abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55180806
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:55 schreef RemcoW85 het volgende:

Zoeken werkt nooit.. Kunt wel wat meer je best er voor doen, maar das wat anders. Als een wanhopige achter de dames aanhobbelen schiet niet op. En zo komt "zoeken" ook op me over.

De kans dat er iemand aanklopt hier als ik in mijn kamer aan het wachten ben is nog groter .
ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan single
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_55181051
Hmm laat maar.. Ik leg het schijnbaar niet goed uit.
pi_55181069
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan single
deja vu.

konijntje!
pi_55181343
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm laat maar.. Ik leg het schijnbaar niet goed uit.
jawel hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. Aan iemand die al jaren single is, zeggen dat liefde spontaan moet komen en dat je niet moet zoeken ... tja, dan blijven ze nog eens jaren single. Ze moeten van hun luie kont komen ja, uitgaan, daten, plaatsen opzoeken waar dames komen enz.

bovendien ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid van de singles wel degelijk bewust of onbewust op zoek is naar een relatie, of er tenminste naar verlangt. En ik weet niet wat daar wanhopig aan is;
pi_55181381
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2007 23:26:48 ]
pi_55181487
kastaaaaaaaa?

Hoe was je date, kerel? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55181503
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:30 schreef MUUS het volgende:
kastaaaaaaaa?

Hoe was je date, kerel? .
Goed MUUS, goed!
I was an atheist until I realized I was God
pi_55181518
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.
Dan heb je de verkeerde te pakken.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_55181571
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

jawel hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. Aan iemand die al jaren single is, zeggen dat liefde spontaan moet komen en dat je niet moet zoeken ... tja, dan blijven ze nog eens jaren single. Ze moeten van hun luie kont komen ja, uitgaan, daten, plaatsen opzoeken waar dames komen enz.

bovendien ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid van de singles wel degelijk bewust of onbewust op zoek is naar een relatie, of er tenminste naar verlangt. En ik weet niet wat daar wanhopig aan is;
Dat is heel wat anders dan mensen die ineens zo`n periode hebben dat ze er alles aan doen om de aandacht van een vrouw te krijgen in de hoop op een relatie ofzo .

Ik zie soms dat mensen zich extra willen bewijzen in de hoop dat de dame in kwestie het ziet en het nog leuk vind ook. Dat is eerder zielig om te zien. Ga gewoon leuk met een vrouw om en het komt vanzelf (zo niet; next) en natuurlijk blijf je er dan onderbewust aan denken.

Maar mijn gedachte bij het woord "zoeken" is gewoon heel anders dan dat het bij jou is.

[ Bericht 7% gewijzigd door RemcoW85 op 10-12-2007 23:38:30 ]
pi_55181580
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Friek_ het volgende:

ik ken zulke gevallen, ze zijn meestal simpelweg niet verliefd op hun partner
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 11 december 2007 @ 01:02:16 #261
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55183292
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
MUUS! Daten?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 11 december 2007 @ 01:27:34 #262
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_55183602
Vanavond op een date geweest. Het was een zeer aantrekkelijke jongen, maar geen klik.
Tsja, op naar de 7 jaar vrijgezel zijn!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 11 december 2007 @ 02:18:15 #263
74671 h_vreman
true Junglist
pi_55184009
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 01:27 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond op een date geweest. Het was een zeer aantrekkelijke jongen, maar geen klik.

Cheer up.....someday...someday.
Weet lastig maar geniet ervan. FF door de kerstdagen heen.
Bas trakteert op

En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  dinsdag 11 december 2007 @ 02:28:30 #264
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_55184050
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 02:18 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Cheer up.....someday...someday.
Weet lastig maar geniet ervan. FF door de kerstdagen heen.
Bas trakteert op

[desperatemode]

Daten?

[/desperatemode]
... and I feel fine.
pi_55184114
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:31 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Dan heb je de verkeerde te pakken.
Ah! Dus dat is het!

dinsdag 11 december 2007 @ 06:37:21 #266
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_55184403
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 02:49 schreef MLI het volgende:

[..]

Ah! Dus dat is het!

het is allemaal eigenlijk zo simpel...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_55184795
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 01:27 schreef Lotusss het volgende:
als je vanaf de eerste date een "klik" verwacht, dan kunnen dat rap 70 jaar worden . of het moet zijn dat je elkaar werkelijk geen zinnig woord te vertellen had, dan zal er idd nooit een klik komen
pi_55185074
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 01:02 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]
Geloof me, dat wil je helemaal niet.
Oi!
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:04:38 #269
141482 Q.
JurassiQ
pi_55185167
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

als je vanaf de eerste date een "klik" verwacht, dan kunnen dat rap 70 jaar worden . of het moet zijn dat je elkaar werkelijk geen zinnig woord te vertellen had, dan zal er idd nooit een klik komen
Mwa, een klik is wel belangrijk hoor. Voor mij tenminste wel. Verklaard wel waarom ik vrijgezel ben.
For great justice!
pi_55185220
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 08:57 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dát kan ik inderdaad beamen...

MUUS heeft een grotere penis dan ik
pi_55185250
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dát kan ik inderdaad beamen...

MUUS heeft een grotere penis dan ik
*spierballen laat zien*
Oi!
pi_55185268
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:10 schreef MUUS het volgende:

[..]

*spierballen laat zien*
Laat me raden, je gaat een rondje draaien en ze showen? .
pi_55185293
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Laat me raden, je gaat een rondje draaien en ze showen? .
Ik kan ook gewoon slaan. .
Oi!
pi_55185316
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:13 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik kan ook gewoon slaan. .
Jaja mensen, bij deze kan ik het bevestigen, MUUS slaat wel degelijk met haar handtasje .
pi_55185337
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jaja mensen, bij deze kan ik het bevestigen, MUUS slaat wel degelijk met haar handtasje .
Een heel stijlvolle handtas uiteraard.
Oi!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 11 december 2007 @ 09:17:58 #276
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55185350
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 08:57 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik kan het hebben hoor de klappen van de zweep

Bring it on
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:02:44 #277
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_55186041
quote:

[..]

Het kan nog zo'n leuke jongen zijn, maar als je gedurende anderhalf uur "iets drinken" het gevoel blijft houden dat je gedwongen een gesprek op gang moet houden, dan werkt het niet. Als die échte klik er is, dan hoef je geen vragen te verzinnen, dan blijf je van nature wel praten (of misschien iets anders ).

Was verder wel gezellig hoor... eenmalig, maar een leuke afleiding voor de maandagavond.
... and I feel fine.
pi_55187611
Omdat ik het internetdatingtopic niet kan vinden, even hier .
Ik ben te gierig om ¤25 neer te tellen voor RP maar kreeg wel een berichtje van een fokker, en ik kan dus niks terugsturen. Dus als hij meeleest, wie je ook bent, doe eens melden .
Tap tap tap
pi_55187672
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:02 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Het kan nog zo'n leuke jongen zijn, maar als je gedurende anderhalf uur "iets drinken" het gevoel blijft houden dat je gedwongen een gesprek op gang moet houden, dan werkt het niet. Als die échte klik er is, dan hoef je geen vragen te verzinnen, dan blijf je van nature wel praten (of misschien iets anders ).

Was verder wel gezellig hoor... eenmalig, maar een leuke afleiding voor de maandagavond.
ik kan met iedereen bijna wel uren babbelen
maar dan zou ik met veeeeeel mensen een klik moeten hebben
dus mss ben je niet zo een prater, of hij niet
pi_55189455
quote:

[..]

dan was er duidelijk wel een klik bij mijn eerste date
de tijd ging veelste snel

maarja 2e date wordt ook wel belangrijk zoenen of niet zoenen
pi_55189921
quote:

[..]

Wat mij betreft moet het gelijk kloppen. En natuurlijk moet je niet al te streng zijn, je moet natuurlijk niet gelijk afknappen op het feit dat hij een Fiat Panda rijdt of dat hij niet zo'n toffe broek aan had. Maar verder moet er echt wel gelijk een (klein) vonkje zijn.
pi_55190334
Klein vonkje is idd wel handig. Alles ben ik erg kritisch wil het echt ver genoeg gaan voor samenwonen etc.
pi_55191740
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Omdat ik het internetdatingtopic niet kan vinden, even hier .
Ik ben te gierig om ¤25 neer te tellen voor RP maar kreeg wel een berichtje van een fokker, en ik kan dus niks terugsturen. Dus als hij meeleest, wie je ook bent, doe eens melden .
Ik was het
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55192294

Straks naar de ex, spullen omruilen
pi_55192364
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik was het
You sexy beast .
Tap tap tap
pi_55192412
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:50 schreef Den_Haag het volgende:

Straks naar de ex, spullen omruilen
Als je je broek maar aanhoudt!
pi_55192692
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef MLI het volgende:
Maar verder moet er echt wel gelijk een (klein) vonkje zijn.
Vonkjes, klikjes?

Als ik al een aanmaakblokje in haar broekzak vind ben ik al blij...
Nah, als ik me op een avond behoorlijk met een meid vermaak, dan is dat al bijzonder genoeg voor een volgende date.
Ik bedoel, waarom in godsnaam géén tweede date als dat sowieso een garantie voor meer leuke avonden is?

En dan zie ik later, als ik haar daadwérkelijk leer kennen wel of ze relatiepotentieel heeft .

Mên, het lijkt af en toe wel een basisschoolklasje met geparfumeerde briefjes in jassen hier...
pi_55193333
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:55 schreef MLI het volgende:

[..]

Als je je broek maar aanhoudt!
Dat doe ik zeker. Deed ik de laatste tijd in de relatie ook een beetje. Ze voelde meer als een zusje. Misschien krijg je dat wel na 3,5 jaar.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:01:55 #289
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55194043
quote:

[..]

Klopt zeker. Als je uit je tenen continu geforceerde vragen moet gaan bedenken is het einde in zicht. Een gesprek moet over alles en niets gaan, maar nooit geforceerd. Dat is ten strengste verboden. Verder zou ik nooit urenlang ergens alleen maar wat drinken.. vroeger wel gedaan, maar zoiets werkt niet bij mij. Ik kan gerust praten, maar kan geen uur volratelen. Het is leuker om meteen iets erbij te doen, dat je tussendoor of erna kunt praten.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55194225
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vonkjes, klikjes?

Als ik al een aanmaakblokje in haar broekzak vind ben ik al blij...
Nah, als ik me op een avond behoorlijk met een meid vermaak, dan is dat al bijzonder genoeg voor een volgende date.
Ik bedoel, waarom in godsnaam géén tweede date als dat sowieso een garantie voor meer leuke avonden is?

En dan zie ik later, als ik haar daadwérkelijk leer kennen wel of ze relatiepotentieel heeft .

Mên, het lijkt af en toe wel een basisschoolklasje met geparfumeerde briefjes in jassen hier...
Ik heb snel een klik met mensen . Er loopt echt genoeg relatiepotentieel rond, vind ik zelf. Ik heb dat gevoel of wel, of niet. Alleen een leuke avond is niet genoeg wat mij betreft. Ik moet echt wel het gevoel hebben dat ik met iemand op 1 lijn lig en dat ik diegene al langer ken. Is dat er niet, dan is de relatiepotentie er ook niet. Ik denk dat ik elke maand wel iemand tegenkom met wie ik een relatie aan zou kunnen gaan. Probleem is dat er zoveel keus is.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:14:26 #291
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55194405
Zou liever dat willen dan wat ik heb. Heb precies het tegenovergestelde. Als ik ooit weer eens iemand tegen kom met relatiepotentie dan spring ik van vreugde door een brandende hoepel
pi_55194462
Hmmm... bij mij is het verschillend. Soms ben ik zelf wantrouwend (is deze persoon wel oprecht?) en dan aanschouw ik alles. Merk vanzelf wel of ik graag bij iemand in de buurt wil zijn en beter wil leren kennen of niet.

Soms maak ik mee dat ik met iemand aan het praten ben en betrokken raak in een open en vertrouwelijk gesprek en dan kan zomaar opeens een blik me keihard raakt. Dat je iemand aankijkt en echt gewoon lichamelijk iets voelt.

Vind beide situaties prima al doe ik in de eerste situatie rustiger aan omdat ik die ander nog niet vertrouw. Maar hoe dan ook, als ik er bij voorbaat al vanuit ga van 'er moet op z'n minst dit of dat...' (of ik merk dat die ander dat van mij verwacht) kap ik het af. Ik kan daar niets mee. Sterker nog, ik krijg daar echt jeuk van.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55194811
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef MLI het volgende:
Alleen een leuke avond is niet genoeg wat mij betreft. Ik moet echt wel het gevoel hebben dat ik met iemand op 1 lijn lig en dat ik diegene al langer ken. Is dat er niet, dan is de relatiepotentie er ook niet.
Als ik niet het idee heb met iemand op 1 lijn te liggen, dan ga ik er uberhaupt al niet een avond mee stappen.
Mocht dat dus wel het geval zijn en ik dus tijdens die avond ook nog het idee hebben dat ze haar woorden waar kan maken en blijkt ze dus te zijn wie ik hoopte dat ze was, dan gaan we verder kijken.

Maar dat hele "klik"-gedoe, ik vind het zulke kinderlijke en geforceerde bullshit...
pi_55194848
Wat jij omschrijft onder met iemand op een lijn liggen is waarschijnlijk wat anderen bedoelen met klik

Het is gewoon een woordje om aan te geven: dit voelt goed of niet goed
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:35:26 #295
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55194860
Je kunt niet weten of je vantevoren op één lijn ligt, daarvoor moet je degene wel minstens een uurtje gesproken hebben onder redelijke omstandigheden ( niet werk/school ). En met klik bedoelen ze simpelweg het goed met elkaar kunnen opschieten. Dat is niets geforceerd, dat moet er gewoon zijn.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:38:04 #296
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_55194937
tvp
Sperma is dikker dan pis...
pi_55195062
Als het bij een date plotseling niet meer goed voelt, heb je kennelijk de mensenkennis van een stoeptegel of doe je alleen aan blinddates.
pi_55195080
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef kastanova het volgende:
Als het bij een date plotseling niet meer goed voelt, heb je kennelijk de mensenkennis van een stoeptegel of doe je alleen aan blinddates.
Dates kun je overal ontmoeten dus hoe moet je van te voren weten of het klikt/je op een lijn zit/ er een vonk is etc
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:49:42 #299
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55195181
Kasta Date enkel familieleden, die kent hij tenminste..
pi_55195237
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:45 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dates kun je overal ontmoeten dus hoe moet je van te voren weten of het klikt/je op een lijn zit/ er een vonk is etc
Als je daadwerkelijk iemand "date", heb je vooraf afgesproken om elkaar op een bepaalde plaats te ontmoeten.
Wanneer je dergelijke dingen afspreekt moet je elkaar dus logischerwijs minimaal 1 keer gesproken hebben.
En tenzij de mensen hier @random namen uit het telefoonboek prikken met de vraag "Hé, ik ben een wildvreemde, maar zullen we daten" en vervolgens een datum noemen en ophangen, heb je toch minimaal een beeld van hoe iemand is.
En op basis van de posts hier neem ik zelfs aan dat het daadwerkelijk pas tot een date pas komt wanneer men elkaar al tig maanden spreekt.

Hoe je het dan vervolgens nog voor elkaar krijgt om er pas tijdens je date achter te komen dat je totaal niet op 1 lijn ligt is mij een raadsel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')