abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55128278
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat geeft Casema niet door op de kabel, denk ik... of je moet zo'n digitaal pakket hebben of zo .

Maar ach, ik ben er aan gewend geraakt hoor, en ik blijf hoop houden dat het ooit allemaal goed gaat komen. Sommige mensen hebben tig relaties nodig om iemand te vinden waarmee ze rest van hun leven willen delen. Ik doe het gewoon in één keer geod
Denk dat ik er ook zo eentje ben ja.. Maar ik stel dan ook belachelijk hoge eisen aan de geestelijke stabiliteit van de dame in kwestie. Misschien eens mee stoppen/lat lager leggen .
pi_55128289
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:07 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Stiekem schaam je jezelf gewoon voor je uiterlijk!
Haha, nee hoor. Ik weet dat ik me nergens voor hoef te schamen, maar toch hou ik niet van foto's van mezelf. Verder blijf ik hier ook liever anoniem.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  Moderator zaterdag 8 december 2007 @ 18:13:44 #53
42184 crew  DaMart
pi_55128328
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:11 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Denk dat ik er ook zo eentje ben ja.. Maar ik stel dan ook belachelijk hoge eisen aan de geestelijke stabiliteit van de dame in kwestie. Misschien eens mee stoppen/lat lager leggen .
Ik vind het erg lastig om eisen te bedenken. Het gaat om het totaalplaatje of het klikt of niet. En natuurlijk zal ik op bepaalde types niet snel vallen. Zo moet een rookster wel heel veel andere leuke kwaliteiten hebben om de gigantische afknapper van het roken te compenseren .
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:35:53 #54
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_55128820
Foto's vangen niet het magische dat ook wel bekend staat als Nexie !

Superlate edit om post meer zin te geven : Ik kwam er laatst achter dat ik toch wel heeeeeel verlegen ben, not good. Maar erkenning is stap 1, toch?

[ Bericht 52% gewijzigd door Nexie op 08-12-2007 20:12:23 ]
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_55129751
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:54 schreef liefie_ het volgende:
Owja het valt me trouwens op dat de meerderheid hier geen fobo/een fobo zonder fotos van zichzelf heeft
Typisch toch wel
OKEE, IK BEN SPUUGLELIJK, KAAL EN DIK , MAAR DAT HOEF JE ME NIET IN TE WRIJVEN!!!!
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_55129758
Grapje.....
pi_55132071
Kijk, dat vind ik dan wel weer tof aan Kasta. Die kan dat soort dingen wel cool vinden, zonder gelijk achter zijn oren te krabben en zich afvragen of hij met een hoer van doen heeft. Dat is wel open-minded, wat mij betreft een vereiste voor volgend vriendje.

Oh ja, de reeks is niet dood . Ik gooi de handdoek in de ring, het was allemaal leuk en aardig met deze jongen maar ik heb niet zo'n zin om mijn vrijheid ervoor op te geven. Ik heb eindelijk de afknapper/vluchtexcuus gevonden! Hij had een lulsmoes waarom hij niet afgebeld had voor een afspraak. . Vandaag poeslief doen enzo , maar ik heb echt geen zin in dit soort gezeik nog voor het iets is. Als je afspreekt, bel je af, maakt niet uit of het 5 uur 's morgens is. Zelfs Kasta is beleefd genoeg om even te laten weten dat het later wordt of niet lukt. Ik wilde eigenlijk net vertellen hoe het zit maar goed, ik spreek hem nog wel op MSN.

Maar diep van binnen voel ik me gewoon kut. . Eindelijk weer eens een klik enzo... Nou ja, NEXT .
pi_55132126
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef MLI het volgende:
Kijk, dat vind ik dan wel weer tof aan Kasta. Die kan dat soort dingen wel cool vinden, zonder gelijk achter zijn oren te .

Maar diep van binnen voel ik me gewoon kut. . Eindelijk weer eens een klik enzo... Nou ja, NEXT .
Echt serieus niet zeiken
Je doet het zelf
Dat zeg je ook honderd keer
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55132166
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:45 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Echt serieus niet zeiken
Je doet het zelf
Dat zeg je ook honderd keer
True.
pi_55132507
Maakt niet uit MLI. Slechts half R&P zag het eeuwen van tevoren aankomen.
pi_55133364
Ben ik nou zo conservatief dat ik niet snap dat mensen dat verhaal van Kasta zo cool vinden? Ik weet zeker dat als een vrouwelijke user hetzelfde verhaal zou posten, maar met als afloop dat ze met een dildo in haar kont wakker werd, iedereen hier haar voor onnozel wicht zou uitmaken.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55133570
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef SuperMocio het volgende:
Ben ik nou zo conservatief dat ik niet snap dat mensen dat verhaal van Kasta zo cool vinden? Ik weet zeker dat als een vrouwelijke user hetzelfde verhaal zou posten, maar met als afloop dat ze met een dildo in haar kont wakker werd, iedereen hier haar voor onnozel wicht zou uitmaken.
Behoorlijk waar, ja. Naar mijn mening laat je jezelf gewoon gebruiken dan. Als bij mij een date aangeeft dat ineens een vriendin problemen heeft en aangeeft 'wat later te komen' lach ik haar toch mooi uit.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2007 21:35:37 ]
pi_55134210
Anyway, ze heeft gekookt waarna ik ben gaan liggen, in slaap gevallen ben en zij naar een verjaardag is gegaan...

Wat een first date .
I was an atheist until I realized I was God
pi_55134241
Dat is toch geen daten?
Jij komt veeeel te laat... jullie gaan slapen
Nu ga jij slapen en gaat zij weg...
Dat is meer 40 jaar huwelijk of zo
pi_55134386
Het klinkt bijna alsof ze wanhopig is naar een man
Je hielp haar niet met het koken (wat gezellig kan zijn), maar je valt notabene ook nog in slaap! Als ze je hierna nog moet, dan is het toch even verstandig om vraagtekens te plaatsen
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:12:58 #66
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55134663
quote:
Hij staat bekend om zijn hoogst belachelijke date marathon waarvan hij regelmatig ook verslag doet hier op het forum. Daarnaast zeikt hij op voorspelbare wijze dating profielen af...Of je de enige bent? Welnee, niet echt. Verschil is dat ik hem wél begrijp en daarom een niet zo hoge dunk van hem heb. Daten met fokkers en niet-fokkers en daarvan op aandachtsgeile wijze verslag doen en foot's maken gaat me echt te ver. Maar goed, sommige mensen zijn erg goed in opzettelijk zinken...
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55134721
Owja ik herinner me ineens een lelijke bank en neukende fokkers!
Dat was hij toch ook!
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:17:25 #68
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55134787
Zou niet vreemd opkijken als hij het was..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55134841
quote:

Het heeft niets met conservatief te maken, maar met hoe je naar het leven kijkt....kun je lachen en openminded zijn over dingen die compleet anders lopen als dat ze horen te zijn of schiet je in de kramp en raak je verward als er van het bekende datingpad word afgeweken.

De wereld vergaat echt niet en zolang beiden lol hebben is het prima lijkt me....sommige mensen zijn wat serieuzer als anderen....that's all.
pi_55134858
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:12 schreef Shitonya het volgende:
Hij staat bekend om zijn hoogst belachelijke date marathon waarvan hij regelmatig ook verslag doet hier op het forum.
Vanaf vorig jaar December 2 "dates" gehad; inderdaad, wat een marathon! Ik ben kapot!
I was an atheist until I realized I was God
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 december 2007 @ 22:20:23 #71
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55134860
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef kastanova het volgende:
Anyway, ze heeft gekookt waarna ik ben gaan liggen, in slaap gevallen ben en zij naar een verjaardag is gegaan...

Wat een first date .

Geweldige date Kasta.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55134884
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het heeft niets met conservatief te maken, maar met hoe je naar het leven kijkt....kun je lachen en openminded zijn over dingen die compleet anders lopen als dat ze horen te zijn of schiet je in de kramp en raak je verward als er van het bekende datingpad word afgeweken.
En mensen die dat een raar verhaal vinden kunnen niet openminded zijn over dingen die compleet anders lopen?

Ik vind echt dat jij af en toen nogal vreemde conclusies trekt
pi_55134957
Dit lijkt meer het : Singles en hun opgekropte frustraties topic..
pi_55134986
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Of het conventioneel of onconventioneel is maakt me niet uit, het draait me veel meer om het feit dat we om half tien iets afgesproken hebben en dat de dame/heer in kwestie na één uur nog steeds niet terug is. Reken maar dat ik rond dat tijdstip in de kroeg zit om mezelf te bezatten.
pi_55134993
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vanaf vorig jaar December 2 "dates" gehad; inderdaad, wat een marathon! Ik ben kapot!
Dat blijkt, je valt te pas en te onpas in slaap. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')