abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55189120
quote:
Ik dacht dat Jong Ajax vanavond ook thuis moest spelen. Toen ik hoorde dat het in Groningen was dacht ik wel 'oh, shit.'
pi_55189386
Toch wel mooi, die Leo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55189599
Nou mannen.. we worden zondag allemaal weer een paar jaartjes ouder van frustratie!
quote:
Vink leidt Ajax - PSV

Amsterdam, 11 dec 2007
Pieter Vink heeft zondag de leiding in de topper tussen Ajax en PSV. In de Amsterdam ArenA zijn Adriaan Inia en Wilco Lobbert de assistent-scheidsrechters. Kevin Blom treedt vanaf 12.30 uur op als vierde official.
Eerder dit seizoen had de Noordwijkerhouter Vink ook al de leiding tijdens AZ - Ajax. Op 23 september boekten de Amsterdammers een 2-3-overwinning in Alkmaar.
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:55:34 #184
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55189607
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
LEO!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55189660
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Gast, toen heeft ie die wet van 78 gebruikt.
En wij hadden 'm gewoon moeten halen toen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:02:28 #186
52871 Blight
Supersized.
pi_55189775
quote:
Luka Modric heeft alle vermeende transferconnecties met Ajax of PSV verbroken. De Kroatische middenvelder zegt naar Spanje te willen. “Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Ik weet daar helemaal niets van. Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen”, aldus het 22-jarige talent. (Vecernji List)
Modric.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55189909
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef Blight het volgende:

[..]

Modric.
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.

Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.

Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."

Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."

De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:08:00 #188
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55189920
Nee! Niet Stekelenburg Ik zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:09:38 #189
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55189954
Modric daarentegen! Volmondig YES! Als de tegenstrijdige berichten enigzins kant noch wal raken.
- james 'jimmy' dean
pi_55189982
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef Lyzio het volgende:
Modric daarentegen! Volmondig YES! Als de tegenstrijdige berichten enigzins kant noch wal raken.
Inderdaad zeg.. tegenstrijdigheid ten top.. afwachten maar..

en trouwens.. deze week komt Maduro ook met nieuws
pi_55190107
Ik hoop dat Maduro blijft, mar vrees het ergste.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:16:30 #192
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55190122
Ik geloof d'r niet in dat Maduro blijft.
- james 'jimmy' dean
pi_55190317
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:57 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En wij hadden 'm gewoon moeten halen toen.
Dat bedoelde ik dus ook.
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.
Op die site staat in ieder geval helemaal niks.
pi_55190459
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Nee! Niet Stekelenburg Ik zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.

Hoi!

Een stuk jonger en al bijna net zo goed.
Woo-loo-loo!
pi_55190494
quote:
Heel makkelijk namelijk Vermeer :-)
Doet het bij Willem II erg goed afgewisseld met wat fouten af en toe maar dat heeft elke jonge keeper.
pi_55190499
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoi!

Een stuk jonger en al bijna net zo goed.
''Een stuk jonger''

Wat maakt het uit of je 20 (?) of 25 bent !!!
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:31:25 #197
52871 Blight
Supersized.
pi_55190515
quote:

[..]

Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric [..]
Vreemd. Nouja, we zien het wel. Ik geloof er niet heilig in, in any case.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:35:46 #198
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55190618
quote:

[..]

Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.

Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."

Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."

De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
Hij heeft inderdaad behoorlijk wat weg van JC
quote:
Modrić: Na zimu ¸elim u ¦panjolsku

SVAKA ČAST zavjerama u svlačionici, koprivničkom debaklu, Ivankovićevom "biti ili ne biti" i europskim ambicijama, ali Luka Modrić udarna je Dinamova vijest. Jo¨ kad se po pitanju njegove selidbe iz Maksimira oglasi izvr¨ni Dinamov dopredsjednik Zdravko Mamić, stvari dobivaju novu dimenziju.

Iako Mamić nije prvi puta izlanuo da svom kapetanu nudi tri milijuna eura da ostane u klubu jo¨ godinu dana, sve je to, pretpostavljate, samo dio predstave za javnost. Činjenica da je Maminjo bacio ponudu "3 milijuna eura netto" preko etera i TV ekrana ne znači da je o tome zaista i razgovarao s Modrićem.

"Sa Zdravkom Mamićem nisam razgovarao o tome i nemam komentara. Nije prvi put da je Mamić tako ne¨to izjavio, već je o tome bilo riječi i u jednoj TV emisiji. No, konkretno o tome nismo razgovarali u četiri oka. No, ne znači da nećemo, ako tijekom zimske stanke ne nađemo ponudu koja nam odgovara", istaknuo je Modrić razgovarajući s novinarima nakon dana¨njeg treninga.

"´elim otići ove zime. To je moja ¸elja. No, ne vidim za¨to stalno forsirati priču o mom transferu, kad se jo¨ ni¨ta konkretno nije dogodilo. Te¨ko je govoriti bi li zaigrao u Nizozemskoj ili u Engleskoj, kada nema ponude za odlazak. U kombinaciji koja se spominjala u novinama, da će me Chelsea posuditi u PSV, nemam blage veze. To su gluposti! Čitao sam o tome i smijao se. Niti sam bio u Londonu niti u Nizozemskoj, niti sam se vozio u nekom avionu, niti sam ne¨to potpisivao", nastavio je Luka, dodajući kako, uostalom, nikada ne pristao na takvu kombinaciju.

"Ne bi me zadovoljila posudba. No, prijelazni rok je dug i vidjet ćemo ¨to će se dogoditi. Moja je ¸elja oduvijek bila ¦panjolska, no ima jo¨ dosta vremena..."
Zijn droom is Spanje in ieder geval
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:38:31 #199
82589 S-Two
barba macacu
pi_55190675
Zou erg jammer zijn ja als Stekelenburg binnenkort vertrekt. Speelt pas eigenlijk een seizoen heel erg goed en hij begint nu ook echt punten te pakken voor ons. Hoop eigenlijk dat hij nog minstens 2 jaar bij Ajax blijft en ik zie hem ook zeker nog wel een jaar blijven.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:42:06 #200
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55190732
Zijn droom is Spanje, bij Ajax spelen Gabri en Isamel Urzaiz, één en één is twee toch?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55190760
quote:
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:43:16 #202
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55190762
Ik zie nou niet echt de opvolger van Stekelenburg in Piet Velthuizen schuilen als ik heel eerlijk ben. In Vermeer heb ik ook zeer weinig vertrouwen.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:46:22 #203
52871 Blight
Supersized.
pi_55190829
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Die viel mij ook al op inderdaad. .
pi_55190916
Spanje ligt er over 5 jaar ook nog wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55190918
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef De_Ananas het volgende:

''Een stuk jonger''

Wat maakt het uit of je 20 (?) of 25 bent !!!
Dat Piet Velthuizen nog veel beter gaat worden en over een jaartje waarschijnlijk al net zo goed is als Stekelenburg nu !!!
Woo-loo-loo!
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:51:02 #206
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55190936
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Blight het volgende:

[..]

Die viel mij ook al op inderdaad. .
Zei ik wat geks dan?
- james 'jimmy' dean
pi_55190954
Ik vind de Spurs best leuk, maar nu zitten ze ook al achter KJH aan. Rot eens op.
pi_55191002
Tottenham
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:57:32 #209
52871 Blight
Supersized.
pi_55191018
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:51 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Zei ik wat geks dan?
quote:
Jij weet niemand, en dús Van Geel al helemaal niet? .
pi_55191044
Die clubs zitten achter zoveel spelers aan of in ieder geval interesse en omdat zulke clubs zeer grote budgets hebben lijken ook al die geruchten echt. Maar met welke club is Huntelaar nog niet in verband gebracht en kijk waar hij nu speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')