quote:Tong zegt:
Zeg ff goeiemorgen namens mij in de nieuwe hools
Hoi.quote:Herman says: Mijn allereerste LP was van ACDC in 77
Wat?quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
wie?
Wanneer?quote:
Daaromquote:Op zondag 9 december 2007 22:44 schreef Bluezz het volgende:
waarom?
Is geen reden.quote:
Welk verband heeft dit met een Tong-quote?quote:
Het is toch een Bananenrepubliek?quote:Op zondag 9 december 2007 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk verband heeft dit met een Tong-quote?
Dat zou kunnen. Ik ben een politieke nitwitquote:
Maar ja, ik heb geen bananen...quote:
Gewoon een kwestie van de letters in de TT lezenquote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ben een politieke nitwit
Two plus two equals five.quote:Op zondag 9 december 2007 22:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van de letters in de TT lezen
quote:Op zondag 9 december 2007 22:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van de letters in de TT lezen
damn nu heb ik hongerquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Ontopic:
[img]=http://www.jeugdsentimenten.net/media/2007/04/shoarma.jpg[/img]
Ik moest gister van tong nog zeggen dat mannen knapper worden als ze ouder worden, maar dat jij juist lelijker wordt. Zoquote:
Meer dan beschuit, biscuit en water hebben ze niet gegeten, maar zelfs dat bleef nooit lang binnen.quote:Op maandag 10 december 2007 07:53 schreef RayMania het volgende:
Lekker die Italiaanse pasta's.
Balen zeg, Digger, beterschap dan maar.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef RayMania het volgende:
Ligt het aan mij of is Snow Patrol - Shut Your Eyes echt al een heel oud nummer? Die ken ik al een jaar ongeveer en staat nu in de top 40 en hoor ik op 538.
Oh, niet boeiend?.
538quote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef RayMania het volgende:
Ligt het aan mij of is Snow Patrol - Shut Your Eyes echt al een heel oud nummer? Die ken ik al een jaar ongeveer en staat nu in de top 40 en hoor ik op 538.
Oh, niet boeiend?.
Kutkop.quote:
Dat is mijn tekst!!!quote:
Misschien niet een jaar, maar toch zeker al een maand of 8, 9...quote:
Die zal wel opnieuw uitgebracht zijn, omdat hij de vorige keer niet aansloeg. Gebeurt wel vaker...quote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef RayMania het volgende:
Oh, niet boeiend?.
26 decemberquote:Op maandag 10 december 2007 10:33 schreef appelsientje het volgende:
Wanneer begint de Top 2000 eigenlijk??
Weet jij ook wanneer de lijst bekend wordt?quote:
Had ik ook niet tot gisteravond.quote:Op maandag 10 december 2007 01:37 schreef Grulez het volgende:
Die msn privilege heb ik bij tong niet.
Klopt.quote:Op maandag 10 december 2007 10:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zal wel opnieuw uitgebracht zijn, omdat hij de vorige keer niet aansloeg. Gebeurt wel vaker...
in week 12 was het al megahit op 3FM, ze hebben het nu nog een keer uitgebracht.quote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef RayMania het volgende:
Oh, niet boeiend?.
En het was ook het 2e nummer dat ze uitbrachten na Chasing Cars. Dus nog voor Pinkpop.quote:Op maandag 10 december 2007 11:30 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
in week 12 was het al megahit op 3FM, ze hebben het nu nog een keer uitgebracht.
Geen verrassingen in je bedschoen gevonden vandaag?quote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef Ole het volgende:
mogguh!
Neuh...quote:Op maandag 10 december 2007 11:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen verrassingen in je bedschoen gevonden vandaag?
Hier moet ook wat aan gedaan wordenquote:Nederlander drinkt minder koffie
Uitgegeven: 10 december 2007 09:58
Laatst gewijzigd: 10 december 2007 10:10
VOORBURG - Het koffieverbruik is sinds 1996 met ongeveer 13 procent gedaald naar gemiddeld 3,2 kopjes per persoon per dag in 2006.
De Scandinaviërs zijn de grootste grootste koffiedrinkers van de wereld. Dit meldde maandag het Centraal voor de Statistiek (CBS).
Nederlanders verbruikten in 2006 6,9 kilo koffie per persoon. Dat komt neer op 3,2 koppen koffie per dag. In 1996 waren dat nog 3,6 koppen. Het verbruik daalde tot 2003, maar bleef sindsdien redelijk stabiel.
Tussen 1996 en 2006 steeg de consumptie van thee, frisdrank, mineraalwater en wijn. Koffie was in 2006 nog steeds de meest gedronken drank. Thee kwam op de tweede plaats met 100 liter thee per persoon.
Scandinaviërs
De Scandinaviërs dronken tussen 2002 en 2006 gemiddeld 4,3 kopjes koffie. Ook in België/Luxemburg en Zwitserland was het verbruik hoger dan in Nederland.
Vooral in Oost-Europese landen is koffie niet zo'n geliefd drankje. Opvallend is dat in koffieproducerende landen nog geen kopje per dag wordt gedronken, met uitzondering van Brazilë en Costa Rica.
Nog 22 dagen en je zit bij de Bushmills distilleryquote:
Theequote:Op maandag 10 december 2007 11:44 schreef borisz het volgende:
even koffie pauze
[..]
Hier moet ook wat aan gedaan worden![]()
quote:
Ik denk dat ik ook maar eens 's ochtends doe of ik nog niet goed wakker ben en iemand op z'n bek ros.quote:Dat het neologisme 'goeiemoggel' nog niet bij iedereen ingeburgerd is, bleek gisteren, toen twee mannen elkaar in een café in Rijswijk met dat woord begroetten. Een derde cafégast sloeg er direct op los, omdat hij dacht dat hij voor 'mongool' werd uitgemaakt.
Meerdere personen raakten bij het gevecht betrokken. Toen de politie ter plaatse kwam, bleek de veroorzaker met de noorderzon te zijn vertrokken.
Goed planquote:Op maandag 10 december 2007 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens 's ochtends doe of ik nog niet goed wakker ben en iemand op z'n bek ros.
quote:Op maandag 10 december 2007 12:04 schreef rubbereend het volgende:
hoor ik dat nou goed op de radio, is er iemand op zn bek geslagen voor een "goeiemoggel"?![]()
[..]
Dat, en een goeie espresso of ristretto. Anders niet.quote:Thee
quote:Op maandag 10 december 2007 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens 's ochtends doe of ik nog niet goed wakker ben en iemand op z'n bek ros.
Waar kunnen we inzetten?quote:Op maandag 10 december 2007 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Oper en Hadouir zorgen weer voor twee strepen in m'n sig. Nog drie left!
Dan heb je zeker ook wel appels.quote:Op maandag 10 december 2007 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sorry, heb alleen maar peren in huis.
Je hoeft het niet te larderen met smilies hoor Ree, dat doet tong ook niet als ie zoiets zegtquote:Op maandag 10 december 2007 07:59 schreef RayMania het volgende:
Ik moest gister van tong nog zeggen dat mannen knapper worden als ze ouder worden, maar dat jij juist lelijker wordt. Zo.
Nee. Alleen maar peren en lange vingers.quote:
Doe me dan maar lange vingers.quote:Op maandag 10 december 2007 14:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar peren en lange vingers.
Eerst even ruiken?quote:Op maandag 10 december 2007 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Pak wel de goede G...
quote:
Vooruit, nog een.quote:
Heb vanochtend nog gedouchetquote:
Ik ben gewoon dol op extra e's.quote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je taalgevoel is meegegaan het putje in.
Letterlijk 'down the drain', dus.quote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je taalgevoel is meegegaan het putje in.
Was daar sprake van dan?quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nederlandse man 'te wild' in bed
Sorry SCH, jij komt er bij mij voorlopig niet in.
Je hintte er wel nadrukkelijk naarquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 17:10 schreef VoreG het volgende:
De appie waar ik normaal heen ga was vandaag dicht vanwege verbouwing, dus dan maar naar de andere appie iets verderop. Natuurlijk samen met die duizenden andere mensen die daar nu gedwongen naar toe moesten.
Gevolg:
100.000-en mensen die niet weten wat waar staat, omdat die hele klote appie onlogisch is ingedeeld en veel te klein is, waardoor je elkaar in de weg loopt en niks kan vinden.
Ik ben blij dat ik ga verhuizen...
Ja maar ik moest juist vandaag boodschappen doen, anders had ik geen eten en drinken in huis. Blijkbaar had half Utrecht dat idee en gingen ze massaal naar de Reigerstraat!quote:Op maandag 10 december 2007 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]Zeikerd. De appie in de nachtegaal is 1 dagje dicht man.
Beterschap, verstandig om je bed op te zoeken!quote:Op maandag 10 december 2007 17:26 schreef RayMania het volgende:
Hoi, heerlijk zo snel thuis. Even m'n maandagse 'dagelijke plicht' en om 20:00 naar bed.
Ik weet altijd gewoon waar mijn bed staat.quote:Op maandag 10 december 2007 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beterschap, verstandig om je bed op te zoeken!
Jij kijkt er gewoon niet zo snel overheen.quote:Op maandag 10 december 2007 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet altijd gewoon waar mijn bed staat.
Ik kijk er eerder onderdoorquote:Op maandag 10 december 2007 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij kijkt er gewoon niet zo snel overheen.
nou wat een hoer is het ook die Ruud de Wildquote:Op maandag 10 december 2007 16:30 schreef borisz het volgende:
RdW met Jeroen KidV naar q music in de ochtend dus
quote:Op maandag 10 december 2007 18:22 schreef golfer het volgende:
Goedenavond. Werkdagje zit er weer op.
Contract met 1 jaar verlengd en 250 euro per maand er bij om te beginnen.
quote:Arne.
Geen wonder dat je koppijn hebt rayquote:Op maandag 10 december 2007 18:33 schreef RayMania het volgende:
Een record, alle gifjes in een uur.
Ach gossie.quote:Op maandag 10 december 2007 18:43 schreef SCH het volgende:
Net kriebel naar de dierenarts gebracht - kaarsje aansteekt.
RATMquote:Op maandag 10 december 2007 19:09 schreef pascalheister het volgende:
Foo Fighters en RATM op pinkpop
quote:
dus je gaat nu wel een keer naar pinkpop?quote:Op maandag 10 december 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
RATM
Foo Fighters op Lowlands al 2 keer gemist omdat er leukere dingen waren op dat moment
Roskilde staat voor aankomend jaar eigenlijk ook op mn verlanglijstjequote:Op maandag 10 december 2007 19:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je gaat nu wel een keer naar pinkpop?
quote:Herman zegt:
Zeg ff goeimorgen namens mij in Hools en dat de Foo fighters geweldig waren op Lowlands.
ze kriebelt liever bij sch?quote:Op maandag 10 december 2007 19:52 schreef Bluezz het volgende:
Kriebel wil niet bij de dierenarts zijn
[ afbeelding ]
Dan weten wij wat jij gaat eten met kerstquote:Op maandag 10 december 2007 20:24 schreef Ole het volgende:![]()
Ik vind net een dood vogeltje in mijn huis
Pas jij je tekst in je FoBO eens aan:quote:Op maandag 10 december 2007 20:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan weten wij wat jij gaat eten met kerst
Je bent al meer dan een jaar weer in Nederlandquote:Ik ben net terug van een rond reis door Australie en Nieuw Zeeland. Dit was natuurlijk erg gaaf! Vandaar dat ik hier wat foto's online heb gezet.
Voor de rest van mijn reisverhalen enzo kan je terecht op mijn website www.hoeve.nu/oz (mocht je tijd en zin hebben)
ojaquote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas jij je tekst in je FoBO eens aan:
[..]
Je bent al meer dan een jaar weer in Nederland
Heb ik het hier eindelijk eens voor mezelf!quote:Op maandag 10 december 2007 21:07 schreef Suijk het volgende:
Als iedereen die iets zegt voor tong geband zou worden (zoals de regel op fok is) zou Hools erg leeg zijn denk ik!
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 10 december 2007 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zaterdag is het zover, 15 jaar Thunderdome
en strak uitverkochtquote:Op maandag 10 december 2007 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
00-va_-_hardcore_vibes_back_to_the_good_old_days-2cd-2006.m3u
![]()
Zaterdag is het zover, 15 jaar Thunderdome
Hebben ze geen ouderwetsche telefoon daar?quote:Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef borisz het volgende:
De verbinding met fokradio en shmoopy gaat niet echt goed.
Ik luister ook niet naar FOK Radio. Ik hou het gewoon bij de muziek op de PCquote:Op maandag 10 december 2007 21:38 schreef rubbereend het volgende:
FOK radioik schakel even lekker over op FreshFM Marco V
Omdat ik een paar dagen vrij ben van werk en morgen maar ff naar school hoefquote:Op maandag 10 december 2007 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Waarom zo vrolijk Diek?
Okeequote:Op maandag 10 december 2007 21:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat ik een paar dagen vrij ben van werk en morgen maar ff naar school hoef
Geef zelf maar!quote:
jij vindt maar rare dingen in je huis de laatste dagenquote:Op maandag 10 december 2007 20:24 schreef Ole het volgende:![]()
vind jij van niet dan ?quote:Op maandag 10 december 2007 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij vindt maar rare dingen in je huis de laatste dagen
Je bezoek van zaterdagnacht is blijven plakken?quote:Op maandag 10 december 2007 20:24 schreef Ole het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bezoek van zaterdagnacht is blijven plakken?
Klopt jaquote:Op maandag 10 december 2007 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat waar jij woont ze zo hatelijk waren.
quote:Op maandag 10 december 2007 22:13 schreef Ole het volgende:
Ik luister naar deze http://youtube.com/watch?v=a-K038-0tF8
Tong kan hem niet meer horen
goede versie is dit he?quote:
Ik moet hem nog helemaal luisteren, maar mijn reactie is puur gebasseerd op het nummer op zichquote:
Dit is een live uitvoering uit begin jaren '70.quote:Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet hem nog helemaal luisteren, maar mijn reactie is puur gebasseerd op het nummer op zich
Ik weet wel zeker dat ik er toen nog niet wasquote:Op maandag 10 december 2007 22:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit is een live uitvoering uit begin jaren '70.
Toen was jij er denk ik nog niet
Brabanders, kutvolkquote:Op maandag 10 december 2007 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat waar jij woont ze zo hartelijk waren.
Limburgers kom je amper tegen, want die blijven toch in hun eigen milieu plakken behalve als ze ineens de vriendin zijn van een van je beste vrienden, ik heb nog nooit zo gauw een klap voor m'n bek gehadquote:
Tong zegt dat mensen van zijn leeftijd blij waren dat de punkmuziek op kwamquote:Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet hem nog helemaal luisteren, maar mijn reactie is puur gebasseerd op het nummer op zich
zo zijn er meer nummers idd..quote:Tong zegt:
Zeg even dat Deep Purple een wereld band is maar dat je sommige nummers zo vazak hoort dat het tegen gaat staan
quote:
quote:
Ok, jij valt nog mee.quote:
Bohemian Rhapsody, Last Christmas, All I Want For Christmas, to name a few seasonal favourites.quote:
Ja dat is zo. Deep Purple heeft inderdaad wel een aantal mooie nummers gemaakt. Fireballquote:
Die onder andere ja!quote:Op maandag 10 december 2007 22:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody, Last Christmas, All I Want For Christmas, to name a few seasonal favourites.
heb je ook op mij gestemd of moet ik maar gewoon opzouten?quote:Op maandag 10 december 2007 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb voor je gestemd Ray
Je mag niet stoppen!
Hangt van de versie af.quote:Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Die onder andere ja!
Nothing else matters ook in het rijtje?
Ook ja. wat te denken van November Rain. Dat dat nummer altijd hoog scoort in overzichtenquote:Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Die onder andere ja!
Nothing else matters ook in het rijtje?
quote:Op maandag 10 december 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook ja. wat te denken van November Rain. Dat dat nummer altijd hoog scoort in overzichten
Die is ergerquote:Op maandag 10 december 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook ja. wat te denken van November Rain. Dat dat nummer altijd hoog scoort in overzichten
RHCP vind ik dan 3 keer niets, persoonlijk.quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Die is erger![]()
en wat dacht je van Red Hot Chilli Peppers
vooral de laatste jarenquote:Op maandag 10 december 2007 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
RHCP vind ik dan 3 keer niets, persoonlijk.
Ging over de Doelpuntencontest.quote:Op maandag 10 december 2007 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je ook op mij gestemd of moet ik maar gewoon opzouten?
Ja Californacation als album vond ik nog wel gaan. Staan ook wel mindere nummers op. Die CD daarna ken ik niet zo goed, maar Stadium Arcadium is gewoon 1 liedje in tig verschillende uitvoeringen of zo. Zit zo weinig variatie in, dat het mij gewoon niet paktquote:
Coldplay is al helemaal zo'n zoetzappig zwijmel slijm kots bandje mijn inziensquote:Op maandag 10 december 2007 22:59 schreef borisz het volgende:
Clocks doet het goed in de eeuwige lijsten tegenwoordig.
quote:Op maandag 10 december 2007 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Coldplay is al helemaal zo'n zoetzappig zwijmel slijm kots bandje mijn inziens
Nu ben ik echt weg
al die bavjes doen je niet veel goeds bosquote:Op maandag 10 december 2007 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Coldplay is al helemaal zo'n zoetzappig zwijmel slijm kots bandje mijn inziens
Nu ben ik echt weg
Megan Foxquote:Op maandag 10 december 2007 22:56 schreef appelsientje het volgende:
Yeah net ff transformers gekeken...awesome
Is nog even afwachten. Ze bedankt je voor de belangstelling en vraagt of je het vogeltje kan opsturen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:02 schreef Ole het volgende:
gaat het wel beter met Kriebel?
de buikgriep slaat hier ook toequote:
ik heb het gelukkig al gehadquote:Op maandag 10 december 2007 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
de buikgriep slaat hier ook toe
ik hoor wel erg veel mensen vandaag met de buikgriep-melding komen, erg opvallendquote:
ja, dat heb je dan snel. Terwijl het gewoon komt omdat iedereen die je kent elkaar besmet, en dan lijkt het al snel alsof heel Nederland het heeftquote:Op maandag 10 december 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:
oja dan hoor je altijd te zeggen "tja het heerst"
Nou wat gelukkigquote:
straks als Carnaval is geweest komt meteen de griep epedimie opquote:Op maandag 10 december 2007 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat heb je dan snel. Terwijl het gewoon komt omdat iedereen die je kent elkaar besmet, en dan lijkt het al snel alsof heel Nederland het heeft
Blij dat ik alleen wat hoofdpijn heb nu
en dat is ook gewoon omdat veel mensen met elkaar in niet geventileerde ruimtes staan, en niet omdat men buiten 'kou vat'.quote:Op maandag 10 december 2007 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
straks als Carnaval is geweest komt meteen de griep epedimie op
bij ons in de hal staan tijdens Carnaval ook wel ergens wat ramen losquote:Op maandag 10 december 2007 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat is ook gewoon omdat veel mensen met elkaar in niet geventileerde ruimtes staan, en niet omdat men buiten 'kou vat'.
Op kantoor zetten wij in de winter lekker de ramen open, veel gezonder dan die muffe kantoorlucht
Ik ga pitten trouwens
Afkloppen dan maar...quote:Op maandag 10 december 2007 23:41 schreef VoreG het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon totaal geen weerstand.
Ik ben bijvoorbeeld nooit ziek.
De liveversie, en dan de lange intro, om te zoenen!quote:Op maandag 10 december 2007 22:50 schreef Ole het volgende:
Hotel California
sinds wanneer kijk jij dat dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:13 schreef golfer het volgende:
Nog even Top-Gear van gisteren bekeken.
Was weer geweldige uitzending.
nog zo'n bikkel meldt zichquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:25 schreef SCH het volgende:
Ik ben alweer aan het werk, bikkel die ik ben
Loopster of loper?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:56 schreef Bjoro het volgende:
Waar is Tong als je hem nodig hebt......Foekje Dillema overleden en er is niet eens een topic in SPT.
Een van de beste 200m loopsters die we ooit hebben gehad
tja......ik denk dat Peter R. gewoon even lijkschouwing moet uitvoerenquote:
Ow nee overal staat "Arne RIP", maar ik leef gewoon nogquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb grulez doodgemaakt vrees ik
En wat heb jij gedaan dat je bier hebt verdiend, dark?
Nee, een man met een baard om 12:33, dáár word je vrolijk van.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:33 schreef RayMania het volgende:
Staat zo triest, 11:13.
Still going strong.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ow nee overal staat "Arne RIP", maar ik leef gewoon nog
Kroketburgersquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Is het al tijd voor bitterballetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |