quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:49 schreef Yozzz het volgende:
Ik hoop als vijand uiteraard op een 0-2 voor Zwolle.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef Yozzz het volgende:
Oeh, goeie voorspelling
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht.
Ze zijn tot de kleedkamers gekomenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maat van me die uit het stadion kwam belde me net op.. Sfeer is goed fout bij Goffert.. ME bewaakt de hoofdingang waar zo'n 500 man voor staan..
Net even een rondje gelopen, maar het stelt allemaal niks voor. Er staat meer ME dan dat er Nekkers staan. Zal wel weer wat spreekkoortjes worden voor de 30 man die er over een halfuurtje nog staan, en dan kan iedereen lekker naar bed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maat van me die uit het stadion kwam belde me net op.. Sfeer is goed fout bij Goffert.. ME bewaakt de hoofdingang waar zo'n 500 man voor staan..
Is niet eens zo'n slechte speler. Prima om erbij te hebben als je tegen degradatie voetbalt in elk geval.quote:
Hebben wij grote namen danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef -J-D- het volgende:
500 euro boete per speler wat naar een goed doel gaat nav deze wanprestatie.
Grote namen worden zondag gepasseerd aldus Been.
Saïdi Ntibazonkizaquote:
Ik moest lachen om een Fietsas-grapquote:
Nee, dat is handig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef -J-D- het volgende:
Grote namen worden zondag gepasseerd aldus Been.
Niemand in Nijmegen zit te wachten op een Bas Sibum.. alsjeblieft zeg..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is niet eens zo'n slechte speler. Prima om erbij te hebben als je tegen degradatie voetbalt in elk geval.
Okeejquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:47 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Net even een rondje gelopen, maar het stelt allemaal niks voor. Er staat meer ME dan dat er Nekkers staan. Zal wel weer wat spreekkoortjes worden voor de 30 man die er over een halfuurtje nog staan, en dan kan iedereen lekker naar bed.
Jullie zijn NEC, geen subtopper met financiële ruimte...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef endr0me het volgende:
[..]
Niemand in Nijmegen zit te wachten op een Bas Sibum.. alsjeblieft zeg..
is dit nu echt alles wat er mogelijk is?????
Zondag de grote namen passeren..
1. we hebben geen grote namen
2. we hebben geen reservebank
tsjah, die 500 euro "boete" per speler zal ze ook niet echt wakker schudden vermoed ik, dan maar opoffering van hun basisplaatsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Toch heeft hij gelijk, je kan gerust dit hele team vervangen door jong NEC die hadden het niet veel slechter gedaan tegen Zwolle. De opstelling van vanavond met deze instelling krijgt ook de dubbele cijfers om de oren tegen jakkes. Dan liever spelers die met meer inzet ten onder gaan.
Wellicht niet, maar ik zou geen wonderen verwachten. NEC heeft op dit moment niet de financiele middelen of überhaupt de aantrekkingskracht om grote namen te halen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef endr0me het volgende:
[..]
Niemand in Nijmegen zit te wachten op een Bas Sibum.. alsjeblieft zeg..
is dit nu echt alles wat er mogelijk is?????
Ik ben blij dat ik nog wat vreugde breng in deze barre tijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:22 schreef Strooper het volgende:
[..]
Ik moest lachen om een Fietsas-grap
Hehe, jij snapt het...quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie zijn NEC, geen subtopper met financiële ruimte...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:49 schreef Yozzz het volgende:
Ik hoop als vijand uiteraard op een 0-2 voor Zwolle.
Het ligt niet aan Mario, de spelers betreden steeds verwijfd het veld op, laten niets zien en gaan dan schichtig weer naar huis.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
Mijn geduld is op: Been wegwezen, laat Ron de Groot de club maar weer redden.
Godverdomme zeg...
Hee, dat ben ik linksonderquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:17 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Hehe, jij snapt het...
De club zit in zowel sportieve als financiele malaise, helaas maar het is niet anders. Het is nou niet bepaald aantrekkelijk om in deze situatie voor NEC te gaan spelen. Misschien dat ze die Belg nog voor weinig kunnen halen, maar de categorie Jones kan je wel vergeten.
Plaatje van het voorplein na de wedstrijd, van de trouwe honden:
[ afbeelding ]
Soms moet je wel, om een selectie op scherp te zetten. Het wel of niet hebben van de juiste motivatie kan een voetbalwedstrijd maken of kraken.quote:
Nou bedankt hequote:Op woensdag 16 januari 2008 10:29 schreef DarkShine het volgende:
Veel plezier met Sibum. Speler met een klasse mentaliteit, echter niet iemand voor in de basis bij Roda.
Dit mag je nog eens uitleggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:39 schreef Yozzz het volgende:
Zal die "grote naam" betaalt worden van de boetes die de selectie gaat betalen? Ze gingen er volgens Been "mensen mee blij maken"...
Nou, als je van die Nek nou eens als goed doel zietquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:45 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Dit mag je nog eens uitleggen.
Hehe, was op m'n vriendin aan het wachten, die bij Mr Dug Out gewerkt had, en het stadion niet uit mocht..quote:
In de VI staat juist dat hij niet komt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:26 schreef -J-D- het volgende:
Bobson en NEC schijnen eruit te zijn.
Ben benieuwd of mijn bron gelijk heeft.
Zou hij ons dan in de eredivisie moeten houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |