Nou zolang je zo panisch op Diego blijft reageren vraag ik me werkelijk af of dat niveau nou echt gestegen is Doc.quote:Op zondag 23 december 2007 02:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, ik heb het niveau van een mod gelukkig al een aantal jaar geleden gepasseerd, dus wie weet! De stijgende lijn zit er dus hopelijk als ik blijf duimen dat ik zo'n baantje als steward mag krijgen
Als je wil klagen dan is daar een heel mooi subforum voorquote:Op zondag 23 december 2007 12:32 schreef SCH het volgende:
Waarom haalt de moderatie consequent topics waarin kritiek op de Wedstrijden wordt geleverd weg?
Dit is er toch ook voor?quote:Op zondag 23 december 2007 14:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je wil klagen dan is daar een heel mooi subforum voor
Hee, in reguliere topics reageer ik niet meer op die dwaasquote:Op zondag 23 december 2007 03:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou zolang je zo panisch op Diego blijft reageren vraag ik me werkelijk af of dat niveau nou echt gestegen is Doc.
Wel dubbel ja, maar de OP van Joost-mag-het-weten is wel wat uitgebreider eigenlijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:23 schreef borisz het volgende:
African Cup of Nations - Ghana 2008
dubbel
Lastig vind ik het. In principe staat deel #4 nog vier dagen open, daarna kan-ie dicht. En onderaan kan het toch niet zoveel kwaad. Is wel overzichtelijker om twee aparte topics te laten lopen alvast, ook om wat meer deelnemers te krijgen voor Beschouw.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Van mij mogen jullie het enthousiasme van Beschouw wel wat temperen met zijn waagtopics. Hij opent deel 5 al, terwijl deel 4 nog maar een 86 posts zit.
Maar er staat al #853...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:51 schreef toma het volgende:
kan iemand hiervan : AFC Ajax #853
AFC Ajax topic #853 van maken.
mijn dank is groot.
Paar had ik al gezien, zal vanavond toevoegen. Bedanktquote:Op donderdag 27 december 2007 13:38 schreef borisz het volgende:
Raymania kleine update voor het linkjes topic![]()
afrikacup
African Cup of Nations - Ghana 2008
toernooien
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld: FINALE!!!!!
overig
Het grote VBL schouderklopjes topic
competitie
[CENTRAAL] Serie A 2007/2008 #5
FA Premier League #15: veel voetbal de komende dagen
In MEDquote:Op donderdag 27 december 2007 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
Vaduz is weer terug dus.... waar is dat bekend gemaakt.
Ja, daar kom ik ook echt elke tien minuten om te kijken of er soms toevallig nieuws is over VBLquote:
Meestal wordt dat ook gedaan, maar ik heb nog geen Welkomst topic kunnen zien.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook echt elke tien minuten om te kijken of er soms toevallig nieuws is over VBL.
Kan dat niet gewoon ergens in VBL worden gemeld?!
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff... niet mister oneliner...
wie?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
het oorspronkelijk plan was RAy eruit te werken en dat ik weer met jullie samen kon maar Ray is teveel gehecht aan het pluchequote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef Suijk het volgende:
Vaduz, wat doe je...
Al aangepast door venomsnake, toch bedanktquote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Eredivisie liveverslagentopic #62 : Sue Arez
vind deze uitspraak niet kunnen.
jij kent DAM zeker niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
oh jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom staat de Daphne actie eigenlijk niet in het linkjestopic. Dat was toch wel de actie van 2007.
Laatste post uit het tweede topic:quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oh jawaarom zijn we daar ook alweer niet mee door gegaan?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Actie is gestrand in al haar schoonheid.
Helaas was de nieuwe "line-up" al bekend tijdens de petitie, dus het haalde niet veel meer uit.
Maar iedereen toch bedankt voor het stemmen. Volgend jaar weer!
Hier, weer 1 zin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
En zo erg is het mij toch hopelijk ook niet?
Alle niet spelers/trainers/clubs/competities-topics staan er (nog) niet in. Moet ik nog tijd en zin voor vrijmaken om dat helemaal uit te zoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom staat de Daphne actie eigenlijk niet in het linkjestopic. Dat was toch wel de actie van 2007.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |