Maduro gaat gewoon lekker bijtekenen heb ik het gevoel.
Ik hoop dat hij die verstandige beslissing maakt inderdaad..
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 10 december 2007 @ 15:06:18 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55169329
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zo voelt ie zich denk ik ook wel..

[ afbeelding ] Martin.. bel Kenneth eens voor de grap
Hoezeer ik er ook van baalde dat Perez wegging naar PSV ben ik wel van mening dat ie niet zo moet janken.

Als hij nou een 100% betrouwbare kracht was kon ie een basisplaats eisen, maar hij kan in 1 week van geniaal naar lamlendig gaan als ie een basisplaats heeft.

Niemand heeft een basis plaats, in principe. Leer daar nou eens mee leven Kenneth...

Maar hij mag terugkomen hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55169336
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:03 schreef Black-Death het volgende:
Die rechter kerel van foto ziet er wel redelijk sterk uit qua fysiek, is iets wat bij Ajax altijd welkom is.
Hij lijkt echt veel op een Braziliaan die ik ken, alleen die kon niet zo goed voetballen
AFC AJAX
pi_55169341
die meest rechtste (op de foto) lijkt op v hooijdonk
No bitch to me
pi_55169346
Die linker ziet eruit als een held. Wamberto materiaal
><(({°>
pi_55169393
Die linker kijkt ook een beetje moeilijk.. volgens mij moest ie poepen ofzo..

Ben benieuwd naar Jonathas.. lijkt mij ook een fysiek sterke speler..
pi_55169400
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Zlatan
pi_55169418
Trouwens, als KJH volgend seizoen weg is, is er dan al een echte spits in de jeugd die dat op kan vangen, of word het shoppen?
pi_55169430
Die middelste is wel een lichtgewicht.
  maandag 10 december 2007 @ 15:11:44 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55169448
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens, als KJH volgend seizoen weg is, is er dan al een echte spits in de jeugd die dat op kan vangen, of word het shoppen?
Als ie niet al in de winterstop gaat .

Alves halen dan maar .
Get woke, go broke!
pi_55169454
quote:
Wil je Donald als spits ? hoop van niet
AFC AJAX
pi_55169498
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Alves halen dan maar .
De meest overgewaardeerde, te dure en arrogantste spits van Nederlandse velden? Mwoah.
pi_55169512
quote:

[..]
Als ie niet al in de winterstop gaat .
Dan slacht ik hoogstpersoonlijk de hele directie af
pi_55169528
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:11 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Wil je Donald als spits ? hoop van niet
Hij zal wel potentie hebben, maar ze moeten hem gvd eens gaan gebruiken, om te kijken of ie het ook daadwerkelijk kan
pi_55169663
quote:

[..]

Als ie niet al in de winterstop gaat [afbeelding].

Alves halen dan maar [afbeelding].
Tuurlijk gaat ie niet in de winterstop Die maakt het seizoen mooi af.. en anders hebben we Manucharyan nog
pi_55169766
Ho ho ho....we hebben Urzaiz toch?

Z'n graadmeter staat al enige tijd stijf van de kou. Opwarmen die hap!
pi_55169799
We hebben ook nog Poep-on Shoe. Alleen vraag ik me af of hij wel Ajax 1 materiaal is.
En wat is er trouwens gebeurd met Sarpong, vorig jaar zat hij regelmatig bij de selectie.
pi_55169808
Het is nog niet te laat om Urzaiz topscorer te maken *zoekt de Coen Dillen index er vast bij*
  maandag 10 december 2007 @ 15:25:54 #70
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55169811
ah we staan weer eerste
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55169841
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:25 schreef Pritt het volgende:
We hebben ook nog Poep-on Shoe. Alleen vraag ik me af of hij wel Ajax 1 materiaal is.
En wat is er trouwens gebeurd met Sarpong, vorig jaar zat hij regelmatig bij de selectie.
Blessures.. blessures.. blessures...
quote:
Naast de Braziliaanse stagiairs was er vandaag nog een opvallende verschijning op het trainingsveld. Jeffrey Sarpong maakte zijn rentree bij de A-selectie. Sarpong was maandenlang uitgeschakeld door een schouderblessure. Hij trainde de afgelopen weken in de luwte van De Toekomst om aan zijn herstel te werken. Sarpong oogde fit en gretig.

Ajax.nl
  maandag 10 december 2007 @ 15:36:55 #72
51286 w00h00
Digital man!
pi_55170065
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat ie niet in de winterstop Die maakt het seizoen mooi af.. en anders hebben we Manucharyan nog
Urzaiz niet te vergeten.
pi_55170137
Ajacieden Sarpong en Delorge trainen weer
Gepubliceerd op 10-12-07 om 15:24 door Stefan Ashouwer

Bij Ajax heeft Jeffrey Sarpong zijn rentree gemaakt bij de training van het eerste elftal van Ajax. Het jeugdige talent was lange tijd uitgeschakeld met een schouderblessure, waaraan hij ook geopereerd moest worden. Sarpong trainde al weer enige tijd met de beloftes, maar traint nu weer mee met het eerste elftal van Ajax.

Ook Laurent Delorge verscheen weer op het trainingsveld van de Amsterdammers. De Belg, die overkwam van ADO Den Haag, verscheen maandag weer op het trainingsveld. Delorge is bijna helemaal genezen van zijn hamstringblessure, voorlopig richt de middenvelder zich alleen op het loopwerk.
pi_55170456
quote:
Gewoon Suarez die centraal gaat spelen toch.

Sarpong die zal wel als een gek fit willen worden nu hij ziet dat alle jonkies de kans krijgen van A3

Is trouwens van der Wiel al weer fit voor tegen psv?
  maandag 10 december 2007 @ 15:56:59 #75
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55170512
Ik denk dat Ajax als KJH weg gaat toch echt voor Alves moet gaan.
Je heb iig een spits die kan scoren + je kan nog even zwaaien naar Alkmaar.
Een beter alternatief ken ik zo 1 2 3 niet , misschien Marcus Berg , maar laat die zich maar 2 seizoenen bij Groningen bewijzen
Ik ben inmiddels overleden
  Redactie Games maandag 10 december 2007 @ 16:37:06 #76
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55171464
of Kanu. Zal ook een stuk goedkoper zijn.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_55171474
Alves vertrekt in de winterstop waarschijnlijk al naar AZ. Dus zet dat voorlopig maar uit je hoofd.

En waarom 20 miljoen neerleggen voor zo'n overrated speler? Er zijn echt wel betere alternatieven te vinden. Laat Hans van der Zee eens zijn werk doen.
pi_55171481
Nou, die Alves mag van mij echt wegblijven. Zoals hij Heerenveen heeft behandeld, zou elke Nederlandse club hem gewoon links moeten laten liggen.
Bahhh.
pi_55171489
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Fathom het volgende:
Bijvoorbeeld ja
pi_55171641
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Fathom het volgende:
Kanu was ik ook aan het denken plus dat hij altijd heeft aangegeven graag nog eens voor Ajax te spelen. Misschien ook proberen Gudjohnsen te halen. Hij wil graag weg bij Barca omdat hij te weinig speeltijd krijgt als hij interesse heeft in Ajax vind ik dat ze zeker een poging moeten halen.

daarnaast misschien nog een talentje halen als backup. Al hebben we natuurlijk ook nog Manucharyan, Leonardo en eventueel Suarez.
No bitch to me
pi_55171646
Kanu zou een goed alternatief zijn voor achter Suarez. Alves lijkt mij geen optie.
pi_55171661
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves vertrekt in de winterstop waarschijnlijk al naar AZ. Dus zet dat voorlopig maar uit je hoofd.
Volgens mij ben ik weer de enige die denkt dat ie niet naar AZ gaat.
pi_55171717
Zie je. Er zijn al twee spitsen genoemd die én beter zijn én goedkoper. Ja Gudjohnsen ook. Als Ronaldinho maar 15 miljoen euro moet kosten....

Kunnen we hem trouwens niet betrekken in een deal met Rijkaard?
pi_55171750
Ik begrijp echt niet dat je Alves een overrated speler kan noemen. Die man wordt topscorer van Nederland en is ook dit seizoen aardig op weg, ondanks dat hij de helft van de tijd niet speelt. Ik snap niet waar iedereen die wijsheid vandaan haalt dat hij dit niveau niet vol kan houden. Je bent er natuurlijk nooit zeker van dat een speler zo'n prestatie blijft evenaren, maar hij heeft het tegendeel nog niet bewezen.

Het lijkt me verder wel een vervelende vent, maar hij heeft mij nog geen reden gegegevn waarom ik hem overschat zou moeten vinden. In tegenstelling tot veel anderen. Maar waar ze het vandaan halen...
Woo-loo-loo!
pi_55171787
quote:
Babayaro en Newcastle scheiden hun wegen
Geschreven door William Lekatompessy op maandag, 10 december om 14:34

Newcastle United en Celestine Babayaro scheiden hun wegen. De Nigeriaanse verdediger kwam door slepende hamstring- en rugblessures nauwelijks meer aan spelen toe voor de Noord-Engelse club en komt niet meer voor in de plannen van trainer Sam Allardyce. Klik hier! De oud-speler van onder andere Anderlecht stond nog onder contract tot het einde van dit seizoen. Allardyce zag echter geen heil meer in de door blessures geteisterde Nigeriaans international.

In januari van 2005 kwam de nu 29-jarige Babayaro over van Chelsea. In drie seizoenen bij de Tyneside club kwam de back tot slechts 47 duels in het eerste elftal. Dit kalenderjaar kwam Babayaro in maart voor het laatst in actie.
Tja. Die blessure hè.. Anders had het nog wel leuk geweest voor de linksback, .
pi_55171789
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:46 schreef Triptamine het volgende:

Volgens mij ben ik weer de enige die denkt dat ie niet naar AZ gaat.
AZ gaat de strijd vast en zeker verliezen als er een club komt die een gelijk bedrag wil betalen. Ze zijn in Heerenveen niet zo gecharmeerd van de handelswijze van AZ.
Woo-loo-loo!
  maandag 10 december 2007 @ 16:54:15 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55171814
Als ie naar AZ gaat zou ik het een stukje falen van Ajax willen noemen. Maar goed, das mijn mening.

En lastig, ach dat zijn Suarez en Luque ook .
Get woke, go broke!
pi_55171858
Een spits hebben we toch niet nodig behalve als KJH weggaat.
Liever Ooijer en Bouhlarouz halen als centrale duo achterin.
  maandag 10 december 2007 @ 16:58:30 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55171877
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef Pritt het volgende:
Liever Ooijer en Bouhlarouz halen als centrale duo achterin.
Ja ok, de verdediging en een goeie middenvelder hebben voorrang, maar KJH is weg na dit seizoen, waarom niet meteen de opvolger een seizoenshelft laten wennen?
Get woke, go broke!
pi_55171931
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef Pritt het volgende:
LieverOoijer en Bouhlarouz halen als centrale duo achterin.
VD Wiel en Boulah als centraal duo. En een goede back up halen(talent?)
pi_55171947
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Als ie naar AZ gaat zou ik het een stukje falen van Ajax willen noemen. Maar goed, das mijn mening.
Wij weten allang dat je een wat afwijkende mening hebt.
  maandag 10 december 2007 @ 17:05:11 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55171989
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wij weten allang dat je een wat afwijkende mening hebt.
Ik ook .

Maar een van de meest scorende spitsen naar een concurrent (ok ok, nu ff niet) laten gaan terwijl je zelf weet dat je eigen topscoreren weggaat is een beetje jammerlijk handelen vind ik.

Op dit moment hebben we hem niet nodig denk ik, maar volgend seizoen zou hij er prima bij passen denk ik.
Get woke, go broke!
pi_55171995
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het eerder falen van Heerenveen vinden, een speler aan je concurrent verkopen. Het zijn namelijk beide subtoppers.
pi_55171996
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef Blight het volgende:

[..]

Tja. Die blessure hè.. Anders had het nog wel leuk geweest voor de linksback, .
En met de medische staf van Ajax zou hij alleen nog meer geblesseerd zijn
pi_55172027
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, de verdediging en een goeie middenvelder hebben voorrang, maar KJH is weg na dit seizoen, waarom niet meteen de opvolger een seizoenshelft laten wennen?
Heb je gezien wat ze ervoor vragen?
pi_55172039
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

En met de medische staf van Ajax zou hij alleen nog meer geblesseerd zijn
Best kans van inderdaad. Maar opzich zou het nog niet eens zo'n gek idee zijn het te proberen, lijkt me. Aan een transfervrije speler kan je je nauwelijks een buil vallen. Maar goed, ik zie het niet gebeuren.
pi_55172152
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:01 schreef Triptamine het volgende:

[..]

VD Wiel en Boulah als centraal duo. En een goede back up halen(talent?)
Ik zie liever Heitinga en Boulah centraal. Dan Vermaelen op links en VD Wiel op rechts.
No bitch to me
pi_55172215
En een talent hoeft van mij ook niet, gewoon iemand die er al gelijk staat.
pi_55172424
Sommige mensen doen net of we het geld hebben van Chelsea of zo. Boulah die loopt binnen in Spanje.. denk je nou echt dat ie naar Ajax verkast waar de belastingdienst jacht op zijn centen maakt:D
pi_55172818
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Ik zie liever Heitinga en Boulah centraal. Dan Vermaelen op links en VD Wiel op rechts.
Zo is ie helemaal perfect.

@ Chadi: Aangezien Boulah niet speelt in Sevilla. En aangezien niet geschoten altijd mis is. Moet Van Geel maar eens aanleggen met geladen geweer
pi_55173011
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Verdedigend is dat top, maar beide backs komen dan totaal niet op. Wat toch belangrijk is als je aanvallend voetbal wil spelen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 10 december 2007 @ 18:21:38 #102
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55173611
Ik denk niet dat Boulah bij Ajax wil komen spelen eigenlijk.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_55173645
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:56 schreef MaxC het volgende:

[..]

Verdedigend is dat top, maar beide backs komen dan totaal niet op. Wat toch belangrijk is als je aanvallend voetbal wil spelen
Wat een kwats
pi_55173876
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=15328

'De superactie van Jan-Arie van der Heijden'
(Gepost door GD)

Ajax TV heeft vandaag de 'superactie' van Jan-Arie van der Heijden in de Kleine Klassieker online geplaatst. 'Jari' voerde een combinatie van een akka en een panna uit op een jeugdige Feyenoorder, en verdiende daarmee een staande ovatie van het publiek in de ArenA.
Ajax Netwerk
Hieronder is het filmpje van deze prachtige actie te bekijken.
pi_55173882
Boulah komt niet naar Ajax lijkt me, Heitinga gaat weg na dit seizoen, vd Wiel is er nog niet klaar voor, vooral niet voor de CL, Urby gaat waarsch ook weg aant einde van het seizoen, dan houden we nog over..Vermaelen en Ogararu..??
Ben benieuwd of er in de winterstop al vervanging(en) worden aangetrokken..zou wel zo handig zijn, aangezien die spelers dan een extra half seizoen hebben om te wennen bij Ajax..
4 8 15 16 23 42
pi_55173993
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:35 schreef versteegrob het volgende:
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=15328

'De superactie van Jan-Arie van der Heijden'
(Gepost door GD)

Ajax TV heeft vandaag de 'superactie' van Jan-Arie van der Heijden in de Kleine Klassieker online geplaatst. 'Jari' voerde een combinatie van een akka en een panna uit op een jeugdige Feyenoorder, en verdiende daarmee een staande ovatie van het publiek in de ArenA.
Ajax Netwerk
Hieronder is het filmpje van deze prachtige actie te bekijken.

over de kwaliteit van de jeugdopleiding gesproken!
  maandag 10 december 2007 @ 18:54:37 #107
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_55174738
, fantástisch .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55174810
Daylon Claasen duikt bij Ajax op en niet bij PSV
Onlangs meldde Ajax Cape Town, de satellietclub van Ajax, op haar eigen website, dat Daylon Claasen voor een stage naar PSV Eindhoven zou gaan. Inmiddels is de jonge talentvolle middenvelder opgedoken in Amsterdam voor een stage bij Ajax. Of Ajax de stage bij PSV heeft geblokkeerd of dat Ajax Cape Town de beide Nederlandse clubs door elkaar haalde, is niet bekend. [reageer]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55174899
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
Onlangs meldde Ajax Cape Town, de satellietclub van Ajax, op haar eigen website, dat Daylon Claasen voor een stage naar PSV Eindhoven zou gaan. Inmiddels is de jonge talentvolle middenvelder opgedoken in Amsterdam voor een stage bij Ajax. Of Ajax de stage bij PSV heeft geblokkeerd of dat Ajax Cape Town de beide Nederlandse clubs door elkaar haalde, is niet bekend. [reageer]
We krijgen zo behoorlijk was stagiair
pi_55174907
Daylon is toch die afro van de foto op pagina 1?
pi_55174921
quote:
Ajacied Anita geopereerd aan heup

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 10-dec-2007 17:51

Vurnon Anita heeft maandag een kijkoperatie aan zijn heup ondergaan. Ajax meldt dat het kapsel van het gewricht is schoongemaakt en dat de achttienjarige middenvelder ongeveer drie maanden moet herstellen. Anita kwam dit seizoen nog niet in actie in de Eredivisie. In de afgelopen twee seizoenen speelde hij in totaal twee competitieduels voor Ajax.
pi_55174945
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
Hoe zou Ajax Cape Town nou PSV en Ajax door elkaar kunnen halen?
pi_55175300
Die actie van Jan Arie doet me een beetje aan van Persie/Bergkamp denken, zeer veel balgevoel!
  maandag 10 december 2007 @ 19:55:56 #115
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55175842
Hoop dat die stagaires nog wat leuks voortbrengen.
pi_55175856
Oguraru
pi_55176056
Waarom zou Boulahrouz niet komen? Hij is denk ik niet oud genoeg of alleen al voor het geld te kiezen wat hij ook in Quatar kan halen. Ik denk dat hij nog wel sportief wat wil presteren en al zeker het EK spelen.
pi_55176362
Ogararu, altijd vrolijk. Wat een opmerking...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55178408
Welke opmerking? Ik heb iets gemist?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55178434
oh dat filmpje
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55178573
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zou Boulahrouz niet komen? Hij is denk ik niet oud genoeg of alleen al voor het geld te kiezen wat hij ook in Quatar kan halen. Ik denk dat hij nog wel sportief wat wil presteren en al zeker het EK spelen.
Aan wat voor succes denk je dan als ik vragen mag?
pi_55178691
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:44 schreef De_Brandweer het volgende:
oh dat filmpje
Maakt niet uit.. Bij Colin komt het allemaal wat langzamer aan..
pi_55178898
quote:
Rentree Leonardo bij Ajax met misser en assist
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 10-dec-2007 20:54
Leonardo heeft na maanden blessureleed zijn rentree gemaakt. De Braziliaanse aanvaller viel maandag een halfuur voor tijd in bij Jong Ajax tegen Jong FC Groningen (0-3 zege). Hij miste een penalty en gaf een assist. Leonardo was uitgeschakeld sinds hij begin maart tegen sc Heerenveen een gescheurde kruisband en een beschadigde meniscus opliep.

Leonardo kwam in het veld toen Ajax dankzij treffers van Jan-Arie van der Heijden en Robbert Schilder met 0-2 leidde. Leonardo had de kans om de score uit te bouwen, maar schoot een strafschop over. Hij maakte zijn misser goed door de assist te geven op de 0-3 van Javier Martina. Leonardo hoopt zijn totaal van zeven eredivisieduels voor Ajax snel uit te breidden.
pi_55179129
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]
Laat Luque maar penaltys nemen.
  maandag 10 december 2007 @ 22:11:02 #126
131729 jna
pi_55179219
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ogararu, altijd vrolijk. Wat een opmerking...
Moet je nagaan hoe vrolijk ie wordt als ze z'n naam ook nog goed gaan schrijven
Jawel, je keek.
pi_55179225
Ajax traint met die nieuwe bal van Adidas, zie ik? Zullen die lampies wel over gaan zeiken als ze verliezen. .
  maandag 10 december 2007 @ 22:15:23 #128
131729 jna
pi_55179364
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
Ajax traint met die nieuwe bal van Adidas, zie ik? Zullen die lampies wel over gaan zeiken als ze verliezen. .
Ja want het is voor andere clubs verboden om die bal te kopen. Net zoals niemand op kunstgras mag trainen behalve Heracles...
Jawel, je keek.
pi_55179424
Laat hem maar snel terug komen Leonardo
AFC AJAX
  maandag 10 december 2007 @ 22:18:42 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55179448
Hopen dat Daylon Claasen wat is, Ajax Ape Town komt bij mij over als een liefdadigheidsinstelling, weggegooid geld.
pi_55179584
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Hopen dat Daylon Claasen wat is, Ajax Ape Town komt bij mij over als een liefdadigheidsinstelling, weggegooid geld.
dat is dan wat minder
AFC AJAX
pi_55180182
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef BonJovi het volgende:

[..]

dat is dan wat minder
Hoor je dat voor het eerst ofzo
pi_55180201
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:15 schreef jna het volgende:

[..]

Ja want het is voor andere clubs verboden om die bal te kopen. Net zoals niemand op kunstgras mag trainen behalve Heracles...
Ik denk niet dat ze hun Nikes hebben ingeleverd. Misschien dat ze er de laatste training voor de wedstrijd mee ballen. Dat schiet niet echt op.
  maandag 10 december 2007 @ 23:25:17 #134
82589 S-Two
barba macacu
pi_55181348
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]
Heb iets van 40 minuten van die wedstrijd gezien, vond het niet heel best. Mitea, Krohn-Dehli en Schilder vielen mij totaal niet op. Donald speelde nog wel aardig en Jan-Arie ook wel. Leo schoot die penal trouwens keihard over , maar gaf wel een goeie assist. Dolde daarnaast ook nog iemand. Hij speelde nog niet erg goed, maar het deed me goed dat hij weer op het veld stond .
  maandag 10 december 2007 @ 23:29:39 #135
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_55181466
pi_55181717
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
Het is meer des Ajax Ten Cate om randzaken de schuld te geven.
pi_55182464
Die Claassen was wel een prima voetballer op de Copa Amsterdam afgelopen zomer.
pi_55182512
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef Trancelocator het volgende:
Directe link: http://www.youtube.com/watch?v=z9y3NAXfbGU
Zó stuur je de kakkies het bos in
pi_55182608

Die colin
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_55182736
Ja zie nu dattie ergens anders ook staat. Boeiend
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_55182759
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:15 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]

Die colin
Wel typerend dat hij tijdens een uitwedstrijd uitgefloten word door het Ajax publiek. Daar zitten meestal de echte supporters. Je zou toch aannemen dat de "echte" suppoters hun spelers niet uitfluiten.
pi_55182814
Ajax zelf hyped vrolijk mee
pi_55182932
Onzin om Alves te halen: te oud voor zo'n groot bedrag, die 20 miljoen ben je gewoon kwijt...

Voor dat bedrag krijg je ook een Modric die WEL nog wat gaat opleveren bij doorverkoop.

Liever nog het geld in kas houden en uitgeven indien er zich een groot talent aandient in bvb brazilie zoals robinho destijds.
pi_55183020
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:33 schreef Brammie het volgende:
Onzin om Alves te halen: te oud voor zo'n groot bedrag, die 20 miljoen ben je gewoon kwijt...

Voor dat bedrag krijg je ook een Modric die WEL nog wat gaat opleveren bij doorverkoop.

Liever nog het geld in kas houden en uitgeven indien er zich een groot talent aandient in bvb brazilie zoals robinho destijds.
Achter grote talenten als Robinho zitten altijd clubs Barca, Chelsea, Man U etc aan.
Onhaalbaar voor Ajax.
pi_55183077
Inderdaad 20 mil voor Alves is kapitaal verkrachting
pi_55183213
pi_55183276
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtfoto, dat publiek! Zelfs de scheids moet effe beter kijken! !
pi_55185061
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoofden
Woo-loo-loo!
pi_55185344
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:48 schreef Chadi het volgende:

[..]

Aan wat voor succes denk je dan als ik vragen mag?
Ik zeg nog geen succes maar sportief zou hij het bij Ajax een stuk beter doen waar hij zo goed als zeker elke week in de basis zou staan en mee zou strijden om het kampioenschap en de beker. En iedereen weet dat je sneller in het Nederlands elftal verschijnt als je bij Ajax in de basis speelt dan bij Sevilla op de bank zit.
pi_55186685
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef Trancelocator het volgende:
Directe link: http://www.youtube.com/watch?v=z9y3NAXfbGU
Heerlijk
pi_55186703
Emanuelson sluit op dit moment ook een transfer uit in de winterstop. Wel goed dat de talenten op dit moment zien dat ze bij Ajax moeten blijven en in ieder geval het seizoen afmaken.
Emanuelson zal waarschijnlijk net als Heitinga en Maduro over zijn dip heen komen.
pi_55186752
Ik denk dat eerder de andere clubs een transfer van Emanuelson uitsluiten op dit moment.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55187148
Defour in de belangstelling van Bayern.

Kon je op wachten natuurlijk. Ben bang dat we die niet meer gaan meemaken.
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:13:56 #157
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55187319
Tottenham Hotspur heeft meer dan gemiddelde belangstelling voor Ajax-doelman Maarten Stekelenburg, zo heeft Sportweek vernomen. De Londenaren zien de international als opvolger voor de onevenwichtige Paul Robinson. Afgelopen zaterdag zou een scout van de Engelse club de prestaties van de Amsterdamse goalie al hebben geanalyseerd.

Robinson maakt tot nu toe een allerminst bemoedigend seizoen door. Zo verloor de Engelsman zijn plaats onder de lat bij het nationale elftal, terwijl hij in het shirt van The Spurs al een aantal keer opzichtig in de fout ging.

Het is echter onbekend in hoeverre Stekelenburg voor een transfer openstaat. Twee weken geleden toonde 25-jarige sluitpost zich nog afwachtend hierover. “Ik ben er nu niet mee bezig, maar ooit zal ik de stap naar het buitenland maken."

"Spanje en Engeland trekken mij het meest. De vraag is: wanneer krijg je de kans? Hoe ontwikkelt de situatie bij Ajax zich? En ben je zelf klaar voor de stap?”, reageerde hij toen tegenover het weekblad.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:14:53 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55187342
Neee, Gomes moet niemand hebben, maar de keeper van Ajax, die gaan we halen!

Tis toch debiel .
Get woke, go broke!
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:15:56 #159
52871 Blight
Supersized.
pi_55187363
Dat heeft in dit geval misschien ook iets te maken met het wel of niet verkrijgen van een werkvergunning voor niet EU spelers in Engeland.
pi_55187391
Ooijer heeft gister z'n hamstring gescheurd, dus of dat een serieuze optie blijft voor Ajax is nog te bezien.
pi_55187444
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef Nashje het volgende:

Dat Defour-verhaal duurt nu ook al veel te lang. Ik zie hem ook niet meer komen.
pi_55187456
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef Nashje het volgende:

Ik zou niet weten wat Bayern met Defour moet, ze hebben een handvol aanvallende middenvelders die beter zijn dan Defour.
pi_55187496
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat Defour-verhaal duurt nu ook al veel te lang. Ik zie hem ook niet meer komen.
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?
pi_55187550
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:17 schreef Nashje het volgende:
Ooijer heeft gister z'n hamstring gescheurd, dus of dat een serieuze optie blijft voor Ajax is nog te bezien.
Is volgens mij al de 3e of 4e keer in zijn carriere dat zoiets gebeurd, misschien idd beter hem niet meer te halen.
pi_55187608
zou de technische staf van Ajax ook footbal manager spelen? Om zo talenten te ontdekken
pi_55187628
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.
Ligt mischien aan mij maar ik vind Bayern geen europese top en de bundesliga is nog altijd minder van niveau dan de engelse,spaanse en italiaanse competitie's.
pi_55187764
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.
Ligt mischien aan mij maar ik vind Bayern geen europese top en de bundesliga is nog altijd minder van niveau dan de engelse,spaanse en italiaanse competitie's.
Ajax wel Europese top dan?
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:35:46 #168
51286 w00h00
Digital man!
pi_55187800
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan jou, maar een wedstrijd met Ajax tegen Groningen of met Bayern tegen Werder Bremen is wel een groot verschil.

Daarbij moet ik zeggen dat Defour geen type speler is voor een Duitse club, en hopelijk ziet hij ook in dat hij prima bij Ajax zou passen. Maar ik ben bang dat die deur gesloten is en dat Defour een vertrek naar Italie of Spanje verkiest boven Ajax of de directe plaatsing voor de CL kan de deur nog open zetten...

Met de komst van Aissatie zal Defour dus sowieso afvallen. We zullen wel zien, ik heb iig zin in de transferperiode en geruchtenstroom die straks los gaat breken.
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:38:48 #169
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55187878
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:27 schreef Apfel. het volgende:
zou de technische staf van Ajax ook footbal manager spelen? Om zo talenten te ontdekken
Nee, de lampies wel.

Zal even het artikel opzoeken
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:40:29 #170
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55187910
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:55:38 #171
51286 w00h00
Digital man!
pi_55188281
quote:
Omg professionals
pi_55188389
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ajax wel Europese top dan?
Nee maar je snapt toch wel dat je bij Ajax eerder een basisplaats heb en je makkelijker een transfer afdwingt naar een europese topclub dan als je nu naar Bayern gaat en waarschijnlijk op de bank zal moeten plaats nemen.
pi_55188450
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Toen wilde hij toch niet ofzo?
pi_55188498
quote:
Lijkt me sterk dat Pietje gebruik maakt van FM, hij kent ze allemaal al van hun 7e.
pi_55188574
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Pritt het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat Pietje gebruik maakt van FM, hij kent ze allemaal al van hun 7e.
Aparte opmerking haha

Piet is wel een held trouwens.. dat boekwerk.. wel erg tof Die man schrijft echt ALLES op..

Is er al bekend wat HvdZ eigenlijk doet?
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:10:51 #176
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55188584
quote:
Waarom denk je dat Bakircioglu bij ons voetbalt?
pi_55188611
Beter blijven de Spurs van Stekelenburg af.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55188666
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:11 schreef kevin6188 het volgende:
Beter blijven de Spurs van Stekelenburg af.
IDD
is bang dat zijn voorspelling toch uitkomt
quote:
'Dat half uur voelde als 10 minuten'

Groningen, 10 dec 2007
Een kwartier na rust was het zo ver. Leonardo keerde terug op het voetbalveld na negen maanden blessureleed. De Braziliaan speelde een half uur. ,,Maar ik dacht dat de scheidsrechter al na tien minuten affloot, zo snel ging de tijd."
Zenuwen kende hij niet toen hij na de rust van Jong FC Groningen - Jong Ajax mocht gaan warmlopen. ,,Nee hoor, ik vroeg me al een tijdje af wanneer ik er in zou komen. Na negen maanden was het eindelijk zover. Natuurlijk had ik ook vorige week wel willen spelen toen Jong Ajax tegen Jong Feyenoord moest, maar er stond wel veel druk op die wedstrijd. Nu heb ik nog een goede trainingsweek gehad. Ik dacht dat Jong Ajax vanavond ook thuis moest spelen. Toen ik hoorde dat het in Groningen was dacht ik wel 'oh, shit.' Maar ik ben heel blij dat ik weer heb gespeeld!"

Leonardo kwam na een uur binnen de lijnen. ,,Je zag dat hij in het begin nog wat voorzichtig was", had trainer Aron Winter geconstateerd. ,,Maar het ging steeds beter. Ik vind het zo fijn voor hem dat hij heeft gespeeld. Leonardo keek hier lange tijd naar uit en vandaag was het moment. Het is belangrijk dat hij heel de wedstrijd is uitgekomen. Ik ben hartstikke blij voor hem."

Dat is Leonardo zelf ook. Ook al miste hij een strafschop. ,,Ik wilde zo graag, dat ik de bal van het sportpark schoot. Natuurlijk had ik moeten scoren, maar gelukkig stond het al 0-2. Misschien was ik wel beter geconcentreerd geweest als het 0-0 had gestaan. Ik weet zeker dat die bal er dan wel was ingegaan. Ik ben tevreden over hoe het ging. Hoewel, je mag natuurlijk nooit tevreden zijn. Maar het ging gewoon lekker. Sommige dingen gingen automatisch. Gelukkig ben ik in die negen maanden het gevoel niet kwijtgeraakt. Dat komt ook door de goede begeleiding die ik bij Ajax heb gehad. Toen de scheidsrechter voor het einde floot, zei ik tegen de scheidsrechter 'dat kan niet'. Dat half uur voelde als tien minuten! Het ging zo snel, zo lekker."

De humor is Leonardo niet kwijtgeraakt in de blessureperiode. Op de vraag wat de volgende stap is, antwoordt de opgeluchte Braziliaan hard lachend. ,,Zondag in de basis!", om realistisch te vervolgen. ,,Nee, ik moet eerst speelminuten maken." Aron Winter kon eveneens nog geen indicatie geven van het vervolg. ,,We bekijken dat per dag. Dus eerst even afwachten hoe het morgen met hem gaat."
LEO!
pi_55188797
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Toen wilde hij toch niet ofzo?
Gast, toen heeft ie die wet van 78 gebruikt.
pi_55188875
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ah.. de wet van contractbreuk om 'dringende redenen'.. Belgie.. fijn land..
pi_55189120
quote:
Ik dacht dat Jong Ajax vanavond ook thuis moest spelen. Toen ik hoorde dat het in Groningen was dacht ik wel 'oh, shit.'
pi_55189386
Toch wel mooi, die Leo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55189599
Nou mannen.. we worden zondag allemaal weer een paar jaartjes ouder van frustratie!
quote:
Vink leidt Ajax - PSV

Amsterdam, 11 dec 2007
Pieter Vink heeft zondag de leiding in de topper tussen Ajax en PSV. In de Amsterdam ArenA zijn Adriaan Inia en Wilco Lobbert de assistent-scheidsrechters. Kevin Blom treedt vanaf 12.30 uur op als vierde official.
Eerder dit seizoen had de Noordwijkerhouter Vink ook al de leiding tijdens AZ - Ajax. Op 23 september boekten de Amsterdammers een 2-3-overwinning in Alkmaar.
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:55:34 #184
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55189607
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
LEO!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55189660
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

En wij hadden 'm gewoon moeten halen toen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:02:28 #186
52871 Blight
Supersized.
pi_55189775
quote:
Luka Modric heeft alle vermeende transferconnecties met Ajax of PSV verbroken. De Kroatische middenvelder zegt naar Spanje te willen. “Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Ik weet daar helemaal niets van. Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen”, aldus het 22-jarige talent. (Vecernji List)
Modric.
pi_55189909
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef Blight het volgende:

[..]

Modric.
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.

Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.

Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."

Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."

De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:08:00 #188
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55189920
Nee! Niet Stekelenburg Ik zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:09:38 #189
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55189954
Modric daarentegen! Volmondig YES! Als de tegenstrijdige berichten enigzins kant noch wal raken.
- james 'jimmy' dean
pi_55189982
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef Lyzio het volgende:
Modric daarentegen! Volmondig YES! Als de tegenstrijdige berichten enigzins kant noch wal raken.
Inderdaad zeg.. tegenstrijdigheid ten top.. afwachten maar..

en trouwens.. deze week komt Maduro ook met nieuws
pi_55190107
Ik hoop dat Maduro blijft, mar vrees het ergste.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:16:30 #192
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55190122
Ik geloof d'r niet in dat Maduro blijft.
- james 'jimmy' dean
pi_55190317
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:57 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En wij hadden 'm gewoon moeten halen toen.
Dat bedoelde ik dus ook.
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.
Op die site staat in ieder geval helemaal niks.
pi_55190459
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Nee! Niet Stekelenburg Ik zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.

Hoi!

Een stuk jonger en al bijna net zo goed.
Woo-loo-loo!
pi_55190494
quote:
Heel makkelijk namelijk Vermeer :-)
Doet het bij Willem II erg goed afgewisseld met wat fouten af en toe maar dat heeft elke jonge keeper.
pi_55190499
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoi!

Een stuk jonger en al bijna net zo goed.
''Een stuk jonger''

Wat maakt het uit of je 20 (?) of 25 bent !!!
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:31:25 #197
52871 Blight
Supersized.
pi_55190515
quote:

[..]

Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric [..]
Vreemd. Nouja, we zien het wel. Ik geloof er niet heilig in, in any case.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:35:46 #198
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55190618
quote:

[..]

Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.

Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."

Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."

De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
Hij heeft inderdaad behoorlijk wat weg van JC
quote:
Modrić: Na zimu ¸elim u ¦panjolsku

SVAKA ČAST zavjerama u svlačionici, koprivničkom debaklu, Ivankovićevom "biti ili ne biti" i europskim ambicijama, ali Luka Modrić udarna je Dinamova vijest. Jo¨ kad se po pitanju njegove selidbe iz Maksimira oglasi izvr¨ni Dinamov dopredsjednik Zdravko Mamić, stvari dobivaju novu dimenziju.

Iako Mamić nije prvi puta izlanuo da svom kapetanu nudi tri milijuna eura da ostane u klubu jo¨ godinu dana, sve je to, pretpostavljate, samo dio predstave za javnost. Činjenica da je Maminjo bacio ponudu "3 milijuna eura netto" preko etera i TV ekrana ne znači da je o tome zaista i razgovarao s Modrićem.

"Sa Zdravkom Mamićem nisam razgovarao o tome i nemam komentara. Nije prvi put da je Mamić tako ne¨to izjavio, već je o tome bilo riječi i u jednoj TV emisiji. No, konkretno o tome nismo razgovarali u četiri oka. No, ne znači da nećemo, ako tijekom zimske stanke ne nađemo ponudu koja nam odgovara", istaknuo je Modrić razgovarajući s novinarima nakon dana¨njeg treninga.

"´elim otići ove zime. To je moja ¸elja. No, ne vidim za¨to stalno forsirati priču o mom transferu, kad se jo¨ ni¨ta konkretno nije dogodilo. Te¨ko je govoriti bi li zaigrao u Nizozemskoj ili u Engleskoj, kada nema ponude za odlazak. U kombinaciji koja se spominjala u novinama, da će me Chelsea posuditi u PSV, nemam blage veze. To su gluposti! Čitao sam o tome i smijao se. Niti sam bio u Londonu niti u Nizozemskoj, niti sam se vozio u nekom avionu, niti sam ne¨to potpisivao", nastavio je Luka, dodajući kako, uostalom, nikada ne pristao na takvu kombinaciju.

"Ne bi me zadovoljila posudba. No, prijelazni rok je dug i vidjet ćemo ¨to će se dogoditi. Moja je ¸elja oduvijek bila ¦panjolska, no ima jo¨ dosta vremena..."
Zijn droom is Spanje in ieder geval
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:38:31 #199
82589 S-Two
barba macacu
pi_55190675
Zou erg jammer zijn ja als Stekelenburg binnenkort vertrekt. Speelt pas eigenlijk een seizoen heel erg goed en hij begint nu ook echt punten te pakken voor ons. Hoop eigenlijk dat hij nog minstens 2 jaar bij Ajax blijft en ik zie hem ook zeker nog wel een jaar blijven.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:42:06 #200
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55190732
Zijn droom is Spanje, bij Ajax spelen Gabri en Isamel Urzaiz, één en één is twee toch?
pi_55190760
quote:
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:43:16 #202
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55190762
Ik zie nou niet echt de opvolger van Stekelenburg in Piet Velthuizen schuilen als ik heel eerlijk ben. In Vermeer heb ik ook zeer weinig vertrouwen.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:46:22 #203
52871 Blight
Supersized.
pi_55190829
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Die viel mij ook al op inderdaad. .
pi_55190916
Spanje ligt er over 5 jaar ook nog wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55190918
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef De_Ananas het volgende:

''Een stuk jonger''

Wat maakt het uit of je 20 (?) of 25 bent !!!
Dat Piet Velthuizen nog veel beter gaat worden en over een jaartje waarschijnlijk al net zo goed is als Stekelenburg nu !!!
Woo-loo-loo!
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:51:02 #206
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55190936
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Blight het volgende:

[..]

Die viel mij ook al op inderdaad. .
Zei ik wat geks dan?
- james 'jimmy' dean
pi_55190954
Ik vind de Spurs best leuk, maar nu zitten ze ook al achter KJH aan. Rot eens op.
pi_55191002
Tottenham
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:57:32 #209
52871 Blight
Supersized.
pi_55191018
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:51 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Zei ik wat geks dan?
quote:
Jij weet niemand, en dús Van Geel al helemaal niet? .
pi_55191044
Die clubs zitten achter zoveel spelers aan of in ieder geval interesse en omdat zulke clubs zeer grote budgets hebben lijken ook al die geruchten echt. Maar met welke club is Huntelaar nog niet in verband gebracht en kijk waar hij nu speelt.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:59:50 #211
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55191081
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Blight het volgende:

[..]

[..]

Jij weet niemand, en dús Van Geel al helemaal niet? .
Waar ik dus mee bedoel te zeggen dat van Geel nou niet erg adequaat ingrijpt als er spelers vertrekken, en waarvoor gewoon een opvolger moet komen. Die net zo goed, of beter is als zijn voorganger.

Dat bedoelde ik dus
- james 'jimmy' dean
pi_55191223
Ajax onderhandelt momenteel met Guus Hiddink
pi_55191228
Stekelenburg gaat echt niet naar Tottenham die is wel slim om te wachten naar een echte topploeg.
AFC AJAX
pi_55191235
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Fred_Kroket het volgende:
Bron?
pi_55191243
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef Suijk het volgende:
Spanje ligt er over 5 jaar ook nog wel.
Volgens mij gaat er vanuit Zagreb alleen maar een vlucht via Amsterdam naar Spanje.
pi_55191260
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Bron?
Kan ik helaas niet prijsgeven, maar behoorlijk betrouwbaar.
pi_55191289
Als dat rond zou komen zijn we gered!
pi_55191319
quote:
Over een gesigneerde matroesjka?
Woo-loo-loo!
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:09:36 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55191349
quote:
Klopt, én met Luka Modric én met Ronaldinho én met Lionel Messi én met Kaká.
pi_55191362
quote:
Ja, daarom gaat Modric samen met Kaka en Ronaldinho het middenveld invullen. Colin gaat naar Barca voor
¤ 25 miljoen.
pi_55191370
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef Fred_Kroket het volgende:

[..]

Dat kennen we
pi_55191372
quote:

[..]

Ja hoor ze zijn er weer. Die inside bronnen. Ga jij nou maar lekker je kroketje oppeuzelen.
pi_55191373
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

.
pi_55191374
quote:

[..]

Don't fuck with me
pi_55191386
quote:
De zakken zijn ook wel een keer gevuld natuurlijk, maar ik zie hem dan eerder coach worden van een Europese topclub of een nationale grootmacht.
Woo-loo-loo!
pi_55191390
quote:

[..]

bron?
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:11:16 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55191392
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:10 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

.
GMTA
pi_55191400
Neee zonder Colin worden we geen kampioen:(
pi_55191406
Nou Fred, dat kunnen die bronnen ook wel vertellen waarom de onderhandelingen met Marco gekapt zijn.
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:11:55 #230
52871 Blight
Supersized.
pi_55191409
quote:

[..]

Je username geeft je wel het voordeel van de twijfel.
pi_55191412
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:10 schreef Fred_Kroket het volgende:

[..]

Don't fuck with me
jij bent gevaarlijk zeker?
pi_55191419
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:10 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ja, daarom gaat Modric samen met Kaka en Ronaldinho het middenveld invullen. Colin gaat naar Barca voor
¤ 25 miljoen.
Wel even realistisch blijven doen. Ronaldinho en Kaka op een middenveld werkt natuurlijk nooit.
pi_55191458
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wel even realistisch blijven doen. Ronaldinho en Kaka op een middenveld werkt natuurlijk nooit.
Wel bij Ajax.

Ik denk overigens best dat Hiddink Ajax een uitdaging zou vinden.
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:14:24 #234
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55191471
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Niet zonder Delorge erbij nee.
- james 'jimmy' dean
pi_55191474
Wat je in ieder geval zelf al kunt nagaan is dat hij niet getekend heeft bij de Russische bond, niet beschikbaar is voor het Nederlands Elftal en recent een Amsterdams grachtenpand heeft gekocht.
Breekpunt is niet geld, maar de zeggenschap.
Waar het op neer komt is als Guus komt, Van Geel wrsch vertrekt.
Het kost Ajax wat tijd om die stap te zetten.
pi_55191507
Hiddink heeft overal huizen. Vraag maar aan de FIOD.
Woo-loo-loo!
pi_55191517
Guus koopt inderdaad eerst een pand daarna pas te tekenen .
pi_55191539
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef Fred_Kroket het volgende:
Wat je in ieder geval zelf al kunt nagaan is dat hij niet getekend heeft bij de Russische bond, niet beschikbaar is voor het Nederlands Elftal en recent een Amsterdams grachtenpand heeft gekocht.
Jij bent dus jouw eigen betrouwbare bron?
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:16:42 #239
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55191540
Ik denk inderdaad ook dat Hiddink het wel eens een uitdaging zou vinden om Ajax te coachen. Ik geloof er alleen niet in dat Guus met het coachen alleen genoegen zal nemen.
- james 'jimmy' dean
pi_55191554
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jij bent dus jouw eigen betrouwbare bron?
pi_55191565
Dat Ajax met Guus praat was al bekend (weken geleden), maar dat was voor een plaats in een van de commissies.
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:17:52 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55191567
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik denk overigens best dat Hiddink Ajax een uitdaging zou vinden.
Dat geloof ik ook best, maar toch. De roebels in Rusland zijn goed, verder ook nog genoeg uitdaging daar.
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:18:04 #243
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55191572
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef BobbyHill het volgende:
Hiddink heeft overal huizen. Vraag maar aan de FIOD.
Hij is scherp
- james 'jimmy' dean
pi_55191621
quote:
Dat zou inderdaad briljant zijn, wéér een TD de laan uit sturen. . En dan vervolgens Hiddink die 'm zelf na twee jaar peert, dat schiet lekker op allemaal.
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:21:10 #245
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55191654
Vraag me af waar deze geruchten ineens weer vandaan komen.
- james 'jimmy' dean
pi_55191667
quote:
pi_55191680
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef Lyzio het volgende:
Vraag me af waar deze geruchten ineens weer vandaan komen.
Uit den Arena zelve
pi_55191711
Als 't Fredje om aandacht te doen was, missie geslaagd .
pi_55191745
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't Fredje om aandacht te doen was, missie geslaagd [afbeelding].
Net als Silenus een maandje terug
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:26:49 #250
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55191779
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:22 schreef Fred_Kroket het volgende:

[..]

Uit den Arena zelve
Wat jij zegt zijn toch gewoon open deuren intrappen?
1. Hij heeft niet bijgetekend bij de Russische bond.
- Dat wisten we al een tijdje. Dat hoeft niet direct verband te houden met Ajax.

2. Hij wil geen bondscoach van het Nederlands Elftal worden.
- Dat is een persoonlijke keuze geweest, en heeft dus -mijns inziens- ook geen drol met een functie bij Ajax te maken. Hij is al een keer bondscoach geweest, heeft de halve finale bereikt met een aanzienlijk beter team. Waarom zou je het jezelf aandoen om het nu, met een wankel team, nog een keer te proberen. Dat gaat namelijk alleen maar tegenvallen. Zo weet ook Hiddink.

3. Als hij komt dan gaat het om zeggenschap. En niet om geld.
- Het voordeel van het geld (lees: uitdaging), geef ik je. Dat kan best op zijn leeftijd. Maar dat het om zeggenschap gaat is de grootste open deur die je aangeeft. Het is al sinds jaar en dag bekend dat Hiddink graag overal ieder touwtje in handen heeft. Als Hiddink aan een touwtje trek, danst de rest. Zo zit de man in elkaar. Waar overigens niets mis mee is. En denk je nou werkelijk dat Martin van Geel een coach binnenhaalt als het 'm zelf z'n kop gaat kosten?

4. Hij heeft onlangs een grachtenpand in Amsterdam gekocht.
- Geef 'm eens ongelijk. Prachtige huizen daarzo.
- james 'jimmy' dean
pi_55191796
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Net als Silenus een maandje terug
Hij had ook belangrijk nieuws uit betrouwbare bron ja

Ik overigens ook, kan er nog weinig over zeggen maar binnen nu en een maand horen jullie het vanzelf wel.
pi_55191839
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:

En denk je nou werkelijk dat Martin van Geel een coach binnenhaalt als het 'm zelf z'n kop gaat kosten?
Denk je nou echt dat Van Geel het initiatief heeft genomen?
pi_55191848
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hij had ook belangrijk nieuws uit betrouwbare bron ja [afbeelding]

Ik overigens ook, kan er nog weinig over zeggen maar binnen nu en een maand horen jullie het vanzelf wel.
Dat meen je niet! Toch niet tussen 1 en 31 januari he.. want dan.. dan.. dan is de transfermarkt weer open!

dinsdag 11 december 2007 @ 14:30:02 #254
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55191859
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef Fred_Kroket het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat Van Geel het initiatief heeft genomen?
Nee, met Jaakke ziet Hiddink een rooskleurige toekomst tegemoet zeker?
- james 'jimmy' dean
pi_55191907
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:30 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Nee, met Jaakke ziet Hiddink een rooskleurige toekomst tegemoet zeker?
Andersom is dat in ieder geval wel het geval.
Maar dit was het weer vrienden. Meer zeg ik niet.
I could lose my job...
pi_55191936
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Fred_Kroket het volgende:

[..]

I could lose my job...
Zeg dan niets.. misschien willen ze wel gewoon testen waar het lek zit en vertellen ze iedereen van de ArenA schoonmaakploeg iets anders.. Kijken wat er als eerste naar buiten komt
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:33:01 #257
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55191940
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Fred_Kroket het volgende:

[..]

I could lose my job...
Vind je 't gek dat Jaakke 't met Hiddink ziet zitten?
- james 'jimmy' dean
pi_55192023
Ik zie het toch niet zo zitten in Hiddink. Laat hem eerst maar een club als Willem II trainen ofzo.
pi_55192033
Geloof er niks van dat Hiddink naar Ajax komt. Hiddink is een psv'er en in het beleidsplan van ons aller Ajax staat toch dat de culuur gewaarborgd moet worden.

Hiddink heeft een grachtenpand gekocht omdat hij lekker dichtbij Schiphol zit. Daar moet je verder niet teveel achter zoeken.
pi_55192098
Wilhelmsson is ook gesignaleerd jongens!
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:42:21 #261
52871 Blight
Supersized.
pi_55192117
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:37 schreef Freak187 het volgende:
Geloof er niks van dat Hiddink naar Ajax komt. Hiddink is een psv'er en in het beleidsplan van ons aller Ajax staat toch dat de culuur gewaarborgd moet worden.

Hiddink heeft een grachtenpand gekocht omdat hij lekker dichtbij Schiphol zit. Daar moet je verder niet teveel achter zoeken.
Dan had 'ie beter in Hoofddorp kunnen gaan wonen. .
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:50:06 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55192293
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hij had ook belangrijk nieuws uit betrouwbare bron ja
Ho ho ho, dat Aegon-hoofdsponsorschap kwam gewoon een dag later dan ik voorspelde. Maar het was er wel!
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:51:28 #263
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55192320
quote:
Manchester United-goalie Edwin van der Sar is in beeld bij Barcelona. De Catalanen zijn zoekende naar een transfervrije doelman als opvolger van Albert Joquera. Ook Dudu Aouate (Deportivo la Coruña) wordt in verband gebracht. (Sport)

Opvolger Steek?
pi_55192332
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Pritt het volgende:
Koster ook!
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:59:47 #265
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55192528
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Pritt het volgende:
Die is toch genadeloos geflopt, zijn laatste goede periode is Anderlecht
pi_55192589
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ho ho ho, dat Aegon-hoofdsponsorschap kwam gewoon een dag later dan ik voorspelde. Maar het was er wel!
Mijn nieuws is vele malen indrukwekkender, let maar op!
pi_55192668
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Waat gaat het ongeveer over dan? Nieuwe speler? Nieuwe trainer? Nieuw bestuur? Nieuw stadion?
pi_55192690
Je vergeet 't oude logo .
pi_55193126
Tergend altijd als mensen iets weten maar het niet willen of kunnen doorvertellen
pi_55193183
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Opvolger Steek?
Naar mijn weten is Van der Sar niet transfervrij

Edit: Contract tot 30 juni 2008 aldus Wikipedia.

Hmmm
pi_55193348
Valdes is ook niet zo goed snap Barca wel
AFC AJAX
pi_55193369
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Opvolger Steek?
Bovendien hebben ze Valdes, en die laten ze denk ik geen reserve worden. Sar zal al helemaal geen reserve willen worden.
pi_55193380
Op Voetbalprimeur staat dat ze dan Sar willen hebben voor de bank, maar die gaat dat nooit doen natuurlijk
pi_55193412
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dat Piet Velthuizen nog veel beter gaat worden en over een jaartje waarschijnlijk al net zo goed is als Stekelenburg nu !!!
Ja want je hebt altijd zo'n stijgende lijn als jonge speler !
pi_55193466
Inside geruchten

Maar eh waarom zou Steek nou naar de eeuwige subtopper van Engeland gaan? Alhoewel subtopper....
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:42:56 #276
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55193535
Simpel,

Sar halen, heb je meteen wat ervaring, Vermeer op de bank.

Zelf denk ik dat er een leegloop komt, aan het einde van het seizoen.

Heitinga
Maduro
Emanuelson
Huntelaar
Davids ( stopt )
Suarez
Rommedahl
Stekelenburg

Er zit dus een kans in dat 7 basis spelers vertrekken, al dan niet stoppen, lijkt mij een zaak om nu te gaan versterken.
pi_55193558
Op een of andere manier heb ik het idee dat Fred_Kroket en Pizzakoppo alleen maar geruchten hebben over de catering in de Arena
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:45:13 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55193600
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef kevin33 het volgende:
Simpel,

Heitinga
Maduro
Emanuelson
Huntelaar
Davids ( stopt )
Suarez
Rommedahl
Stekelenburg

Er zit dus een kans in dat 7 basis spelers vertrekken, al dan niet stoppen, lijkt mij een zaak om nu te gaan versterken.
Ja, dan kunnen die spelers iig een beetje wennen aan het systeem, medespelers, etc.

Anders kan je volgend seizoen WEER opnieuw beginnen..
Get woke, go broke!
pi_55193669
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dan kunnen die spelers iig een beetje wennen aan het systeem, medespelers, etc.

Anders kan je volgend seizoen WEER opnieuw beginnen..
Zoals we elk seizoen wel weer opnieuw beginnen..
pi_55193699
Tja, als spelers aan het einde van het seizoen stoppen, weggaan of verkocht worden, heb je nu nog geen geld om een paar toppers te kopen...

Misschien met een topper erbij gaan andere spelers ook nog niet weg...:)
pi_55193963
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef De_Ananas het volgende:

Ja want je hebt altijd zo'n stijgende lijn als jonge speler !
Velthuizen keept wekelijks de sterren van de hemel bij Vitesse zonder enige eredivie-ervaring. Stekelenburg had voor datzelfde niveau jaren langer nodig en keept op z'n 25ste voor het eerst echt Ajax-waardig. Ik ben er van overtuigd dat Velthuizen hem voorbij gaat streven.

Zo gaat dat met talenten, dat lijkt me toch vrij logisch? Als Ajax morgen een 16-jarige knakker presenteert die nu al het niveau haalt van een Sneijder toen hij 20 was, dan is de kans groot dat hij bij een juiste begeleiding beter gaat worden.
Woo-loo-loo!
pi_55194003
Wekelijks? Tegen Ajax liet ie anders 4 door.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:02:21 #283
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55194055
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:48 schreef Dynia het volgende:
Tja, als spelers aan het einde van het seizoen stoppen, weggaan of verkocht worden, heb je nu nog geen geld om een paar toppers te kopen...

Misschien met een topper erbij gaan andere spelers ook nog niet weg...:)
Volgens mij hebben we nog wat geld over van de zomer, ( lees Snijder, de Mul, Babel )
Iedereen heeft het over Modric, maar dat is toch niet haalbaar, we moeten spelers halen die haalbaar zijn, een speler als Modric is out of our range, we moeten jongens als Boularouz, Defour, Barazite halen, spelers die willen, kwaliteit hebben, en Nederlands spreken.

In 95/96 hadden we een team, met veelal jeugd en een enkele buitenlander, toen Finidi bij Ajax kwam was hij niet beroemd, Jari ook niet, en van Kanu hadden we nog nooit gehoord.

Eigenlijk is het na 95/96 verkeerd gegaan, veel buitenlandse "topaankopen" weinig talentvolle jeugdlichting, en een beroerd beleid qua trainers.
pi_55194161
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Wekelijks? Tegen Ajax liet ie anders 4 door.
Ach ja, Stekelenburg ook 3 tegen NAC

Hij pakt best veel punten, en dat bij een subtopper. En op blunders kan je hem echt zelden betrappen.
Woo-loo-loo!
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:07:31 #285
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55194221
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:58 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Velthuizen keept wekelijks de sterren van de hemel bij Vitesse zonder enige eredivie-ervaring. Stekelenburg had voor datzelfde niveau jaren langer nodig en keept op z'n 25ste voor het eerst echt Ajax-waardig. Ik ben er van overtuigd dat Velthuizen hem voorbij gaat streven.

Zo gaat dat met talenten, dat lijkt me toch vrij logisch? Als Ajax morgen een 16-jarige knakker presenteert die nu al het niveau haalt van een Sneijder toen hij 20 was, dan is de kans groot dat hij bij een juiste begeleiding beter gaat worden.
Nu nog die speler vinden, en dat is in het geheel het probleem, spelers worden al bij clubs weggehaalt als ze 14 zijn, ik ben zelf voor een globale 8/3 ( 3x buitenlanders en 8 nederlanders ) zodat je de kwaliteit van het Nederlandse voetbal kunt waarborgen, en talenten meer ruimte geeft om door te stromen.
pi_55194295
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik wil niet weten wat het is. Maar wel of het een negatief of een positief bericht is.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:16:57 #287
51286 w00h00
Digital man!
pi_55194454
Ik zou Vermeer wel enkele wedstrijden in Ajax 1 willen zien. Bij Football Manager doet hij het namelijk heel erg goed.
pi_55194464
De penalty's in de rust zaterdag stopte ie ook bijna allemaal!
pi_55194501
Tottenham zou naast Stekelenburg ook geintereseerd zijn in Huntelaar.

Trek ook maar een nummertje voor Huntelaar dan wordt de prijs nog even opgevoerd.
quote:
Aissati kost toch geld voor Ajax
: Luke - Datum: 11-12-2007 - Bron: Sportweek

Het contract dat Ismail Aissati in november 2005 op 17-jarige leeftijd tekende bij PSV, is gewoon rechtsgeldig. Ajax, dat openlijk belangstelling heeft getoond voor de jeugdige middenvelder, moet wel degelijk geld betalen. Eerder kwam het bericht in de media dat Aissati in november 2008 transfervrij zou zijn.
PSV moest haar talent daarom langer vastleggen of komende zomer verkopen om nog een transfersom voor Aissati te ontvangen. Uiteindelijk is dat niet noodzakelijk, want de FIFA-reglementen schrijven namelijk voor dat spelers voor hun zeventiende geen contract mogen tekenen dat langer duurt dan drie jaar. De internationale regels zouden nationale wetten volgens de Voetbal International, dat eerder met het transfervrije verhaal van Aissati kwam, te allen tijden ongedaan maken. Dat geldt echter alléén bij internationale transfers, bevestigen twee zaakwaarnemers aan Sportweek.

Voor binnenlandse transfers hanteert de KNVB altijd de Nederlandse wetgeving en die weerhoudt minderjarigen er níét van contracten langer dan drie jaar aan te gaan. Mocht het in hem geïnteresseerde Ajax dus werk van Aissati willen maken, dan kan PSV de Amsterdammers er zonder problemen op wijzen dat de middenvelder nog vastligt tot de zomer van 2009. De verwachting luidt dat de arbitragecommissie van de nationale voetbalbond de Eindhovenaren hierin gelijk zal geven, mocht Ajax haar om een oordeel vragen.

Buitenlandse clubs kunnen zich overigens wél succesvol beroepen op de FIFA-regels. Zij kunnen Aissati, die volgens zijn contract minstens vijf miljoen euro moet kosten, dus wél eventueel eind 2008 gratis van PSV overnemen. Volgens Italiaanse media volgt onder meer Internazionale de verrichtingen van de tiener op de voet.
pi_55194525
Alsof Huntelaar naar zo een club gaat
AFC AJAX
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:20:14 #291
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55194528
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef kevin33 het volgende:
Simpel,

Heitinga
Maduro
Emanuelson
Huntelaar
Davids ( stopt )
Suarez
Rommedahl
Stekelenburg

Dikgedrukte vertrekken sowieso niet.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_55194551
Hoezo vertrekt Rommedahl echt weer nonsense
AFC AJAX
pi_55194553
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Nu nog die speler vinden, en dat is in het geheel het probleem, spelers worden al bij clubs weggehaalt als ze 14 zijn, ik ben zelf voor een globale 8/3 ( 3x buitenlanders en 8 nederlanders ) zodat je de kwaliteit van het Nederlandse voetbal kunt waarborgen, en talenten meer ruimte geeft om door te stromen.
En als die talenten nou uitblijven waardoor er alleen maar meer Excelsior en Heracles spelers op de wereld komen die zich ook gaan nestelen bij NEC, de NEC spelers gaan naar Ajax en dat niveau gaat omlaag. De buitenlandse spelers zijn er al niet meer omdat er nog maar 3 in het team mogen zitten, en die buitenlandse spelers worden allemaal types ala Charisteas en het niveau van het nederlandse voetbal is verneukt.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:22:31 #294
82589 S-Two
barba macacu
pi_55194579
Wat ik elke keer van Velthuizen zie overtuigd mij ook wel, die jongen komt er wel.
pi_55194627
De Nederlandse voetbal school is een van de beste in de wereld en het zal niet zomaar stoppen om talenten uit te poepen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:25:23 #296
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55194645
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En als die talenten nou uitblijven waardoor er alleen maar meer Excelsior en Heracles spelers op de wereld komen die zich ook gaan nestelen bij NEC, de NEC spelers gaan naar Ajax en dat niveau gaat omlaag. De buitenlandse spelers zijn er al niet meer omdat er nog maar 3 in het team mogen zitten, en die buitenlandse spelers worden allemaal types ala Charisteas en het niveau van het nederlandse voetbal is verneukt.
Een speler als Overmars komt ook bij Go Ahead weg, Boula bij RKC en Robben bij Groningen, wat je doet is de clubs dwingen te investeren in de opledingen, en als je dat doet wordt de kwaliteit van het Nederlandse voetbal hoger.
pi_55194817
Ik vind Piet ook een eventuele goede opvolger maar ik verwacht niet dat de Steek nu al weggaat.
Waarom buitenlandse clubs idd Gomes voorbij lopen snap ik ook niet helemaal.
pi_55194877
Ik wil een ervaren, goede keeper als opvolger als ie daadwerkelijk weg gaat.
pi_55194883
Passport enzo..
AFC AJAX
pi_55194932
Zal inderdaad wel te maken hebben met het aantal interlands dat Gomes heeft gespeeld om een werkvergunning in het buitenland te krijgen.
pi_55194990
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')