Is seks niet per definitie vuurwerk als het goed loopt? En heb je daar niet meer kans op als je vertrouwd met elkaar bent en warmte deelt? Denk 't welquote:Op maandag 10 december 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, soms ligt het gecompliceerder.
Iemand kan je partner en beste vriend(in) zijn, maar als er geen vuurwerk onder het dekbedje plaatsvindt dan bestaat de kans dat het elders gezocht wordt.
Andersom heb ik inmiddels ook al meegemaakt.
quote:Op maandag 10 december 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Is seks niet per definitie vuurwerk als het goed loopt? En heb je daar niet meer kans op als je vertrouwd met elkaar bent en warmte deelt? Denk 't wel
Oeefff, dat weet ik niet.....moet je even zoeken op de site van de Vara. Daar staan vele fragmenten van hem....quote:
Dus vanaf nu ga jij pedoquote:Op maandag 10 december 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weinig kans voor d'r. Het is absoluut niet rendabel om in vrouwen van boven de derig te investeren (aldus Theo Maassen)
Nee zeg, toequote:Op maandag 10 december 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Is seks niet per definitie vuurwerk als het goed loopt? En heb je daar niet meer kans op als je vertrouwd met elkaar bent en warmte deelt? Denk 't wel
Dan moet het dus wel goed lopen.quote:Op maandag 10 december 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
Ik vermaak mij ook 'uistekend', maar dat betekent niet dat je niet af en toe een heerlijk vrouwenlichaam wilt worshippen, toch?quote:Op maandag 10 december 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil helemaal geen 24/7 relatie meer. Vermaak mij meestal uistekend.
Nou, dat lijkt mij ook niets.....weer naar al die speeltuinen enzo.....quote:
Mooi jargonquote:Op maandag 10 december 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermaak mij ook 'uistekend', maar dat betekent niet dat je niet af en toe een heerlijk vrouwenlichaam wilt worshippen, toch?
Ja natuurlijk, niet alleen voor sex overigens. Vind het wel gezellig om een paar dagen met elkaar op te trekken......Maar zo door de week, ik vind het echt zalig als ik vanuit m'n werk kom en m'n eigen gang kan gaan. Daar kan geen relatie tegenop.....quote:Op maandag 10 december 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermaak mij ook 'uistekend', maar dat betekent niet dat je niet af en toe een heerlijk vrouwenlichaam wilt worshippen, toch?
quote:Op maandag 10 december 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij ook niets.....weer naar al die speeltuinen enzo.....
Maar boven de dertig met kids is ook een ramp. Continu gezeik over exen en gejammer over alimentatie die er nog niet is of bezoekregelingen. Wat een hopeloze ellen bij velen........
Ik vind dat wel dappere vrouwen eigenlijk.quote:Op maandag 10 december 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar boven de dertig met kids is ook een ramp. Continu gezeik over exen en gejammer over alimentatie die er nog niet is of bezoekregelingen. Wat een hopeloze ellen bij velen........
Schema valt mee te leven, maar dat oeverloze gezeik......quote:Op maandag 10 december 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. De schema's die gemaakt moeten worden, het plannen. Alles wat je moet laten, wat je niet meer kunt of mag doen.
'Spanning', 'vuurwerk'. Dat zijn niet de enige drijfveren die een goede relatie maken. Denk aan humor, goede gesprekken, het heerlijk eens kunnen zijn, elkaar verwennen. Om maar wat te noemen.quote:Op maandag 10 december 2007 03:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg, toeSpanning maakt vuurwerk, spanning vind je vooral buiten je eigen nest
![]()
Natuurlijk zijn daar binnen een relatie 'afspraken' over te maken, maar dat moet dan wel van harte (gemakkelijk) gaanquote:Op maandag 10 december 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, niet alleen voor sex overigens. Vind het wel gezellig om een paar dagen met elkaar op te trekken......Maar zo door de week, ik vind het echt zalig als ik vanuit m'n werk kom en m'n eigen gang kan gaan. Daar kan geen relatie tegenop.....
Vind ze vaak meer haatdragend/rancuneus naar hun vorige partner dan dapper.quote:Op maandag 10 december 2007 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat wel dappere vrouwen eigenlijk.![]()
Doe mij maar een schattig stiefzoon of dochtertje.
Waar kan ik me inschrijven voor deze curcus?quote:Op maandag 10 december 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
'Spanning', 'vuurwerk'. Dat zijn niet de enige drijfveren die een goede relatie maken. Denk aan humor, goede gesprekken, het heerlijk eens kunnen zijn, elkaar verwennen. Om maar wat te noemen.
Ja, het wordt tijd dat je ergens eens wat humor opdoet......quote:Op maandag 10 december 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven voor deze curcus?
Uiteraard.quote:Op maandag 10 december 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja natuurlijk, niet alleen voor sex overigens.
Eensch, dat moet je dus proberen te fine tunen.quote:Vind het wel gezellig om een paar dagen met elkaar op te trekken......Maar zo door de week, ik vind het echt zalig als ik vanuit m'n werk kom en m'n eigen gang kan gaan. Daar kan geen relatie tegenop.....
Je bent te zielig voor mequote:Op maandag 10 december 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd dat je ergens eens wat humor opdoet......
Ik hou er rekening mee dat het per mens verschilt wat nou een goede relatie zou maken. Zo vind ik het heerlijk om het oneens te zijn met mijn meisje en vooral verwend te wordenquote:Op maandag 10 december 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
'Spanning', 'vuurwerk'. Dat zijn niet de enige drijfveren die een goede relatie maken. Denk aan humor, goede gesprekken, het heerlijk eens kunnen zijn, elkaar verwennen. Om maar wat te noemen.
Dat gaat dus bijna niet. Ik vind het een typische vrouwelijke eigenschap dat ze altijd meer willen.....Voor je het weet zit je daar, of zij bij jou, 24/7 met de benen onder of op de tafel....quote:Op maandag 10 december 2007 03:19 schreef APK het volgende:
Eensch, dat moet je dus proberen te fine tunen.
Ik heb ook ooit in mijn pubertijd een poging gedaan om het leven van mijn stiefvader hell on earth te maken, maar god, wat hou ik nu van die man.quote:Op maandag 10 december 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ze vaak meer haatdragend/rancuneus naar hun vorige partner dan dapper.
Het kan verkeren.....quote:Op maandag 10 december 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit in mijn pubertijd een poging gedaan om het leven van mijn stiefvader hell on earth te maken, maar god, wat hou ik nu van die man.
Ik heb regelmatig de slappe lach met Lobsce.quote:Op maandag 10 december 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd dat je ergens eens wat humor opdoet......
Na hoeveel bier......quote:Op maandag 10 december 2007 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig de slappe lach met Lobsce.
quote:Op maandag 10 december 2007 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
En altijd speciaal gevonden willen worden, daarin lijken ze allemaal zo op elkaarquote:Op maandag 10 december 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat dus bijna niet. Ik vind het een typische vrouwelijke eigenschap dat ze altijd meer willen.....Voor je het weet zit je daar, of zij bij jou, 24/7 met de benen onder of op de tafel....
Klopt, that's life.quote:Op maandag 10 december 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat dus bijna niet. Ik vind het een typische vrouwelijke eigenschap dat ze altijd meer willen.....Voor je het weet zit je daar, of zij bij jou, 24/7 met de benen onder of op de tafel....
Kudt ja, ook dat nog....terwijl ze gewoon net als alle anderen iedere maand bloedingen hebben....quote:Op maandag 10 december 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
En altijd speciaal gevonden willen worden, daarin lijken ze allemaal zo op elkaar(Theo!)
Ik weet niet waar je dit op baseerd, maar je komt erg obsessief over.quote:Op maandag 10 december 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt goed uit.....Jij bent namelijk zo onbetrouwbaar als de pest....
Huh....gevalletje van de pot verwijt de ketel of zo....quote:Op maandag 10 december 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit op baseerd, maar je komt erg obsessief over.
Ja, ik ook. En gewoon plezier, ook dat.quote:Op maandag 10 december 2007 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En gewoon plezier, ook dat.
quote:Op maandag 10 december 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit op baseerd, maar je komt erg obsessief over.
Vooralsnog niet mijn ervaring, hoewel ze wel veel doorlult, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 10 december 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen rancune....objectief oordeel mijn waarde.....
Natuurlijk, iedereen heeft andere wensen. Maar als die naast elkaar mogen bestaan en er nog naar geluisterd wordt ook, heb je toch een mooie relatie.quote:Op maandag 10 december 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hou er rekening mee dat het per mens verschilt wat nou een goede relatie zou maken. Zo vind ik het heerlijk om het oneens te zijn met mijn meisje en vooral verwend te wordenNee, ik ben er nog niet helemal uit wat ik eruit zou willen halen.
Pluk de dag....iedere lach is er één.....quote:Op maandag 10 december 2007 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Vooralsnog niet mijn ervaring, hoewel ze wel veel doorlult, daar heb je gelijk in.
Geeft niets lieverd. Was nogal een flauwe van mequote:Op maandag 10 december 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik had eerst een t, maar vond dat niet staan![]()
Dat doorlullen is niet waar, ik vertel wel eens iets, maar doorlullenquote:Op maandag 10 december 2007 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Vooralsnog niet mijn ervaring, hoewel ze wel veel doorlult, daar heb je gelijk in.
Morgen is er een in een vliegtuig.quote:Op maandag 10 december 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pluk de dag....iedere lach is er één.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |