Als ik daardoor net zo ga zwammen als jij, sla ik even over als je het niet erg vindt...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eindelijk een kans voor de meeste Nederlanders om Boca en Pachuca in actie te zien
2 matige clubjes uit Zuid-Amerika/Midden-Amerika, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eindelijk een kans voor de meeste Nederlanders om Boca en Pachuca in actie te zien
Kutploegen inderdaad, toch gek dat ze steeds leeggekocht worden door de beste clubs in Europaquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
2 matige clubjes uit Zuid-Amerika/Midden-Amerika, ik heb wel wat beters te doen.
En door ploegen uit Qatar!quote:Op zondag 9 december 2007 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kutploegen inderdaad, toch gek dat ze steeds leeggekocht worden door de beste clubs in Europa
0-1.quote:Op zondag 9 december 2007 01:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe jongen als jij Pachuca - Boca kan voorspellen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ik daardoor net zo ga zwammen als jij, sla ik even over als je het niet erg vindt...
quote:Op zondag 9 december 2007 08:35 schreef borisz het volgende:
Etoile wint met 1-0 en speelt tegen Boca in de halve finale.
quote:Op zondag 9 december 2007 01:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedstrijd is niet te voorspellen en Pachuca is een verdomd goede ploeg en Boca speelt zwaar kut
Kunnen die Europeanen eindelijk zien hoe goed het Tunesische voetbal is!quote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef Fides het volgende:
Kan je nagaan wat een geweldige ploeg Etoile de Sahel zal zijn. Die zullen het Milan of natuurlijk het ijzersterke Uwara Red Diamonds (met sterspeler Sjinji Ono) verdomd lastig maken in de finale.
quote:Op zondag 9 december 2007 08:35 schreef borisz het volgende:
Etoile wint met 1-0 en speelt tegen Boca in de halve finale.
Beschikt over een fantastisch afstandsschot zoals de beelden bewijzen.quote:Op zondag 9 december 2007 15:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Narry, goede speler is dat. En ja, ik ben serieus.
sport 1. anders via www.myp2p.euquote:Op zondag 9 december 2007 18:36 schreef assie het volgende:
Wordt dit nog ergens uitgezonden of doen we het met samenvattinkjes???
quote:Op woensdag 12 december 2007 00:00 schreef borisz het volgende:
volgens mij leeft ( ook in het echt) DAM in een andere tijdzone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |