Doe maarquote:Op zondag 9 december 2007 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
Ik realiseer me net dat ik een hele mooie foto heb gemaakt 2 jaar terug.
Dat was noodzakelijk.quote:Op zondag 9 december 2007 13:36 schreef Apropos het volgende:
De vereiste openingsrede ontbreekt.
Een mietje is hij sowieso, ik maakte vijf jaar geleden al prachtige foto's.quote:Op zondag 9 december 2007 13:31 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant is een mietje als hij de foto niet laat zien.
Waar is het bewijs.quote:Op zondag 9 december 2007 13:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een mietje is hij sowieso, ik maakte vijf jaar geleden al prachtige foto's.
Jij eerst, nietsrader.quote:Op zondag 9 december 2007 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, drop ze maar hier dan Apropos.
Hier. Artistiek, heroisch en getergd.quote:Op zondag 9 december 2007 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb vergelijkingsmateriaal nodig.
Ja. Deze is vrij goed gelukt omdat je de overgangen pas ziet als je echt goed kijkt.quote:Op zondag 9 december 2007 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
Nice, zelfgemaakt Xje? Panorama foto's ftw.
Het precieze citaat wil me even niet te binnen schieten, maar het schijnt dat Polynesiers de misdadigers in hun samenleving zonder oogbescherming naar de vorst laten kijken. Die is zo stralend, dat de snoodaards terstond blind worden.quote:Op zondag 9 december 2007 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
My eyes!
Aquaduct in de achtergrond?quote:Op zondag 9 december 2007 13:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hier. Artistiek, heroisch en getergd.
[ afbeelding ]
Oh, dan issie mooi.quote:Op zondag 9 december 2007 13:54 schreef Apropos het volgende:
Foto gemaakt door een Marokkaanse, overigens.
Het enig attribuut dat recht doet aan mijn onversneden keizerskop, afgezien van een triomfboog en een zuil vol afgehouwen hoofden.quote:
Hij is wel mooi belicht. Natuurlijk licht of photoshop?quote:Op zondag 9 december 2007 13:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het enig attribuut dat recht doet aan mijn onversneden keizerskop, afgezien van een triomfboog en een zuil vol afgehouwen hoofden.
In een van die straten is The Notorious B.I.G. vermoord door een manquote:
,quote:in Islamitische kledij
Natuurlijk licht.quote:Op zondag 9 december 2007 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij is wel mooi belicht. Natuurlijk licht of photoshop?
Je hebt wel natuur in LA. Santa Monica Mountains.quote:Op zondag 9 december 2007 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Christus, dat ziet er niet uit. Wheres the freakin nature.
Het was toch Monidique die op Jezus leek?quote:Op zondag 9 december 2007 13:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hier. Artistiek, heroisch en getergd.
[ afbeelding ]
Veel verder dan grasveldjes en hier en daar wat bomen enzo kom je binnen het stedelijke gebied niet echt. Het is vooral erg veel bebouwing. Aan de andere kant ben je zo midden in de natuur als je het stedelijke gebied verlaat.quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik doelde meer op natuur binnen het stedelijk gebied.
Katholieken lijken nooit permanent op Jezus.quote:Op zondag 9 december 2007 14:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het was toch Monidique die op Jezus leek?
Waar gaan die cartoonrellen dan over?quote:Op zondag 9 december 2007 14:18 schreef Gabry het volgende:
Iedereen lijkt op Jezus tegenwoordig.
Mohammed.quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef Apropos het volgende:
Waar gaan die cartoonrellen dan over?
Is San Diego een beetje leuk?quote:Op zondag 9 december 2007 14:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
San Diego foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, misschien kan jij daar uitleg over verschaffen. Wat is dat met die middenoosten en noord-afrikaanse landen en katten. Nemen ze gewoon een kat als huisdier en flikkeren ze die op straat oid. ? Er zijn er veul!quote:Op zondag 9 december 2007 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb trouwens een fietsendief van Marokkaanse afkomst op heterdaad betrapt met mijn fotocamera:
[ afbeelding ]
Leuke foto.quote:Op zondag 9 december 2007 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb trouwens een fietsendief van Marokkaanse afkomst op heterdaad betrapt met mijn fotocamera:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 14:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mooi, misschien kan jij daar uitleg over verschaffen. Wat is dat met die middenoosten en noord-afrikaanse landen en katten. Nemen ze gewoon een kat als huisdier en flikkeren ze die op straat oid. ? Er zijn er veul!
Ik denk niet dat men hier vrolijk word van bergen katten. Lijkt mij wel gezellig.quote:Op zondag 9 december 2007 14:35 schreef Mutant01 het volgende:Er zijn er heel veel, en nee echte huisdieren zijn het vaak niet. Weet je wat het is, hier stoppen we die beesten in een asiel en maken we ze na een tijdje af. Dat doen ze daar niet. Als we dat hier ook niet zouden doen, zouden ook hier de straten vol zijn met katten.
Best wel, ik heb de Titan II kernbombasis en JFK's laatste vliegtuig bezocht. Je moet er van houden.quote:
Hebben ze ook niet. Katten en honden waren er voor er verstandige mensen waren., die redden zich prima. Maarja, dat is een groter probleem met de mens, die denken en moeten blijkbaar alle problemen oplossen terwijl de meeste problemen, voor hoever het problemen zijn, zichzelf oplossen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
Snap sowieso niet waarom al die beesten persee een baasje nodig hebben hier, omdat ze anders worden afgemaakt.
Omdat mensen dan gaan klagenquote:Op zondag 9 december 2007 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
Snap sowieso niet waarom al die beesten persee een baasje nodig hebben hier, omdat ze anders worden afgemaakt.
Nog in het Gaslamp quarter geweest of is dat erg toeristisch?quote:Op zondag 9 december 2007 14:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Best wel, ik heb de Titan II kernbombasis en JFK's laatste vliegtuig bezocht. Je moet er van houden.In de omgeving zijn er locaties waar Clint Eastwood-films zijn opgenomen. En Carlsbad, kan nu even geen foto's vinden. Scheveningen, maar dan zonder drukte zegmaar.
Ik.quote:Op zondag 9 december 2007 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
Wie herkent deze architectuur?
[ afbeelding ]
Zeg het maar gewoon.quote:Op zondag 9 december 2007 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
Schandalig Apropos..schandalig. Ik zal je een hint geven. Het is een bekende hippytown in Marokko, haal de geschiedenis van die stad erbij en voila.
quote:Op zondag 9 december 2007 15:00 schreef Apropos het volgende:
Essaouira.
Ja. En ja.quote:Op zondag 9 december 2007 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nog in het Gaslamp quarter geweest of is dat erg toeristisch?
Het water is daar ook het hele jaar warm door de golfstroom.quote:De stranden bij LA zijn ook zo geweldig. Ik houd niet zo van het strand hier in Nederland vanwege de drukte maar daar is het zo geweldig.
Dat heb je al snel in Amerika als iets Amerikaans oud is. Old Sacremento was ook vrij toeristisch met allemaal souvenirwinkels.quote:Op zondag 9 december 2007 15:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja. En ja.
Heerlijk is dat.quote:Het water is daar ook het hele jaar warm door de golfstroom.
Ik ben toen alleen in Arizona en Calirfornië geweest.quote:Op zondag 9 december 2007 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat heb je al snel in Amerika als iets Amerikaans oud is. Old Sacremento was ook vrij toeristisch met allemaal souvenirwinkels.
Bij New York is ook een enorm strand, maar zelfs midden in de zomer is het daar niet druk. Wel zie je dan allerlei types hardlopen in de stad.quote:
Sacramento ligt ook in Californiëquote:Op zondag 9 december 2007 15:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ben toen alleen in Arizona en Calirfornië geweest.
Al die gestresste New Yorkers. Rond de stranden van LA zie je ze overigens ook veel hardlopen. In tegenstelling tot de rest van Amerika is men in Californië gezonder heb ik zo het idee.quote:Bij New York is ook een enorm strand, maar zelfs midden in de zomer is het daar niet druk. Wel zie je dan allerlei types hardlopen in de stad.
Ik ben in de war.quote:Op zondag 9 december 2007 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sacramento ligt ook in Californië.
Die surfcultus daar inderdaad. En veel mooie meiden op de stranden. In tegenstelling tot niet alleen de rest van Amerika, maar ook tot Nederland.quote:Al die gestresste New Yorkers. Rond de stranden van LA zie je ze overigens ook veel hardlopen. In tegenstelling tot de rest van Amerika is men in Californië gezonder heb ik zo het idee.
En wat zegt China?quote:
China zit natuurlijk in een spagaat, als zij de dollar laten vallen is hun dollar-spaargeld opeens geen reet meer waard.quote:
Die zijn toch al aan het afbouwen?quote:Op zondag 9 december 2007 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
China zit natuurlijk in een spagaat, als zij de dollar laten vallen is hun dollar-spaargeld opeens geen reet meer waard.
No way.quote:Op zondag 9 december 2007 14:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
San Diego foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog een toeristenvideo hier liggen van San Diego. Niet ik ging heen, nee, natuurlijk niet, maar wel mijn broertje. Erg vreemd. Alles daar lijkt wel een show te moeten zijn, maar het is natuurlijk een toeristenkijk.quote:Op zondag 9 december 2007 17:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
No way.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nauwelijks markeringen op de weg. Gewoon een lap asfalt en daar schiet je 5, 6 rijen dik overheen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb nog een toeristenvideo hier liggen van San Diego. Niet ik ging heen, nee, natuurlijk niet, maar wel mijn broertje. Erg vreemd. Alles daar lijkt wel een show te moeten zijn, maar het is natuurlijk een toeristenkijk.
En die snelwegen, zo onverzorgd. Het rijdt wel lekker door daar, schijnt, maar het oogt erg pover.
"Zo draait Saddam Hoessein de aartsvijand Amerika toch nog een loer."quote:Op zondag 9 december 2007 17:52 schreef pberends het volgende:
http://scholieren.nrc.nl/weekkrant/2000/45/4.shtml
Wat kan een bericht van 7 jaar geleden een ontluisterende boodschap geven.
Mooi hoorquote:Op zondag 9 december 2007 17:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
http://img68.imageshack.us/my.php?image=p1010525mc3.jpg
De 3 vliegdekschepen op Midway.
Ik denk dat de Amerikanen anders behoorlijk "fucked" zijn in Irakquote:Op zondag 9 december 2007 17:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Zo draait Saddam Hoessein de aartsvijand Amerika toch nog een loer."
Nou!
[ afbeelding ]
Zie hoe Saddam Amerika PWNDt.
Met dank aan de lui die Saddam buiten de deur wilde houden.quote:Op zondag 9 december 2007 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat de Amerikanen anders behoorlijk "fucked" zijn in Irak.
Ik wel: een dooie Saddam die Amerika bankroet maakt. Dat flikt ie toch even mooi.quote:Op zondag 9 december 2007 17:56 schreef Monidique het volgende:
Dat denk ik ook, maar ik zie tegelijkertijd ook geen loer draaiende Saddam Hoessein.
Dit was niet Saddams plan. Je kunt Hoessein simpelweg niet de eer geven dat Amerika zich nu bevindt in een van de grootste blunders in de Amerikaanse geschiedenis. En Amerika raakt er niet door bankroet.quote:Op zondag 9 december 2007 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wel: een dooie Saddam die Amerika bankroet maakt. Dat flikt ie toch even mooi.
quote:Op zondag 9 december 2007 18:01 schreef Monidique het volgende:
Nog een paar weken, kerels, en dan is het alweer 2008!!!. De ellende.
quote:Ik ben zo bang dat er nooit meer geluk zal zijn, en wat moet ik dan?
"And according to Albert Einstein..."quote:Op zondag 9 december 2007 17:59 schreef Apropos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jJLZj1KqWZs
Die Tel Sellachtige aanprijzing!
Deze vent is kostelijk. ''Veertienhonderd jaar geleden is het allemaal al geopenbaard'', en hij vangt een ander praatje aan met de verzekering dat ''de evolutietheorie maar een THEORIE is, geen FEIT'''.quote:Op zondag 9 december 2007 18:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"And according to Albert Einstein..."
Af en toe zou ik graag een normaal vak willen leren.quote:
En het principe van falsificatie...allemaal in de koran. Ik word bijna bekeerd joh..quote:Op zondag 9 december 2007 18:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Deze vent is kostelijk. ''Veertienhonderd jaar geleden is het allemaal al geopenbaard'', en hij vangt een ander praatje aan met de verzekering dat ''de evolutietheorie maar een THEORIE is, geen FEIT'''.
Mooie foto.quote:
Ik mis een buikdanseres.quote:Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mooie foto.
Het ligt eraan waar je bent. Rond LA zijn de snelwegen echt dramatisch slecht.quote:Op zondag 9 december 2007 17:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb nog een toeristenvideo hier liggen van San Diego. Niet ik ging heen, nee, natuurlijk niet, maar wel mijn broertje. Erg vreemd. Alles daar lijkt wel een show te moeten zijn, maar het is natuurlijk een toeristenkijk.
En die snelwegen, zo onverzorgd. Het rijdt wel lekker door daar, schijnt, maar het oogt erg pover.
Dat ziet er wel goed uit hoor in principe. Alleen het is beton, en beton is nou niet echt mooi.quote:Op zondag 9 december 2007 20:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je bent. Rond LA zijn de snelwegen echt dramatisch slecht.
[ afbeelding ]
Ik ga elk jaar naar Marokko, maar pak om de 2 jaar ook nog eens een ander land erbij.quote:Op zondag 9 december 2007 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ga je elk jaar naar Marokko Mutant of ook wel naar andere landen?
Ja klopt maar je hebt echt beroerde stukken. Lijkt wel alsof er nooit onderhoud is aan de wegen rond LA.quote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel goed uit hoor in principe. Alleen het is beton, en beton is nou niet echt mooi.
Het gaat om die vent, Mutant (vzmh)quote:Op zondag 9 december 2007 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens jullie "visie" op religie is nu wel bekend hoor.
Ga je dan alleen langs bij familie enzo of ook echt rondreizen in Marokko? Of heb je na al die jaren alles wel zo'n beetje gezien.quote:Op zondag 9 december 2007 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar naar Marokko, maar pak om de 2 jaar ook nog eens een ander land erbij.
ben in zo'n hippiedorpje in Marokko geweest met veel blauwe huizen enzo maar dat was deze niet volgens mij.quote:Op zondag 9 december 2007 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
Schandalig Apropos..schandalig. Ik zal je een hint geven. Het is een bekende hippytown in Marokko, haal de geschiedenis van die stad erbij en voila.
Aanleggen is in die landen populairder dan onderhoudenquote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja klopt maar je hebt echt beroerde stukken. Lijkt wel alsof er nooit onderhoud is aan de wegen rond LA.
Ik moet nog de gehele zuid kant bezoeken, maar voor de rest heb ik bijna alles wel gehad. Familie pak ik 1 week voor uit, de rest van de tijd reis ik gewoon rond.quote:Op zondag 9 december 2007 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ga je dan alleen langs bij familie enzo of ook echt rondreizen in Marokko? Of heb je na al die jaren alles wel zo'n beetje gezien.
Dat zou Chefchaouen kunnen zijn geweest.quote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
ben in zo'n hippiedorpje in Marokko geweest met veel blauwe huizen enzo maar dat was deze niet volgens mij.
Relaxed dat je niet gedwongen weken met je familie zit opgescheept elk jaar weerquote:Op zondag 9 december 2007 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet nog de gehele zuid kant bezoeken, maar voor de rest heb ik bijna alles wel gehad. Familie pak ik 1 week voor uit, de rest van de tijd reis ik gewoon rond.
Ja dat was hetquote:Op zondag 9 december 2007 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou Chefchaouen kunnen zijn geweest.
Ach tis niet zo dat je ze elke dag ziet natuurlijk, maar het is inderdaad wel fijn dat je ook gewoon vakantie hebt zegmaar.quote:Op zondag 9 december 2007 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Relaxed dat je niet gedwongen weken met je familie zit opgescheept elk jaar weer.
Of er is gewoon geen geld voor. Het maakt rijden op deze manier extra spannendquote:Op zondag 9 december 2007 20:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aanleggen is in die landen populairder dan onderhouden
Ook dat speelt mee de verantwoordelijkheid voor onderhoud is er nogal versnipperdquote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Of er is gewoon geen geld voor. Het maakt rijden op deze manier extra spannend.
Zimbabwe... vandaar dat Bush zich er niet druk om maakt.quote:Oil - production:
0 bbl/day (2004 est.)
Oil - exports:
0 bbl/day (2004 est.)
Oil - proved reserves:
0 bbl (1 January 2006)
Natural gas - production:
0 cu m (2005 est.)
Natural gas - consumption:
0 cu m (2005 est.)
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/183055/index.htmlquote:Afgelopen week voerden Tweede Kamerleden een vertrouwelijk overleg met NAVO-commandant Bantyz Craddock. Hij bleek niet te weten dat het kabinet van plan is de missie na december 2010 te beëindigen, aldus Van Baalen. Balkenende moet dit duidelijk maken in een brief aan de NAVO, vindt de VVD'er.
Ook bevestigt Van Baalen dat een brief waarin stond vermeld dat de Nederlandse troepen in de zomer van 2008 uit Afghanistan zouden vertrekken lange tijd zoek is geweest. De NAVO ging er daardoor tot afgelopen mei van uit dat Nederland langer zou blijven.
Alleen voor bruggen geloof ik.quote:Op zondag 9 december 2007 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Maar dat snap ik niet, ze hebben toch tolwegen? Lijkt me dat die wegen financieel gezien voor zichzelf zorgen toch?
Zolang het nog een beetje kan is het financieel veel aantrekkelijker om onderhoud uit te stellen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Maar dat snap ik niet, ze hebben toch tolwegen? Lijkt me dat die wegen financieel gezien voor zichzelf zorgen toch?
dure grappen inderdaadquote:Op zondag 9 december 2007 20:59 schreef zakjapannertje het volgende:
een kwart vh. oppervlak van de stad New York schijnt uit autowegen te bestaan, om dat allemaal piekfijn te onderhouden zoals in Nederland gebeurt lijkt mij ook wel een beetje al te gortig
O, vergeef me dat ik de draak steek met een oplichter! Dan kun je inderdaad visie beter tussen haakjes zetten. Wat is eigenlijk de visie achter ''Christus!'' roepen?quote:Op zondag 9 december 2007 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens jullie "visie" op religie is nu wel bekend hoor.
Het is toch niet te geloven he, wat een Amerikaanse amateurs.quote:Tijdens de oorlog in Afghanistan tegen de Sovjet-Unie, was Bin Laden de protégé van de Amerikaanse overheid, en de CIA trainde zijn manschappen en ontwierp de bunkergrotten van Tora Bora. Deze bescherming bleef in stand na de aanslag die Bin Laden gepleegd zou hebben op de VS-ambassade in Kenia; Bin Laden is toen niet gearresteerd maar "verbannen" naar Afghanistan.
De Taliban zijn sindsdien nog op handelsmissie geweest in de Verenigde Staten, en hebben (lang voor 11 september) de uitlevering van Osama aangeboden. Vlak voor de oorlog in Afghanistan weigerden zij echter zijn uitlevering.
Zimbabwe heeft juist ontzettend veel grondstoffen. Het was zelfs ooit het rijkste land van Afrika, maar helaas.quote:Op zondag 9 december 2007 20:43 schreef pberends het volgende:
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/zi.html
[..]
Zimbabwe... vandaar dat Bush zich er niet druk om maakt.
Wie heeft dat geschreven? Bin Laden de protegé van Amerika?quote:Op zondag 9 december 2007 21:29 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Osama_bin_Laden
[..]
Het is toch niet te geloven he, wat een Amerikaanse amateurs.
Maar ze kunnen wel de hele wereld foppen met hun 9/11 hoax, nietwaar?quote:Op zondag 9 december 2007 21:29 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Osama_bin_Laden
[..]
Het is toch niet te geloven he, wat een Amerikaanse amateurs.
Door graan zeker?quote:Op zondag 9 december 2007 21:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zimbabwe heeft juist ontzettend veel grondstoffen. Het was zelfs ooit het rijkste land van Afrika, maar helaas.
Een gevoelige snaar geraakt? Mag ik niet meer zeggen dat jullie soms als een stukgelopen LP klinken?quote:Op zondag 9 december 2007 21:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
O, vergeef me dat ik de draak steek met een oplichter! Dan kun je inderdaad visie beter tussen haakjes zetten. Wat is eigenlijk de visie achter ''Christus!'' roepen?
http://en.wikipedia.org/w(...)e_to_Osama_bin_Ladenquote:Op zondag 9 december 2007 21:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wie heeft dat geschreven? Bin Laden de protegé van Amerika?
Mensen die wiki als bron gebruikenquote:Op zondag 9 december 2007 21:36 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)e_to_Osama_bin_Laden
Osama bin Laden was geen protegé van Amerika.quote:Op zondag 9 december 2007 21:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gevoelige snaren.quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een gevoelige snaar geraakt? Mag ik niet meer zeggen dat jullie soms als een stukgelopen LP klinken?
Nee, dat is ouderwets.quote:Mag ik niet meer zeggen dat jullie soms als een stukgelopen LP klinken?
Heb je het hele stuk gelezen?quote:Op zondag 9 december 2007 21:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij heeft je titel getraind.quote:Op zondag 9 december 2007 21:41 schreef Autodidact het volgende:
Heb je nou mijn topictitel gejat en in je ondertitel gestopt, pberends? Waar blijven de royalties?
Een doekje voor het ijlen?quote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef Autodidact het volgende:
Pak een doekje, Mutant, je zit te ijlen.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:41 schreef Autodidact het volgende:
Waar blijven de royalties?
Maak je niet druk, zelfs ik maak fouten.quote:Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef Autodidact het volgende:
Een loekje voor het dweilen. Broekje voor het kwijlen. Vloekje voor het zeilen. Fuck.
Zie je. Het hapert.quote:Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef Autodidact het volgende:
Een loekje voor het dweilen. Broekje voor het kwijlen. Vloekje voor het zeilen. Fuck.
Beweer je nou dat ik van Metal houd?quote:Op zondag 9 december 2007 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, maar jij bent geen neger.
Beyond the Paletijd. Dag.quote:Op zondag 9 december 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
Jullie weten hoe laat het is!
Minstens?!quote:Op zondag 9 december 2007 21:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Bouwjaar 1982Had er minstens op bouwjaar 1972 geschat
quote:Op zondag 9 december 2007 21:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Bouwjaar 1982Had er minstens op bouwjaar 1972 geschat
Ontken het!quote:Op zondag 9 december 2007 21:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mensen die wiki als bron gebruiken
De mensen die wiki-artikeltjes schrijven hebben nogal een anti-amerikaanse houding.quote:Op zondag 9 december 2007 21:58 schreef Monidique het volgende:
Vaststaande feitjes over bijvoorbeeld Bin Laden?
quote:Op zondag 9 december 2007 21:58 schreef Monidique het volgende:
Vaststaande feitjes over bijvoorbeeld Bin Laden?
quote:Die gaat kapot! Helemaal kapot!
Verliefdheid overvalt je. Je hebt er niets over te zeggen.quote:
Ik niet, althans niet veel ouder. Maar misschien kun je beter kijken naar het volkomen gebrek aan fabricagefouten dan naar het bouwjaar.quote:Op zondag 9 december 2007 21:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Beetje ongelukkige zin. Had haar dus veel ouder geschat en dat is niet echt een compliment
Zeg me niet wie je bent. Ik wil je aanbidden. - Elias Canettiquote:Op zondag 9 december 2007 22:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Verliefdheid overvalt je. Je hebt er niets over te zeggen.
't Was vrij naar Hugo Claus.quote:Op zondag 9 december 2007 22:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zeg me niet wie je bent. Ik wil je aanbidden. - Elias Canetti
Heb je je horden op de stad afgestuurd?quote:Op zondag 9 december 2007 22:05 schreef Monidique het volgende:
Prima, prima...
Ze zijn onderweg.quote:Op zondag 9 december 2007 22:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb je je horden op de stad afgestuurd?
Diplomatic victory.
En hij heeft niet eens iets op je kaart getekend.quote:
Ik kijk wel drie keer uit. Hij is Rudy Kousbroek niet.quote:Op zondag 9 december 2007 22:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En hij heeft niet eens iets op je kaart getekend.
''Ken''?!quote:Op zondag 9 december 2007 22:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'navond heren!
Verliefd op een fotoquote:Op zondag 9 december 2007 22:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Verliefdheid overvalt je. Je hebt er niets over te zeggen.
Op verzoek van Harry.quote:
Het mysterie van dequote:
die van het manhattan project?quote:Op zondag 9 december 2007 22:13 schreef Monidique het volgende:
Ja, verklaart Gilgamesh mij de oorlog.
Is jouw Civnaam Timoer?quote:Op zondag 9 december 2007 22:22 schreef Monidique het volgende:
Ja! Pericles wint een Cultural Victory. Ja! Maar Bombay is tenminste platgebrand, z'n miljoenen inwoners afgeslacht.
Van?quote:Op zondag 9 december 2007 21:49 schreef Gabry het volgende:
Princess Madeleine.
Zwei von Millionen von Sternen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:27 schreef Monidique het volgende:
Onwerkelijk,. Tienduizend sterrenstelsels, die bestaan uit miljarden sterren.
De perfecte Boeing 747.quote:Op zondag 9 december 2007 23:27 schreef Monidique het volgende:
Onwerkelijk,. Tienduizend sterrenstelsels, die bestaan uit miljarden sterren.
(Volgens mij, maar instinctief zeg ik: nee, behoud van energie, etcetera, maar toch.)quote:Op zondag 9 december 2007 23:42 schreef Monidique het volgende:
En er komt een moment dat alle sterren opgebrand zijn, dan komen er geen nieuwe meer. Het heelal wordt dan een groot iets.
http://en.wikipedia.org/wiki/Galaxy#Future_trendsquote:The current era of star formation is expected to continue for up to one hundred billion years, and then the "stellar age" will wind down after about ten trillion to one hundred trillion years (1013–1014 years), as the smallest, longest-lived stars in our astrosphere, tiny red dwarfs, begin to fade. At the end of the stellar age, galaxies will be composed of compact objects: brown dwarfs, white dwarfs that are cooling or cold ("black dwarfs"), neutron stars, and black holes. Eventually, as a result of gravitational relaxation, all stars will either fall into central supermassive black holes or be flung into intergalactic space as a result of collisions.
http://en.wikipedia.org/wiki/Seyfert%27s_Sextetquote:Seyfert's Sextet is a group of galaxies about 190 million light-years away[1] in the constellation Serpens Caput. The group appears to contain six members, but one of the galaxies is a background object and another "galaxy" is actually a separated part of one of the other galaxies. The gravitational interaction among these galaxies should continue for hundreds of millions of years. Ultimately, the galaxies will merge to form a single giant elliptical galaxy.
''Maar ze kunnen niet eens het weer van morgen voorspellen. Dit is bedoeld om zoveel mogelijk antizwaartekrachtsocialisme door onze strot te duwen.''quote:The gravitational interaction among these galaxies should continue for hundreds of millions of years.
http://en.wikipedia.org/wiki/Andromeda-Milky_Way_collisionquote:The Andromeda-Milky Way collision is a predicted galaxy collision, due to take place in approximately three billion years time, between the two largest galaxies in the Local Group, the Milky Way and the Andromeda Galaxy. It is often used as an example of the kind of phenomena associated with such collisions in simulations.[1] As with all such collisions, it is unlikely that objects such as stars contained within each galaxy will actually collide, as galaxies are in fact very diffuse—the nearest star to the Sun is in fact almost thirty million solar diameters away from the Earth. If the theory is correct, the stars and gas contained in Andromeda will be visible to a naked-eye viewer (if one exists on Earth at the time) in approximately three billion years.[2] If the collision occurs, the galaxies will merge into one larger galaxy.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:27 schreef MrX1982 het volgende:
Defaitisme.
Omdat het december is.quote:Op maandag 10 december 2007 00:28 schreef Monidique het volgende:
Waarom?
W.F. Hermans?quote:Op maandag 10 december 2007 00:36 schreef Apropos het volgende:
Lisanne 09-09-2004 11:22
wij hebben triootje gedaan… maar toen is alsnog de riem geknapt,,, ik dacht dat ik dood ging, dat ik uitelkaar scheurde… en mijn vriend bleef maar schreeuwen…
ik doe het echt nooit meer…
mijn vriend pakte zijn piemel vast en probeerde hem eruit te trekken… pijn dat het deed…
gelukkig hadden we nog een andere riem… die heeft me andere vriend er gauw omgedaan HIJ LACHEN JONGE!! egt afgang!
Mastersex 27-06-2004 15:57
ik heb ook wel eens geplompzakt en mijn meid kwam klaar als een trein, nadat ik mijn scrotum en penis uit haar kut wierp kwam er zeker een halve liter uit die ik daarna dus ook heb opgedronken
Nee, iedere keer als ik bel zijn ze in gesprek.quote:Op maandag 10 december 2007 00:40 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht dat je toegang tot het keldertje had.
Intergalactisch klunen.quote:Op maandag 10 december 2007 00:41 schreef Monidique het volgende:
Konden we maar weer eens klunen.
Niets.quote:Op maandag 10 december 2007 00:43 schreef Monidique het volgende:
Uh?
Je moet ook mailen.quote:Op maandag 10 december 2007 00:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, iedere keer als ik bel zijn ze in gesprek.
Ja? Lik je reet.quote:Op maandag 10 december 2007 00:48 schreef Monidique het volgende:
En geen berichten wijzigen zonder te vermelden waarom.
Heb je geen stofmasker meer van de verbouwing?quote:Op maandag 10 december 2007 00:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar dat jeukt zo, met mijn Gezalfdebaardje.
Wat bieden ze aan, het hoofd van Abd al-Rahman?quote:Op maandag 10 december 2007 00:53 schreef Monidique het volgende:
"The people of Tours wish to join our illustrious empire! Shall we welcome them?"
Nou?
wat zijn de secundaire voorwaarden?quote:Op maandag 10 december 2007 00:53 schreef Monidique het volgende:
"The people of Tours wish to join our illustrious empire! Shall we welcome them?"
Nou?
Slijmballen. En slijmballen moet je afmaken!quote:Op maandag 10 december 2007 00:53 schreef Monidique het volgende:
Nou?
quote:Op maandag 10 december 2007 01:00 schreef Monidique het volgende:
Barbaarse galeien vernietigen mijn krabgedingesgedoe!
ik ruik een monopoliequote:Op maandag 10 december 2007 00:58 schreef Monidique het volgende:
Zie toch! Die resources...
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2007 01:01 schreef MrX1982 het volgende:
Barbaren frustreerde mij het meest tijdens het spelen van civ.
Wat een prachtige mystieke formule.quote:Op maandag 10 december 2007 01:02 schreef Monidique het volgende:
+n!
quote:Op maandag 10 december 2007 01:01 schreef MrX1982 het volgende:
Barbaren frustreerden mij het meest tijdens het spelen van civ.
De Omega-Formule by Jan Bruin.quote:Op maandag 10 december 2007 01:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat een prachtige mystieke formule.
American Psycho.quote:Op maandag 10 december 2007 00:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, iedere keer als ik bel zijn ze in gesprek.
culture bomb is daarvoor erg handig, zeker bij terraquote:Op maandag 10 december 2007 01:01 schreef MrX1982 het volgende:
Barbaren frustreerde mij het meest tijdens het spelen van civ.
misschien? misschien? lees dit verhaal maar eens door!:quote:Op maandag 10 december 2007 01:08 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm misschien moet ik weer eens civ gaan spelen. Ik heb het eigenlijk nooit echt goed onder de knie gekregen.
Morgenquote:Op maandag 10 december 2007 01:21 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
misschien? misschien? lees dit verhaal maar eens door!:
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=239071
Ruim voor de deadline.quote:Op maandag 10 december 2007 01:50 schreef Gabry het volgende:
Op dit tempo ben ik morgen om 10:00 klaar met mijn verslag.
Al plannen?quote:
Ja, zo mijn PicooZ in ontvangst nemen en daarmee spelen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Al plannen?
Zijn leuke speeltjes, waar heb je m besteld?quote:Op maandag 10 december 2007 10:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, zo mijn PicooZ in ontvangst nemen en daarmee spelen.
(en facturen de deur uit sturen)
www.thegadgetcompany.nl a 30 eypoquote:Op maandag 10 december 2007 10:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn leuke speeltjes, waar heb je m besteld?
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.htmlquote:De vrijheid van kunst en expressie is in gevaar. Dit is geen retorisch, maar een reëel bestaand gevaar. En dit proces is al aan de gang sinds de islamitische bewustwording, namelijk de Iraanse revolutie (1979).
(....)
Het islamofascisme bedreigt de vrijheid die nodig is om die kunstwerken tot stand te brengen.
(...)
De directeur van de Goede Sfeer is een moedige collaborateur.
Hij collaboreert met de vijfde colonne van de politieke islam in Europa.
(...)
Geef dit bericht door aan anderen.
Ik heb er ook wel s een tijdje mee gespeeld maar ik was niet instaat om het helicoptertje daadwerkelijk gericht te verplaatsen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
www.thegadgetcompany.nl a 30 eypo
Kwestie van oefening en anders staat ie leuk naast mijn bestuurbare miniautootjes en tankjes.quote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb er ook wel s een tijdje mee gespeeld maar ik was niet instaat om het helicoptertje daadwerkelijk gericht te verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |