Die over de liefde, of die valse beschuldigingen van die zielepoot over mij?quote:Op maandag 10 december 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is in en in triestEn we hebben zo ook nog eens een interessante 'discussie' om zeep geholpen
Nee, ben er kapot van. Arme Heidi.quote:
Vond het net interessant wordenquote:Op maandag 10 december 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is in en in triestEn we hebben zo ook nog eens een interessante 'discussie' om zeep geholpen
Het eerste was aardig, het tweede nogal triest - want enig 'leuk' gehalte allang gepasseerd.quote:Op maandag 10 december 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die over de liefde, of die valse beschuldigingen van die zielepoot over mij?
Doe ik, her lips are sealed.quote:Op maandag 10 december 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
Vertel jij Lobasca morgen nog even wat je allemaal hebt gekocht? Dan ben ik ook weer op de hoogte
Twee zielen, een gedachte. Wat een stelletje tuig zijn wij dat we niet in jouw topic verder gaan.quote:Op maandag 10 december 2007 03:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vond het net interessant worden![]()
(duurde alleen een beetje lang voor een nieuw topic)
Waarom noem je hem nou zielepootquote:Op maandag 10 december 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die over de liefde, of die valse beschuldigingen van die zielepoot over mij?
Ja, die van de liefde moest weer wreed verstoord worden, alleen maar omdat ik op curcus bij je wil.quote:Op maandag 10 december 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het eerste was aardig, het tweede nogal triest - want enig 'leuk' gehalte allang gepasseerd.
Edoch daarom niet minder waar......quote:Op maandag 10 december 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het eerste was aardig, het tweede nogal triest - want enig 'leuk' gehalte allang gepasseerd.
Blijkbaar straal jij meer autoriteit uitquote:Op maandag 10 december 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee zielen, een gedachte. Wat een stelletje tuig zijn wij dat we niet in jouw topic verder gaan.
Zelf vond ik het Lobasca-focussen steeds minder amusant en meer venijnig worden. Het is ook helemaal nergens voor nodig, 't is maar een slow chat.quote:Op maandag 10 december 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, die van de liefde moest weer wreed verstoord worden, alleen maar omdat ik op curcus bij je wil.Liefde
Kan ik je nu ook al vertellen hoorquote:Op maandag 10 december 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ben er kapot van. Arme Heidi.
Vertel jij Lobasca morgen nog even wat je allemaal hebt gekocht? Dan ben ik ook weer op de hoogte
Maar dan had ik ze toch ook met gemak naar jouw topic kunnen sturen?quote:Op maandag 10 december 2007 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Blijkbaar straal jij meer autoriteit uit
De rest wil je niet weten.quote:Op maandag 10 december 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet meer van jou vanuit de SC dan van haar (verdikkie)
Wiitte sokken met een blauwzweemquote:Op maandag 10 december 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik je nu ook al vertellen hoor
Dat deed je al en ik volgdequote:Op maandag 10 december 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan had ik ze toch ook met gemak naar jouw topic kunnen sturen?
Zoveel straal je nou ook weer niet uitquote:Op maandag 10 december 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan had ik ze toch ook met gemak naar jouw topic kunnen sturen?
quote:Op maandag 10 december 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoveel straal je nou ook weer niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |