Voor de streamers over 2 minutenquote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef Ambrosius het volgende:
1-2 Nesta.
welkom in Zuid-Amerikaquote:Op zondag 16 december 2007 12:42 schreef Wopper1 het volgende:
Weer geen penalty voor Milan. Ze spelen erg op het randje bij Boca.
quote:Op zondag 16 december 2007 13:24 schreef Tvduijn het volgende:
Milan
Geen beste wedstrijden, alleen wat momenten.
Kijk maar naar de vorigequote:Op zondag 16 december 2007 13:18 schreef dndiek het volgende:
Hoe onverwacht dat de finale AC Milan - Boca Juniors zou worden en dat Milan zal gaan winnen
*kuch* , we wachten in spanning ...quote:Op zondag 16 december 2007 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga morgen precies zeggen met voorbeelden hoe erg Clarence zuigt
Ik lag te pittenquote:Op zondag 16 december 2007 14:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
*kuch* , we wachten in spanning ...
Ik snap eigenlijk niet dat de Fifa niet meer moeite doet om dit toernooi "bekend" en "populair" te maken. Geef desnoods de uitzendrechten de eerste jaren/edities hiervan gratis aan de Europese openbare zenders zodat het overal op tv komt , laat die matchen desnoods in Japan , maar laat ze op een tijdstip spelen zodat men er overal naar kan kijken. (het kon wel tijdens het WK in Japan om de matchen in onze namiddag of vooravond te laten doorgaan)quote:
Henin is Sportvrouw & Sportpersoonlijkheid geworden , Tom Boonen is Sportman van het jaar. Hij was trouwens alleen op het gala. Want het was kinderen niet toegelaten.quote:Op maandag 17 december 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
Joost wie is spirtman/vrouw van het jaatr geworden ? Henin ?
Die kreeg trouwens de "Lifetime Achievement Award" (of zoiets)quote:Op maandag 17 december 2007 00:41 schreef tong80 het volgende:
Triest om zo'n gedrocht als Clijsters te ziern. Wat een muts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |