Maar er staat al #853...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:51 schreef toma het volgende:
kan iemand hiervan : AFC Ajax #853
AFC Ajax topic #853 van maken.
mijn dank is groot.
Paar had ik al gezien, zal vanavond toevoegen. Bedanktquote:Op donderdag 27 december 2007 13:38 schreef borisz het volgende:
Raymania kleine update voor het linkjes topic![]()
afrikacup
African Cup of Nations - Ghana 2008
toernooien
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld: FINALE!!!!!
overig
Het grote VBL schouderklopjes topic
competitie
[CENTRAAL] Serie A 2007/2008 #5
FA Premier League #15: veel voetbal de komende dagen
In MEDquote:Op donderdag 27 december 2007 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
Vaduz is weer terug dus.... waar is dat bekend gemaakt.
Ja, daar kom ik ook echt elke tien minuten om te kijken of er soms toevallig nieuws is over VBLquote:
Meestal wordt dat ook gedaan, maar ik heb nog geen Welkomst topic kunnen zien.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook echt elke tien minuten om te kijken of er soms toevallig nieuws is over VBL.
Kan dat niet gewoon ergens in VBL worden gemeld?!
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff... niet mister oneliner...
wie?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
het oorspronkelijk plan was RAy eruit te werken en dat ik weer met jullie samen kon maar Ray is teveel gehecht aan het pluchequote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef Suijk het volgende:
Vaduz, wat doe je...
Al aangepast door venomsnake, toch bedanktquote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Eredivisie liveverslagentopic #62 : Sue Arez
vind deze uitspraak niet kunnen.
jij kent DAM zeker niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
oh jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom staat de Daphne actie eigenlijk niet in het linkjestopic. Dat was toch wel de actie van 2007.
Laatste post uit het tweede topic:quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oh jawaarom zijn we daar ook alweer niet mee door gegaan?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Actie is gestrand in al haar schoonheid.
Helaas was de nieuwe "line-up" al bekend tijdens de petitie, dus het haalde niet veel meer uit.
Maar iedereen toch bedankt voor het stemmen. Volgend jaar weer!
Hier, weer 1 zin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
En zo erg is het mij toch hopelijk ook niet?
Alle niet spelers/trainers/clubs/competities-topics staan er (nog) niet in. Moet ik nog tijd en zin voor vrijmaken om dat helemaal uit te zoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom staat de Daphne actie eigenlijk niet in het linkjestopic. Dat was toch wel de actie van 2007.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |