Denk dat ik er ook zo eentje ben ja.. Maar ik stel dan ook belachelijk hoge eisen aan de geestelijke stabiliteit van de dame in kwestie. Misschien eens mee stoppen/lat lager leggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat geeft Casema niet door op de kabel, denk ik... of je moet zo'n digitaal pakket hebben of zo.
Maar ach, ik ben er aan gewend geraakt hoor, en ik blijf hoop houden dat het ooit allemaal goed gaat komen. Sommige mensen hebben tig relaties nodig om iemand te vinden waarmee ze rest van hun leven willen delen. Ik doe het gewoon in één keer geod
Haha, nee hoor. Ik weet dat ik me nergens voor hoef te schamen, maar toch hou ik niet van foto's van mezelf. Verder blijf ik hier ook liever anoniem.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stiekem schaam je jezelf gewoon voor je uiterlijk!
Ik vind het erg lastig om eisen te bedenken. Het gaat om het totaalplaatje of het klikt of niet. En natuurlijk zal ik op bepaalde types niet snel vallen. Zo moet een rookster wel heel veel andere leuke kwaliteiten hebben om de gigantische afknapper van het roken te compenserenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:11 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Denk dat ik er ook zo eentje ben ja.. Maar ik stel dan ook belachelijk hoge eisen aan de geestelijke stabiliteit van de dame in kwestie. Misschien eens mee stoppen/lat lager leggen.
OKEE, IK BEN SPUUGLELIJK, KAAL EN DIK , MAAR DAT HOEF JE ME NIET IN TE WRIJVEN!!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:54 schreef liefie_ het volgende:
Owja het valt me trouwens op dat de meerderheid hier geen fobo/een fobo zonder fotos van zichzelf heeft
Typisch toch wel
Echt serieus niet zeikenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef MLI het volgende:
Kijk, dat vind ik dan wel weer tof aan Kasta. Die kan dat soort dingen wel cool vinden, zonder gelijk achter zijn oren te .
Maar diep van binnen voel ik me gewoon kut.. Eindelijk weer eens een klik enzo... Nou ja, NEXT
.
True.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Echt serieus niet zeiken
Je doet het zelf
Dat zeg je ook honderd keer
Behoorlijk waar, ja. Naar mijn mening laat je jezelf gewoon gebruiken dan. Als bij mij een date aangeeft dat ineens een vriendin problemen heeft en aangeeft 'wat later te komen' lach ik haar toch mooi uit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef SuperMocio het volgende:
Ben ik nou zo conservatief dat ik niet snap dat mensen dat verhaal van Kasta zo cool vinden? Ik weet zeker dat als een vrouwelijke user hetzelfde verhaal zou posten, maar met als afloop dat ze met een dildo in haar kont wakker werd, iedereen hier haar voor onnozel wicht zou uitmaken.
Hij staat bekend om zijn hoogst belachelijke date marathon waarvan hij regelmatig ook verslag doet hier op het forum. Daarnaast zeikt hij op voorspelbare wijze dating profielen af...Of je de enige bent? Welnee, niet echt. Verschil is dat ik hem wél begrijp en daarom een niet zo hoge dunk van hem heb. Daten met fokkers en niet-fokkers en daarvan op aandachtsgeile wijze verslag doen en foot's maken gaat me echt te ver. Maar goed, sommige mensen zijn erg goed in opzettelijk zinken...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef SuperMocio het volgende:
Ben ik nou zo conservatief dat ik niet snap dat mensen dat verhaal van Kasta zo cool vinden? Ik weet zeker dat als een vrouwelijke user hetzelfde verhaal zou posten, maar met als afloop dat ze met een dildo in haar kont wakker werd, iedereen hier haar voor onnozel wicht zou uitmaken.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef SuperMocio het volgende:
Vanaf vorig jaar December 2 "dates" gehad; inderdaad, wat een marathon! Ik ben kapot!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:12 schreef Shitonya het volgende:
Hij staat bekend om zijn hoogst belachelijke date marathon waarvan hij regelmatig ook verslag doet hier op het forum.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef kastanova het volgende:
Anyway, ze heeft gekookt waarna ik ben gaan liggen, in slaap gevallen ben en zij naar een verjaardag is gegaan...
Wat een first date.
En mensen die dat een raar verhaal vinden kunnen niet openminded zijn over dingen die compleet anders lopen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het heeft niets met conservatief te maken, maar met hoe je naar het leven kijkt....kun je lachen en openminded zijn over dingen die compleet anders lopen als dat ze horen te zijn of schiet je in de kramp en raak je verward als er van het bekende datingpad word afgeweken.
Of het conventioneel of onconventioneel is maakt me niet uit, het draait me veel meer om het feit dat we om half tien iets afgesproken hebben en dat de dame/heer in kwestie na één uur nog steeds niet terug is. Reken maar dat ik rond dat tijdstip in de kroeg zit om mezelf te bezatten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het heeft niets met conservatief te maken, maar met hoe je naar het leven kijkt....kun je lachen en openminded zijn over dingen die compleet anders lopen als dat ze horen te zijn of schiet je in de kramp en raak je verward als er van het bekende datingpad word afgeweken.
Dat blijkt, je valt te pas en te onpas in slaap.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanaf vorig jaar December 2 "dates" gehad; inderdaad, wat een marathon! Ik ben kapot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |