dan denk ik niet we er voorlopig iets van te zien zullen krijgenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:56 schreef borisz het volgende:
sport 1
het komt alleen op de NL openbare tv als een NL ploeg de CL wint denk ik.
ik dacht dat ik net Pirlo ergens zag staanquote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nesta heeft al geel. Pirlo kan er wel 1 hebben.
2de helft iig een stuk leuker dan de eerste.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Kan niet wachten tot de finale
Schitterend tournooi
Hey San Marcoquote:Uitblinker Seedorf helpt Milan aan WK-finale
13/12/2007 13:22
AC Milan heeft ervoor gezorgd dat de finale van de Wereldbeker voor clubteams een vertrouwd gezicht krijgt. Clarence Seedorf schoot zijn ploeg naar de eindstrijd tegen Boca Juniors met het winnende doelpunt tegen Urawa Red Diamonds (1-0).
Het was niet toevallig dat Seedorf matchwinner werd. De Nederlandse international speelde goed en was al drie keer dicht bij een doelpunt geweest. Twee keer redde de Japanse doelman Tsuzuki en één keer schoot Seedorf in het zijnet na een fraaie aanname op de borst.
De beloning voor zijn goede wedstrijd kreeg Seedorf in de 68ste minuut. Kaká soleerde op links, haalde de achterlijn, trok voor en Seedorf werkte de bal met links in volle vaart langs Tsuzuki. Vlak voor tijd leverde dezelfde combinatie bijna de 2-0 op, ware het niet dat Seedorfs inzet opnieuw in het zijnet belandde.
De overwinning van de Europese kampioen was verdiend, vooral op basis van de tweede helft. Na een redelijk gelijkopgaand eerste bedrijf zetten de Rossoneri na rust aan. Urawa, waar Shinji Ono op de bank bleef, kon slechts plaagstootjes uitdelen.
De finale tussen de Zuid-Amerikaanse en Europese grootmachten aanstaande zondag is een herhaling van de eindstrijd in 2003. Toen mocht Boca de Wereldbeker omhooghouden. De Argentijnen klopten Milan na 120 minuten (1-1) en strafschoppen (3-1). Seedorf was een van de spelers die een penalty misten voor Milan.
Het is al kut sinds ze die finale (en sinds kort toernooi) in Japan spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef tong80 het volgende:
Absurd dat ze niet gelijk de finale spelen. Alle romantiek is weg
Sport 1quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zenden ze die finale eigenlijk nog ergens uit ?
Moet de waardeloze Ancelotti die hem gaat opstellen al voor z'n plaats op de Milan-bank vrezen ?quote:Op zondag 16 december 2007 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga morgen precies zeggen met voorbeelden hoe erg Clarence zuigt
QFT!quote:Op zondag 16 december 2007 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga morgen precies zeggen met voorbeelden hoe erg Clarence zuigt
Als hij hem niet opstelt moet ie een contract voor het leven krijgenquote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Moet de waardeloze Ancelotti die hem gaat opstellen al voor z'n plaats op de Milan-bank vrezen ?
quote:Op zondag 16 december 2007 11:09 schreef borisz het volgende:
Opstellingen.
Boca
12. Caranta
3. Morel R.
4. Ibarra
5. Battaglia
9. Palermo
14. Palacio
15.Gonzalez
19. Cardozo
20. Maidana
24. Banega
29. Paletta
Milan
1. Dida
3. Maldini
4. Kaladze
8. Gattuso
9. Inzaghi
10. Seedorf
13. Nesta
21. Pirlo
22. Kaka
23. Ambrosini
25. Bonera
mijn stream loopt wat achterquote:Op zondag 16 december 2007 11:52 schreef Wopper1 het volgende:
1-1 Palacio, het begint leuk te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |