Ik kreeg aandacht te weinig? Dacht 't niet hoor. Maar droom lekker verderquote:Op maandag 10 december 2007 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor haar opneemt. Met een vriendin als Disana heb je geen vijanden meer nodig........
Maar goed, je kreeg aandacht te weinig en wenst ook weer wat in jouw richting....
Met Lieke is qua staat van zijn, gezien de situatie niets mis
Maar hee, ik houd een betoog over echte liefde, dan kan ik hier toch niet gaan schrijven dat ik je in ons bed uitnodig?quote:Op maandag 10 december 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik verschuil me achter mijn zwijgplicht...maar als ik nu een nachtje bij je mag slapen....
ik praat dan nog wel eens...
quote:Op maandag 10 december 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hee, ik houd een betoog over echte liefde, dan kan ik hier toch niet gaan schrijven dat ik je in ons bed uitnodig?
Ik heb het over slapen, dat jij nu meteen aan andere dingen denkt.quote:Op maandag 10 december 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hee, ik houd een betoog over echte liefde, dan kan ik hier toch niet gaan schrijven dat ik je in ons bed uitnodig?
Welke andere SC?quote:Op maandag 10 december 2007 04:05 schreef tipsch het volgende:
Ik ben wat aan het improviseren in de soap in de andere SCMooi?
Weet je wat zo aardig is op een forum.....als het je niet bevalt, als mensen liegen, draaien, achter je rug om konkelen, dan kun je gewoon een dikke middelvinger naar ze opsteken. Je kent ze immers niet echt, en dat wil je bij sommigen dan ook vooral zo houden........Beetje heen en weer prikken op een bordje, dat is geen punt.....daar komt niemand van om en dat is best fijn....quote:Op maandag 10 december 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg aandacht te weinig? Dacht 't niet hoor. Maar droom lekker verder
Ik heb de ansjovispasta herontdektquote:Op maandag 10 december 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het over slapen, dat jij nu meteen aan andere dingen denkt.![]()
Welke liefde is er net in jouw buikje beland, aangezien je van nachtelijk schransen houd?
Welterusten ouwequote:Op maandag 10 december 2007 04:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je wat zo aardig is op een forum.....als het je niet bevalt, als mensen liegen, draaien, achter je rug om konkelen, dan kun je gewoon een dikke middelvinger naar ze opsteken. Je kent ze immers niet echt, en dat wil je bij sommigen dan ook vooral zo houden........Beetje heen en weer prikken op een bordje, dat is geen punt.....daar komt niemand van om en dat is best fijn....
Fijne voortzetting....ik ga APK achterna.....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg de indruk dat jij denkt dat je zoveel in de melk te brokkelen hebt met dat zure stukje van jezelf dat je de laatste tijd laat zien, dat mensen over je 'konkelen'. Over je andere stukjes zou ik misschien nog eens kunnen opmerken 'leuk he, van nmns', maar dit...quote:Op maandag 10 december 2007 04:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je wat zo aardig is op een forum.....als het je niet bevalt, als mensen liegen, draaien, achter je rug om konkelen, dan kun je gewoon een dikke middelvinger naar ze opsteken. Je kent ze immers niet echt, en dat wil je bij sommigen dan ook vooral zo houden........Beetje heen en weer prikken op een bordje, dat is geen punt.....daar komt niemand van om en dat is best fijn....
Fijne voortzetting....ik ga APK achterna.....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maakt mij niet uitquote:Op maandag 10 december 2007 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zullen we weer terug naar die ander lieve schatten?
Olijfje!quote:Op maandag 10 december 2007 04:24 schreef tipsch het volgende:
Joehoe?
Boeien die vingerquote:Op maandag 10 december 2007 04:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Was jij er maar van weggelopen? Uiteindelijk kreeg ik weer eens de vinger
idemquote:Op maandag 10 december 2007 04:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo nog maar een kutfilm ga kijken of zo. Slapen wordt em niet.
quote:Op maandag 10 december 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal ik een slaapliedje voor jullie zingen?
Eindelijk weer eens liefquote:Op maandag 10 december 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal ik een slaapliedje voor jullie zingen?
* zingt zachtjes*quote:
Ben jij er zo eentje?quote:Op maandag 10 december 2007 04:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=QQHrspjw4aA
quote:Op maandag 10 december 2007 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje?Mooi liedje, hoor
quote:Op maandag 10 december 2007 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=tphqUr5S-DM
I hope soquote:Op maandag 10 december 2007 04:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
sometime your most beautifull dream will come true
![]()
of ben ik een dromer?
Welterusten en goedemorgen bloempjequote:Op maandag 10 december 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga in ieder geval naar bed met een hele fijne gedachte...![]()
Heidi en Tipsch maken jullie het ook niet te laat?![]()
Slaap lekker straks!![]()
Zo, meteen maar los?quote:Op maandag 10 december 2007 13:02 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!
http://www.youtube.com/watch?v=eu4Aj2JMwCI
Efternoen!quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef Lobasca het volgende:
Midday!
Lekker zo'n dagje vrij Lobasca!quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef Lobasca het volgende:
Midday!
En waren ze goed?quote:Op maandag 10 december 2007 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, meteen maar los?
Die heb ik vorig jaar nog live gezien, op parkpop.
Alleen was het een andere zanger... hoorde ik achteraf.![]()
"Best wel leuk".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |