ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan singlequote:Op maandag 10 december 2007 22:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Zoeken werkt nooit.. Kunt wel wat meer je best er voor doen, maar das wat anders. Als een wanhopige achter de dames aanhobbelen schiet niet op. En zo komt "zoeken" ook op me over.
De kans dat er iemand aanklopt hier als ik in mijn kamer aan het wachten ben is nog groter.
deja vu.quote:Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan single
jawel hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. Aan iemand die al jaren single is, zeggen dat liefde spontaan moet komen en dat je niet moet zoeken ... tja, dan blijven ze nog eens jaren single. Ze moeten van hun luie kont komen ja, uitgaan, daten, plaatsen opzoeken waar dames komen enz.quote:Op maandag 10 december 2007 23:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm laat maar.. Ik leg het schijnbaar niet goed uit.
Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.quote:Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan single
Dan heb je de verkeerde te pakken.quote:Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.
Dat is heel wat anders dan mensen die ineens zo`n periode hebben dat ze er alles aan doen om de aandacht van een vrouw te krijgen in de hoop op een relatie ofzoquote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jawel hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. Aan iemand die al jaren single is, zeggen dat liefde spontaan moet komen en dat je niet moet zoeken ... tja, dan blijven ze nog eens jaren single. Ze moeten van hun luie kont komen ja, uitgaan, daten, plaatsen opzoeken waar dames komen enz.
bovendien ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid van de singles wel degelijk bewust of onbewust op zoek is naar een relatie, of er tenminste naar verlangt. En ik weet niet wat daar wanhopig aan is;
ik ken zulke gevallen, ze zijn meestal simpelweg niet verliefd op hun partnerquote:Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:27 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond op een date geweest. Het was een zeer aantrekkelijke jongen, maar geen klik.
Tsja, op naar de 7 jaar vrijgezel zijn!![]()
[desperatemode]quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:18 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Cheer up.....someday...someday.
Weet lastig maar geniet ervan. FF door de kerstdagen heen.
Bas trakteert op![]()
Ah! Dus dat is het!quote:Op maandag 10 december 2007 23:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde te pakken.
het is allemaal eigenlijk zo simpel...quote:
als je vanaf de eerste date een "klik" verwacht, dan kunnen dat rap 70 jaar wordenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:27 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond op een date geweest. Het was een zeer aantrekkelijke jongen, maar geen klik.
Tsja, op naar de 7 jaar vrijgezel zijn!![]()
Geloof me, dat wil je helemaal niet.quote:
Mwa, een klik is wel belangrijk hoor. Voor mij tenminste wel. Verklaard wel waarom ik vrijgezel ben.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als je vanaf de eerste date een "klik" verwacht, dan kunnen dat rap 70 jaar worden. of het moet zijn dat je elkaar werkelijk geen zinnig woord te vertellen had, dan zal er idd nooit een klik komen
Dát kan ik inderdaad beamen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je helemaal niet.
*spierballen laat zien*quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dát kan ik inderdaad beamen...
MUUS heeft een grotere penis dan ik
Laat me raden, je gaat een rondje draaien en ze showen?quote:
Ik kan ook gewoon slaan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, je gaat een rondje draaien en ze showen?.
Jaja mensen, bij deze kan ik het bevestigen, MUUS slaat wel degelijk met haar handtasjequote:
Een heel stijlvolle handtas uiteraard.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jaja mensen, bij deze kan ik het bevestigen, MUUS slaat wel degelijk met haar handtasje.
Ik kan het hebben hoor de klappen van de zweepquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je helemaal niet.
Het kan nog zo'n leuke jongen zijn, maar als je gedurende anderhalf uur "iets drinken" het gevoel blijft houden dat je gedwongen een gesprek op gang moet houden, dan werkt het niet. Als die échte klik er is, dan hoef je geen vragen te verzinnen, dan blijf je van nature wel praten (of misschien iets andersquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als je vanaf de eerste date een "klik" verwacht, dan kunnen dat rap 70 jaar worden. of het moet zijn dat je elkaar werkelijk geen zinnig woord te vertellen had, dan zal er idd nooit een klik komen
ik kan met iedereen bijna wel uren babbelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het kan nog zo'n leuke jongen zijn, maar als je gedurende anderhalf uur "iets drinken" het gevoel blijft houden dat je gedwongen een gesprek op gang moet houden, dan werkt het niet. Als die échte klik er is, dan hoef je geen vragen te verzinnen, dan blijf je van nature wel praten (of misschien iets anders).
Was verder wel gezellig hoor... eenmalig, maar een leuke afleiding voor de maandagavond.
dan was er duidelijk wel een klik bij mijn eerste datequote:Op dinsdag 11 december 2007 10:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het kan nog zo'n leuke jongen zijn, maar als je gedurende anderhalf uur "iets drinken" het gevoel blijft houden dat je gedwongen een gesprek op gang moet houden, dan werkt het niet. Als die échte klik er is, dan hoef je geen vragen te verzinnen, dan blijf je van nature wel praten (of misschien iets anders).
Was verder wel gezellig hoor... eenmalig, maar een leuke afleiding voor de maandagavond.
Wat mij betreft moet het gelijk kloppen. En natuurlijk moet je niet al te streng zijn, je moet natuurlijk niet gelijk afknappen op het feit dat hij een Fiat Panda rijdt of dat hij niet zo'n toffe broek aan had. Maar verder moet er echt wel gelijk een (klein) vonkje zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ik was hetquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Omdat ik het internetdatingtopic niet kan vinden, even hier.
Ik ben te gierig om ¤25 neer te tellen voor RP maar kreeg wel een berichtje van een fokker, en ik kan dus niks terugsturen. Dus als hij meeleest, wie je ook bent, doe eens melden.
Vonkjes, klikjes?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef MLI het volgende:
Maar verder moet er echt wel gelijk een (klein) vonkje zijn.
Dat doe ik zeker. Deed ik de laatste tijd in de relatie ook een beetje. Ze voelde meer als een zusje. Misschien krijg je dat wel na 3,5 jaar.quote:
Klopt zeker. Als je uit je tenen continu geforceerde vragen moet gaan bedenken is het einde in zicht. Een gesprek moet over alles en niets gaan, maar nooit geforceerd. Dat is ten strengste verboden. Verder zou ik nooit urenlang ergens alleen maar wat drinken.. vroeger wel gedaan, maar zoiets werkt niet bij mij. Ik kan gerust praten, maar kan geen uur volratelen. Het is leuker om meteen iets erbij te doen, dat je tussendoor of erna kunt praten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb snel een klik met mensenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vonkjes, klikjes?
Als ik al een aanmaakblokje in haar broekzak vind ben ik al blij...
Nah, als ik me op een avond behoorlijk met een meid vermaak, dan is dat al bijzonder genoeg voor een volgende date.
Ik bedoel, waarom in godsnaam géén tweede date als dat sowieso een garantie voor meer leuke avonden is?
En dan zie ik later, als ik haar daadwérkelijk leer kennen wel of ze relatiepotentieel heeft.
Mên, het lijkt af en toe wel een basisschoolklasje met geparfumeerde briefjes in jassen hier...
Als ik niet het idee heb met iemand op 1 lijn te liggen, dan ga ik er uberhaupt al niet een avond mee stappen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef MLI het volgende:
Alleen een leuke avond is niet genoeg wat mij betreft. Ik moet echt wel het gevoel hebben dat ik met iemand op 1 lijn lig en dat ik diegene al langer ken. Is dat er niet, dan is de relatiepotentie er ook niet.
Dates kun je overal ontmoeten dus hoe moet je van te voren weten of het klikt/je op een lijn zit/ er een vonk is etcquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef kastanova het volgende:
Als het bij een date plotseling niet meer goed voelt, heb je kennelijk de mensenkennis van een stoeptegel of doe je alleen aan blinddates.
Als je daadwerkelijk iemand "date", heb je vooraf afgesproken om elkaar op een bepaalde plaats te ontmoeten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dates kun je overal ontmoeten dus hoe moet je van te voren weten of het klikt/je op een lijn zit/ er een vonk is etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |