Stond daar ook niet in dat Alves naar AZ ging?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:46 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
In de VI staat juist dat hij niet komt.
Klopt wel, maar het contract van Muslu is nog steeds niet verlengt en ik denk dat men rekening houd met een nog langere absentie van Otten en een vertrek van Jonas..quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:12 schreef EKterror het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar al die namen en aankopen zijn vooral verdedigende mensen. Waar blijven de scorende middenvelder of de aanvaller, daar liggen toch de problemen!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:07 schreef endr0me het volgende:
NEC schijnt 2 vleugelverdedigers op proef te hebben:
Daniel Fernández en Sander Berends Emin Nouri
'NEC krijgt Zweedse verdediger op proefDoor Sander Berends
Woensdag, 16 januari 2008, 17:25
NEC krijgt vanaf morgen Emin Nouri op proef. De 22-jarige vleugelverdediger krijgt de komende zeven dagen de kans om een contract af te dwingen in Nijmegen. De Zweed speelt sinds maart 2006 voor Östers Växjö IF, in de Division 1.
Bovendien speelde hij twee interlands voor Zweden onder 21 jaar. Hij is 1,80 meter lang en 71 kg lang. Hij staat ook in de belangstelling van enkele clubs uit de hoogste divisie in Zwitserland.'
En de ander:
'Daniel Fernández Artola (Barcelona, 20 januari 1983), voetbalnaam Dani Fernández, is een Spaans profvoetballer. Hij speelt als verdediger bij Metallurg Donetsk.
Dani Fernández speelde tot juni 2006 bij FC Barcelona en dan vooral voor Barça B. Tijdens de voorbereiding voor het seizoen 2004/05 werd hij door Frank Rijkaard bij het eerste elftal gehaald. Dani Fernández speelde in de oefenwedstrijden tegen CD Banyoles, UE Figueres en Palamós FC. Zijn debuut in een officiële competitie was op 15 november 2005 toen Dani Fernández in de basis startte in het duel tegen Gimnàstic Tarragona in de halve finale van de Copa Catalunya. In juni 2006 tekende Dani Fernández een contract voor drie jaar bij Metallurg Donetsk. De verdediger volgde hiermee Jordi Cruijff en trainer Ángel "Pichi" Alonso naar de Oekraïense club.'
Die lijkt het voetballen verleerd te zijn sinds hij terug is van zn blessure..quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:32 schreef EKterror het volgende:
Hoe denk je over Holman?
Hippie hooligan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hee, dat ben ik linksonder
Dat hangt er vanaf met wat voor houding Ajax naar Nijmegen komt, als ze na de 0-1 achterover gaan leunen dan kan het nog leuk worden (zoals vorig jaar), maar als ze scherp blijven en doordrukken kan het bij rust gespeeld zijn. Mocht NEC zo spelen als tegen Zwolle dan worden het dubbele cijfers. Normaal gesproken doet NEC het tegen de top best aardig, maar heb er dit keer echt geen vertrouwen in.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hallo NEC'ers, komende zondag komen wij meer langs met onze goedheiligman Ogararu en zijn zwarte piet Emanuelson om de jaarlijkse drie punten cadeau te doen.![]()
Hoe kijken jullie uit naar deze kaskraker tussen twee goedvoetballende teams die momenteel heerlijk in hun vel zitten?
Ik sta zondag met liefde om 08.00u op, en betaal met nog veel meer liefde 30 euro voor een autocombi om live van dit aantrekkelijke schouwspel getuige te zijn!![]()
Heb Ajax gister niet zien spelen maar 4-2 bij NAC verliezen is nog altijd beter dan thuis met 2-0 van Zwolle verliezenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hallo NEC'ers, komende zondag komen wij meer langs met onze goedheiligman Ogararu en zijn zwarte piet Emanuelson om de jaarlijkse drie punten cadeau te doen.![]()
Hoe kijken jullie uit naar deze kaskraker tussen twee goedvoetballende teams die momenteel heerlijk in hun vel zitten?
Ik sta zondag met liefde om 08.00u op, en betaal met nog veel meer liefde 30 euro voor een autocombi om live van dit aantrekkelijke schouwspel getuige te zijn!![]()
NEC tegen Twente had je toch ook geen vertrouwen in? We zullen zien...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf met wat voor houding Ajax naar Nijmegen komt, als ze na de 0-1 achterover gaan leunen dan kan het nog leuk worden (zoals vorig jaar), maar als ze scherp blijven en doordrukken kan het bij rust gespeeld zijn. Mocht NEC zo spelen als tegen Zwolle dan worden het dubbele cijfers. Normaal gesproken doet NEC het tegen de top best aardig, maar heb er dit keer echt geen vertrouwen in.
Had Sibum van Tornhout niet kunnen meenemen dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:02 schreef EKterror het volgende:
Laat dat groots nu maar gebeuren zou ik zo zeggen.
Sibum zie ik wel zitten, een beetje karakter kan ons middenveld wel gebruiken
Spanjaard ken ik niet
Drost tsja, voor de breedte wellicht wel goed, ben er niet zo heel erg van onder de indruk eigenlijk
Nu nog een aanvaller erbij zodat Lens niet meer in de basis staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |