Zit er voor mij nog een rolletje in deze soap?quote:Op maandag 10 december 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doorlullen is niet waar, ik vertel wel eens iets, maar doorlullen
quote:Op maandag 10 december 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit er voor mij nog een rolletje in deze soap?
ben anders altijd te laatquote:
Ja, ik moet eerst me Topic recht weer opbouwenquote:Op maandag 10 december 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze vertikken het gewoon he, om naar die van jou te gaan
Kom je mee op dit tijdstip. Je kan de pot op, laat maarquote:Op maandag 10 december 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Scriptbespreking morgenochtend 8 uur op mijn kantoor!
't Is in en in triestquote:Op maandag 10 december 2007 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerst me Topic recht weer opbouwen
Dan krijg je de toneelhaakquote:Op maandag 10 december 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kom je mee op dit tijdstip. Je kan de pot op, laat maar![]()
4 uur slapen en dan naar de H&M om witte dingen te kopen.quote:
Pak gewoon de draad weer op.quote:Op maandag 10 december 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
En we hebben zo ook nog eens een interessante 'discussie' om zeep geholpen
Die over de liefde, of die valse beschuldigingen van die zielepoot over mij?quote:Op maandag 10 december 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is in en in triestEn we hebben zo ook nog eens een interessante 'discussie' om zeep geholpen
Nee, ben er kapot van. Arme Heidi.quote:
Vond het net interessant wordenquote:Op maandag 10 december 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is in en in triestEn we hebben zo ook nog eens een interessante 'discussie' om zeep geholpen
Het eerste was aardig, het tweede nogal triest - want enig 'leuk' gehalte allang gepasseerd.quote:Op maandag 10 december 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die over de liefde, of die valse beschuldigingen van die zielepoot over mij?
Doe ik, her lips are sealed.quote:Op maandag 10 december 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
Vertel jij Lobasca morgen nog even wat je allemaal hebt gekocht? Dan ben ik ook weer op de hoogte
Twee zielen, een gedachte. Wat een stelletje tuig zijn wij dat we niet in jouw topic verder gaan.quote:Op maandag 10 december 2007 03:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vond het net interessant worden![]()
(duurde alleen een beetje lang voor een nieuw topic)
Waarom noem je hem nou zielepootquote:Op maandag 10 december 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die over de liefde, of die valse beschuldigingen van die zielepoot over mij?
Ja, die van de liefde moest weer wreed verstoord worden, alleen maar omdat ik op curcus bij je wil.quote:Op maandag 10 december 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het eerste was aardig, het tweede nogal triest - want enig 'leuk' gehalte allang gepasseerd.
Edoch daarom niet minder waar......quote:Op maandag 10 december 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het eerste was aardig, het tweede nogal triest - want enig 'leuk' gehalte allang gepasseerd.
Blijkbaar straal jij meer autoriteit uitquote:Op maandag 10 december 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee zielen, een gedachte. Wat een stelletje tuig zijn wij dat we niet in jouw topic verder gaan.
Zelf vond ik het Lobasca-focussen steeds minder amusant en meer venijnig worden. Het is ook helemaal nergens voor nodig, 't is maar een slow chat.quote:Op maandag 10 december 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, die van de liefde moest weer wreed verstoord worden, alleen maar omdat ik op curcus bij je wil.Liefde
Kan ik je nu ook al vertellen hoorquote:Op maandag 10 december 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ben er kapot van. Arme Heidi.
Vertel jij Lobasca morgen nog even wat je allemaal hebt gekocht? Dan ben ik ook weer op de hoogte
Maar dan had ik ze toch ook met gemak naar jouw topic kunnen sturen?quote:Op maandag 10 december 2007 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Blijkbaar straal jij meer autoriteit uit
De rest wil je niet weten.quote:Op maandag 10 december 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet meer van jou vanuit de SC dan van haar (verdikkie)
Wiitte sokken met een blauwzweemquote:Op maandag 10 december 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik je nu ook al vertellen hoor
Dat deed je al en ik volgdequote:Op maandag 10 december 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan had ik ze toch ook met gemak naar jouw topic kunnen sturen?
Zoveel straal je nou ook weer niet uitquote:Op maandag 10 december 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan had ik ze toch ook met gemak naar jouw topic kunnen sturen?
quote:Op maandag 10 december 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoveel straal je nou ook weer niet uit
Ach man, met dat laatste kom je elke keer ook al zegt de ander (toevalligerwijs altijd een vrouw uit je leven of de SC) geen woord. Ik vind echt dat je te ver gaat richting Lobasca, in elk geval wordt het behoorlijk zuur en vervelend. Je kunt toch ook wel weer eens met iets leukers komen, of heb je teveel Lieke gekeken vandaag.quote:Op maandag 10 december 2007 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edoch daarom niet minder waar......
Bovendien....wie kaatst kan de bal verwachten.....
Fijn dat je het voor haar opneemt. Met een vriendin als Disana heb je geen vijanden meer nodig........quote:Op maandag 10 december 2007 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach man, met dat laatste kom je elke keer ook al zegt de ander (toevalligerwijs altijd een vrouw uit je leven of de SC) geen woord. Ik vind echt dat je te ver gaat richting Lobasca, in elk geval wordt het behoorlijk zuur en vervelend. Je kunt toch ook wel weer eens met iets leukers komen, of heb je teveel Lieke gekeken vandaag.
Ik heb al even melding gemaakt in de FB, dit kan zo nietquote:Op maandag 10 december 2007 04:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Op jou kan ik bouwen, ja, maar de rest bleef weigerachtig.
Slaap lekker.....quote:Op maandag 10 december 2007 04:01 schreef APK het volgende:
De rokende puinhopen van anderhalf jaar DGK.![]()
Truste allemaal!
Truste APKquote:Op maandag 10 december 2007 04:01 schreef APK het volgende:
De rokende puinhopen van anderhalf jaar DGK.![]()
Truste allemaal!
Ik verschuil me achter mijn zwijgplicht...maar als ik nu een nachtje bij je mag slapen....quote:Op maandag 10 december 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, wil ik het natuurlijk juist wel weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |