quote:'Brazilianen Anderson en Jonathas op stage bij Ajax'
De zaakwaarnemer van de Brazilianen Anderson en Jonathas meldt dat zij momenteel al in Amsterdam zijn voor een stage van 15 dagen bij Ajax. De spelers van Cruzeiro zouden al langer in de belangstelling van Ajax staan. Over de voorwaarden van een transfer van beide spelers zou al onderhandeld zijn voorafgaand aan de stage. De 18-jarige Jonathas is een aanvaller die afgelopen zomer bijna naar FC Groningen gehaald werd. Omdat de transfer niet voor het sluiten van de transfermarkt kon worden afgerond, ging dat niet door. Anderson is een linkerflankspeler.
De zaakwaarnemer liet weten dat de stage en mogelijke overgang van het tweetal het begin vorm van een samenwerking van Ajax met Cruzeiro.
Toch denk ik dat Ajax meer gebaat is bij een of twee goede en ervaren verdedigers. Maar desalniettemin geen slechte zaak. Ik las ergens dat Cruzeiro de Copa Libertadores is misgelopen en dus geld nodig heeft nu.quote:
Toch maar terug naar Ajax in de winterstop?quote:Wouters parkeert Perez
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Jan Wouters vorige week persoonlijk gesproken met Kenneth Perez. Hij zou hem hebben laten weten dat hij onder hem niet op heel veel speeltijd hoeft te rekenen. Wouters kiest voor meer dynamische middenvelders als Otman Bakkal of Ibrahim Afellay.
Hij wil graag met Sef weer samenwerken na de winterstop..quote:Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Ajax meer gebaat is bij een of twee goede en ervaren verdedigers. Maar desalniettemin geen slechte zaak. Ik las ergens dat Cruzeiro de Copa Libertadores is misgelopen en dus geld nodig heeft nu.
Edit:
[..]
Toch maar terug naar Ajax in de winterstop?
Hierquote:Op maandag 10 december 2007 13:30 schreef Pritt het volgende:
Waar kan ik de trainingstijden van Ajax vinden?
Zou wel wreed zijn als ie in na de winterstop gewoon weer in het rood-wit staatquote:Op maandag 10 december 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
Toch kan me de frustratie van Kenneth Perez goed voorstellen, als je ziet hoe fenomenaal hij voetbalde tegen Feyenoord, dan hoort hij gewoon in de basis daar. Maar goed, op de één of andere manier zien veel trainer/coaches het niet in hem zitten en daar kan Perez niet goed tegen.
En in de winsterstop maakt ie nog effe een filmpje waarin die een psv logo uit een auto smijt. Then we're coolquote:Op maandag 10 december 2007 13:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zou wel wreed zijn als ie in na de winterstop gewoon weer in het rood-wit staatDenk dat A3 hem goed kan gebruiken
Ik geloof niet dat ik hem nog moet...quote:Op maandag 10 december 2007 13:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zou wel wreed zijn als ie in na de winterstop gewoon weer in het rood-wit staatDenk dat A3 hem goed kan gebruiken
Alsof Perez ook maar iets met dat filmpje te maken had,quote:Op maandag 10 december 2007 13:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En in de winsterstop maakt ie nog effe een filmpje waarin die een psv logo uit een auto smijt. Then we're cool
Bron?quote:Op maandag 10 december 2007 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koef heeft hamstringblessure, misschien er niet bij tegen Ajax [afbeelding].
Recognize the sarcasm, you must, young padawanquote:Op maandag 10 december 2007 13:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Alsof Perez ook maar iets met dat filmpje te maken had,.
VI.nlquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Bron?
Ibra is geschorst.quote:Op maandag 10 december 2007 13:52 schreef Triptamine het volgende:
PSV moet tussendoor toch ook tegen Inter? Hopelijk maken Zlaten en Chivu ze flink moe.
Ik denk maximaal 2quote:Op maandag 10 december 2007 13:39 schreef Sethje het volgende:
Erg benieuwd naar de winterstop. Ik reken op 3 tot 5 aankopen.
Nou kijk ik zeker niet, want om nou 90 minuten psv voetbal uit te moeten zitten. Moet er niet aan denkenquote:
Vrijdagavond was het anders een genot om naar te kijkenquote:Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou kijk ik zeker niet, want om nou 90 minuten psv voetbal uit te moeten zitten. Moet er niet aan denken
Maar toen voetbalde Roda.. psv nietquote:Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vrijdagavond was het anders een genot om naar te kijken [afbeelding]
Dat kunnen ze toch niet maken met het oog op volgend seizoen. Even pessimistisch: Heitinga, KJH,Maduro en misschien Stekelenburg zullen allen vertrekken. Misschien stopt Davids wel. Als je volgende zomer 3,4 spelers voor de as moet gaan halen ben je ten dode opgeschreven. Beter nu al spijkers met koppen slaan in de winterstop en de jongens al een half jaar aan Ajax,Amsterdam en het systeem laten wennen.quote:
Ik vind dat er van Boulahrouz echt op korte tijd goed werk gemaakt moet worden. Zo'n type heb je nodig. Goede solide verdediger, sterk aan de bal en is niet bang eens in de zoveel tijd iemand het gras in te trappen.quote:Op maandag 10 december 2007 14:33 schreef Wooldoor het volgende:
Mwa in de winterstop wilde Ajax sowieso al een spelmaker (Aissati, Modric) en een verdediger (Boulahrouz, Ooijer) dan heb je al 2 extra as spelers. Ik denk dat als Huntelaar vertrekt dat Suarez centrumspits gaat spelen en er een nieuw talent als opvolger van Suarez aangetrokken zal worden maar dat is dit seizoen niet meer nodig.
RTL Voetbalquote:Blessure voor Koevermans
Danny Koevermans heeft een vraagteken achter zijn naam voor de duels van PSV met Internazionale en Ajax. De spits verliet maandag vroegtijdig de training met een hamstringblessure.
Het is nog onduidelijk hoe lang Koevermans buitenspel staat. Een scan moet de ernst van de kwetsuur uitwijzen.
De blessure komt op een slecht moment voor PSV. De Eindhovenaren spelen woensdag de laatste wedstrijd van de groepsfase van de Champions League tegen Internazionale. Vier dagen later staat de kraker tegen koploper Ajax op het programma.
Waar lees jij dan dat hij ruzie heeft bij PSV? Het nieuwsbericht zegt alleen dat Jan Wouters hem niet opstelt en Perez komt zelf 0 keer aan het woord. En ik kan me ook niet herinneren dat hij ruzie had bij AZ.quote:Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Je kan je ook afvragen waarom hij bijna overal aan de zijlijn staat en ruzie krijgt.
Volgens mij is Perez een groot probleemgeval binnenshuis
Lazofiets en Farfan zullen er wel instaan dus zit hij toch op de bank.quote:Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef BonJovi het volgende:
Je bent toch niet bang voor Koevermans he
is wel de gevaarlijkste spits die ze hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef BonJovi het volgende:
Je bent toch niet bang voor Koevermans he
quote:Braziliaanse stagiairs trainen mee
Bij de training van Ajax waren maandag twee nieuwe gezichten te zien. Adrie Koster maakte gebruik van Braziliaanse Jong Ajax-stagiairs Jonathas Christian de Jesus en Anderson Luis Domingos.
Spits Jonathas en linkerflankspeler Anderson zijn afkomstig van de Braziliaanse club Cruzeiro. Het duo is sinds vrijdag in Nederland en loopt de komende tijd stage op de Toekomst. Adrie Koster haalde het duo maandag even bij de A-selectie. Een andere buitenlandse stagiair van Jong Ajax, Daylon Classen (afkomstig van Ajax Cape Town), was ook van de partij. De Zuid-Afrikaan trainde vorige week maandag voor het eerst mee met Ajax 1.
Ajax.nl
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op maandag 10 december 2007 14:50 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat hij ruzie heeft bij PSV? Het nieuwsbericht zegt alleen dat Jan Wouters hem niet opstelt en Perez komt zelf 0 keer aan het woord. En ik kan me ook niet herinneren dat hij ruzie had bij AZ.
Dat is dan wel waarquote:Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
is wel de gevaarlijkste spits die ze hebben.
Ik heb liever dat ze met Farfan en Lazovic spelen.
Whehehe, als Perez zijnde zou ik me keihard in me kont genaaid voelen door die Koeman en door Wouters, hij laat hem mooi ff in de stront zakkenquote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten?
Perez ging bij Ajax weg omdat hij niet meer aan spelen toe zou komen als dat hij het afgelopen seizoen gedaan had..
Nu heeft ie bij PSV weer te horen gekregen dat hij (op z'n minst tot de winterstop) weer niet op een plaats hoeft te rekenen.. EN JIJ DENK DAT PEREZ NIET BOOS IS? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo voelt ie zich denk ik ook wel..quote:Op maandag 10 december 2007 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Whehehe, als Perez zijnde zou ik me keihard in me kont genaaid voelen door die Koeman en door Wouters, hij laat hem mooi ff in de stront zakken [afbeelding]
Boos zijn is iets anders dan ruzie maken.quote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten?
Perez ging bij Ajax weg omdat hij niet meer aan spelen toe zou komen als dat hij het afgelopen seizoen gedaan had..
Nu heeft ie bij PSV weer te horen gekregen dat hij (op z'n minst tot de winterstop) weer niet op een plaats hoeft te rekenen.. EN JIJ DENK DAT PEREZ NIET BOOS IS? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Ajax opent Dubai Cup tegen Inter
Amsterdam, 10 dec 2007
Ajax reist in de winterstop naar de Verenigde Arabische Emiraten voor de strijd om het Mohammed bin Rashid International Football Championship, kortweg de Dubai Cup. In Dubai treffen de Amsterdammers in hun eerste wedstrijd Internazionale.
Het treffen met de kampioen van de Italiaanse Serie A wordt op 5 januari gespeeld om 18.00 uur Nederlandse tijd. De wedstrijd wordt afgewerkt in het Al Wasl Stadium van de kampioen van de Verenigde Arabische Emiraten.
Twee dagen later strijden de verliezers van de eerste speeldag vanaf 15.00 uur om de derde plaats. De beide ploegen die hun eerste duel winnend afsloten, binden vanaf 18.00 uur de strijd aan om de hoofdprijs. De winnaar van het Mohammed bin Rashid International Football Championship verdient een miljoen dollar.
Ajax en Internazionale stonden voor het laatst tegenover elkaar op 4 augustus 2006 tijdens het Amsterdam Tournament. Het treffen bleef zonder winnaar: 1-1. Wesley Sneijder tekende drie minuten voor tijd voor de enige Ajax-treffer. Santiago Solari had de Italianen eerder al aan de leiding gebracht. Eerder in hetzelfde jaar troffen Ajax en Internazionale elkaar in de Champions League. Na het gelijkspel in de Amsterdam ArenA (2-2) boekten de Italianen voor eigen publiek een nipte overwinning: 1-0.
Ik hoop dat hij die verstandige beslissing maakt inderdaad..quote:Op maandag 10 december 2007 15:00 schreef w00h00 het volgende:
Geen interesse meer voor Maduro van Inter Milaan
Maduro gaat gewoon lekker bijtekenen heb ik het gevoel.![]()
Hoezeer ik er ook van baalde dat Perez wegging naar PSV ben ik wel van mening dat ie niet zo moet janken.quote:Op maandag 10 december 2007 15:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zo voelt ie zich denk ik ook wel..
[ afbeelding ] Martin.. bel Kenneth eens voor de grap
Hij lijkt echt veel op een Braziliaan die ik ken, alleen die kon niet zo goed voetballenquote:Op maandag 10 december 2007 15:03 schreef Black-Death het volgende:
Die rechter kerel van foto ziet er wel redelijk sterk uit qua fysiek, is iets wat bij Ajax altijd welkom is.
Als ie niet al in de winterstop gaatquote:Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens, als KJH volgend seizoen weg is, is er dan al een echte spits in de jeugd die dat op kan vangen, of word het shoppen?
Wil je Donald als spitsquote:Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens, als KJH volgend seizoen weg is, is er dan al een echte spits in de jeugd die dat op kan vangen, of word het shoppen?
De meest overgewaardeerde, te dure en arrogantste spits van Nederlandse velden? Mwoah.quote:
Dan slacht ik hoogstpersoonlijk de hele directie afquote:Op maandag 10 december 2007 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie niet al in de winterstop gaat.
Hij zal wel potentie hebben, maar ze moeten hem gvd eens gaan gebruiken, om te kijken of ie het ook daadwerkelijk kanquote:Op maandag 10 december 2007 15:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wil je Donald als spits? hoop van niet
Tuurlijk gaat ie niet in de winterstopquote:Op maandag 10 december 2007 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie niet al in de winterstop gaat [afbeelding].
Alves halen dan maar [afbeelding].
Blessures.. blessures.. blessures...quote:Op maandag 10 december 2007 15:25 schreef Pritt het volgende:
We hebben ook nog Poep-on Shoe. Alleen vraag ik me af of hij wel Ajax 1 materiaal is.
En wat is er trouwens gebeurd met Sarpong, vorig jaar zat hij regelmatig bij de selectie.
quote:Naast de Braziliaanse stagiairs was er vandaag nog een opvallende verschijning op het trainingsveld. Jeffrey Sarpong maakte zijn rentree bij de A-selectie. Sarpong was maandenlang uitgeschakeld door een schouderblessure. Hij trainde de afgelopen weken in de luwte van De Toekomst om aan zijn herstel te werken. Sarpong oogde fit en gretig.
Ajax.nl
Urzaiz niet te vergeten.quote:Op maandag 10 december 2007 15:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ie niet in de winterstopDie maakt het seizoen mooi af..
en anders hebben we Manucharyan nog
Gewoon Suarez die centraal gaat spelen toch.quote:Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef Triptamine het volgende:
Bijvoorbeeld jaquote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Fathom het volgende:
of Kanu. Zal ook een stuk goedkoper zijn.
Kanu was ik ook aan het denken plus dat hij altijd heeft aangegeven graag nog eens voor Ajax te spelen. Misschien ook proberen Gudjohnsen te halen. Hij wil graag weg bij Barca omdat hij te weinig speeltijd krijgt als hij interesse heeft in Ajax vind ik dat ze zeker een poging moeten halen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Fathom het volgende:
of Kanu. Zal ook een stuk goedkoper zijn.
Volgens mij ben ik weer de enige die denkt dat ie niet naar AZ gaat.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves vertrekt in de winterstop waarschijnlijk al naar AZ. Dus zet dat voorlopig maar uit je hoofd.
Tja. Die blessure hè.. Anders had het nog wel leuk geweest voor de linksback,quote:Babayaro en Newcastle scheiden hun wegen
Geschreven door William Lekatompessy op maandag, 10 december om 14:34
Newcastle United en Celestine Babayaro scheiden hun wegen. De Nigeriaanse verdediger kwam door slepende hamstring- en rugblessures nauwelijks meer aan spelen toe voor de Noord-Engelse club en komt niet meer voor in de plannen van trainer Sam Allardyce. Klik hier! De oud-speler van onder andere Anderlecht stond nog onder contract tot het einde van dit seizoen. Allardyce zag echter geen heil meer in de door blessures geteisterde Nigeriaans international.
In januari van 2005 kwam de nu 29-jarige Babayaro over van Chelsea. In drie seizoenen bij de Tyneside club kwam de back tot slechts 47 duels in het eerste elftal. Dit kalenderjaar kwam Babayaro in maart voor het laatst in actie.
AZ gaat de strijd vast en zeker verliezen als er een club komt die een gelijk bedrag wil betalen. Ze zijn in Heerenveen niet zo gecharmeerd van de handelswijze van AZ.quote:Op maandag 10 december 2007 16:46 schreef Triptamine het volgende:
Volgens mij ben ik weer de enige die denkt dat ie niet naar AZ gaat.
Ja ok, de verdediging en een goeie middenvelder hebben voorrang, maar KJH is weg na dit seizoen, waarom niet meteen de opvolger een seizoenshelft laten wennen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef Pritt het volgende:
Een spits hebben we toch niet nodig behalve als KJH weggaat.
Liever Ooijer en Bouhlarouz halen als centrale duo achterin.
VD Wiel en Boulah als centraal duo. En een goede back up halen(talent?)quote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef Pritt het volgende:
Een spits hebben we toch niet nodig behalve als KJH weggaat.
LieverOoijer en Bouhlarouz halen als centrale duo achterin.
Wij weten allang dat je een wat afwijkende mening hebt.quote:Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Als ie naar AZ gaat zou ik het een stukje falen van Ajax willen noemen. Maar goed, das mijn mening.
Ik ookquote:Op maandag 10 december 2007 17:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij weten allang dat je een wat afwijkende mening hebt.
Ik zou het eerder falen van Heerenveen vinden, een speler aan je concurrent verkopen. Het zijn namelijk beide subtoppers.quote:Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Als ie naar AZ gaat zou ik het een stukje falen van Ajax willen noemen. Maar goed, das mijn mening.
En met de medische staf van Ajax zou hij alleen nog meer geblesseerd zijnquote:Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Tja. Die blessure hè.. Anders had het nog wel leuk geweest voor de linksback,.
Heb je gezien wat ze ervoor vragen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, de verdediging en een goeie middenvelder hebben voorrang, maar KJH is weg na dit seizoen, waarom niet meteen de opvolger een seizoenshelft laten wennen?
Best kans van inderdaad. Maar opzich zou het nog niet eens zo'n gek idee zijn het te proberen, lijkt me. Aan een transfervrije speler kan je je nauwelijks een buil vallen. Maar goed, ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 10 december 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
En met de medische staf van Ajax zou hij alleen nog meer geblesseerd zijn
Ik zie liever Heitinga en Boulah centraal. Dan Vermaelen op links en VD Wiel op rechts.quote:Op maandag 10 december 2007 17:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
VD Wiel en Boulah als centraal duo. En een goede back up halen(talent?)
Zo is ie helemaal perfect.quote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie liever Heitinga en Boulah centraal. Dan Vermaelen op links en VD Wiel op rechts.
Verdedigend is dat top, maar beide backs komen dan totaal niet op. Wat toch belangrijk is als je aanvallend voetbal wil spelenquote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie liever Heitinga en Boulah centraal. Dan Vermaelen op links en VD Wiel op rechts.
Wat een kwatsquote:Op maandag 10 december 2007 17:56 schreef MaxC het volgende:
[..]
Verdedigend is dat top, maar beide backs komen dan totaal niet op. Wat toch belangrijk is als je aanvallend voetbal wil spelen
quote:Op maandag 10 december 2007 18:35 schreef versteegrob het volgende:
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=15328
'De superactie van Jan-Arie van der Heijden'
(Gepost door GD)
Ajax TV heeft vandaag de 'superactie' van Jan-Arie van der Heijden in de Kleine Klassieker online geplaatst. 'Jari' voerde een combinatie van een akka en een panna uit op een jeugdige Feyenoorder, en verdiende daarmee een staande ovatie van het publiek in de ArenA.
Ajax Netwerk
Hieronder is het filmpje van deze prachtige actie te bekijken.
We krijgen zo behoorlijk was stagiairquote:Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
Daylon Claasen duikt bij Ajax op en niet bij PSV
Onlangs meldde Ajax Cape Town, de satellietclub van Ajax, op haar eigen website, dat Daylon Claasen voor een stage naar PSV Eindhoven zou gaan. Inmiddels is de jonge talentvolle middenvelder opgedoken in Amsterdam voor een stage bij Ajax. Of Ajax de stage bij PSV heeft geblokkeerd of dat Ajax Cape Town de beide Nederlandse clubs door elkaar haalde, is niet bekend. [reageer]
quote:Ajacied Anita geopereerd aan heup
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 10-dec-2007 17:51
Vurnon Anita heeft maandag een kijkoperatie aan zijn heup ondergaan. Ajax meldt dat het kapsel van het gewricht is schoongemaakt en dat de achttienjarige middenvelder ongeveer drie maanden moet herstellen. Anita kwam dit seizoen nog niet in actie in de Eredivisie. In de afgelopen twee seizoenen speelde hij in totaal twee competitieduels voor Ajax.
Hoe zou Ajax Cape Town nou PSV en Ajax door elkaar kunnen halen?quote:Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
Daylon Claasen duikt bij Ajax op en niet bij PSV
Onlangs meldde Ajax Cape Town, de satellietclub van Ajax, op haar eigen website, dat Daylon Claasen voor een stage naar PSV Eindhoven zou gaan. Inmiddels is de jonge talentvolle middenvelder opgedoken in Amsterdam voor een stage bij Ajax. Of Ajax de stage bij PSV heeft geblokkeerd of dat Ajax Cape Town de beide Nederlandse clubs door elkaar haalde, is niet bekend. [reageer]
Aan wat voor succes denk je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 december 2007 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zou Boulahrouz niet komen? Hij is denk ik niet oud genoeg of alleen al voor het geld te kiezen wat hij ook in Quatar kan halen. Ik denk dat hij nog wel sportief wat wil presteren en al zeker het EK spelen.
quote:Rentree Leonardo bij Ajax met misser en assist
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 10-dec-2007 20:54
Leonardo heeft na maanden blessureleed zijn rentree gemaakt. De Braziliaanse aanvaller viel maandag een halfuur voor tijd in bij Jong Ajax tegen Jong FC Groningen (0-3 zege). Hij miste een penalty en gaf een assist. Leonardo was uitgeschakeld sinds hij begin maart tegen sc Heerenveen een gescheurde kruisband en een beschadigde meniscus opliep.
Leonardo kwam in het veld toen Ajax dankzij treffers van Jan-Arie van der Heijden en Robbert Schilder met 0-2 leidde. Leonardo had de kans om de score uit te bouwen, maar schoot een strafschop over. Hij maakte zijn misser goed door de assist te geven op de 0-3 van Javier Martina. Leonardo hoopt zijn totaal van zeven eredivisieduels voor Ajax snel uit te breidden.
Moet je nagaan hoe vrolijk ie wordt als ze z'n naam ook nog goed gaan schrijvenquote:Op maandag 10 december 2007 20:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ogararu, altijd vrolijk. Wat een opmerking...
Ja want het is voor andere clubs verboden om die bal te kopen. Net zoals niemand op kunstgras mag trainen behalve Heracles...quote:Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
Ajax traint met die nieuwe bal van Adidas, zie ik? Zullen die lampies wel over gaan zeiken als ze verliezen..
quote:Op maandag 10 december 2007 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Hopen dat Daylon Claasen wat is, Ajax Ape Town komt bij mij over als een liefdadigheidsinstelling, weggegooid geld.
Ik denk niet dat ze hun Nikes hebben ingeleverd. Misschien dat ze er de laatste training voor de wedstrijd mee ballen. Dat schiet niet echt op.quote:Op maandag 10 december 2007 22:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ja want het is voor andere clubs verboden om die bal te kopen. Net zoals niemand op kunstgras mag trainen behalve Heracles...
Heb iets van 40 minuten van die wedstrijd gezien, vond het niet heel best. Mitea, Krohn-Dehli en Schilder vielen mij totaal niet op. Donald speelde nog wel aardig en Jan-Arie ook wel. Leo schoot die penal trouwens keihard overquote:
Het is meer des Ajax Ten Cate om randzaken de schuld te geven.quote:Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
Ajax traint met die nieuwe bal van Adidas, zie ik? Zullen die lampies wel over gaan zeiken als ze verliezen..
Zó stuur je de kakkies het bos inquote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef Trancelocator het volgende:
Directe link: http://www.youtube.com/watch?v=z9y3NAXfbGU
Wel typerend dat hij tijdens een uitwedstrijd uitgefloten word door het Ajax publiek. Daar zitten meestal de echte supporters. Je zou toch aannemen dat de "echte" suppoters hun spelers niet uitfluiten.quote:
Achter grote talenten als Robinho zitten altijd clubs Barca, Chelsea, Man U etc aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:33 schreef Brammie het volgende:
Onzin om Alves te halen: te oud voor zo'n groot bedrag, die 20 miljoen ben je gewoon kwijt...
Voor dat bedrag krijg je ook een Modric die WEL nog wat gaat opleveren bij doorverkoop.
Liever nog het geld in kas houden en uitgeven indien er zich een groot talent aandient in bvb brazilie zoals robinho destijds.
Ik zeg nog geen succes maar sportief zou hij het bij Ajax een stuk beter doen waar hij zo goed als zeker elke week in de basis zou staan en mee zou strijden om het kampioenschap en de beker. En iedereen weet dat je sneller in het Nederlands elftal verschijnt als je bij Ajax in de basis speelt dan bij Sevilla op de bank zit.quote:Op maandag 10 december 2007 21:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aan wat voor succes denk je dan als ik vragen mag?
Heerlijkquote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef Trancelocator het volgende:
Directe link: http://www.youtube.com/watch?v=z9y3NAXfbGU
Dat Defour-verhaal duurt nu ook al veel te lang. Ik zie hem ook niet meer komen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef Nashje het volgende:
Defour in de belangstelling van Bayern.
Kon je op wachten natuurlijk.Ben bang dat we die niet meer gaan meemaken.
Ik zou niet weten wat Bayern met Defour moet, ze hebben een handvol aanvallende middenvelders die beter zijn dan Defour.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef Nashje het volgende:
Defour in de belangstelling van Bayern.
Kon je op wachten natuurlijk.Ben bang dat we die niet meer gaan meemaken.
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Defour-verhaal duurt nu ook al veel te lang. Ik zie hem ook niet meer komen.
Is volgens mij al de 3e of 4e keer in zijn carriere dat zoiets gebeurd, misschien idd beter hem niet meer te halen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:17 schreef Nashje het volgende:
Ooijer heeft gister z'n hamstring gescheurd, dus of dat een serieuze optie blijft voor Ajax is nog te bezien.
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?
Ajax wel Europese top dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.
Ligt mischien aan mij maar ik vind Bayern geen europese top en de bundesliga is nog altijd minder van niveau dan de engelse,spaanse en italiaanse competitie's.
Dat ligt niet aan jou, maar een wedstrijd met Ajax tegen Groningen of met Bayern tegen Werder Bremen is wel een groot verschil.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.
Ligt mischien aan mij maar ik vind Bayern geen europese top en de bundesliga is nog altijd minder van niveau dan de engelse,spaanse en italiaanse competitie's.
Nee, de lampies wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:27 schreef Apfel. het volgende:
zou de technische staf van Ajax ook footbal manager spelen? Om zo talenten te ontdekken
Omg professionalsquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef Joe. het volgende:
http://fm.manutd.nl/content/view/1051/184/
Nee maar je snapt toch wel dat je bij Ajax eerder een basisplaats heb en je makkelijker een transfer afdwingt naar een europese topclub dan als je nu naar Bayern gaat en waarschijnlijk op de bank zal moeten plaats nemen.quote:
Toen wilde hij toch niet ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?
Lijkt me sterk dat Pietje gebruik maakt van FM, hij kent ze allemaal al van hun 7e.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef Joe. het volgende:
Aparte opmerkingquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Pritt het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Pietje gebruik maakt van FM, hij kent ze allemaal al van hun 7e.
Waarom denk je dat Bakircioglu bij ons voetbalt?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef Joe. het volgende:
IDDquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:11 schreef kevin6188 het volgende:
Beter blijven de Spurs van Stekelenburg af.
LEO!quote:'Dat half uur voelde als 10 minuten'
Groningen, 10 dec 2007
Een kwartier na rust was het zo ver. Leonardo keerde terug op het voetbalveld na negen maanden blessureleed. De Braziliaan speelde een half uur. ,,Maar ik dacht dat de scheidsrechter al na tien minuten affloot, zo snel ging de tijd."
Zenuwen kende hij niet toen hij na de rust van Jong FC Groningen - Jong Ajax mocht gaan warmlopen. ,,Nee hoor, ik vroeg me al een tijdje af wanneer ik er in zou komen. Na negen maanden was het eindelijk zover. Natuurlijk had ik ook vorige week wel willen spelen toen Jong Ajax tegen Jong Feyenoord moest, maar er stond wel veel druk op die wedstrijd. Nu heb ik nog een goede trainingsweek gehad. Ik dacht dat Jong Ajax vanavond ook thuis moest spelen. Toen ik hoorde dat het in Groningen was dacht ik wel 'oh, shit.' Maar ik ben heel blij dat ik weer heb gespeeld!"
Leonardo kwam na een uur binnen de lijnen. ,,Je zag dat hij in het begin nog wat voorzichtig was", had trainer Aron Winter geconstateerd. ,,Maar het ging steeds beter. Ik vind het zo fijn voor hem dat hij heeft gespeeld. Leonardo keek hier lange tijd naar uit en vandaag was het moment. Het is belangrijk dat hij heel de wedstrijd is uitgekomen. Ik ben hartstikke blij voor hem."
Dat is Leonardo zelf ook. Ook al miste hij een strafschop. ,,Ik wilde zo graag, dat ik de bal van het sportpark schoot. Natuurlijk had ik moeten scoren, maar gelukkig stond het al 0-2. Misschien was ik wel beter geconcentreerd geweest als het 0-0 had gestaan. Ik weet zeker dat die bal er dan wel was ingegaan. Ik ben tevreden over hoe het ging. Hoewel, je mag natuurlijk nooit tevreden zijn. Maar het ging gewoon lekker. Sommige dingen gingen automatisch. Gelukkig ben ik in die negen maanden het gevoel niet kwijtgeraakt. Dat komt ook door de goede begeleiding die ik bij Ajax heb gehad. Toen de scheidsrechter voor het einde floot, zei ik tegen de scheidsrechter 'dat kan niet'. Dat half uur voelde als tien minuten! Het ging zo snel, zo lekker."
De humor is Leonardo niet kwijtgeraakt in de blessureperiode. Op de vraag wat de volgende stap is, antwoordt de opgeluchte Braziliaan hard lachend. ,,Zondag in de basis!", om realistisch te vervolgen. ,,Nee, ik moet eerst speelminuten maken." Aron Winter kon eveneens nog geen indicatie geven van het vervolg. ,,We bekijken dat per dag. Dus eerst even afwachten hoe het morgen met hem gaat."
Ah.. de wet van contractbreuk om 'dringende redenen'.. Belgie.. fijn land..quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, toen heeft ie die wet van 78 gebruikt.
quote:Ik dacht dat Jong Ajax vanavond ook thuis moest spelen. Toen ik hoorde dat het in Groningen was dacht ik wel 'oh, shit.'
quote:Vink leidt Ajax - PSV
Amsterdam, 11 dec 2007
Pieter Vink heeft zondag de leiding in de topper tussen Ajax en PSV. In de Amsterdam ArenA zijn Adriaan Inia en Wilco Lobbert de assistent-scheidsrechters. Kevin Blom treedt vanaf 12.30 uur op als vierde official.
Eerder dit seizoen had de Noordwijkerhouter Vink ook al de leiding tijdens AZ - Ajax. Op 23 september boekten de Amsterdammers een 2-3-overwinning in Alkmaar.
quote:
En wij hadden 'm gewoon moeten halen toen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, toen heeft ie die wet van 78 gebruikt.
Modric.quote:Luka Modric heeft alle vermeende transferconnecties met Ajax of PSV verbroken. De Kroatische middenvelder zegt naar Spanje te willen. “Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Ik weet daar helemaal niets van. Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen”, aldus het 22-jarige talent. (Vecernji List)
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.quote:
Inderdaad zeg.. tegenstrijdigheid ten top.. afwachten maar..quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef Lyzio het volgende:
Modric daarentegen! Volmondig YES! Als de tegenstrijdige berichten enigzins kant noch wal raken.
Dat bedoelde ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En wij hadden 'm gewoon moeten halen toen.
Op die site staat in ieder geval helemaal niks.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Nee! Niet StekelenburgIk zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.
Heel makkelijk namelijk Vermeer :-)quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Nee! Niet StekelenburgIk zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.
''Een stuk jonger''quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi!
Een stuk jonger en al bijna net zo goed.
Vreemd. Nouja, we zien het wel. Ik geloof er niet heilig in, in any case.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric [..]
Hij heeft inderdaad behoorlijk wat weg van JCquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.
Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.
Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."
Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."
De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
Zijn droom is Spanje in ieder gevalquote:Modrić: Na zimu ¸elim u ¦panjolsku
SVAKA ČAST zavjerama u svlačionici, koprivničkom debaklu, Ivankovićevom "biti ili ne biti" i europskim ambicijama, ali Luka Modrić udarna je Dinamova vijest. Jo¨ kad se po pitanju njegove selidbe iz Maksimira oglasi izvr¨ni Dinamov dopredsjednik Zdravko Mamić, stvari dobivaju novu dimenziju.
Iako Mamić nije prvi puta izlanuo da svom kapetanu nudi tri milijuna eura da ostane u klubu jo¨ godinu dana, sve je to, pretpostavljate, samo dio predstave za javnost. Činjenica da je Maminjo bacio ponudu "3 milijuna eura netto" preko etera i TV ekrana ne znači da je o tome zaista i razgovarao s Modrićem.
"Sa Zdravkom Mamićem nisam razgovarao o tome i nemam komentara. Nije prvi put da je Mamić tako ne¨to izjavio, već je o tome bilo riječi i u jednoj TV emisiji. No, konkretno o tome nismo razgovarali u četiri oka. No, ne znači da nećemo, ako tijekom zimske stanke ne nađemo ponudu koja nam odgovara", istaknuo je Modrić razgovarajući s novinarima nakon dana¨njeg treninga.
"´elim otići ove zime. To je moja ¸elja. No, ne vidim za¨to stalno forsirati priču o mom transferu, kad se jo¨ ni¨ta konkretno nije dogodilo. Te¨ko je govoriti bi li zaigrao u Nizozemskoj ili u Engleskoj, kada nema ponude za odlazak. U kombinaciji koja se spominjala u novinama, da će me Chelsea posuditi u PSV, nemam blage veze. To su gluposti! Čitao sam o tome i smijao se. Niti sam bio u Londonu niti u Nizozemskoj, niti sam se vozio u nekom avionu, niti sam ne¨to potpisivao", nastavio je Luka, dodajući kako, uostalom, nikada ne pristao na takvu kombinaciju.
"Ne bi me zadovoljila posudba. No, prijelazni rok je dug i vidjet ćemo ¨to će se dogoditi. Moja je ¸elja oduvijek bila ¦panjolska, no ima jo¨ dosta vremena..."
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Die viel mij ook al op inderdaad.quote:
Dat Piet Velthuizen nog veel beter gaat worden en over een jaartje waarschijnlijk al net zo goed is als Stekelenburg nuquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
''Een stuk jonger''
Wat maakt het uit of je 20 (?) of 25 bent!!!
Zei ik wat geks dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op inderdaad..
quote:
Jij weet niemand, en dús Van Geel al helemaal niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Waar ik dus mee bedoel te zeggen dat van Geel nou niet erg adequaat ingrijpt als er spelers vertrekken, en waarvoor gewoon een opvolger moet komen. Die net zo goed, of beter is als zijn voorganger.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Blight het volgende:
[..]
[..]
Jij weet niemand, en dús Van Geel al helemaal niet?.
Bron?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Fred_Kroket het volgende:
Ajax onderhandelt momenteel met Guus Hiddink
Volgens mij gaat er vanuit Zagreb alleen maar een vlucht via Amsterdam naar Spanje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef Suijk het volgende:
Spanje ligt er over 5 jaar ook nog wel.
Over een gesigneerde matroesjka?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Fred_Kroket het volgende:
Klopt, én met Luka Modric én met Ronaldinho én met Lionel Messi én met Kaká.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Fred_Kroket het volgende:
Ja, daarom gaat Modric samen met Kaka en Ronaldinho het middenveld invullen. Colin gaat naar Barca voorquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Fred_Kroket het volgende:
Dat kennen wequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet prijsgeven, maar behoorlijk betrouwbaar.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, én met Luka Modric én met Ronaldinho én met Lionel Messi én met Kaká.
Don't fuck with mequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De zakken zijn ook wel een keer gevuld natuurlijk, maar ik zie hem dan eerder coach worden van een Europese topclub of een nationale grootmacht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef Fred_Kroket het volgende:
bron?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
GMTAquote:
Je username geeft je wel het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
Wel even realistisch blijven doen. Ronaldinho en Kaka op een middenveld werkt natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, daarom gaat Modric samen met Kaka en Ronaldinho het middenveld invullen. Colin gaat naar Barca voor
¤ 25 miljoen.
Wel bij Ajax.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel even realistisch blijven doen. Ronaldinho en Kaka op een middenveld werkt natuurlijk nooit.
Niet zonder Delorge erbij nee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel even realistisch blijven doen. Ronaldinho en Kaka op een middenveld werkt natuurlijk nooit.
Jij bent dus jouw eigen betrouwbare bron?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef Fred_Kroket het volgende:
Wat je in ieder geval zelf al kunt nagaan is dat hij niet getekend heeft bij de Russische bond, niet beschikbaar is voor het Nederlands Elftal en recent een Amsterdams grachtenpand heeft gekocht.
Breekpunt is niet geld, maar de zeggenschap.
Waar het op neer komt is als Guus komt, Van Geel wrsch vertrekt.
Het kost Ajax wat tijd om die stap te zetten.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij bent dus jouw eigen betrouwbare bron?
Dat geloof ik ook best, maar toch. De roebels in Rusland zijn goed, verder ook nog genoeg uitdaging daar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik denk overigens best dat Hiddink Ajax een uitdaging zou vinden.
Hij is scherpquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef BobbyHill het volgende:
Hiddink heeft overal huizen. Vraag maar aan de FIOD.
Dat zou inderdaad briljant zijn, wéér een TD de laan uit sturen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef Fred_Kroket het volgende:
Wat je in ieder geval zelf al kunt nagaan is dat hij niet getekend heeft bij de Russische bond, niet beschikbaar is voor het Nederlands Elftal en recent een Amsterdams grachtenpand heeft gekocht.
Breekpunt is niet geld, maar de zeggenschap.
Het kost Ajax wat tijd om die stap te zetten.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef Fred_Kroket het volgende:
Uit den Arena zelvequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef Lyzio het volgende:
Vraag me af waar deze geruchten ineens weer vandaan komen.
Net als Silenus een maandje terugquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't Fredje om aandacht te doen was, missie geslaagd [afbeelding].
Wat jij zegt zijn toch gewoon open deuren intrappen?quote:
Hij had ook belangrijk nieuws uit betrouwbare bron jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Net als Silenus een maandje terug
Denk je nou echt dat Van Geel het initiatief heeft genomen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:
En denk je nou werkelijk dat Martin van Geel een coach binnenhaalt als het 'm zelf z'n kop gaat kosten?
Dat meen je niet! Toch niet tussen 1 en 31 januari he.. want dan.. dan.. dan is de transfermarkt weer open!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij had ook belangrijk nieuws uit betrouwbare bron ja [afbeelding]
Ik overigens ook, kan er nog weinig over zeggen maar binnen nu en een maand horen jullie het vanzelf wel.
Nee, met Jaakke ziet Hiddink een rooskleurige toekomst tegemoet zeker?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Van Geel het initiatief heeft genomen?
Andersom is dat in ieder geval wel het geval.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, met Jaakke ziet Hiddink een rooskleurige toekomst tegemoet zeker?
Zeg dan niets.. misschien willen ze wel gewoon testen waar het lek zit en vertellen ze iedereen van de ArenA schoonmaakploeg iets anders.. Kijken wat er als eerste naar buiten komtquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
Andersom is dat in ieder geval wel het geval.
Maar dit was het weer vrienden. Meer zeg ik niet.
I could lose my job...
Vind je 't gek dat Jaakke 't met Hiddink ziet zitten?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Fred_Kroket het volgende:
[..]
Andersom is dat in ieder geval wel het geval.
Maar dit was het weer vrienden. Meer zeg ik niet.
I could lose my job...
Dan had 'ie beter in Hoofddorp kunnen gaan wonen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:37 schreef Freak187 het volgende:
Geloof er niks van dat Hiddink naar Ajax komt. Hiddink is een psv'er en in het beleidsplan van ons aller Ajax staat toch dat de culuur gewaarborgd moet worden.
Hiddink heeft een grachtenpand gekocht omdat hij lekker dichtbij Schiphol zit. Daar moet je verder niet teveel achter zoeken.
Ho ho ho, dat Aegon-hoofdsponsorschap kwam gewoon een dag later dan ik voorspelde. Maar het was er wel!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij had ook belangrijk nieuws uit betrouwbare bron ja
quote:Manchester United-goalie Edwin van der Sar is in beeld bij Barcelona. De Catalanen zijn zoekende naar een transfervrije doelman als opvolger van Albert Joquera. Ook Dudu Aouate (Deportivo la Coruña) wordt in verband gebracht. (Sport)
Koster ook!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Pritt het volgende:
Wilhelmsson is ook gesignaleerd jongens!
Die is toch genadeloos geflopt, zijn laatste goede periode is Anderlechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Pritt het volgende:
Wilhelmsson is ook gesignaleerd jongens!
Mijn nieuws is vele malen indrukwekkender, let maar op!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ho ho ho, dat Aegon-hoofdsponsorschap kwam gewoon een dag later dan ik voorspelde. Maar het was er wel!
Waat gaat het ongeveer over dan? Nieuwe speler? Nieuwe trainer? Nieuw bestuur? Nieuw stadion?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijn nieuws is vele malen indrukwekkender, let maar op!
Naar mijn weten is Van der Sar niet transfervrijquote:
Bovendien hebben ze Valdes, en die laten ze denk ik geen reserve worden. Sar zal al helemaal geen reserve willen worden.quote:
Ja want je hebt altijd zo'n stijgende lijn als jonge spelerquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat Piet Velthuizen nog veel beter gaat worden en over een jaartje waarschijnlijk al net zo goed is als Stekelenburg nu!!!
Ja, dan kunnen die spelers iig een beetje wennen aan het systeem, medespelers, etc.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef kevin33 het volgende:
Simpel,
Sar halen, heb je meteen wat ervaring, Vermeer op de bank.
Zelf denk ik dat er een leegloop komt, aan het einde van het seizoen.
Heitinga
Maduro
Emanuelson
Huntelaar
Davids ( stopt )
Suarez
Rommedahl
Stekelenburg
Er zit dus een kans in dat 7 basis spelers vertrekken, al dan niet stoppen, lijkt mij een zaak om nu te gaan versterken.
Zoals we elk seizoen wel weer opnieuw beginnen..quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen die spelers iig een beetje wennen aan het systeem, medespelers, etc.
Anders kan je volgend seizoen WEER opnieuw beginnen..
Velthuizen keept wekelijks de sterren van de hemel bij Vitesse zonder enige eredivie-ervaring. Stekelenburg had voor datzelfde niveau jaren langer nodig en keept op z'n 25ste voor het eerst echt Ajax-waardig. Ik ben er van overtuigd dat Velthuizen hem voorbij gaat streven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ja want je hebt altijd zo'n stijgende lijn als jonge speler!
Volgens mij hebben we nog wat geld over van de zomer, ( lees Snijder, de Mul, Babel )quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:48 schreef Dynia het volgende:
Tja, als spelers aan het einde van het seizoen stoppen, weggaan of verkocht worden, heb je nu nog geen geld om een paar toppers te kopen...
Misschien met een topper erbij gaan andere spelers ook nog niet weg...:)
Ach ja, Stekelenburg ook 3 tegen NACquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Wekelijks? Tegen Ajax liet ie anders 4 door.
Nu nog die speler vinden, en dat is in het geheel het probleem, spelers worden al bij clubs weggehaalt als ze 14 zijn, ik ben zelf voor een globale 8/3 ( 3x buitenlanders en 8 nederlanders ) zodat je de kwaliteit van het Nederlandse voetbal kunt waarborgen, en talenten meer ruimte geeft om door te stromen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:58 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Velthuizen keept wekelijks de sterren van de hemel bij Vitesse zonder enige eredivie-ervaring. Stekelenburg had voor datzelfde niveau jaren langer nodig en keept op z'n 25ste voor het eerst echt Ajax-waardig. Ik ben er van overtuigd dat Velthuizen hem voorbij gaat streven.
Zo gaat dat met talenten, dat lijkt me toch vrij logisch? Als Ajax morgen een 16-jarige knakker presenteert die nu al het niveau haalt van een Sneijder toen hij 20 was, dan is de kans groot dat hij bij een juiste begeleiding beter gaat worden.
Ik wil niet weten wat het is. Maar wel of het een negatief of een positief bericht is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijn nieuws is vele malen indrukwekkender, let maar op!
quote:Aissati kost toch geld voor Ajax
: Luke - Datum: 11-12-2007 - Bron: Sportweek
Het contract dat Ismail Aissati in november 2005 op 17-jarige leeftijd tekende bij PSV, is gewoon rechtsgeldig. Ajax, dat openlijk belangstelling heeft getoond voor de jeugdige middenvelder, moet wel degelijk geld betalen. Eerder kwam het bericht in de media dat Aissati in november 2008 transfervrij zou zijn.
PSV moest haar talent daarom langer vastleggen of komende zomer verkopen om nog een transfersom voor Aissati te ontvangen. Uiteindelijk is dat niet noodzakelijk, want de FIFA-reglementen schrijven namelijk voor dat spelers voor hun zeventiende geen contract mogen tekenen dat langer duurt dan drie jaar. De internationale regels zouden nationale wetten volgens de Voetbal International, dat eerder met het transfervrije verhaal van Aissati kwam, te allen tijden ongedaan maken. Dat geldt echter alléén bij internationale transfers, bevestigen twee zaakwaarnemers aan Sportweek.
Voor binnenlandse transfers hanteert de KNVB altijd de Nederlandse wetgeving en die weerhoudt minderjarigen er níét van contracten langer dan drie jaar aan te gaan. Mocht het in hem geïnteresseerde Ajax dus werk van Aissati willen maken, dan kan PSV de Amsterdammers er zonder problemen op wijzen dat de middenvelder nog vastligt tot de zomer van 2009. De verwachting luidt dat de arbitragecommissie van de nationale voetbalbond de Eindhovenaren hierin gelijk zal geven, mocht Ajax haar om een oordeel vragen.
Buitenlandse clubs kunnen zich overigens wél succesvol beroepen op de FIFA-regels. Zij kunnen Aissati, die volgens zijn contract minstens vijf miljoen euro moet kosten, dus wél eventueel eind 2008 gratis van PSV overnemen. Volgens Italiaanse media volgt onder meer Internazionale de verrichtingen van de tiener op de voet.
Dikgedrukte vertrekken sowieso niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef kevin33 het volgende:
Simpel,
Sar halen, heb je meteen wat ervaring, Vermeer op de bank.
Zelf denk ik dat er een leegloop komt, aan het einde van het seizoen.
Heitinga
Maduro
Emanuelson
Huntelaar
Davids ( stopt )
Suarez
Rommedahl
Stekelenburg
Er zit dus een kans in dat 7 basis spelers vertrekken, al dan niet stoppen, lijkt mij een zaak om nu te gaan versterken.
En als die talenten nou uitblijven waardoor er alleen maar meer Excelsior en Heracles spelers op de wereld komen die zich ook gaan nestelen bij NEC, de NEC spelers gaan naar Ajax en dat niveau gaat omlaag. De buitenlandse spelers zijn er al niet meer omdat er nog maar 3 in het team mogen zitten, en die buitenlandse spelers worden allemaal types ala Charisteas en het niveau van het nederlandse voetbal is verneukt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Nu nog die speler vinden, en dat is in het geheel het probleem, spelers worden al bij clubs weggehaalt als ze 14 zijn, ik ben zelf voor een globale 8/3 ( 3x buitenlanders en 8 nederlanders ) zodat je de kwaliteit van het Nederlandse voetbal kunt waarborgen, en talenten meer ruimte geeft om door te stromen.
Een speler als Overmars komt ook bij Go Ahead weg, Boula bij RKC en Robben bij Groningen, wat je doet is de clubs dwingen te investeren in de opledingen, en als je dat doet wordt de kwaliteit van het Nederlandse voetbal hoger.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En als die talenten nou uitblijven waardoor er alleen maar meer Excelsior en Heracles spelers op de wereld komen die zich ook gaan nestelen bij NEC, de NEC spelers gaan naar Ajax en dat niveau gaat omlaag. De buitenlandse spelers zijn er al niet meer omdat er nog maar 3 in het team mogen zitten, en die buitenlandse spelers worden allemaal types ala Charisteas en het niveau van het nederlandse voetbal is verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |