quote:Ik dacht dat Jong Ajax vanavond ook thuis moest spelen. Toen ik hoorde dat het in Groningen was dacht ik wel 'oh, shit.'
quote:Vink leidt Ajax - PSV
Amsterdam, 11 dec 2007
Pieter Vink heeft zondag de leiding in de topper tussen Ajax en PSV. In de Amsterdam ArenA zijn Adriaan Inia en Wilco Lobbert de assistent-scheidsrechters. Kevin Blom treedt vanaf 12.30 uur op als vierde official.
Eerder dit seizoen had de Noordwijkerhouter Vink ook al de leiding tijdens AZ - Ajax. Op 23 september boekten de Amsterdammers een 2-3-overwinning in Alkmaar.
quote:
En wij hadden 'm gewoon moeten halen toen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, toen heeft ie die wet van 78 gebruikt.
Modric.quote:Luka Modric heeft alle vermeende transferconnecties met Ajax of PSV verbroken. De Kroatische middenvelder zegt naar Spanje te willen. “Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Ik weet daar helemaal niets van. Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen”, aldus het 22-jarige talent. (Vecernji List)
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.quote:
Inderdaad zeg.. tegenstrijdigheid ten top.. afwachten maar..quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef Lyzio het volgende:
Modric daarentegen! Volmondig YES! Als de tegenstrijdige berichten enigzins kant noch wal raken.
Dat bedoelde ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En wij hadden 'm gewoon moeten halen toen.
Op die site staat in ieder geval helemaal niks.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Nee! Niet StekelenburgIk zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.
Heel makkelijk namelijk Vermeer :-)quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Nee! Niet StekelenburgIk zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.
''Een stuk jonger''quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi!
Een stuk jonger en al bijna net zo goed.
Vreemd. Nouja, we zien het wel. Ik geloof er niet heilig in, in any case.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric [..]
Hij heeft inderdaad behoorlijk wat weg van JCquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.
Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.
Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."
Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."
De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
Zijn droom is Spanje in ieder gevalquote:Modrić: Na zimu ¸elim u ¦panjolsku
SVAKA ČAST zavjerama u svlačionici, koprivničkom debaklu, Ivankovićevom "biti ili ne biti" i europskim ambicijama, ali Luka Modrić udarna je Dinamova vijest. Jo¨ kad se po pitanju njegove selidbe iz Maksimira oglasi izvr¨ni Dinamov dopredsjednik Zdravko Mamić, stvari dobivaju novu dimenziju.
Iako Mamić nije prvi puta izlanuo da svom kapetanu nudi tri milijuna eura da ostane u klubu jo¨ godinu dana, sve je to, pretpostavljate, samo dio predstave za javnost. Činjenica da je Maminjo bacio ponudu "3 milijuna eura netto" preko etera i TV ekrana ne znači da je o tome zaista i razgovarao s Modrićem.
"Sa Zdravkom Mamićem nisam razgovarao o tome i nemam komentara. Nije prvi put da je Mamić tako ne¨to izjavio, već je o tome bilo riječi i u jednoj TV emisiji. No, konkretno o tome nismo razgovarali u četiri oka. No, ne znači da nećemo, ako tijekom zimske stanke ne nađemo ponudu koja nam odgovara", istaknuo je Modrić razgovarajući s novinarima nakon dana¨njeg treninga.
"´elim otići ove zime. To je moja ¸elja. No, ne vidim za¨to stalno forsirati priču o mom transferu, kad se jo¨ ni¨ta konkretno nije dogodilo. Te¨ko je govoriti bi li zaigrao u Nizozemskoj ili u Engleskoj, kada nema ponude za odlazak. U kombinaciji koja se spominjala u novinama, da će me Chelsea posuditi u PSV, nemam blage veze. To su gluposti! Čitao sam o tome i smijao se. Niti sam bio u Londonu niti u Nizozemskoj, niti sam se vozio u nekom avionu, niti sam ne¨to potpisivao", nastavio je Luka, dodajući kako, uostalom, nikada ne pristao na takvu kombinaciju.
"Ne bi me zadovoljila posudba. No, prijelazni rok je dug i vidjet ćemo ¨to će se dogoditi. Moja je ¸elja oduvijek bila ¦panjolska, no ima jo¨ dosta vremena..."
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Die viel mij ook al op inderdaad.quote:
Dat Piet Velthuizen nog veel beter gaat worden en over een jaartje waarschijnlijk al net zo goed is als Stekelenburg nuquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
''Een stuk jonger''
Wat maakt het uit of je 20 (?) of 25 bent!!!
Zei ik wat geks dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op inderdaad..
quote:
Jij weet niemand, en dús Van Geel al helemaal niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |