quote:Tong zegt:
Zeg ff goeiemorgen namens mij in de nieuwe hools
Hoi.quote:Herman says: Mijn allereerste LP was van ACDC in 77
Wat?quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
wie?
Wanneer?quote:
Daaromquote:Op zondag 9 december 2007 22:44 schreef Bluezz het volgende:
waarom?
Is geen reden.quote:
Welk verband heeft dit met een Tong-quote?quote:
Het is toch een Bananenrepubliek?quote:Op zondag 9 december 2007 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk verband heeft dit met een Tong-quote?
Dat zou kunnen. Ik ben een politieke nitwitquote:
Maar ja, ik heb geen bananen...quote:
Gewoon een kwestie van de letters in de TT lezenquote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ben een politieke nitwit
Two plus two equals five.quote:Op zondag 9 december 2007 22:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van de letters in de TT lezen
quote:Op zondag 9 december 2007 22:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van de letters in de TT lezen
damn nu heb ik hongerquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Ontopic:
[img]=http://www.jeugdsentimenten.net/media/2007/04/shoarma.jpg[/img]
Ik moest gister van tong nog zeggen dat mannen knapper worden als ze ouder worden, maar dat jij juist lelijker wordt. Zoquote:
Meer dan beschuit, biscuit en water hebben ze niet gegeten, maar zelfs dat bleef nooit lang binnen.quote:Op maandag 10 december 2007 07:53 schreef RayMania het volgende:
Lekker die Italiaanse pasta's.
Balen zeg, Digger, beterschap dan maar.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef RayMania het volgende:
Ligt het aan mij of is Snow Patrol - Shut Your Eyes echt al een heel oud nummer? Die ken ik al een jaar ongeveer en staat nu in de top 40 en hoor ik op 538.
Oh, niet boeiend?.
538quote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef RayMania het volgende:
Ligt het aan mij of is Snow Patrol - Shut Your Eyes echt al een heel oud nummer? Die ken ik al een jaar ongeveer en staat nu in de top 40 en hoor ik op 538.
Oh, niet boeiend?.
Kutkop.quote:
Dat is mijn tekst!!!quote:
Misschien niet een jaar, maar toch zeker al een maand of 8, 9...quote:
Die zal wel opnieuw uitgebracht zijn, omdat hij de vorige keer niet aansloeg. Gebeurt wel vaker...quote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef RayMania het volgende:
Oh, niet boeiend?.
26 decemberquote:Op maandag 10 december 2007 10:33 schreef appelsientje het volgende:
Wanneer begint de Top 2000 eigenlijk??
Weet jij ook wanneer de lijst bekend wordt?quote:
Had ik ook niet tot gisteravond.quote:Op maandag 10 december 2007 01:37 schreef Grulez het volgende:
Die msn privilege heb ik bij tong niet.
Klopt.quote:Op maandag 10 december 2007 10:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zal wel opnieuw uitgebracht zijn, omdat hij de vorige keer niet aansloeg. Gebeurt wel vaker...
in week 12 was het al megahit op 3FM, ze hebben het nu nog een keer uitgebracht.quote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef RayMania het volgende:
Oh, niet boeiend?.
En het was ook het 2e nummer dat ze uitbrachten na Chasing Cars. Dus nog voor Pinkpop.quote:Op maandag 10 december 2007 11:30 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
in week 12 was het al megahit op 3FM, ze hebben het nu nog een keer uitgebracht.
Geen verrassingen in je bedschoen gevonden vandaag?quote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef Ole het volgende:
mogguh!
Neuh...quote:Op maandag 10 december 2007 11:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen verrassingen in je bedschoen gevonden vandaag?
Hier moet ook wat aan gedaan wordenquote:Nederlander drinkt minder koffie
Uitgegeven: 10 december 2007 09:58
Laatst gewijzigd: 10 december 2007 10:10
VOORBURG - Het koffieverbruik is sinds 1996 met ongeveer 13 procent gedaald naar gemiddeld 3,2 kopjes per persoon per dag in 2006.
De Scandinaviërs zijn de grootste grootste koffiedrinkers van de wereld. Dit meldde maandag het Centraal voor de Statistiek (CBS).
Nederlanders verbruikten in 2006 6,9 kilo koffie per persoon. Dat komt neer op 3,2 koppen koffie per dag. In 1996 waren dat nog 3,6 koppen. Het verbruik daalde tot 2003, maar bleef sindsdien redelijk stabiel.
Tussen 1996 en 2006 steeg de consumptie van thee, frisdrank, mineraalwater en wijn. Koffie was in 2006 nog steeds de meest gedronken drank. Thee kwam op de tweede plaats met 100 liter thee per persoon.
Scandinaviërs
De Scandinaviërs dronken tussen 2002 en 2006 gemiddeld 4,3 kopjes koffie. Ook in België/Luxemburg en Zwitserland was het verbruik hoger dan in Nederland.
Vooral in Oost-Europese landen is koffie niet zo'n geliefd drankje. Opvallend is dat in koffieproducerende landen nog geen kopje per dag wordt gedronken, met uitzondering van Brazilë en Costa Rica.
Nog 22 dagen en je zit bij de Bushmills distilleryquote:
Theequote:Op maandag 10 december 2007 11:44 schreef borisz het volgende:
even koffie pauze
[..]
Hier moet ook wat aan gedaan worden![]()
quote:
Ik denk dat ik ook maar eens 's ochtends doe of ik nog niet goed wakker ben en iemand op z'n bek ros.quote:Dat het neologisme 'goeiemoggel' nog niet bij iedereen ingeburgerd is, bleek gisteren, toen twee mannen elkaar in een café in Rijswijk met dat woord begroetten. Een derde cafégast sloeg er direct op los, omdat hij dacht dat hij voor 'mongool' werd uitgemaakt.
Meerdere personen raakten bij het gevecht betrokken. Toen de politie ter plaatse kwam, bleek de veroorzaker met de noorderzon te zijn vertrokken.
Goed planquote:Op maandag 10 december 2007 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens 's ochtends doe of ik nog niet goed wakker ben en iemand op z'n bek ros.
quote:Op maandag 10 december 2007 12:04 schreef rubbereend het volgende:
hoor ik dat nou goed op de radio, is er iemand op zn bek geslagen voor een "goeiemoggel"?![]()
[..]
Dat, en een goeie espresso of ristretto. Anders niet.quote:Thee
quote:Op maandag 10 december 2007 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens 's ochtends doe of ik nog niet goed wakker ben en iemand op z'n bek ros.
Waar kunnen we inzetten?quote:Op maandag 10 december 2007 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Oper en Hadouir zorgen weer voor twee strepen in m'n sig. Nog drie left!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |