Doe maarquote:Op zondag 9 december 2007 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
Ik realiseer me net dat ik een hele mooie foto heb gemaakt 2 jaar terug.
Dat was noodzakelijk.quote:Op zondag 9 december 2007 13:36 schreef Apropos het volgende:
De vereiste openingsrede ontbreekt.
Een mietje is hij sowieso, ik maakte vijf jaar geleden al prachtige foto's.quote:Op zondag 9 december 2007 13:31 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant is een mietje als hij de foto niet laat zien.
Waar is het bewijs.quote:Op zondag 9 december 2007 13:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een mietje is hij sowieso, ik maakte vijf jaar geleden al prachtige foto's.
Jij eerst, nietsrader.quote:Op zondag 9 december 2007 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, drop ze maar hier dan Apropos.
Hier. Artistiek, heroisch en getergd.quote:Op zondag 9 december 2007 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb vergelijkingsmateriaal nodig.
Ja. Deze is vrij goed gelukt omdat je de overgangen pas ziet als je echt goed kijkt.quote:Op zondag 9 december 2007 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
Nice, zelfgemaakt Xje? Panorama foto's ftw.
Het precieze citaat wil me even niet te binnen schieten, maar het schijnt dat Polynesiers de misdadigers in hun samenleving zonder oogbescherming naar de vorst laten kijken. Die is zo stralend, dat de snoodaards terstond blind worden.quote:Op zondag 9 december 2007 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
My eyes!
Aquaduct in de achtergrond?quote:Op zondag 9 december 2007 13:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hier. Artistiek, heroisch en getergd.
[ afbeelding ]
Oh, dan issie mooi.quote:Op zondag 9 december 2007 13:54 schreef Apropos het volgende:
Foto gemaakt door een Marokkaanse, overigens.
Het enig attribuut dat recht doet aan mijn onversneden keizerskop, afgezien van een triomfboog en een zuil vol afgehouwen hoofden.quote:
Hij is wel mooi belicht. Natuurlijk licht of photoshop?quote:Op zondag 9 december 2007 13:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het enig attribuut dat recht doet aan mijn onversneden keizerskop, afgezien van een triomfboog en een zuil vol afgehouwen hoofden.
In een van die straten is The Notorious B.I.G. vermoord door een manquote:
,quote:in Islamitische kledij
Natuurlijk licht.quote:Op zondag 9 december 2007 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij is wel mooi belicht. Natuurlijk licht of photoshop?
Je hebt wel natuur in LA. Santa Monica Mountains.quote:Op zondag 9 december 2007 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Christus, dat ziet er niet uit. Wheres the freakin nature.
Het was toch Monidique die op Jezus leek?quote:Op zondag 9 december 2007 13:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hier. Artistiek, heroisch en getergd.
[ afbeelding ]
Veel verder dan grasveldjes en hier en daar wat bomen enzo kom je binnen het stedelijke gebied niet echt. Het is vooral erg veel bebouwing. Aan de andere kant ben je zo midden in de natuur als je het stedelijke gebied verlaat.quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik doelde meer op natuur binnen het stedelijk gebied.
Katholieken lijken nooit permanent op Jezus.quote:Op zondag 9 december 2007 14:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het was toch Monidique die op Jezus leek?
Waar gaan die cartoonrellen dan over?quote:Op zondag 9 december 2007 14:18 schreef Gabry het volgende:
Iedereen lijkt op Jezus tegenwoordig.
Mohammed.quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef Apropos het volgende:
Waar gaan die cartoonrellen dan over?
Is San Diego een beetje leuk?quote:Op zondag 9 december 2007 14:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
San Diego foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |