Nou verklap je de hele clou van van dit never ending topicquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:24 schreef Feitosa het volgende:
Dit lijkt meer het : Singles en hun opgekropte frustraties topic..
Tuurlijk Kastraatjequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanaf vorig jaar December 2 "dates" gehad; inderdaad, wat een marathon! Ik ben kapot!
Ik heb volgens mij gewoon met een pfeiffer patient gezoend ofzo...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat blijkt, je valt te pas en te onpas in slaap..
...en wat deed jij hier ook alweer, lieverd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nou verklap je de hele clou van van dit never ending topic
sjezus....quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nou verklap je de hele clou van van dit never ending topic
Ik vind het amusant om mensen te observeren en mensen, indien nodig, van advies te voorzien. En jij? En loop naar de hel met je lieverd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en wat deed jij hier ook alweer, lieverd?
Dat is lang geleden!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:46 schreef Abbadon het volgende:
ik meld me ook maar weer eens hiernog steeds single....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:50 schreef Shitonya het volgende:
Ik vind het amusant om mensen te observeren en mensen, indien nodig, van advies te voorzien. En jij? En loop naar de hel met je lieverd.
ja, beetje druk gehad...niet met daten, overigensquote:
Je moet ook gewoon tijd voor ons het klagen over je niet bestaande liefdesleven vrij maken!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, beetje druk gehad...niet met daten, overigens
neuh, niet echt...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Shitonya het volgende:
nee met je wii ....
Jij draagt ook niet heel positive dingen aan hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef Feitosa het volgende:
I feel alot of love in this topic.........not
Je voelt je aangevallen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij draagt ook niet heel positive dingen aan hoor
niet bestaand???quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
Je moet ook gewoon tijd voor ons het klagen over je niet bestaande liefdesleven vrij maken!
Nee, je reageert. Observeren kan in stilte.quote:
Ow wacht even dan:quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, je reageert. Observeren kan in stilte.
Ow sorry!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet bestaand???...wat een beschuldiging!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, je reageert. Observeren kan in stilte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |