quote:Op zondag 9 december 2007 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn exacte woorden waren: "Heeft ze een grote pijl bij haar kut staan of moet je nog wel zelf moeite doen om de weg te vinden?"
Maar toen was ik een sarcastische trut..
1 tip: Ga dan niet met haar naar Scheveningen, de volgende dag ben je snotverkoudenquote:
Sjaaltje om, handschoentjes aan, en ik kom van de kust dus ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 9 december 2007 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 tip: Ga dan niet met haar naar Scheveningen, de volgende dag ben je snotverkouden.
Verkoudheid heeft niks daarmee te maken... zucht.quote:Op zondag 9 december 2007 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 tip: Ga dan niet met haar naar Scheveningen, de volgende dag ben je snotverkouden.
Ja, want dat is de kern van het hele verhaalquote:Op zondag 9 december 2007 21:59 schreef eigenlijk het volgende:
[..]
Verkoudheid heeft niks daarmee te maken... zucht.
Laat mij me ergeren aan het feit dat die domme Hollanders dit soort onzin blijven uitkramen okee?quote:Op zondag 9 december 2007 22:31 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ja, want dat is de kern van het hele verhaal
Waarom lees je het dan, nerd?quote:Op zondag 9 december 2007 22:54 schreef eigenlijk het volgende:
[..]
Laat mij me ergeren aan het feit dat die domme Hollanders dit soort onzin blijven uitkramen okee?
De rest van het verhaal boeit me ook niet
Ik vind het geweldig. Zij weet gelijk wat ze aan hem heeft. Niet dat mooier voordoen dan je bent, gewoon gelul dat je het niet wist.quote:Op zondag 9 december 2007 20:15 schreef MUUS het volgende:
Iedereen zegt dat het allemaal zo belachelijk is wat kasta doet, maar in de tussentijd smult iedereen van zijn verhalen.
De dag dat hij verteld dat hij verliefd is... dán pas flikker ik van mijn stoel van verbazing.
Maar dit? Dit is peanuts, man..
quote:
Dat kan maar ik vind het anders klinken/over komenquote:Op maandag 10 december 2007 01:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
true true
misschien is het wel een zorgend typje
ehmmm.....nee hoorquote:Op maandag 10 december 2007 00:12 schreef RealZeus het volgende:
... De mannen wilden dat zij het konden...
Je moet het toch eerst gelezen hebben om te kunnen zeggen of het boeiend is of niet? Bijzonder slimme opmerking van je.quote:
nee dan heb ik een date en daar heb ik zin inquote:Op maandag 10 december 2007 00:07 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Je weet dat je over 1 week precies een vriendje hebt?
Aangezien je het hele 'verhaal' klaarblijkelijk met smart gevolgd had en niet quasi-geïnteresseerd zoals je over probeert te komen, want dan was je wel gestopt na twee posts te hebben gelezen.quote:Op maandag 10 december 2007 07:05 schreef eigenlijk het volgende:
[..]
Je moet het toch eerst gelezen hebben om te kunnen zeggen of het boeiend is of niet? Bijzonder slimme opmerking van je.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind het geweldig. Zij weet gelijk wat ze aan hem heeft. Niet dat mooier voordoen dan je bent, gewoon gelul dat je het niet wist.
Ik wilde dat ik het kon.
En da's ook precies de reden dat iedereen helemaal fucked-up reageert. De mannen wilden dat zij het konden en de vrouwen vinden het verschrikkelijk voor haar.
Laat me raden! België? Je kunt je ook in stilte ergeren natuurlijkquote:Op zondag 9 december 2007 22:54 schreef eigenlijk het volgende:
[..]
Laat mij me ergeren aan het feit dat die domme Hollanders dit soort onzin blijven uitkramen okee?
De rest van het verhaal boeit me ook niet
Dat gaat wel snelquote:Op maandag 10 december 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dan heb ik een date en daar heb ik zin in
(grote kans dat ik daarna ook een vriendje heb maar dat zien we dan wel weer)
2equote:Op maandag 10 december 2007 16:00 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat gaat wel snelOf is het niet je eerste date?
das niks .. 16,5 jaar vrijgezel and countingquote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar even als hardcore vrijgezel.
6 jaar vrijgezel and counting...
Volgens mij ben ik gewoon kieskeurig
Daten?quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
das niks .. 16,5 jaar vrijgezel and counting
De eerste 14 jaar tellen niet mee.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens de statistieken is +50% (van de vrouwen tenminste) al op hun 13de ontmaagd dus die regel kan niet meerquote:Op maandag 10 december 2007 17:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De eerste 14 jaar tellen niet mee.
Tenminste vroeger niet
Die kinderen van tegenwoordig maken zich ook druk om niks.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tering, zo vroeg? In mijn tijd speelden alle vrouwen toen nog met barbies.quote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens de statistieken is +50% (van de vrouwen tenminste) al op hun 13de ontmaagd dus die regel kan niet meer
Ja maar op die statistieken kan je tegenwoordig ook niet meer vertrouwen ... die mosliminvasie is ook ineens weg omdat ze bij het cbs op een andere manier zijn gaan "tellen"quote:Op maandag 10 december 2007 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Tering, zo vroeg? In mijn tijd speelden alle vrouwen toen nog met barbies.
In mijn tijd (9 jaar terug dusquote:Op maandag 10 december 2007 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Tering, zo vroeg? In mijn tijd speelden alle vrouwen toen nog met barbies.
13e? Ik hoop heel ernstig van nietquote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens de statistieken is +50% (van de vrouwen tenminste) al op hun 13de ontmaagd dus die regel kan niet meer
quote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Duvel86 het volgende:
jawohl, hier nog een vrijgezel. Niet bepaald op zoek want daar ben ik toch te lui voor..dus ik mag ook niet zeiken. Al heb ik er een hekel aan om alleen te zijn..zo saai af en toe.
Ik zou ook eigenlijk niet eens weten hoe je actief op zoek moet gaan naar iemand...weinig motivatie voor ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wilde deze week nog een keer afspreken...
Love is in the air!
quote:Op maandag 10 december 2007 21:55 schreef Landgeld het volgende:
heb ik zondagavond net een leuke date gehad (gister)... voel ik me nu een koortslip opkomen... DAMN...Haha, herkenbaar. Had ook met n meid gezoend en n aantal dagen later begon het gejank. Het leek alsof er een soort maanlandschap ontstond net onder mn lip..ik zag nog net niemand landenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wilde deze week nog een keer afspreken....
Gelukkig bleek het gewoon n infectie te zijn, was met mn bakkes op de straat gevallen en had 7 hechtingen, straat is nou ook niet bepaald schoon.
Goed dat je dat niet weet want dat moet je ook niet doenquote:Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk niet eens weten hoe je actief op zoek moet gaan naar iemand...
pfeiffer heb ik al gehad, dus daar heeft zij meer kans opquote:Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Koortslip, wees blij.... Ik heb er een keer Pfeiffer aan over gehouden.
was het ook niet van plan, eens lui altijd lui hèquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Goed dat je dat niet weet want dat moet je ook niet doen.
waarom niet ? als je in je kamertje blijft wachten, help je de zaken ook niet vooruitquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef RemcoW85 het volgende:
Goed dat je dat niet weet want dat moet je ook niet doen.
Relatiegeschenkjequote:Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Koortslip, wees blij.... Ik heb er een keer Pfeiffer aan over gehouden.
Gelukkig was me weerstand goed, dus het was geen heftige Pfeiffer, gewoon zo`n wannabe Pfeiffer. Het was er wel, maar het kon niet veel doen.
Zoeken werkt nooit.. Kunt wel wat meer je best er voor doen, maar das wat anders. Als een wanhopige achter de dames aanhobbelen schiet niet op. En zo komt "zoeken" ook op me over.quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarom niet ? als je in je kamertje blijft wachten, help je de zaken ook niet vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |