Dat noem ik geen datequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:53 schreef SuperMocio het volgende:
Wat een randfiguur die date van Kasta. Het slikken dat je date de 1e gelegenheid pas diep in de nacht komt aankakken, hem vervolgens in je bed toelaten en elkaar bij het ontbijt pas een beetje leren kennen. Waar heb je die opgevist dan?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:53 schreef SuperMocio het volgende:
Wat een randfiguur die date van Kasta. Het slikken dat je date de 1e gelegenheid pas diep in de nacht komt aankakken, hem vervolgens in je bed toelaten en elkaar bij het ontbijt pas een beetje leren kennen. Waar heb je die opgevist dan?
Durven afwijken van wat gebruikelijk is kan ook zonder wildvreemde in je bed lijkt mequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kewl....mensen die niet de stereotype paden volgen, maar af durven wijken van wat gebruikelijk is.
Hoe noem je het dan wel?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat noem ik geen date
Dat noem ik nog net geen hoer
Ik heb het nog nooit eerder gehoord dus ik ben nog een beetje te verbijsterd om er een naampje aan te kunnen gevenquote:
met een behoorlijke afwijking waarschijnlijk anders ben je niet zoquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:58 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind het wel een coole date, en bijgevolg dus een coole dame.
Vreemd, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit eerder gehoord dus ik ben nog een beetje te verbijsterd om er een naampje aan te kunnen geven
Ik noem het iig nogal vreemd
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:45 schreef kastanova het volgende:
Nou... Dit was toch wel met stip de meest vage 1e date die ik ooit heb gehad...
21:30 zou ik bij haar zijn, werd ik net voor vertrek door een goede vriendin gebeld die me nodig had.
Tja, de date opgebeld, verhaal uitgelegd, ze had er op zich wel begrip voor totdat ik vertelde dat die vriendin op zo'n 3 uur rijden afstand woont.
Anyway, afgesproken dat ik dan maar wat later zou komen, dat zij vast zou gaan slapen en ik haar dan wel wakker zou bellen zodra ik terug was.
Het was echter verdomd leuk en gezellig met de vriendin in kwestie, we waren naar Scheveningen gereden en hadden besloten meerdere ererondjes te doen langs kerstboomverlichting en dat liep dus nogal uit...
Werd ik rond 3:30 dus opgebeld door m'n date met de vraag waar ik in godsnaam bleef.
Tja, vrouwen kunnen dus niet slapen als ze op een date wachten, weet ik dat ook weer...
Toen dus maar naar m'n date teruggereden en daar rond 5:30 aangekomen.
Heb haar 3 kussen gegeven waarop ik zei nu toch echt te willen slapen.
Zij was ook doodmoe, dus trokken we onze kleertjes uit, gingen slapen en hebben elkaar de volgende morgen om 11:30 leren kennen.
Op zich best origineel bij een date, eerst met elkaar slapen en je daarna pas voorstellen.
Anyway, leuke meid, wel behoorlijk zoals ik haar ingeschat had en ze heeft zelfs het squashen deze middag voor me afgezegd!
Komende avond en morgen nog maar even kijken of het ook daadwerkelijk relatiepotentieel heeft.
Kwestie van reputatie he.. Wel een creatieve geest als je het zo weet te verzinnenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:31 schreef AlohaXa het volgende:
Volgens mij als iemand anders het verhaal had geplaatst, dan werd het afgedaan als een onzin verhaal.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Durven afwijken van wat gebruikelijk is kan ook zonder wildvreemde in je bed lijkt me
Jeetje doe maar rustigquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat jij het mss leuk vindt om de standaardprocedure te volgen bij dates is prima, maar er zijn ook mensen die het leuk vinden als het van die procedure afwijkt.
Een wildvreemde in bed kan erg grappig zijn, maar blijkbaar sta jij daar niet voor open en ben je dan meteen een hoer....smaken verschillen zullen we maar zeggen.
wat zou je er van vinden als je zusje het deed?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat jij het mss leuk vindt om de standaardprocedure te volgen bij dates is prima, maar er zijn ook mensen die het leuk vinden als het van die procedure afwijkt.
Een wildvreemde in bed kan erg grappig zijn, maar blijkbaar sta jij daar niet voor open en ben je dan meteen een hoer....smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Het was meer het op de 1e date te kakken worden gezet en vervolgens zonder echt kennis gemaakt te hebben die persoon alsnog in je bed te laten slapen wat bij mij nogal raar overkomt. Dat heeft niet zoveel met open staan voor 'alternatieve procedures' te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Datquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Het was meer het op de 1e date te kakken worden gezet en vervolgens zonder echt kennis gemaakt te hebben die persoon alsnog in je bed te laten slapen wat bij mij nogal raar overkomt. Dat heeft niet zoveel met open staan voor 'alternatieve procedures' te maken.
Een meid kan nog zo leuk zijn, maar zodra ze zo gemakkelijk is met iemand die ze nog nauwelijks gesproken heb, dan verliest ze bij mij meteen relatiepotentieel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En datquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Een meid kan nog zo leuk zijn, maar zodra ze zo gemakkelijk is met iemand die ze nog nauwelijks gesproken heb, dan verliest ze bij mij meteen relatiepotentieel.
Dat noemen we gewoon een mini one-nightstands met een neukertje potentieel.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat zou je er van vinden als je zusje het deed?
niet vreemd, veel mensen hebben datquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn zusje is al aan de man, dus dan zou ik behoorlijk verbaast zijn, maar in haar jongere jaren heeft ze wel maffere dingen gedaan.
Vreemd dat mensen denken dat je een andere mening zou hebben als het over je zusje gaat btw.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Een meid kan nog zo leuk zijn, maar zodra ze zo gemakkelijk is met iemand die ze nog nauwelijks gesproken heb, dan verliest ze bij mij meteen relatiepotentieel.
Dat noemen we gewoon een mini one-nightstands met een neukertje potentieel.
getuigd van erg veel zelfrespect van het meisjequote:Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Het was meer het op de 1e date te kakken worden gezet en vervolgens zonder echt kennis gemaakt te hebben die persoon alsnog in je bed te laten slapen wat bij mij nogal raar overkomt. Dat heeft niet zoveel met open staan voor 'alternatieve procedures' te maken.
En die maffe dingen heeft ze in details vertelt?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn zusje is al aan de man, dus dan zou ik behoorlijk verbaast zijn, maar in haar jongere jaren heeft ze wel maffere dingen gedaan.
Er is een verschil tussen moeilijk doen en zelfrespectquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neem jij dan maar de vrouwen die moeilijk doen....have fun.
Ja vanavond tweede date met een super leuke en mooie meid. Én ze heeft me nog niet tussen haar benen gelaten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neem jij dan maar de vrouwen die moeilijk doen....have fun.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En die maffe dingen heeft ze in details vertelt?
Please do share
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen moeilijk doen en zelfrespect
Dus als ze niet meteen plat gaat doet ze moeilijk?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja vanavond tweede date met een super leuke en mooie meid. Én ze heeft me nog niet tussen haar benen gelaten.
Nee hoor, daarom staan er ook 2 apparte zinnen in die postquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ze niet meteen plat gaat heeft ze dus zelfrespect?
Jij legt een band tussen seks en zelfrespect die voor mij niet op die manier automatisch met elkaar verbonden hoeven te zijn.
Ik hou niet van foto's van mezelf. Bovendien ben ik hier niet om vriendjes te maken maar om te doen alsof ik overal verstand van heb.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:54 schreef liefie_ het volgende:
Owja het valt me trouwens op dat de meerderheid hier geen fobo/een fobo zonder fotos van zichzelf heeft
Typisch toch wel
Het valt me ook alleen maar opquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:58 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Ik hou niet van foto's van mezelf. Bovendien ben ik hier niet om vriendjes te maken maar om te doen alsof ik overal verstand van heb.
Ahum!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:54 schreef liefie_ het volgende:
Owja het valt me trouwens op dat de meerderheid hier geen fobo/een fobo zonder fotos van zichzelf heeft
Typisch toch wel
Ik bedoelde er niks mee hoor!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ahum!![]()
Maar goed, nooit zo in andermans fotoboeken hier gekeken. Op die van liefie_ na volgens mij. Misschien moeten we dit topic omdopen tot singlesfototopic.
Gelukkig is er nog HallmarkTV, waar je lekker in je eentje kan janken bij al die mooie filmsquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:02 schreef DaMart het volgende:
Deze eeuwige vrijgezel meldt zich ook weer eens in een singlestopic
Wederom een relatieloze kerst in het vooruitzicht en geen dates in de planning.
Stiekem schaam je jezelf gewoon voor je uiterlijk!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:58 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Ik hou niet van foto's van mezelf. Bovendien ben ik hier niet om vriendjes te maken maar om te doen alsof ik overal verstand van heb.
Dat geeft Casema niet door op de kabel, denk ik... of je moet zo'n digitaal pakket hebben of zoquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:05 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog HallmarkTV, waar je lekker in je eentje kan janken bij al die mooie films.
Denk dat ik er ook zo eentje ben ja.. Maar ik stel dan ook belachelijk hoge eisen aan de geestelijke stabiliteit van de dame in kwestie. Misschien eens mee stoppen/lat lager leggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat geeft Casema niet door op de kabel, denk ik... of je moet zo'n digitaal pakket hebben of zo.
Maar ach, ik ben er aan gewend geraakt hoor, en ik blijf hoop houden dat het ooit allemaal goed gaat komen. Sommige mensen hebben tig relaties nodig om iemand te vinden waarmee ze rest van hun leven willen delen. Ik doe het gewoon in één keer geod
Haha, nee hoor. Ik weet dat ik me nergens voor hoef te schamen, maar toch hou ik niet van foto's van mezelf. Verder blijf ik hier ook liever anoniem.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stiekem schaam je jezelf gewoon voor je uiterlijk!
Ik vind het erg lastig om eisen te bedenken. Het gaat om het totaalplaatje of het klikt of niet. En natuurlijk zal ik op bepaalde types niet snel vallen. Zo moet een rookster wel heel veel andere leuke kwaliteiten hebben om de gigantische afknapper van het roken te compenserenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:11 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Denk dat ik er ook zo eentje ben ja.. Maar ik stel dan ook belachelijk hoge eisen aan de geestelijke stabiliteit van de dame in kwestie. Misschien eens mee stoppen/lat lager leggen.
OKEE, IK BEN SPUUGLELIJK, KAAL EN DIK , MAAR DAT HOEF JE ME NIET IN TE WRIJVEN!!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:54 schreef liefie_ het volgende:
Typisch toch wel
Echt serieus niet zeikenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef MLI het volgende:
Kijk, dat vind ik dan wel weer tof aan Kasta. Die kan dat soort dingen wel cool vinden, zonder gelijk achter zijn oren te .
Maar diep van binnen voel ik me gewoon kut.. Eindelijk weer eens een klik enzo... Nou ja, NEXT
.
True.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Echt serieus niet zeiken
Je doet het zelf
Dat zeg je ook honderd keer
Behoorlijk waar, ja. Naar mijn mening laat je jezelf gewoon gebruiken dan. Als bij mij een date aangeeft dat ineens een vriendin problemen heeft en aangeeft 'wat later te komen' lach ik haar toch mooi uit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef SuperMocio het volgende:
Ben ik nou zo conservatief dat ik niet snap dat mensen dat verhaal van Kasta zo cool vinden? Ik weet zeker dat als een vrouwelijke user hetzelfde verhaal zou posten, maar met als afloop dat ze met een dildo in haar kont wakker werd, iedereen hier haar voor onnozel wicht zou uitmaken.
Hij staat bekend om zijn hoogst belachelijke date marathon waarvan hij regelmatig ook verslag doet hier op het forum. Daarnaast zeikt hij op voorspelbare wijze dating profielen af...Of je de enige bent? Welnee, niet echt. Verschil is dat ik hem wél begrijp en daarom een niet zo hoge dunk van hem heb. Daten met fokkers en niet-fokkers en daarvan op aandachtsgeile wijze verslag doen en foot's maken gaat me echt te ver. Maar goed, sommige mensen zijn erg goed in opzettelijk zinken...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef SuperMocio het volgende:
Ben ik nou zo conservatief dat ik niet snap dat mensen dat verhaal van Kasta zo cool vinden? Ik weet zeker dat als een vrouwelijke user hetzelfde verhaal zou posten, maar met als afloop dat ze met een dildo in haar kont wakker werd, iedereen hier haar voor onnozel wicht zou uitmaken.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef SuperMocio het volgende:
Vanaf vorig jaar December 2 "dates" gehad; inderdaad, wat een marathon! Ik ben kapot!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:12 schreef Shitonya het volgende:
Hij staat bekend om zijn hoogst belachelijke date marathon waarvan hij regelmatig ook verslag doet hier op het forum.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef kastanova het volgende:
Anyway, ze heeft gekookt waarna ik ben gaan liggen, in slaap gevallen ben en zij naar een verjaardag is gegaan...
Wat een first date.
En mensen die dat een raar verhaal vinden kunnen niet openminded zijn over dingen die compleet anders lopen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het heeft niets met conservatief te maken, maar met hoe je naar het leven kijkt....kun je lachen en openminded zijn over dingen die compleet anders lopen als dat ze horen te zijn of schiet je in de kramp en raak je verward als er van het bekende datingpad word afgeweken.
Of het conventioneel of onconventioneel is maakt me niet uit, het draait me veel meer om het feit dat we om half tien iets afgesproken hebben en dat de dame/heer in kwestie na één uur nog steeds niet terug is. Reken maar dat ik rond dat tijdstip in de kroeg zit om mezelf te bezatten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het heeft niets met conservatief te maken, maar met hoe je naar het leven kijkt....kun je lachen en openminded zijn over dingen die compleet anders lopen als dat ze horen te zijn of schiet je in de kramp en raak je verward als er van het bekende datingpad word afgeweken.
Dat blijkt, je valt te pas en te onpas in slaap.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanaf vorig jaar December 2 "dates" gehad; inderdaad, wat een marathon! Ik ben kapot!
Nou verklap je de hele clou van van dit never ending topicquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:24 schreef Feitosa het volgende:
Dit lijkt meer het : Singles en hun opgekropte frustraties topic..
Tuurlijk Kastraatjequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanaf vorig jaar December 2 "dates" gehad; inderdaad, wat een marathon! Ik ben kapot!
Ik heb volgens mij gewoon met een pfeiffer patient gezoend ofzo...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat blijkt, je valt te pas en te onpas in slaap..
...en wat deed jij hier ook alweer, lieverd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nou verklap je de hele clou van van dit never ending topic
sjezus....quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nou verklap je de hele clou van van dit never ending topic
Ik vind het amusant om mensen te observeren en mensen, indien nodig, van advies te voorzien. En jij? En loop naar de hel met je lieverd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en wat deed jij hier ook alweer, lieverd?
Dat is lang geleden!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:46 schreef Abbadon het volgende:
ik meld me ook maar weer eens hiernog steeds single....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:50 schreef Shitonya het volgende:
Ik vind het amusant om mensen te observeren en mensen, indien nodig, van advies te voorzien. En jij? En loop naar de hel met je lieverd.
ja, beetje druk gehad...niet met daten, overigensquote:
Je moet ook gewoon tijd voor ons het klagen over je niet bestaande liefdesleven vrij maken!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, beetje druk gehad...niet met daten, overigens
neuh, niet echt...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Shitonya het volgende:
nee met je wii ....
Jij draagt ook niet heel positive dingen aan hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef Feitosa het volgende:
I feel alot of love in this topic.........not
Je voelt je aangevallen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij draagt ook niet heel positive dingen aan hoor
niet bestaand???quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
Je moet ook gewoon tijd voor ons het klagen over je niet bestaande liefdesleven vrij maken!
Nee, je reageert. Observeren kan in stilte.quote:
Ow wacht even dan:quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, je reageert. Observeren kan in stilte.
Ow sorry!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet bestaand???...wat een beschuldiging!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, je reageert. Observeren kan in stilte.
da's al beterquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow sorry!
Je bestaande slechte liefdesleven?![]()
Aaaah neequote:Op zaterdag 8 december 2007 23:15 schreef Shitonya het volgende:
eerder de nerds
Totdat je ze beter leert kennenquote:
cynisme is ook maar een doorgeslagen vorm van nuchterheid, toch.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef SuperMocio het volgende:
Deze reeks miste de laatste tijd wel een beetje het Garisson/Abbadon Tag team van de nuchterheid (special guest star: dawg). De cynici nemen de toko over.
...waarmee wij dus kennelijk niet doorgeslagen zijn...altijd fijn om te horenquote:Op zondag 9 december 2007 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
cynisme is ook maar een doorgeslagen vorm van nuchterheid, toch.
je moet de hoop sowieso niet opgeven, lijkt me...is geen enkele reden toe...quote:Op zondag 9 december 2007 11:41 schreef MLI het volgende:
We krijgen hier wel steeds meer mensen die er echt niet meer in geloven. Ik ben pas een driekwart jaar op de 'markt' waarvan ik de laatste 1,5 maand pas weer het gevoel heb dat een relatie iets toe zou kunnen voegen. Iets te vroeg om de hoop op te geven voor mij dus.
quote:Op zondag 9 december 2007 11:41 schreef MLI het volgende:
Mensen gaan straks klappen krijgen met de roe! Slowchat mag niet.![]()
[/wannabemodje]
We krijgen hier wel steeds meer mensen die er echt niet meer in geloven. Ik ben pas een driekwart jaar op de 'markt' waarvan ik de laatste 1,5 maand pas weer het gevoel heb dat een relatie iets toe zou kunnen voegen. Iets te vroeg om de hoop op te geven voor mij dus.
Optimisten zijn wat mij betreft veel leuker om mee om te gaan.quote:Op zondag 9 december 2007 11:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je moet de hoop sowieso niet opgeven, lijkt me...is geen enkele reden toe...
ik ben al een paar jaar vrijgezel nu, maar nog steeds een hopeloze romanticus...mijn nuchterheid heeft vooral betrekking op andere mensen, en niet zo op mezelf...en dat vind ik eigenlijk wel best zo...het is een stuk leuker als optimist
Pessimist! Van mijn eigen leeftijd vrijwel niemand, maar dat komt op mijn 35ste wel. 24 is ook geen leeftijd om al 10 jaar bij dezelfde vriend te zijn. In mijn omgeving zijn de mensen van rond de 35 vrijwel allemaal al 10 jaar samen eigenlijk. Paar verstokte vrijgezellen en een paar mensen die iets later de liefde van hun leven tegenkwamen.quote:Op zondag 9 december 2007 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geloven waarin? duurzame relaties? gezien de doorgeslagen individualiteit denk ik ook niet dat dat iets is om na te streven....mensen zoeken (en vinden) heel snel een reden (uitvlucht) om toch maar niet verder te gaan.
Kijk eens om je heen en hoeveel mensen zijn er dan die al pakweg 10 jaar of langer bij elkaar zijn? dat is in mijn omgeving een enorme minderheid.
quote:Op zondag 9 december 2007 12:17 schreef MLI het volgende:
In mijn omgeving zijn de mensen van rond de 35 vrijwel allemaal al 10 jaar samen eigenlijk.
Maar werkt jouw manier wel dan?quote:Op zondag 9 december 2007 12:41 schreef liefie_ het volgende:
Ik geloof nog best in verkering
Ik geloof alleen een stuk minderin de mensen hier en de manier waarop ze het soms aanpakken![]()
En heeft het al eens geresulteerd in een stabiele relatie die langer duurde dan een half jaar?quote:
Jaquote:Op zondag 9 december 2007 13:04 schreef MLI het volgende:
[..]
En heeft het al eens geresulteerd in een stabiele relatie die langer duurde dan een half jaar?
Dat heb ik hier al honderd keer uitgelegd:quote:Op zondag 9 december 2007 13:08 schreef Vork het volgende:
Dan ben ik toch wel een klein beetje nieuwsgierig naar die "jouw manier".
Sorryquote:Op zondag 9 december 2007 13:11 schreef liefie_ het volgende:
Dat heb ik hier al honderd keer uitgelegd:
Lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch. Sterker nog zo pak ik het ook aan, althans zo pak ik het ook niet aan, want de zoektocht naar een relatie benadrukken werkt toch averechts.quote:Gewoon blij zijn met jezelf en hoe het gaat in je leven en niet je halve bestaan ophangen aan een verkering Ook niet wanhopig op zoek gaan naar die verkering
Beknopt
Er is ook niet echt een manier
Het enige wat ik weet is: hoe moet iemand anders jou leuk gaan vinden als je zelf niet eens weet wat er leuk is aan jezelf
En een relatie moet gelijkwaardig zijn, dat is ie niet als de een de ander op een voetstuk zet of die ander "gebruikt" om beter over zichzelf te gaan denken/minder onzeker te zijn noem maar op en zo
Erg veel mensen denken hier anders overquote:Op zondag 9 december 2007 13:16 schreef Vork het volgende:
[..]
SorryIk kom hier niet zo vaak (en als ik hier al kom, dan verdwijnen mijn posts).
[..]
Lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch. Sterker nog zo pak ik het ook aan, althans zo pak ik het ook niet aan, want de zoektocht naar een relatie benadrukken werkt toch averechts.
Maar je niet anders voordoen dan normaal, tevreden zijn met jezelf, gelijkwaardigheid en het ontbreken van die enige echte ene manier zijn toch wel een soort van reeds ingetrapte open deuren. Of denken mensen hier ineens heel anders over?
Uiteindelijk is het nog knap lastig om dat wat je denkt danwel wilt doen ook daadwerkelijk zo te denken danwel te doen.quote:Op zondag 9 december 2007 13:19 schreef liefie_ het volgende:
Erg veel mensen denken hier anders over
Erg veel mensen roepen ook dat ze er het zelfde over denken en doen anders
Dat kost voor sommige mensen misschien wat tijd ja... Maar jij zelf bent de enige die er wat aan kan doenquote:Op zondag 9 december 2007 13:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het nog knap lastig om dat wat je denkt danwel wilt doen ook daadwerkelijk zo te denken
Dat is gewoon een kwestie van niet miepen maar doen... Je denken veranderen is het moeilijke gedeeltequote:danwel te doen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef liefie_ het volgende:
Dat kost voor sommige mensen misschien wat tijd ja... Maar jij zelf bent de enige die er wat aan kan doen
Geldt voor veel dingen, maar het denken kan het doen wel dusdanig in de weg zitten, dat gewoon doen niet altijd een haalbare oplossing is. Maar bij een overmaat aan denken, is doen ook wel eens goed.quote:Dat is gewoon een kwestie van niet miepen maar doen... Je denken veranderen is het moeilijke gedeelte
Hoop is de eerste stap op weg naar teleurstelling. De kans dat je iets blijvends houd met je eerste relatie is nihil, al ben je een schat van 'n mens en heb je een lage drempel en oneindig geduld. Je moet je niet de ideologie voorhouden dat het allemaal "wel" gaat lukken en daarom de moeite niet meer doen. Noem me pessimistisch, maar ervan uitgaan dat je een ideale relatie krijgt waarje altijd mee blijft is te makkelijk. Je moet er iets voor doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat geeft Casema niet door op de kabel, denk ik... of je moet zo'n digitaal pakket hebben of zo.
Maar ach, ik ben er aan gewend geraakt hoor, en ik blijf hoop houden dat het ooit allemaal goed gaat komen. Sommige mensen hebben tig relaties nodig om iemand te vinden waarmee ze rest van hun leven willen delen. Ik doe het gewoon in één keer geod
Misschien eerder een manier om het niet doen van dingen voor jezelf te kunnen verantwoorden. Maar dan is gewoon doen (afgezien van of dat de manier is of niet) niet altijd in elke situatie een reële oplossing.quote:Op zondag 9 december 2007 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Wat jij omschrijft trouwens dat te diep denken over dingen doen is gewoon een manier om niet te hoeven doen
4,5 jaar en 1,5 jaar.quote:Op zondag 9 december 2007 13:05 schreef Liquidootje het volgende:
Zelfde vragen kunnen we aan 90% van de regulars hier stellen
Hier kan ik me tot op zekere hoogte wel in vinden. Alleen er is niets mis met experimenteren en grenzen verleggen tot je iemand tegenkomt waar je, in mijn geval, niet heel hard bij wegloopt omdat je stiekem bindingsangst hebt. En dat stoort me gelijk een beetje aan deze reeks, vrij veel mensen werken met labeltjes als 'hoer' en noem maar op.quote:Op zondag 9 december 2007 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al honderd keer uitgelegd:
Gewoon blij zijn met jezelf en hoe het gaat in je leven en niet je halve bestaan ophangen aan een verkering Ook niet wanhopig op zoek gaan naar die verkering
Beknopt
Er is ook niet echt een manier
Het enige wat ik weet is: hoe moet iemand anders jou leuk gaan vinden als je zelf niet eens weet wat er leuk is aan jezelf
En een relatie moet gelijkwaardig zijn, dat is ie niet als de een de ander op een voetstuk zet of die ander "gebruikt" om beter over zichzelf te gaan denken/minder onzeker te zijn noem maar op en zo
Experimenteren is niet foutquote:Op zondag 9 december 2007 13:41 schreef MLI het volgende:
[..]
4,5 jaar en 1,5 jaar.
[..]
Hier kan ik me tot op zekere hoogte wel in vinden. Alleen er is niets mis met experimenteren en grenzen verleggen tot je iemand tegenkomt waar je, in mijn geval, niet heel hard bij wegloopt omdat je stiekem bindingsangst hebt. En dat stoort me gelijk een beetje aan deze reeks, vrij veel mensen werken met labeltjes als 'hoer' en noem maar op.
Dat zeg ikquote:Op zondag 9 december 2007 13:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Misschien eerder een manier om het niet doen van dingen voor jezelf te kunnen verantwoorden.
Maar heel vaak weet je dat ook niet.quote:Op zondag 9 december 2007 13:43 schreef liefie_ het volgende:
Dat zeg ik
Een manier om niet te dingen te hoeven doen waarvan je weet dat het beter is
Ja, maar aan experimenteren wordt vaak ten onrechte gekoppeld dat iemand geen zelfrespect zou hebben. Zeer storend, imo. Sterker nog: ik raad experimenteren van harte aan.quote:Op zondag 9 december 2007 13:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Experimenteren is niet fout
Geen zelfrespect wel
Daarom zei ik ook al: eerst het denken veranderenquote:
Ik denk dat wij gewoon nogal een verschillend beeld hebben van experimenteren en zelfrespectquote:Op zondag 9 december 2007 13:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar aan experimenteren wordt vaak ten onrechte gekoppeld dat iemand geen zelfrespect zou hebben. Zeer storend, imo. Sterker nog: ik raad experimenteren van harte aan.
Hangt er vanaf wat je onder gelul verstaat. Een gebrek aan communicatie kan dodelijk zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 13:55 schreef Feitosa het volgende:
Minder gelul, meer actie, dat werkt als je een relatie wilt.
Mensen gaan hier vooraf allemaal eisen stellen, voordat er uberhaupt een kandidaat is, zo blijf je eeuwig vrijgezel denk ik dan. Go with the flow.quote:Op zondag 9 december 2007 13:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder gelul verstaat. Een gebrek aan communicatie kan dodelijk zijn.
Ik ook nietquote:Op zondag 9 december 2007 13:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik denk dat wij gewoon nogal een verschillend beeld hebben van experimenteren en zelfrespect
Ik zou bijv nooit op een eerste date zo lang op iemand gaan zitten wachten (vooral niet om daarna alleen maar te gaan slapen naast een wildvreemde)
Als je dat met gelul bedoelt, eisen en oogkleppen, dan schakel je wel een groot deel van je relatiepotentieel al heel snel uit.quote:Op zondag 9 december 2007 13:58 schreef Feitosa het volgende:
Mensen gaan hier vooraf allemaal eisen stellen, voordat er uberhaupt een kandidaat is, zo blijf je eeuwig vrijgezel denk ik dan. Go with the flow.
Heb ooit iets gehad met een meisje dat luisterde naar marco Borsato notabene......nooit gedacht.
Maar daar is ook niets mis meequote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al was het maar vanwege 'voor hem 10 anderen'.
Ik persoonlijk vind dat je door experimenteren in ieder geval een veelbewogen leven hebten ik weet beter wat ik wel en niet wil op liefdesgebied.
Eet smakelijk. Post eens wat foto's van je slachtoffer?quote:Op zondag 9 december 2007 14:03 schreef kastanova het volgende:
Het blijft vager en vager worden deze date.
Ben net wakker en kreeg net een boterham met rosbief, tapenade en komkommer en een biertje in m'n handen geduwd...
quote:Op zondag 9 december 2007 14:03 schreef kastanova het volgende:
Ben net wakker en kreeg net een boterham met rosbief, tapenade en komkommer en een biertje in m'n handen geduwd...
Toch wel Grolsch hè?quote:Op zondag 9 december 2007 14:03 schreef kastanova het volgende:
Nah nee, Heineken...quote:
Dus:quote:Op zondag 9 december 2007 14:03 schreef kastanova het volgende:
Vergeet niet dat ie daar al het hele weekend rond hangt blijkbaar, af en toe gaat zitten fokken en ze samen boodschappen hebben gedaanquote:Op zondag 9 december 2007 15:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus:
- jij hebt een date met een vrouw die je niet echt kent (onthoud dit even)
- de date wordt uitgesteld en zij zegt begrip te hebben voor de situatie
- belt ze je vervolgens om 3.30u op
- dus (?) rijd je maar naar haar toe
- zij staat het toe dat je haar 3 zoenen geeft en dat je wilt slapen
- ze zegt het squashen voor je af
- en vervolgens komt ze met een meesterlijk ontbijt aanzetten.
En jij knippert niet meer dan 2x met je ogen omdat je het "vaag" vindt?
begint wel steeds ongeloofwaardiger te wordenquote:Op zondag 9 december 2007 15:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus:
quote:Hier mien jong - nem un bröt en wat beer. *knijpt in wang*
Niet ongeloofwaardiger maar zijn reactie erop, dat verbaast me.quote:Op zondag 9 december 2007 15:56 schreef Miss_S het volgende:
begint wel steeds ongeloofwaardiger te wordenzeker die verslagen tussendoor
ik vind het wel ongeloofwaardig maar wel grappigquote:Op zondag 9 december 2007 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet ongeloofwaardiger maar zijn reactie erop, dat verbaast me.
Heb geen enkele reden om aan te nemen dat het niet waar is. Dus vraag me af waar jij dat vandaan haalt. Heb je niet vaak iets spannends meegemaakt?quote:Op zondag 9 december 2007 16:02 schreef Miss_S het volgende:
ik vind het wel ongeloofwaardig maar wel grappig
Vreemd, mij verbaast het dan weer totaal niet.quote:Op zondag 9 december 2007 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
ga jij het altijd nog checken bij zijn dates?quote:Op zondag 9 december 2007 16:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kasta verhalen staan altijd bol van de ongeloofwaardigheid. Maar op één of andere manier schijnt er soms wel een kern van waarheid in te zitten
ik geloof sowieso vrij weinig van verhalen van mensen op het internet eigenlijk.....zeker als ze zo 'raar' zijnquote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen enkele reden om aan te nemen dat het niet waar is. Dus vraag me af waar jij dat vandaan haalt. Heb je niet vaak iets spannends meegemaakt?
Afdankertjes van Kasta, echt nietquote:Op zondag 9 december 2007 16:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga jij het altijd nog checken bij zijn dates?
Checken, dude, checken.quote:Op zondag 9 december 2007 16:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Afdankertjes van Kasta, echt niet![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 16:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Afdankertjes van Kasta, echt niet![]()
You never knowquote:Op zondag 9 december 2007 16:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Checken, dude, checken.
Je hoeft ze niet weer aan elkaar te lijmen ofzo.
Euhm, dinsdag Gala met date.quote:
Die signaturequote:Op zondag 9 december 2007 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 december 2007 17:27 schreef Syheriat het volgende:
Ik draag geen smile als ik er geen reden voor heb.
Ah een goede match voor Shitonyaquote:Op zondag 9 december 2007 17:27 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Die signatureHoe triest. Als ik iets haat, is het mensen die zeggen "je bent nooit volledig gekleed zonder een glimlach". Ik draag geen smile als ik er geen reden voor heb.
ja mijookquote:Op zondag 9 december 2007 16:10 schreef liefie_ het volgende:
Wat mij nog het meest verbaasd is dat ie tussendoor gaat fokken als ie echt daar zit
'Special guest star'. Wat een twijfelachtige eer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef SuperMocio het volgende:
Deze reeks miste de laatste tijd wel een beetje het Garisson/Abbadon Tag team van de nuchterheid (special guest star: dawg). De cynici nemen de toko over.
Liever dat dan een naamtopic!quote:Op zondag 9 december 2007 19:10 schreef SuperMocio het volgende:
Ja dawg, je bent de Heather Locklear van deze reeks.
Nee nee, dat ontbijt was de volgende dag pas...quote:Op zondag 9 december 2007 15:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus:
quote:Op zondag 9 december 2007 16:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vreemd, mij verbaast het dan weer totaal niet..
En je wilt niet weten hoe.. Haar bekabele PC als access point ingesteld zodat ik liggend vanaf de bank wireless kan internetten... Beetje jammer dat de verbinding iedere halve minuut wegvalt, maar het is beter dan achter de PC zittenquote:Op zondag 9 december 2007 16:10 schreef liefie_ het volgende:
Wat mij nog het meest verbaasd is dat ie tussendoor gaat fokken als ie echt daar zit
*op vingers gaat zitten*quote:Op zondag 9 december 2007 20:10 schreef Friek_ het volgende:
Masseert ze ook je voeten als je Studio Sport kijkt of wat?
Nee joh, gewoon m'n rug en nek... Ik had m'n shirt uitgedaan vanwege de pittige roti rund en zij had haar eten eerder op en dus haar handen vrij; 1+1=2quote:Op zondag 9 december 2007 20:10 schreef Friek_ het volgende:
Ik kan het allemaal zo moeilijk geloven.Masseert ze ook je voeten als je Studio Sport kijkt of wat?
Ach, het zijn vermakelijke anekdotes inderdaad. Nu geloof ik ook wel dat hij wat gedaan kan krijgen, maar er zijn momenten wanneer het me wat onwerkelijk wordt.quote:Op zondag 9 december 2007 20:15 schreef MUUS het volgende:
Iedereen zegt dat het allemaal zo belachelijk is wat kasta doet, maar in de tussentijd smult iedereen van zijn verhalen.
Ja, ik dus.quote:Op zondag 9 december 2007 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ach, in ieder geval met betrekking tot vrijdag loopt er hier wel iemand rond die het kan bevestigen hoor.
Ik grijp elke gelegenheid aan om m'n kleding uit te trekken en ben best bereid om daarbij het wijf uit te hangenquote:
En als je Spaanse paprika eet of sambal bij je maaltijd gooit ga je naakt door het huis heen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon m'n rug en nek... Ik had m'n shirt uitgedaan vanwege de pittige roti rund en zij had haar eten eerder op en dus haar handen vrij; 1+1=2
Ik begreep dat het ontbijt de volgende dag wasquote:Op zondag 9 december 2007 19:47 schreef kastanova het volgende:
Nee nee, dat ontbijt was de volgende dag pas...
En ach, vaag, vaag... Ik heb wel vagere dingen meegemaakt.
Zij is impulsief en niet "standaard" en voor mij gaat hetzelfde op, dus tja.
Maar even een wedervraag dan maar; waarom is een date zoals de bovenstaande niet een optie?
Ik bedoel, die standaard bioscoop-handjes-vasthouden-dates heb je toch ook wel een keer gezien?
Ik weet nu beter wat ik aan haar heb dan na een avondje popcorn proppen bij een B-film, dus waarom clichématige dates doen terwijl het ook op deze manier kan?
Dat gevoel had ik dus ook al, waarom doet ze dat? Is kasta nu z'n god ?quote:Op zondag 9 december 2007 20:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begreep dat het ontbijt de volgende dag was
Mijn punt is dat de dame in kwestie zich wel heel veel uitslooft voor jou terwijl ze je niet eens kent. Je hebt totaal geen moeite voor haar gedaan, je hebt niets van jezelf laten zien en zij doet ontzettend veel moeite voor je. Snap dat het leuk is allemaal die aandacht, maar vraag jij jezelf niet af waarom ze dat doet?
Het gaat me dus niet over de vorm van de date, maar over de manier waarop jullie met elkaar omgaan. Zou jij andersom je zo gedragen naar een vrouw? (if it was the other way around?). Als je wist dat zij naar een goede vriend zou gaan.. daar het eigenlijk ontzettend naar haar zin had (zoveel dat ze niet eens uit haar zelf terugbelt). Zou jij dat doen? (en het gaat nu even niet om dat de oorzaak was omdat ze het leuker had met een ander).
Of heel concreet: ze lijkt een enorme behoefte te hebben om iets te willen geven en het lijkt erop dat het haar niet om jou gaat.
Ik heb haar gezegd dat ik het vrijdagavonddebacle volledig goed zou maken.quote:Op zondag 9 december 2007 20:26 schreef MNR het volgende:
Mijn punt is dat de dame in kwestie zich wel heel veel uitslooft voor jou terwijl ze je niet eens kent. Je hebt totaal geen moeite voor haar gedaan, je hebt niets van jezelf laten zien en zij doet ontzettend veel moeite voor je. Snap dat het leuk is allemaal die aandacht, maar vraag jij jezelf niet af waarom ze dat doet?
Dat dusquote:Op zondag 9 december 2007 20:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begreep dat het ontbijt de volgende dag was
Het gaat me dus niet over de vorm van de date, maar over de manier waarop jullie met elkaar omgaan. Zou jij andersom je zo gedragen naar een vrouw? (if it was the other way around?). Als je wist dat zij naar een goede vriend zou gaan.. daar het eigenlijk ontzettend naar haar zin had (zoveel dat ze niet eens uit haar zelf terugbelt). Zou jij dat doen? (en het gaat nu even niet om dat de oorzaak was omdat ze het leuker had met een ander).
Of heel concreet: ze lijkt een enorme behoefte te hebben om iets te willen geven en het lijkt erop dat het haar niet om jou gaat.
Prima, maar van wat ik hier kan lezen heeft het weinig met liefde te maken vanuit jou en vanuit haarquote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb haar gezegd dat ik het vrijdagavonddebacle volledig goed zou maken.
Dat soort beloftes doe ik nooit en dát wist ze inmiddels al wel, dus was al iets makkelijker bereid het ongemak te accepteren.
Vanaf daar was het gehele "Wtf, vage 1e date" gebeuren eigenlijk al een gimmick om nog meer fucked up dingen te doen... Die heb ik hier zelfs nog niet eens gemeld omdat het dan wel héél ongeloofwaardig zou worden.
Samengevat: Ik ben vrij gek en doe waar ik zin in heb, zij is exact hetzelfde en naast felle discussies levert dat dus ook vage shit op.
En het kan dus niet gewoon zo zijn dat 2 mensen met eenzelfde instelling elkaar ontmoeten en gewoon een boel lol hebben?quote:Op zondag 9 december 2007 20:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Prima, maar van wat ik hier kan lezen heeft het weinig met liefde te maken vanuit jou en vanuit haar
Niet eens met sex
Meer met een boel verkniptheid en issues
Natuurlijk moeilijk in te schatten van achter mn computer maar ik krijg er erg het gevoel van dat jullie dingen op willen vullen of zo
Mijn exacte woorden waren: "Heeft ze een grote pijl bij haar kut staan of moet je nog wel zelf moeite doen om de weg te vinden?"quote:Op zondag 9 december 2007 20:26 schreef MNR het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid van je date interesseert met niet eens. Ben wel wat gewend.quote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef kastanova het volgende:
Ik heb haar gezegd dat ik het vrijdagavonddebacle volledig goed zou maken.
Dat is ook wel heel grofquote:Op zondag 9 december 2007 20:44 schreef MUUS het volgende:
Mijn exacte woorden waren: "Heeft ze een grote pijl bij haar kut staan of moet je nog wel zelf moeite doen om de weg te vinden?"
Maar toen was ik een sarcastische trut..
Zoals ik al zei misschien heb ik het fout maar nee zo klinkt het nietquote:Op zondag 9 december 2007 20:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
En het kan dus niet gewoon zo zijn dat 2 mensen met eenzelfde instelling elkaar ontmoeten en gewoon een boel lol hebben?
quote:Op zondag 9 december 2007 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel grof![]()
Weet niet of het haar direct om te seks te doen was, maar het lijkt er sterk op dat ze wel heel erg verlangt naar mannelijke warmte.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn exacte woorden waren: "Heeft ze een grote pijl bij haar kut staan of moet je nog wel zelf moeite doen om de weg te vinden?"
Maar toen was ik een sarcastische trut..
1 tip: Ga dan niet met haar naar Scheveningen, de volgende dag ben je snotverkoudenquote:
Sjaaltje om, handschoentjes aan, en ik kom van de kust dus ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 9 december 2007 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 tip: Ga dan niet met haar naar Scheveningen, de volgende dag ben je snotverkouden.
Verkoudheid heeft niks daarmee te maken... zucht.quote:Op zondag 9 december 2007 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 tip: Ga dan niet met haar naar Scheveningen, de volgende dag ben je snotverkouden.
Ja, want dat is de kern van het hele verhaalquote:Op zondag 9 december 2007 21:59 schreef eigenlijk het volgende:
[..]
Verkoudheid heeft niks daarmee te maken... zucht.
Laat mij me ergeren aan het feit dat die domme Hollanders dit soort onzin blijven uitkramen okee?quote:Op zondag 9 december 2007 22:31 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ja, want dat is de kern van het hele verhaal
Waarom lees je het dan, nerd?quote:Op zondag 9 december 2007 22:54 schreef eigenlijk het volgende:
[..]
Laat mij me ergeren aan het feit dat die domme Hollanders dit soort onzin blijven uitkramen okee?
De rest van het verhaal boeit me ook niet
Ik vind het geweldig. Zij weet gelijk wat ze aan hem heeft. Niet dat mooier voordoen dan je bent, gewoon gelul dat je het niet wist.quote:Op zondag 9 december 2007 20:15 schreef MUUS het volgende:
Iedereen zegt dat het allemaal zo belachelijk is wat kasta doet, maar in de tussentijd smult iedereen van zijn verhalen.
De dag dat hij verteld dat hij verliefd is... dán pas flikker ik van mijn stoel van verbazing.
Maar dit? Dit is peanuts, man..
quote:
Dat kan maar ik vind het anders klinken/over komenquote:Op maandag 10 december 2007 01:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
true true
misschien is het wel een zorgend typje
ehmmm.....nee hoorquote:Op maandag 10 december 2007 00:12 schreef RealZeus het volgende:
... De mannen wilden dat zij het konden...
Je moet het toch eerst gelezen hebben om te kunnen zeggen of het boeiend is of niet? Bijzonder slimme opmerking van je.quote:
nee dan heb ik een date en daar heb ik zin inquote:Op maandag 10 december 2007 00:07 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Je weet dat je over 1 week precies een vriendje hebt?
Aangezien je het hele 'verhaal' klaarblijkelijk met smart gevolgd had en niet quasi-geïnteresseerd zoals je over probeert te komen, want dan was je wel gestopt na twee posts te hebben gelezen.quote:Op maandag 10 december 2007 07:05 schreef eigenlijk het volgende:
[..]
Je moet het toch eerst gelezen hebben om te kunnen zeggen of het boeiend is of niet? Bijzonder slimme opmerking van je.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind het geweldig. Zij weet gelijk wat ze aan hem heeft. Niet dat mooier voordoen dan je bent, gewoon gelul dat je het niet wist.
Ik wilde dat ik het kon.
En da's ook precies de reden dat iedereen helemaal fucked-up reageert. De mannen wilden dat zij het konden en de vrouwen vinden het verschrikkelijk voor haar.
Laat me raden! België? Je kunt je ook in stilte ergeren natuurlijkquote:Op zondag 9 december 2007 22:54 schreef eigenlijk het volgende:
[..]
Laat mij me ergeren aan het feit dat die domme Hollanders dit soort onzin blijven uitkramen okee?
De rest van het verhaal boeit me ook niet
Dat gaat wel snelquote:Op maandag 10 december 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dan heb ik een date en daar heb ik zin in
(grote kans dat ik daarna ook een vriendje heb maar dat zien we dan wel weer)
2equote:Op maandag 10 december 2007 16:00 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat gaat wel snelOf is het niet je eerste date?
das niks .. 16,5 jaar vrijgezel and countingquote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar even als hardcore vrijgezel.
6 jaar vrijgezel and counting...
Volgens mij ben ik gewoon kieskeurig
Daten?quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
das niks .. 16,5 jaar vrijgezel and counting
De eerste 14 jaar tellen niet mee.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens de statistieken is +50% (van de vrouwen tenminste) al op hun 13de ontmaagd dus die regel kan niet meerquote:Op maandag 10 december 2007 17:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De eerste 14 jaar tellen niet mee.
Tenminste vroeger niet
Die kinderen van tegenwoordig maken zich ook druk om niks.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tering, zo vroeg? In mijn tijd speelden alle vrouwen toen nog met barbies.quote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens de statistieken is +50% (van de vrouwen tenminste) al op hun 13de ontmaagd dus die regel kan niet meer
Ja maar op die statistieken kan je tegenwoordig ook niet meer vertrouwen ... die mosliminvasie is ook ineens weg omdat ze bij het cbs op een andere manier zijn gaan "tellen"quote:Op maandag 10 december 2007 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Tering, zo vroeg? In mijn tijd speelden alle vrouwen toen nog met barbies.
In mijn tijd (9 jaar terug dusquote:Op maandag 10 december 2007 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Tering, zo vroeg? In mijn tijd speelden alle vrouwen toen nog met barbies.
13e? Ik hoop heel ernstig van nietquote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens de statistieken is +50% (van de vrouwen tenminste) al op hun 13de ontmaagd dus die regel kan niet meer
quote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Duvel86 het volgende:
jawohl, hier nog een vrijgezel. Niet bepaald op zoek want daar ben ik toch te lui voor..dus ik mag ook niet zeiken. Al heb ik er een hekel aan om alleen te zijn..zo saai af en toe.
Ik zou ook eigenlijk niet eens weten hoe je actief op zoek moet gaan naar iemand...weinig motivatie voor ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wilde deze week nog een keer afspreken...
Love is in the air!
quote:Op maandag 10 december 2007 21:55 schreef Landgeld het volgende:
heb ik zondagavond net een leuke date gehad (gister)... voel ik me nu een koortslip opkomen... DAMN...Haha, herkenbaar. Had ook met n meid gezoend en n aantal dagen later begon het gejank. Het leek alsof er een soort maanlandschap ontstond net onder mn lip..ik zag nog net niemand landenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wilde deze week nog een keer afspreken....
Gelukkig bleek het gewoon n infectie te zijn, was met mn bakkes op de straat gevallen en had 7 hechtingen, straat is nou ook niet bepaald schoon.
Goed dat je dat niet weet want dat moet je ook niet doenquote:Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk niet eens weten hoe je actief op zoek moet gaan naar iemand...
pfeiffer heb ik al gehad, dus daar heeft zij meer kans opquote:Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Koortslip, wees blij.... Ik heb er een keer Pfeiffer aan over gehouden.
was het ook niet van plan, eens lui altijd lui hèquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Goed dat je dat niet weet want dat moet je ook niet doen.
waarom niet ? als je in je kamertje blijft wachten, help je de zaken ook niet vooruitquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef RemcoW85 het volgende:
Goed dat je dat niet weet want dat moet je ook niet doen.
Relatiegeschenkjequote:Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Koortslip, wees blij.... Ik heb er een keer Pfeiffer aan over gehouden.
Gelukkig was me weerstand goed, dus het was geen heftige Pfeiffer, gewoon zo`n wannabe Pfeiffer. Het was er wel, maar het kon niet veel doen.
Zoeken werkt nooit.. Kunt wel wat meer je best er voor doen, maar das wat anders. Als een wanhopige achter de dames aanhobbelen schiet niet op. En zo komt "zoeken" ook op me over.quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarom niet ? als je in je kamertje blijft wachten, help je de zaken ook niet vooruit
ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan singlequote:Op maandag 10 december 2007 22:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Zoeken werkt nooit.. Kunt wel wat meer je best er voor doen, maar das wat anders. Als een wanhopige achter de dames aanhobbelen schiet niet op. En zo komt "zoeken" ook op me over.
De kans dat er iemand aanklopt hier als ik in mijn kamer aan het wachten ben is nog groter.
deja vu.quote:Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan single
jawel hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. Aan iemand die al jaren single is, zeggen dat liefde spontaan moet komen en dat je niet moet zoeken ... tja, dan blijven ze nog eens jaren single. Ze moeten van hun luie kont komen ja, uitgaan, daten, plaatsen opzoeken waar dames komen enz.quote:Op maandag 10 december 2007 23:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm laat maar.. Ik leg het schijnbaar niet goed uit.
Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.quote:Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan single
Dan heb je de verkeerde te pakken.quote:Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.
Dat is heel wat anders dan mensen die ineens zo`n periode hebben dat ze er alles aan doen om de aandacht van een vrouw te krijgen in de hoop op een relatie ofzoquote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jawel hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. Aan iemand die al jaren single is, zeggen dat liefde spontaan moet komen en dat je niet moet zoeken ... tja, dan blijven ze nog eens jaren single. Ze moeten van hun luie kont komen ja, uitgaan, daten, plaatsen opzoeken waar dames komen enz.
bovendien ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid van de singles wel degelijk bewust of onbewust op zoek is naar een relatie, of er tenminste naar verlangt. En ik weet niet wat daar wanhopig aan is;
ik ken zulke gevallen, ze zijn meestal simpelweg niet verliefd op hun partnerquote:Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:27 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond op een date geweest. Het was een zeer aantrekkelijke jongen, maar geen klik.
Tsja, op naar de 7 jaar vrijgezel zijn!![]()
[desperatemode]quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:18 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Cheer up.....someday...someday.
Weet lastig maar geniet ervan. FF door de kerstdagen heen.
Bas trakteert op![]()
Ah! Dus dat is het!quote:Op maandag 10 december 2007 23:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde te pakken.
het is allemaal eigenlijk zo simpel...quote:
als je vanaf de eerste date een "klik" verwacht, dan kunnen dat rap 70 jaar wordenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:27 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond op een date geweest. Het was een zeer aantrekkelijke jongen, maar geen klik.
Tsja, op naar de 7 jaar vrijgezel zijn!![]()
Geloof me, dat wil je helemaal niet.quote:
Mwa, een klik is wel belangrijk hoor. Voor mij tenminste wel. Verklaard wel waarom ik vrijgezel ben.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als je vanaf de eerste date een "klik" verwacht, dan kunnen dat rap 70 jaar worden. of het moet zijn dat je elkaar werkelijk geen zinnig woord te vertellen had, dan zal er idd nooit een klik komen
Dát kan ik inderdaad beamen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je helemaal niet.
*spierballen laat zien*quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dát kan ik inderdaad beamen...
MUUS heeft een grotere penis dan ik
Laat me raden, je gaat een rondje draaien en ze showen?quote:
Ik kan ook gewoon slaan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, je gaat een rondje draaien en ze showen?.
Jaja mensen, bij deze kan ik het bevestigen, MUUS slaat wel degelijk met haar handtasjequote:
Een heel stijlvolle handtas uiteraard.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jaja mensen, bij deze kan ik het bevestigen, MUUS slaat wel degelijk met haar handtasje.
Ik kan het hebben hoor de klappen van de zweepquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je helemaal niet.
Het kan nog zo'n leuke jongen zijn, maar als je gedurende anderhalf uur "iets drinken" het gevoel blijft houden dat je gedwongen een gesprek op gang moet houden, dan werkt het niet. Als die échte klik er is, dan hoef je geen vragen te verzinnen, dan blijf je van nature wel praten (of misschien iets andersquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als je vanaf de eerste date een "klik" verwacht, dan kunnen dat rap 70 jaar worden. of het moet zijn dat je elkaar werkelijk geen zinnig woord te vertellen had, dan zal er idd nooit een klik komen
ik kan met iedereen bijna wel uren babbelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het kan nog zo'n leuke jongen zijn, maar als je gedurende anderhalf uur "iets drinken" het gevoel blijft houden dat je gedwongen een gesprek op gang moet houden, dan werkt het niet. Als die échte klik er is, dan hoef je geen vragen te verzinnen, dan blijf je van nature wel praten (of misschien iets anders).
Was verder wel gezellig hoor... eenmalig, maar een leuke afleiding voor de maandagavond.
dan was er duidelijk wel een klik bij mijn eerste datequote:Op dinsdag 11 december 2007 10:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het kan nog zo'n leuke jongen zijn, maar als je gedurende anderhalf uur "iets drinken" het gevoel blijft houden dat je gedwongen een gesprek op gang moet houden, dan werkt het niet. Als die échte klik er is, dan hoef je geen vragen te verzinnen, dan blijf je van nature wel praten (of misschien iets anders).
Was verder wel gezellig hoor... eenmalig, maar een leuke afleiding voor de maandagavond.
Wat mij betreft moet het gelijk kloppen. En natuurlijk moet je niet al te streng zijn, je moet natuurlijk niet gelijk afknappen op het feit dat hij een Fiat Panda rijdt of dat hij niet zo'n toffe broek aan had. Maar verder moet er echt wel gelijk een (klein) vonkje zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ik was hetquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Omdat ik het internetdatingtopic niet kan vinden, even hier.
Ik ben te gierig om ¤25 neer te tellen voor RP maar kreeg wel een berichtje van een fokker, en ik kan dus niks terugsturen. Dus als hij meeleest, wie je ook bent, doe eens melden.
Vonkjes, klikjes?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef MLI het volgende:
Maar verder moet er echt wel gelijk een (klein) vonkje zijn.
Dat doe ik zeker. Deed ik de laatste tijd in de relatie ook een beetje. Ze voelde meer als een zusje. Misschien krijg je dat wel na 3,5 jaar.quote:
Klopt zeker. Als je uit je tenen continu geforceerde vragen moet gaan bedenken is het einde in zicht. Een gesprek moet over alles en niets gaan, maar nooit geforceerd. Dat is ten strengste verboden. Verder zou ik nooit urenlang ergens alleen maar wat drinken.. vroeger wel gedaan, maar zoiets werkt niet bij mij. Ik kan gerust praten, maar kan geen uur volratelen. Het is leuker om meteen iets erbij te doen, dat je tussendoor of erna kunt praten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb snel een klik met mensenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vonkjes, klikjes?
Als ik al een aanmaakblokje in haar broekzak vind ben ik al blij...
Nah, als ik me op een avond behoorlijk met een meid vermaak, dan is dat al bijzonder genoeg voor een volgende date.
Ik bedoel, waarom in godsnaam géén tweede date als dat sowieso een garantie voor meer leuke avonden is?
En dan zie ik later, als ik haar daadwérkelijk leer kennen wel of ze relatiepotentieel heeft.
Mên, het lijkt af en toe wel een basisschoolklasje met geparfumeerde briefjes in jassen hier...
Als ik niet het idee heb met iemand op 1 lijn te liggen, dan ga ik er uberhaupt al niet een avond mee stappen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef MLI het volgende:
Alleen een leuke avond is niet genoeg wat mij betreft. Ik moet echt wel het gevoel hebben dat ik met iemand op 1 lijn lig en dat ik diegene al langer ken. Is dat er niet, dan is de relatiepotentie er ook niet.
Dates kun je overal ontmoeten dus hoe moet je van te voren weten of het klikt/je op een lijn zit/ er een vonk is etcquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef kastanova het volgende:
Als het bij een date plotseling niet meer goed voelt, heb je kennelijk de mensenkennis van een stoeptegel of doe je alleen aan blinddates.
Als je daadwerkelijk iemand "date", heb je vooraf afgesproken om elkaar op een bepaalde plaats te ontmoeten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dates kun je overal ontmoeten dus hoe moet je van te voren weten of het klikt/je op een lijn zit/ er een vonk is etc
Een date afspreken kan met een telefoontje van een paar minuten gedaan zijn na dat je iemand bij bv de bushalte ontmoet hebtquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk iemand "date", heb je vooraf afgesproken om elkaar op een bepaalde plaats te ontmoeten.
Wanneer je dergelijke dingen afspreekt moet je elkaar dus logischerwijs minimaal 1 keer gesproken hebben.
En tenzij de mensen hier @random namen uit het telefoonboek prikken met de vraag "Hé, ik ben een wildvreemde, maar zullen we daten" en vervolgens een datum noemen en ophangen, heb je toch minimaal een beeld van hoe iemand is.
En op basis van de posts hier neem ik zelfs aan dat het daadwerkelijk pas tot een date pas komt wanneer men elkaar al tig maanden spreekt.
Hoe je het dan vervolgens nog voor elkaar krijgt om er pas tijdens je date achter te komen dat je totaal niet op 1 lijn ligt is mij een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |