gastrolletje zonder tekst, ga maar aan de bar zittenquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gastrolletje zonder tekst, ga maar aan de bar zitten
Lijkt me leukquote:Op maandag 10 december 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
Hier kunnen we roddelen over wat er in die andere SC wordt geschreven.
Jemig, dat wist ik nietquote:Op maandag 10 december 2007 04:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lijkt me leukDie Lobasca Neemmijnietserieus he...
-EDIT-
check je PM
Hoezo jammer van de FB? Zo hoort het tochquote:Op maandag 10 december 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, dat wist ik niet![]()
Jammer trouwens van die FB. Ik vond het wel grappig zo. Maar ik ga toch zo naar bed, dus ik zie morgen wel hoe het is afgelopen.
Jazeker. Maar die andere loopt allang als een speer, om dat nou af te kappen...quote:Op maandag 10 december 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo jammer van de FB? Zo hoort het toch
Nou ja, als een speer is wat overdrevenquote:Op maandag 10 december 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Maar die andere loopt allang als een speer, om dat nou af te kappen...
ligt eraan waar de ochtend ploeg in verder gaatquote:Op maandag 10 december 2007 04:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou ja, als een speer is wat overdrevenDeze begint het ook aardig te doen
Ochtendploegquote:Op maandag 10 december 2007 04:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ligt eraan waar de ochtend ploeg in verder gaat
Lachen. Nee, die van mij zal nu wel gesloten worden. Ik ga mijn ogen sluiten. Leuk je weer even gezien te hebben Heidi.quote:Op maandag 10 december 2007 04:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat hangt er dan weer helemaal van af of die de nacht ervoor wel of niet geneukt heeftquote:Op maandag 10 december 2007 04:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koffie is op, 8:00 uur weerquote:
Scriptbespreking o.l.v. Lobasca Flensquote:Op maandag 10 december 2007 04:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koffie is op, 8:00 uur weer![]()
Staat er straks nog iets op de agenda?
quote:Op maandag 10 december 2007 04:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Lachen. Nee, die van mij zal nu wel gesloten worden. Ik ga mijn ogen sluiten. Leuk je weer even gezien te hebben Heidi.
Oh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |