Als ik daardoor net zo ga zwammen als jij, sla ik even over als je het niet erg vindt...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eindelijk een kans voor de meeste Nederlanders om Boca en Pachuca in actie te zien
2 matige clubjes uit Zuid-Amerika/Midden-Amerika, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eindelijk een kans voor de meeste Nederlanders om Boca en Pachuca in actie te zien
Kutploegen inderdaad, toch gek dat ze steeds leeggekocht worden door de beste clubs in Europaquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
2 matige clubjes uit Zuid-Amerika/Midden-Amerika, ik heb wel wat beters te doen.
En door ploegen uit Qatar!quote:Op zondag 9 december 2007 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kutploegen inderdaad, toch gek dat ze steeds leeggekocht worden door de beste clubs in Europa
0-1.quote:Op zondag 9 december 2007 01:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe jongen als jij Pachuca - Boca kan voorspellen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ik daardoor net zo ga zwammen als jij, sla ik even over als je het niet erg vindt...
quote:Op zondag 9 december 2007 08:35 schreef borisz het volgende:
Etoile wint met 1-0 en speelt tegen Boca in de halve finale.
quote:Op zondag 9 december 2007 01:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedstrijd is niet te voorspellen en Pachuca is een verdomd goede ploeg en Boca speelt zwaar kut
Kunnen die Europeanen eindelijk zien hoe goed het Tunesische voetbal is!quote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef Fides het volgende:
Kan je nagaan wat een geweldige ploeg Etoile de Sahel zal zijn. Die zullen het Milan of natuurlijk het ijzersterke Uwara Red Diamonds (met sterspeler Sjinji Ono) verdomd lastig maken in de finale.
quote:Op zondag 9 december 2007 08:35 schreef borisz het volgende:
Etoile wint met 1-0 en speelt tegen Boca in de halve finale.
Beschikt over een fantastisch afstandsschot zoals de beelden bewijzen.quote:Op zondag 9 december 2007 15:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Narry, goede speler is dat. En ja, ik ben serieus.
sport 1. anders via www.myp2p.euquote:Op zondag 9 december 2007 18:36 schreef assie het volgende:
Wordt dit nog ergens uitgezonden of doen we het met samenvattinkjes???
quote:Op woensdag 12 december 2007 00:00 schreef borisz het volgende:
volgens mij leeft ( ook in het echt) DAM in een andere tijdzone.
ietsjes eerder dusquote:Op woensdag 12 december 2007 11:50 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat in minuut 85 de 1-0 voor Boca gaat vallen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:07 schreef Ambrosius het volgende:
Waar hebben ze die scheids vandaan gehaald?
Johquote:Op woensdag 12 december 2007 13:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Denemarken zijn naam Claus Bo Larsen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
Slechtste wedstrijd die ik dit seizoen heb gezien ongeveer, 1-0, Boca naar de finale.
nee hij is speelgerechtigdquote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pato mag pas per 1-1 meedoen niet?
Omdat de regel voor dit toernooi anders zijn dan de Serie A?quote:
Nesta heeft al geel. Pirlo kan er wel 1 hebben.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
Pirlo moet op gaan passen, heeft al geel en maakt wat overtredingkjes.
Dat verdiende het predikaat voetbal niet eens.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Henkmanz het volgende:
ik schakel nu pas in, ik zie alleen maar overwicht van Milan. Was de eerste helft zo saai?
dan denk ik niet we er voorlopig iets van te zien zullen krijgenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:56 schreef borisz het volgende:
sport 1
het komt alleen op de NL openbare tv als een NL ploeg de CL wint denk ik.
ik dacht dat ik net Pirlo ergens zag staanquote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nesta heeft al geel. Pirlo kan er wel 1 hebben.
2de helft iig een stuk leuker dan de eerste.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Kan niet wachten tot de finale
Schitterend tournooi
Hey San Marcoquote:Uitblinker Seedorf helpt Milan aan WK-finale
13/12/2007 13:22
AC Milan heeft ervoor gezorgd dat de finale van de Wereldbeker voor clubteams een vertrouwd gezicht krijgt. Clarence Seedorf schoot zijn ploeg naar de eindstrijd tegen Boca Juniors met het winnende doelpunt tegen Urawa Red Diamonds (1-0).
Het was niet toevallig dat Seedorf matchwinner werd. De Nederlandse international speelde goed en was al drie keer dicht bij een doelpunt geweest. Twee keer redde de Japanse doelman Tsuzuki en één keer schoot Seedorf in het zijnet na een fraaie aanname op de borst.
De beloning voor zijn goede wedstrijd kreeg Seedorf in de 68ste minuut. Kaká soleerde op links, haalde de achterlijn, trok voor en Seedorf werkte de bal met links in volle vaart langs Tsuzuki. Vlak voor tijd leverde dezelfde combinatie bijna de 2-0 op, ware het niet dat Seedorfs inzet opnieuw in het zijnet belandde.
De overwinning van de Europese kampioen was verdiend, vooral op basis van de tweede helft. Na een redelijk gelijkopgaand eerste bedrijf zetten de Rossoneri na rust aan. Urawa, waar Shinji Ono op de bank bleef, kon slechts plaagstootjes uitdelen.
De finale tussen de Zuid-Amerikaanse en Europese grootmachten aanstaande zondag is een herhaling van de eindstrijd in 2003. Toen mocht Boca de Wereldbeker omhooghouden. De Argentijnen klopten Milan na 120 minuten (1-1) en strafschoppen (3-1). Seedorf was een van de spelers die een penalty misten voor Milan.
Het is al kut sinds ze die finale (en sinds kort toernooi) in Japan spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef tong80 het volgende:
Absurd dat ze niet gelijk de finale spelen. Alle romantiek is weg
Sport 1quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zenden ze die finale eigenlijk nog ergens uit ?
Moet de waardeloze Ancelotti die hem gaat opstellen al voor z'n plaats op de Milan-bank vrezen ?quote:Op zondag 16 december 2007 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga morgen precies zeggen met voorbeelden hoe erg Clarence zuigt
QFT!quote:Op zondag 16 december 2007 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij hem niet opstelt moet ie een contract voor het leven krijgenquote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Moet de waardeloze Ancelotti die hem gaat opstellen al voor z'n plaats op de Milan-bank vrezen ?
quote:Op zondag 16 december 2007 11:09 schreef borisz het volgende:
Opstellingen.
Boca
12. Caranta
3. Morel R.
4. Ibarra
5. Battaglia
9. Palermo
14. Palacio
15.Gonzalez
19. Cardozo
20. Maidana
24. Banega
29. Paletta
Milan
1. Dida
3. Maldini
4. Kaladze
8. Gattuso
9. Inzaghi
10. Seedorf
13. Nesta
21. Pirlo
22. Kaka
23. Ambrosini
25. Bonera
mijn stream loopt wat achterquote:Op zondag 16 december 2007 11:52 schreef Wopper1 het volgende:
1-1 Palacio, het begint leuk te worden.
Voor de streamers over 2 minutenquote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef Ambrosius het volgende:
1-2 Nesta.
welkom in Zuid-Amerikaquote:Op zondag 16 december 2007 12:42 schreef Wopper1 het volgende:
Weer geen penalty voor Milan. Ze spelen erg op het randje bij Boca.
quote:Op zondag 16 december 2007 13:24 schreef Tvduijn het volgende:
Milan
Geen beste wedstrijden, alleen wat momenten.
Kijk maar naar de vorigequote:Op zondag 16 december 2007 13:18 schreef dndiek het volgende:
Hoe onverwacht dat de finale AC Milan - Boca Juniors zou worden en dat Milan zal gaan winnen
*kuch* , we wachten in spanning ...quote:Op zondag 16 december 2007 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik lag te pittenquote:Op zondag 16 december 2007 14:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
*kuch* , we wachten in spanning ...
Ik snap eigenlijk niet dat de Fifa niet meer moeite doet om dit toernooi "bekend" en "populair" te maken. Geef desnoods de uitzendrechten de eerste jaren/edities hiervan gratis aan de Europese openbare zenders zodat het overal op tv komt , laat die matchen desnoods in Japan , maar laat ze op een tijdstip spelen zodat men er overal naar kan kijken. (het kon wel tijdens het WK in Japan om de matchen in onze namiddag of vooravond te laten doorgaan)quote:
Henin is Sportvrouw & Sportpersoonlijkheid geworden , Tom Boonen is Sportman van het jaar. Hij was trouwens alleen op het gala. Want het was kinderen niet toegelaten.quote:Op maandag 17 december 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
Joost wie is spirtman/vrouw van het jaatr geworden ? Henin ?
Die kreeg trouwens de "Lifetime Achievement Award" (of zoiets)quote:Op maandag 17 december 2007 00:41 schreef tong80 het volgende:
Triest om zo'n gedrocht als Clijsters te ziern. Wat een muts
quote:Op maandag 17 december 2007 00:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tom Boonen is Sportman van het jaar. Hij was trouwens alleen op het gala. Want het was kinderen niet toegelaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |