Ach man, met dat laatste kom je elke keer ook al zegt de ander (toevalligerwijs altijd een vrouw uit je leven of de SC) geen woord. Ik vind echt dat je te ver gaat richting Lobasca, in elk geval wordt het behoorlijk zuur en vervelend. Je kunt toch ook wel weer eens met iets leukers komen, of heb je teveel Lieke gekeken vandaag.quote:Op maandag 10 december 2007 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edoch daarom niet minder waar......
Bovendien....wie kaatst kan de bal verwachten.....
Fijn dat je het voor haar opneemt. Met een vriendin als Disana heb je geen vijanden meer nodig........quote:Op maandag 10 december 2007 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach man, met dat laatste kom je elke keer ook al zegt de ander (toevalligerwijs altijd een vrouw uit je leven of de SC) geen woord. Ik vind echt dat je te ver gaat richting Lobasca, in elk geval wordt het behoorlijk zuur en vervelend. Je kunt toch ook wel weer eens met iets leukers komen, of heb je teveel Lieke gekeken vandaag.
Ik heb al even melding gemaakt in de FB, dit kan zo nietquote:Op maandag 10 december 2007 04:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Op jou kan ik bouwen, ja, maar de rest bleef weigerachtig.
Slaap lekker.....quote:Op maandag 10 december 2007 04:01 schreef APK het volgende:
De rokende puinhopen van anderhalf jaar DGK.![]()
Truste allemaal!
Truste APKquote:Op maandag 10 december 2007 04:01 schreef APK het volgende:
De rokende puinhopen van anderhalf jaar DGK.![]()
Truste allemaal!
Ik verschuil me achter mijn zwijgplicht...maar als ik nu een nachtje bij je mag slapen....quote:Op maandag 10 december 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, wil ik het natuurlijk juist wel weten.
Ik kreeg aandacht te weinig? Dacht 't niet hoor. Maar droom lekker verderquote:Op maandag 10 december 2007 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor haar opneemt. Met een vriendin als Disana heb je geen vijanden meer nodig........
Maar goed, je kreeg aandacht te weinig en wenst ook weer wat in jouw richting....
Met Lieke is qua staat van zijn, gezien de situatie niets mis
Maar hee, ik houd een betoog over echte liefde, dan kan ik hier toch niet gaan schrijven dat ik je in ons bed uitnodig?quote:Op maandag 10 december 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik verschuil me achter mijn zwijgplicht...maar als ik nu een nachtje bij je mag slapen....
ik praat dan nog wel eens...
quote:Op maandag 10 december 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hee, ik houd een betoog over echte liefde, dan kan ik hier toch niet gaan schrijven dat ik je in ons bed uitnodig?
Ik heb het over slapen, dat jij nu meteen aan andere dingen denkt.quote:Op maandag 10 december 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hee, ik houd een betoog over echte liefde, dan kan ik hier toch niet gaan schrijven dat ik je in ons bed uitnodig?
Welke andere SC?quote:Op maandag 10 december 2007 04:05 schreef tipsch het volgende:
Ik ben wat aan het improviseren in de soap in de andere SCMooi?
Weet je wat zo aardig is op een forum.....als het je niet bevalt, als mensen liegen, draaien, achter je rug om konkelen, dan kun je gewoon een dikke middelvinger naar ze opsteken. Je kent ze immers niet echt, en dat wil je bij sommigen dan ook vooral zo houden........Beetje heen en weer prikken op een bordje, dat is geen punt.....daar komt niemand van om en dat is best fijn....quote:Op maandag 10 december 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg aandacht te weinig? Dacht 't niet hoor. Maar droom lekker verder
Ik heb de ansjovispasta herontdektquote:Op maandag 10 december 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het over slapen, dat jij nu meteen aan andere dingen denkt.![]()
Welke liefde is er net in jouw buikje beland, aangezien je van nachtelijk schransen houd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |