abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56077152
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:46 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

In de VI staat juist dat hij niet komt.
Stond daar ook niet in dat Alves naar AZ ging?
En dat NEC de toekomst heeft?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_56077607
Het verhaal in VI klinkt mij toch aardig geloofwaardig in de oren, maarja denk ervan wat je wilt...
pi_56079129
NEC schijnt 2 vleugelverdedigers op proef te hebben:

Daniel Fernández en Sander Berends

'NEC krijgt Zweedse verdediger op proefDoor Sander Berends
Woensdag, 16 januari 2008, 17:25
NEC krijgt vanaf morgen Emin Nouri op proef. De 22-jarige vleugelverdediger krijgt de komende zeven dagen de kans om een contract af te dwingen in Nijmegen. De Zweed speelt sinds maart 2006 voor Östers Växjö IF, in de Division 1.

Bovendien speelde hij twee interlands voor Zweden onder 21 jaar. Hij is 1,80 meter lang en 71 kg lang. Hij staat ook in de belangstelling van enkele clubs uit de hoogste divisie in Zwitserland.'

En de ander:

'Daniel Fernández Artola (Barcelona, 20 januari 1983), voetbalnaam Dani Fernández, is een Spaans profvoetballer. Hij speelt als verdediger bij Metallurg Donetsk.

Dani Fernández speelde tot juni 2006 bij FC Barcelona en dan vooral voor Barça B. Tijdens de voorbereiding voor het seizoen 2004/05 werd hij door Frank Rijkaard bij het eerste elftal gehaald. Dani Fernández speelde in de oefenwedstrijden tegen CD Banyoles, UE Figueres en Palamós FC. Zijn debuut in een officiële competitie was op 15 november 2005 toen Dani Fernández in de basis startte in het duel tegen Gimnŕstic Tarragona in de halve finale van de Copa Catalunya. In juni 2006 tekende Dani Fernández een contract voor drie jaar bij Metallurg Donetsk. De verdediger volgde hiermee Jordi Cruijff en trainer Ángel "Pichi" Alonso naar de Oekraďense club.'
Brett Holman
pi_56079260
Allemaal leuk en aardig, maar al die namen en aankopen zijn vooral verdedigende mensen. Waar blijven de scorende middenvelder of de aanvaller, daar liggen toch de problemen!
pi_56079289
Bobson zou ik persoonlijk trouwens een prima aankoop vinden.. helemaal omdat hij transfervrij is..
Brett Holman
pi_56079310
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:12 schreef EKterror het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar al die namen en aankopen zijn vooral verdedigende mensen. Waar blijven de scorende middenvelder of de aanvaller, daar liggen toch de problemen!
Klopt wel, maar het contract van Muslu is nog steeds niet verlengt en ik denk dat men rekening houd met een nog langere absentie van Otten en een vertrek van Jonas..
Brett Holman
pi_56079400
Vanuit dat oogpunt gezien snap ik het, maar op de korte termijn zullen Muslu en Jonas er nog gewoon zijn.

Hoe meer goede spelers erbij hoe beter, maar ik hoop wel dat er ook aanvallend nog wat bijkomt. Bobson tsja, ik weet het niet zo goed. Kan mee- en tegenvallen. Past wel goed in Been's 4-3-3 visie, aanval wordt dan

Bobson- Beukering- Saidi

wat mij betreft.
pi_56079433
Helemaal mee eens, zei ik net nog tegen een vriend. Sowieso schandalig dat Saidi 2 wedstrijden op de bank is gehouden, die had constant dreiging.
Brett Holman
pi_56079572
Net zoals ik liever van brakel in de basis zie dan worm.
pi_56079601
't zal me eens benieuwen, ik vermoed dat iedere aankoop die nog gaat komen voor zondag gewoon in de basis begint. Dat zou best wel eens goed uit kunnen gaan pakken, al is het maar om de bankzitters te prikkelen.
Brett Holman
pi_56079720
Hoe denk je over Holman?
pi_56080137
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:07 schreef endr0me het volgende:
NEC schijnt 2 vleugelverdedigers op proef te hebben:

Daniel Fernández en Sander Berends Emin Nouri

'NEC krijgt Zweedse verdediger op proefDoor Sander Berends
Woensdag, 16 januari 2008, 17:25
NEC krijgt vanaf morgen Emin Nouri op proef. De 22-jarige vleugelverdediger krijgt de komende zeven dagen de kans om een contract af te dwingen in Nijmegen. De Zweed speelt sinds maart 2006 voor Östers Växjö IF, in de Division 1.

Bovendien speelde hij twee interlands voor Zweden onder 21 jaar. Hij is 1,80 meter lang en 71 kg lang. Hij staat ook in de belangstelling van enkele clubs uit de hoogste divisie in Zwitserland.'

En de ander:

'Daniel Fernández Artola (Barcelona, 20 januari 1983), voetbalnaam Dani Fernández, is een Spaans profvoetballer. Hij speelt als verdediger bij Metallurg Donetsk.

Dani Fernández speelde tot juni 2006 bij FC Barcelona en dan vooral voor Barça B. Tijdens de voorbereiding voor het seizoen 2004/05 werd hij door Frank Rijkaard bij het eerste elftal gehaald. Dani Fernández speelde in de oefenwedstrijden tegen CD Banyoles, UE Figueres en Palamós FC. Zijn debuut in een officiële competitie was op 15 november 2005 toen Dani Fernández in de basis startte in het duel tegen Gimnŕstic Tarragona in de halve finale van de Copa Catalunya. In juni 2006 tekende Dani Fernández een contract voor drie jaar bij Metallurg Donetsk. De verdediger volgde hiermee Jordi Cruijff en trainer Ángel "Pichi" Alonso naar de Oekraďense club.'
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:52:12 #263
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_56080170
Naja we moeten maar weer gaan paintballen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_56080205
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:32 schreef EKterror het volgende:
Hoe denk je over Holman?
Die lijkt het voetballen verleerd te zijn sinds hij terug is van zn blessure..

Nu is het net Worm: veel inzet maar geen rendement..
Brett Holman
pi_56081008
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 07:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Hee, dat ben ik linksonder
Hippie hooligan.

Ik wilde nog gaan maar was te lam om naar het stadion te gaan. Ben ook druk met m'n scriptie dus mooi thuis gebleven. Niet geheel onterecht bleek achteraf...

Het is wel weer typisch NEC. Nostalgie...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_56103005
Spaanse versterking dus. Rechtsback Dani Fernandez (hierboven al genoemd) voor een half jaar vastgelegd. Ben benieuwd.
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:09:59 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56103696
Hallo NEC'ers, komende zondag komen wij meer langs met onze goedheiligman Ogararu en zijn zwarte piet Emanuelson om de jaarlijkse drie punten cadeau te doen.
Hoe kijken jullie uit naar deze kaskraker tussen twee goedvoetballende teams die momenteel heerlijk in hun vel zitten?

Ik sta zondag met liefde om 08.00u op, en betaal met nog veel meer liefde 30 euro voor een autocombi om live van dit aantrekkelijke schouwspel getuige te zijn!

Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:13:01 #268
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56103788
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij deze wedstrijd, omdat ik van jongsaf Ajax-fan ben. Zo'n 2-2 van vorig jaar is dan goed voor mij

Ik ben bang dat de punten dit jaar alle 3 meegaan naar Amsterdam, maar dat heb ik liever dan naar willekeurig welke andere stad...
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:30:38 #269
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56106285
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hallo NEC'ers, komende zondag komen wij meer langs met onze goedheiligman Ogararu en zijn zwarte piet Emanuelson om de jaarlijkse drie punten cadeau te doen.
Hoe kijken jullie uit naar deze kaskraker tussen twee goedvoetballende teams die momenteel heerlijk in hun vel zitten?

Ik sta zondag met liefde om 08.00u op, en betaal met nog veel meer liefde 30 euro voor een autocombi om live van dit aantrekkelijke schouwspel getuige te zijn!

Dat hangt er vanaf met wat voor houding Ajax naar Nijmegen komt, als ze na de 0-1 achterover gaan leunen dan kan het nog leuk worden (zoals vorig jaar), maar als ze scherp blijven en doordrukken kan het bij rust gespeeld zijn. Mocht NEC zo spelen als tegen Zwolle dan worden het dubbele cijfers. Normaal gesproken doet NEC het tegen de top best aardig, maar heb er dit keer echt geen vertrouwen in.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_56106781
quote:

Heb Ajax gister niet zien spelen maar 4-2 bij NAC verliezen is nog altijd beter dan thuis met 2-0 van Zwolle verliezen Ik zie NEC niet winnen van Ajax met Gabri, Davids en Perez.

Alhoewel, wij hebben Dani Fernández!
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:15:18 #271
202835 WilliamMcCall
Ik ben een poseur
pi_56107580
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf met wat voor houding Ajax naar Nijmegen komt, als ze na de 0-1 achterover gaan leunen dan kan het nog leuk worden (zoals vorig jaar), maar als ze scherp blijven en doordrukken kan het bij rust gespeeld zijn. Mocht NEC zo spelen als tegen Zwolle dan worden het dubbele cijfers. Normaal gesproken doet NEC het tegen de top best aardig, maar heb er dit keer echt geen vertrouwen in.
NEC tegen Twente had je toch ook geen vertrouwen in? We zullen zien...
I got a real phonecall coming in.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:39:19 #272
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_56108122
kutenniesee,

ze moeten voetballen!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_56109014
Fernandez, maarja huur.. als bobson ook maar voor een half jaar komt dan vermoed ik dat er in de zomer wel wat groots staat te gebeuren..
Brett Holman
pi_56118103
Laat dat groots nu maar gebeuren zou ik zo zeggen.

Sibum zie ik wel zitten, een beetje karakter kan ons middenveld wel gebruiken
Spanjaard ken ik niet
Drost tsja, voor de breedte wellicht wel goed, ben er niet zo heel erg van onder de indruk eigenlijk

Nu nog een aanvaller erbij zodat Lens niet meer in de basis staat.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:30:02 #275
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56118651
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:02 schreef EKterror het volgende:
Laat dat groots nu maar gebeuren zou ik zo zeggen.

Sibum zie ik wel zitten, een beetje karakter kan ons middenveld wel gebruiken
Spanjaard ken ik niet
Drost tsja, voor de breedte wellicht wel goed, ben er niet zo heel erg van onder de indruk eigenlijk

Nu nog een aanvaller erbij zodat Lens niet meer in de basis staat.
Had Sibum van Tornhout niet kunnen meenemen dan?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56119245
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:45 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Alhoewel, wij hebben Dani Fernández!
Ben wel benieuwd naar deze jongen om eerlijk te zijn. Heeft aardig wat wedstrijden voor Barca B gespeeld. Ook een wedstrijd in het eerste voor de Catalunya cup.

Ik hoop dat het een aanwinst is voor NEC!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56120558
Ik ga voor de 1-4.
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:13:41 #278
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56121938
Ik had Nek-Zwolle ook goed, dus mark my words als ik zeg dat het 1-1 wordt.
pi_56125843
Bobson wordt voor de rest van het seizoen gehuurd. Lijkt me nou geen typische degradatievoetballer, maar we zullen het zien.

In de breedte zijn we er in ieder geval een stuk sterker op geworden.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:59:54 #280
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_56125861
Kevin Bobson is rond, op huurbasis naar NEC tot het einde van het seizoen

bron: clubsite NEC
la taqta il-amal
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:00:19 #281
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56127496
Bobson lijkt een Lens2 iemand met 0 respect voor het eigen publiek (middelvinger opsteken), niet echt iemand die voor het team gaat strijden. Maar misschien wel een betere voetballer dan Lens (verder in de ontwikkeling) hij heeft tenminste wel 26 doelpunten in de eredivisie gemaakt.

Ben in ieder geval blij dat NEC ondanks de geringe financiële ruimte veel spelers haalt voor de laatste competitiehelft, als dit ons van degradatie behoedt dan geeft dat wel het signaal af dat NEC een club is die als het moet alle registers open kan trekken (wat hopenlijk het vertrouwn in NEC van toekomstige spelers ten goede komt).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_56133477
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef De_Hypotheker het volgende:
Bobson wordt voor de rest van het seizoen gehuurd. Lijkt me nou geen typische degradatievoetballer, maar we zullen het zien.

In de breedte zijn we er in ieder geval een stuk sterker op geworden.
Ben ook niet zo kapot van Bobson, maar ik laat me graag positief verrassen. Met Sibum, Drost, Fernandez en Bobson zijn er in ieder geval wat versterkingen gekomen, of zij ook de gewenste versterkingen zijn, moeten de komende wedstrijden uitwijzen. Eerst maar eens kijken wat de wedstrijd tegen Ajax brengt.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_56134779
Wel jammer dat ze allemaal, op Sibum na, allemaal gehuurd zijn. Maargoed dit seizoen is gewoon even overleven.
Brett Holman
pi_56150163

Nachtelijke actie in Goffertstadion
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 10:02 | Laatst bewerkt: Vandaag 10:02 | 12 reacties

Afgelopen nacht zijn er in het stadion spandoeken opgehangen met de tekst ''Met 11 vuilniszakken zonder mentaliteit is degradatie een formaliteit''. De elf vuilniszakken zijn op het veld neergelegd. Via een mailtje is gevraagd hier de aandacht op te vestigen. De groep wil de selectie wakker schudden en op scherp zetten voor de aankomende belangrijke wedstrijden.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:52:39 #285
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56150296
Is dat een grasveld? Dan wint NEC met gemak van Ajax morgen, die kunnen niet samenspelen op knolleveldjes.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:54:47 #286
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56150335
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:52 schreef Elvislives het volgende:
Is dat een grasveld? Dan wint NEC met gemak van Ajax morgen, die kunnen niet samenspelen op knolleveldjes.
Zo is het.

Kunnen ze achteraf weer gaan zeiken dat het veld zo slecht was.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56152402
Fijn dat de makers van ludieke acties vaak van die briljante poëten zijn.
pi_56152507

Ik kan me een actie van Vitesse-supporters herinneren in onze nacompetitie-tijd, wat ook iets met 11 vuilniszakken te maken had.
Don't think twice, it's all right.
pi_56154689
quote:

8 uur pas op?

Dan zit ik al in de trein

10,10,10 tegengoalen voor Urby
pi_56154725
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Kevin Bobson is rond, op huurbasis naar NEC tot het einde van het seizoen

bron: clubsite NEC
Bobson die Spaanse sjaak spelen niet toch?

Las dat alleen Sibum in de basis staat
pi_56154890
Spaanse sjaak niet, Bobson wel.

Babos; Muslu, Wisgerhof, Pothuizen, Drost; Sibum, Vadocz, El-Akchaoui, Holman; Bobson, Lens.
pi_56154995
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

Babos; Muslu, Wisgerhof, Pothuizen, Drost; Sibum, Vadocz, El-Akchaoui, Holman; Bobson, Lens.
Nou met Ogararu tegen Bobson word dit nog janken voor ons en die Lens is ook vrij snel

Enige dat jullie verdediging imo Suarez nooit tegen kan houden.
pi_56155211
Centrum is erg traag en kwetsbaar idd, helemaal zonder Olsson.

Denk niet dat jullie veel moeite met NEC gaan hebben. Of het moet een wedstrijd als die tegen Twente worden van vorige week vrijdag..
pi_56155635
NEC- Utrecht verzet van zaterdagavond naar zondag 12.30 uur.

Mooi ruim van te voren weer , dit kan toch ook wel een paar weken eerder beslist worden!

Wedstrijden om 12.30 uur
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:28:50 #295
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56155813
quote:

Wie is jullie spits? Holman op 10 zo te zien, zijn dan Lens en Bobson ineens spitsen geworden? Ik zie hun allebei meer als buitenspelers...En waarom is Babos niet geschorst?
Vamos el TRI!
pi_56155816
quote:

Wauw Been heeft wel veel "grote namen" laten sneuvelen.
pi_56155868
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:28 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Wie is jullie spits? Holman op 10 zo te zien, zijn dan Lens en Bobson ineens spitsen geworden? Ik zie hun allebei meer als buitenspelers...En waarom is Babos niet geschorst?
Denk dat Been snelheid voorin belangrijk vind. Maar ja, dan had ik Saidi er in gezet en niet Lens.

Zaak rondom Babos loopt nog.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:34:21 #298
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56155970
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:30 schreef EKterror het volgende:

[..]

Denk dat Been snelheid voorin belangrijk vind. Maar ja, dan had ik Saidi er in gezet en niet Lens.

Zaak rondom Babos loopt nog.
Ja snelheid kan wel handig zijn tegen Ajax. doeltreffendheid ook

Ik vind wat Babos deed echt belachelijk, rennend tegen iemand's kop aantrappen. Als je dat op straat doet krijg je zware mishandeling eisen.
Vamos el TRI!
pi_56156234
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ja snelheid kan wel handig zijn tegen Ajax. doeltreffendheid ook

Ik vind wat Babos deed echt belachelijk, rennend tegen iemand's kop aantrappen. Als je dat op straat doet krijg je zware mishandeling eisen.
Zal me benieuwen, ik zou het liefst Bobson-Beukering-Saidi voorin zien, maar ja Been zal er zn redenen voor hebben. Maar we zullen zeker kansen hebben tegen een defensief gehavend Ajax, maar we zullen dus ook veel kansen nodig hebben om een resultaat neer te zetten. Er staat inderdaad niemand in die goed kan scoren. (Beukering is de enige die dat overigens kan, maar die zal nog wel te dik zijn)

Wat babos deed is inderdaad schorsingwaardig, maar ja uiteraard hoop ik dat het met een sisser afloopt.
pi_56159405
Holman staat denk ik gewoon centraal in de spits.. eind vorig seizoen eindigde hij daar ook..

Lijkt wel alsof lens een clausule heeft dat hij alles moet spelen, ik had Saidi erin gezet..
Brett Holman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')