abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:57:58 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55127979
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef coldstar het volgende:
Ik heb net het filmpje van Brain en Amanda bekeken. Ik krijg meer de indruk dat hij haar ergens wil pakken, waar zij op dat moment niet voor in de stemming is. Brain voelt zich hierdoor beledigd en verlaat het bed. Misschien zie ik het verkeerd.
Hij grijpt volgens mij inderdaad richting haar kruis. Maar niet omdat hij seksgeil is, maar machtsgeil. En een agressieve botte lul.
Hij wilde haar pijn doen in haar vrouwelijkheid. Zo zie ik het.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55127992
pi_55128028
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:49 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dacht het niet Maril, tot nu toe hebben ze toch nog nooit ingegrepen bij Brian? Heb jij gezien hoe hij Amanda onder de douche smeet? En is hij vervolgens naar huis gestuurd? Nee....dus? Ingrijpen doen ze niet, hoogstens zijn medicatie ophogen en that's it. Maarik heb het idee dat ik tegen dovemansoren spreek.
Nee hoor dat was inderdaad een reden om hem naar huis te sturenen maar het gaat om nu, en ik twijfel aan hetgene hij heeft gedaan nu.
Je kunt niet konstant dingen gaan vergelijken, en ja je hebt harstikke gelijk die engerd had er al niet niet meer moeten zitten , maar hij zit er wel, maar ik ga hem geen dingen in de schoenen schuiven wat hij noiet doet, want dan ben ik even slecht als hij. Ik denk trouwens iook niet dat hij wint(ook al zeggen ze hier van wel vw FEBO), maar Jaap als hij het volhoud.die speelt zo goed gehaaid.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55128032
Waarom neemt Huub Lieke net keihard kwalijk dat ze Brian 50 CP heeft gegeven en zit hij nu net zelf allerlei informatie door te geven aan Brian?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55128047
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij grijpt volgens mij inderdaad richting haar kruis. Maar niet omdat hij seksgeil is, maar machtsgeil. En een agressieve botte lul.
Ja, vernederen...en met voorbedachten rade, heel rustig zijn zender afdoen en toen die actie, wat een enge jongen is het toch.
pi_55128058
Kijk dat is Huub.... gelijk naar Lieke het hele verhaal met Brian vertellen
pi_55128065
quote:

[..]

Zo zag ik het ook inderdaad. Beetje jammer.
pi_55128074
quote:

[..]

Dat is precies het idee wat ik erbij heb.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55128079
ahah....Huub en Lieke vertellen nu ook meteen weer alles aan elkaar door...dat is dus weer goed

Ze horen dus Brian en Amanda uit.....
pi_55128083
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:00 schreef riri het volgende:
Waarom neemt Huub Lieke net keihard kwalijk dat ze Brian 50 CP heeft gegeven en zit hij nu net zelf allerlei informatie door te geven aan Brian?
Sorry hoor Riri.... maar zoveel info heeft tie helemaal niet gegeven.
En ik heb Lieke nog nooit naar Huub zien gaan, na een gesprek met Amanda.... over wat er besproken is

En Huub spreekt nu alles door met Lieke

edit: zie net je reactie hierboven...
pi_55128089
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:55 schreef coldstar het volgende:

[..]

Hier moet je niet eens op reageren...zometeen zegt iemand weer wat en is ze weer boos. Mag een ander het weer op gaan knappen....
Met liefde.
Go hard or go home
pi_55128107
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:43 schreef maril het volgende:

[..]

Een mens heeft alrtijd een reactie als je geknepen wordt roep je au dus het was iets anders , ik ontken niet dat hij iets deed want hij ded iets maar wat? en bij de redaktie werken genoeg vrouwen als ze zien dat zij word mishandeld zullen ze heus wel ingrijpen.tenminste . Toch?
Je hebt het doucheincident niet gezien?
Heb jij daar een reactie op gezien of gehoord??
pi_55128109
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wie Brian bedoelt. Hij zegt aan het begin van het gesperk: Wil je dat ze hier is......wie is ze?
Volgens mij Karima.Brian is schijnbaar bang dat als Amanda hier teveel ophef over maakt, dat Karima dan weer terugkomt.
pi_55128137
quote:

[..]

Dat kan, ik weet het niet. Kennelijk is het daar in die villa de normaalste zaak van de wereld, vrouwen hard handig aan te pakken. Ik begreep dat huub Lieke van de week ook behoorlijk hard aan haar arm pakte. Helaas heb ik daar geen filmpje van terug gezie, dus ik zal me wel vergist hebben
pi_55128139
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:00 schreef riri het volgende:
Omdat Huub lult hoe het hem uitkomt. Maar door toon/intonatie komt hij heel overtuigend over en lijkt elke argumentatie op zich te kloppen als een bus. Dat is een goede eigenschap voor een telefoonverkoper. Lieke heeft echter wel gelijk als ze zegt dat hij de ene keer dit en de andere keer het tegenovergestelde beweert.
pi_55128142
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:06:19 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55128170
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:02 schreef Edwinuss het volgende:
Zo zag ik het ook inderdaad. Beetje jammer.
En een beetje boel jammer dat ook dit weer onder het vloerkleed lijkt te verdwijnen. Of zal Poekie er vanavond een VV'tje aan wijden?
'Brian liefkoost de voornalige blondine onder de dekens. De stoere Antilliaan doet dit uiteraard op zijn eigen, volgeprezen wijze. Met veel passie en heel grappenderwijs. Tja Lieke, zo kan het dus ook!'
pi_55128185
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:05 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
pi_55128192
pi_55128193
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

En een beetje boel jammer dat ook dit weer onder het vloerkleed lijkt te verdwijnen. Of zal Poekie er vanavond een VV'tje aan wijden?
'Brian liefkoost de voornalige blondine onder de dekens. De stoere Antilliaan doet dit uiteraard op zijn eigen, volgeprezen wijze. Met veel passie en heel grappenderwijs. Tja Lieke, zo kan het dus ook!'
Top mét taalfouten
pi_55128196
Brian maakt er weer een vies smerig verhaal van....wat een smerige gast is het ook
pi_55128213
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:58 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Oepssss, vandaag of morgen moeten de meeste streamers hun reactie bij stellen. Brain en Huub, dikke vrienden
pi_55128214
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:05 schreef coldstar het volgende:

[..]

Dat kan, ik weet het niet. Kennelijk is het daar in die villa de normaalste zaak van de wereld, vrouwen hard handig aan te pakken. Ik begreep dat huub Lieke van de week ook behoorlijk hard aan haar arm pakte. Helaas heb ik daar geen filmpje van terug gezie, dus ik zal me wel vergist hebben
huub is al zo ontzettend vaak kwaad op lieke geweest, maar ik heb hem nooit bedreigend op haar over zien komen. grote bek wel, met flink wat scheldwoorden, maar nooit fysiek.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55128215
Oh guttegut, het is weer Amanda d'r schuld, zij maakte hem boos
pi_55128221
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgeprezen

Briljant.
pi_55128247
pi_55128259
quote:

[..]

Denk precies hetzelfde.
Amanda durft niet meer te reageren, want ook daar krijgt ze voor op haar donder van die engerd.
Onder hun dekens wordt ook veel gesproken/gedreigd.
Amanda weet dondersgoed, dat zij daar zit bij gratie van die gozer.
Die wil dit wereldje niet meer kwijt. Ja, dan moet je veren laten. Hele grote soms.
Het is aan de Febo om in te grijpen. Zij maken van ons schuldige kijkers. Die toekijken en niets (kunnen) doen.
Ik heb hier veel moeite mee.
pi_55128263
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi he, zo'n pruik
pi_55128268
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:01 schreef Desii het volgende:
Kijk dat is Huub.... gelijk naar Lieke het hele verhaal met Brian vertellen
jezus, Huub kan ook echt niet ophouden, he?
en maar doorgaan, en maar doorgaan...
pi_55128270
pi_55128279
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef miesy het volgende:

[..]

huub is al zo ontzettend vaak kwaad op lieke geweest, maar ik heb hem nooit bedreigend op haar over zien komen. grote bek wel, met flink wat scheldwoorden, maar nooit fysiek.
Welnee, dat doet Huub nooit, de enige die weleens een schop(je) van Huub heeft gekregen is Nathanael, en dat is het. Geloof niet dat Huub dat in zich heeft, die kan zich verbaal wel redden, Brian daarentegen kan dat niet en compenseert dat met fysiek geweld om zijn gelul kracht bij te zetten.
pi_55128286
Brian: 'Je weet hoe het is. Als ik beslis om weg te gaan, dan is dat beter voor ons beide. Aan de hand van jouw en mijn uitspraken zie ik wat er komt. Dan kies ik er voor een beslissing te maken om weg te gaan.'
Amanda:'Onze hele manier van communiceren ging mis. Ik kreeg iets niet aan je uitgelegd.'
pi_55128287
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:02 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat is precies het idee wat ik erbij heb.
Een pak van me hart dat je het nu wel begrijpt
pi_55128298
pi_55128301
Ach, wat fijn. Brian is weer bezig om zijn relatie te verbeteren. Hij draagt de oplossing aan, gewoon even weglopen maar nu gaat Amanda door over de inhoud van die ruzie's.
Oh oh, als dat maar goed gaat! Ik zou niet willen dat ook zij uit elkaar gaan.
Go hard or go home
pi_55128305
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:11 schreef coldstar het volgende:

[..]

Een pak van me hart dat je het nu wel begrijpt
Tof he
pi_55128322
quote:

[..]

eh... ook niet toen hij haar bij de keel greep?
pi_55128346
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:13 schreef avonne het volgende:

[..]

Dat in bed bedoel je?
Go hard or go home
pi_55128354
quote:

[..]

Ik heb dit wel regelmatig gezien. Niet slaan o.i.d., maar wel zeer agressief, intimiderend op haar af komen of op haar gaan liggen in bed.
pi_55128374
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef avonne het volgende:

[..]

jezus, Huub kan ook echt niet ophouden, he?
en maar doorgaan, en maar doorgaan...
helemaal mee eens.
maar dit is dan wel weer positief, dat hij haar van zijn gesprek laat weten.
zou zij ook moeten doen als zij weer eens met de tegenstanders gezellig over huub aan het praten is.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55128386
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:45 schreef Py het volgende:
Je ziet in het filmpje bij Brian hetzelfde proces wat er toe leidt dat er glazen deuren sneuvelen.
Amanda hadf een weerwoord in de discussie die ze hadden. Ze verweet hem dat hij zich als een kind opstelde. En dat pikt Bokito niet van zijn bimbo. En dus zal ze gecorrigeerd worden. Eerst hielp zijn dreigstem nog. Maar Amanda pikt steeds minder. Nu zijn er fysieke correcties nodig om Amanda tot de orde te roepen (sinds het douchewand-incident).
Eenmaal buiten de kooi zal hij haar vroeg of laat door de kamer meppen en zullen wij dat wel via het nieuws te horen krijgen.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_55128396
Brian en Huub kunnen samen op de hoogste rots klimmen, neerkijken op het zwakke geslacht en tevreden zijn met hun machtspositie.
Borst vooruit heren. Jullie kunnen trots zijn op datgene wat jullie hebben bereikt. Topprestatie.
pi_55128400
Dat filmpje van Brian Het is een vieze manipulatieve teringlijer , gatverdamme vuile sneak
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:17:03 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55128405
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het is aan de Febo om in te grijpen. Zij maken van ons schuldige kijkers. Die toekijken en niets (kunnen) doen.
Ik heb hier veel moeite mee.
Ik ook.En ik ben het verder ook helemaal met je eens. Achter dient hier zijn verantwoordelijkheid te dragen. Amanda weet niet beter en neemt het voor lief (...) , haar familie lijkt het allemaal niets te interesseren en Brian kan z'n goddelijke gang gaan. Ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij dat een concern als RTL het gedrag van Brian door stilzwijgen goedkeurt.
pi_55128407
pi_55128408
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ik heb dit wel regelmatig gezien. Niet slaan o.i.d., maar wel zeer agressief, intimiderend op haar af komen of op haar gaan liggen in bed.
vol haat.

En Lieke pikt het, stomme koe.
pi_55128423
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Ech nie !!!!! IK ben de meest irrirante user van Fok!
Ech nie.
Mozart was haar naam.
pi_55128440
http://forum.headliner.nl/topic-6/

wat is die brian een vieze smeerlap....altijd dat geniepige stiekeme gedoe van hem
pi_55128441
pi_55128448
quote:

[..]

eh...nooit gezien.
linkje?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55128460
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ach wat het ook is, zowel Brain als huubn deugen allebei van geen kant. Van mij mogen Lieke en amanda samen gaan spelen en die twee losers lekker het na kijken geven.
pi_55128469
pi_55128477
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:48 schreef Dark het volgende:

[..]

Amanda moet natuurlijk wel steeds even op haar plaats gezet worden, het meisje heeft geen last van geheugen
Sneu meisje die zich de eerste keer op haar plaats laat zetten, dom meisje die zich de 2e keer op haar plaats laat zetten.
Mozart was haar naam.
pi_55128494
pi_55128508
Wie zijn die 2 vvrouwen op de bank?
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:22:29 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55128554
quote:
14:16 - Alles weer koek en ei...

Alhoewel Brian en Amanda in een discussie verwikkelt zijn eten ze we samen. Ze nuttigen hun ontbijt c.q. lunch. “Is er geen boter?”, vraagt Amanda aan haar vriendje. “Nee”, antwoordt de Antiliaan tot grote teleurstelling van de 19-jarige. Na een korte silence treatment biedt Brian zijn excuses aan. “Sorry van daarnet”, verontschuldigt hij zich. “Mij ook”, reageert Amanda. Na de excuses gaat Amanda dicht tegen Brian aan liggen en laten ze de discussie voor wat het is. Wellicht kunnen Huub en Lieke hier een voorbeeld aannemen.
pi_55128555
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:17 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Ech nie.
Misschien zelfs wel de leukste
pi_55128561
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:18 schreef miesy het volgende:

[..]

eh...nooit gezien.
linkje?
tja, dat is lastig zoeken. Ergens tussen ruzie 115 en 325.

Maar kijk eens een keertje om 5 uur s morgens naar de streams, dan is er altijd wel wat.
Vannacht was ook zo'n trieste bedoening, Huub die letterlijk eist dat Lieke naar zijn bed komt.
pi_55128569
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:19 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ach wat het ook is, zowel Brain als huubn deugen allebei van geen kant. Van mij mogen Lieke en amanda samen gaan spelen en die twee losers lekker het na kijken geven.
amanda heeft lieke ook eens flink aangepakt met een stel andere dames, remember?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55128582
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:16 schreef Py het volgende:
Brian en Huub kunnen samen op de hoogste rots klimmen, neerkijken op het zwakke geslacht en tevreden zijn met hun machtspositie.
Borst vooruit heren. Jullie kunnen trots zijn op datgene wat jullie hebben bereikt. Topprestatie.
Mooie conclusie ze zijn allebei errug hanig, als vrouw hoef je niet blij te zijn met een relatie met een van hun
pi_55128590
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:16 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Eenmaal buiten de kooi zal hij haar vroeg of laat door de kamer meppen en zullen wij dat wel via het nieuws te horen krijgen.
Hoor Amanda nog zeggen vannacht tegen Lieke dat jij het pikt zeg om eczeemkop genoemd te worden.Had hem zo een klap gegeven.Nu kom ik net binnenvallen en lees dit.Wat is Amanda dom zeg en waar haalt ze het lef vandaan.Jammer dat de andere bewoners zulke dingen nooit te weten komen.Brian is wel zo geniepig.
pi_55128617
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ah neee???
Go hard or go home
pi_55128620
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:16 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Hopelijk komt het niet zo ver. Is er dan niemand in medialand die denkt dat het geen vesrpilde moeite is om een paar fragmentjes te monteren en die show ff goed te kakken te zetten???
pi_55128626
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:22 schreef avonne het volgende:

[..]

Maar kijk eens een keertje om 5 uur s morgens naar de streams, dan is er altijd wel wat.
Vannacht was ook zo'n trieste bedoening, Huub die letterlijk eist dat Lieke naar zijn bed komt.
dan lig ik lekker te snurken.
beetje raar dat dat dan niet op film staat, ergens.
alles staat toch altijd op film?
helemaal als bepaalde dingen vaker gebeuren.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55128640
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:22 schreef miesy het volgende:

[..]

amanda heeft lieke ook eens flink aangepakt met een stel andere dames, remember?
Houden we dus toneelspeler Jaap over
pi_55128653
quote:

[..]

bij elk filmpje dat ik aanklik staat "This video has been removed due to terms of use violation"
dus ik zoek niet verder
pi_55128654
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:19 schreef coldstar het volgende:

[..]

Nou, ik vind niet dat Brian en Huub in gelijke mate niet deugen. Brian deugt niet in mijn ogen. Huub zit daar voor het spel, en heeft zich nooit anders voorgedaan en heeft zich nooit geconformeerd aan iets of iemand, zelfs toen de relatie met Lieke begon was hij duidelijk tegen haar dat DGK ten allen tijde voorging. Brian moet het hebben van sneaky dingen en van Amanda, zijn back-up en ook heeft Brian de FEBO mee, wat heel erg helpt. Huub moet al sinds zijn terugkeer in de Kooi vechten tegen de FEBO om zijn plekje te behouden, Brian daarentegen hoeft daar helemaal niets voor te doen. Op die manier is het makkelijk vol te houden en gaat Brian op zijn sloffen winnen.
pi_55128671
quote:

[..]

Was dat serieus CC? Of heb jij dat verzonnen? Zeg me dat jij dat verzonnen hebt
pi_55128681
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:26 schreef maril het volgende:

[..]

Houden we dus toneelspeler Jaap over
tis toch allemaal 1 groot toneel,
dus niks mis met japie, en zeker een betere optie.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55128684
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:25 schreef miesy het volgende:

[..]

Nou, er is hiet toen ook ooit eens een verslag geweest waarbij werd gezegd dat Huub Lieke bij de keel greep en haar een kopstoot gaf. Dat filmpje is toen door meerderen bekeken en heb het zelf ook gehoord en de conclusie was dat ze het hadden over acties binnen die villa. Huub deed het toen voor wat er allemaal was gebeurd. Lieke deed toen ook dingen na. Dat was ook nog een beetje in of net na die 6-2 periode.
Go hard or go home
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:29:51 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55128700
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:28 schreef -Blurk- het volgende:
Was dat serieus CC? Of heb jij dat verzonnen? Zeg me dat jij dat verzonnen hebt

Helaas... Maar niet onverwacht, toch?
Oh ja, het is Cc .
pi_55128704
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:12 schreef noekje het volgende:
Ach, wat fijn. Brian is weer bezig om zijn relatie te verbeteren. Hij draagt de oplossing aan, gewoon even weglopen maar nu gaat Amanda door over de inhoud van die ruzie's.
Oh oh, als dat maar goed gaat! Ik zou niet willen dat ook zij uit elkaar gaan.
Dat zou vreselijk zijn.
Mozart was haar naam.
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:30:22 #273
130755 Kinga
versier hier
pi_55128709
Wat een oerlelijke jas!!!!!
pi_55128716
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 18:32:05 #275
135305 beequeen
Lost.
pi_55128736
quote:

[..]

Doel je misschien op het nachtelijk gesprek tussen Huub en Lieke?
Huub deed toen voor wat Brian met Lieke heeft gedaan bij de paardenbak, dit in combi met de kopstoot.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55128749
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:28 schreef miesy het volgende:

[..]

tis toch allemaal 1 groot toneel,
dus niks mis met japie, en zeker een betere optie.
Klopt, maar dat maakt het allemaal wel jammer.
pi_55128766
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 18:33:31 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_55128767
quote:

[..]

PoekieRoekie weer achter de schrijftafel?
― Mark Twain
pi_55128772
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:25 schreef miesy het volgende:

[..]

Feit is dat negatieve dingen van Huub veel minder besproken worden dan die van Brian.
Vergelijk de posts van BSOL om 5 uur vanmorgen met de SV van Vol: geen woord.

Lieke heeft wel eens verteld dat de Febo wil dat ze Huub confronteerd met zijn fysieke agressie. En dat ze dat niet wilde doen. Zegt wat over Huub, maar net zo goed over Lieke.
2 idioten bij elkaar.

Wat Amanda betreft... die zegt nu wel heel erg vaak dat Brian zich gedraagt als een kleuter
Amanda weet precies hoe Brian in elkaar steekt, ook wanneer hij flipt, en blijft hem er op aanspreken. Ze laat zich niet in de luren leggen. Daarom kan ik ook genieten van hun ruzies.
pi_55128782
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Helaas... Maar niet onverwacht, toch?
Oh ja, het is Cc .
Had nog een beetje hoop Cc, maar wist ook eigenlijk wel beter
pi_55128788
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:30 schreef Kinga het volgende:
Wat een oerlelijke jas!!!!!
Haar outfit daaronder is ook niet tof.
Voor Copycat, ze draagt het corset/top van de jurk van gisteren met een zwarte panty, zwart rokje en en enorme laarzen. Dit is doorgestyled met haar glimmertjeshaarband.
Go hard or go home
pi_55128804
quote:

[..]

En ook tegen die danseressen : "kom bij mij in bed, dan kom je op tv"
pi_55128806
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:26 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nou, ik vind niet dat Brian en Huub in gelijke mate niet deugen. Brian deugt niet in mijn ogen. Huub zit daar voor het spel, en heeft zich nooit anders voorgedaan en heeft zich nooit geconformeerd aan iets of iemand, zelfs toen de relatie met Lieke begon was hij duidelijk tegen haar dat DGK ten allen tijde voorging. Brian moet het hebben van sneaky dingen en van Amanda, zijn back-up en ook heeft Brian de FEBO mee, wat heel erg helpt. Huub moet al sinds zijn terugkeer in de Kooi vechten tegen de FEBO om zijn plekje te behouden, Brian daarentegen hoeft daar helemaal niets voor te doen. Op die manier is het makkelijk vol te houden en gaat Brian op zijn sloffen winnen.
Goed punt. Dat verschil is er idd.
pi_55128810
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:18 schreef riri het volgende:

wat is die brian een vieze smeerlap....altijd dat geniepige stiekeme gedoe van hem
Lelijk hoor die brian.
Goedemorgen :W
pi_55128821
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:18 schreef riri het volgende:

zowee.... wat een grote gore, vuile, vieze eikel ...

Lieke zal wel over mijn taal vallen, maar het is toch echt zo
pi_55128857
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Doel je misschien op het nachtelijk gesprek tussen Huub en Lieke?
Huub deed toen voor wat Brian met Lieke heeft gedaan bij de paardenbak, dit in combi met de kopstoot.
dan heb ik iets anders gezien. Ze hadden ruzie, Lieke draaide zich om om te gaan slapen. Huub jumpte omhoog en greep haar bij de keel terwijl hij haar iets toesiste. Lieke bevroor even van angst en duwde hem toen hard weg en zei "laat me los!!" Huub liet zijn handen los, maar boog zich dicht naar haar toe en begon nog harder te sissen in haar oor. Lieke stond toen op en rende weg.
pi_55128866
Hé. Mellissa is er ook weer met haar butler.
pi_55128878
Wie is de blonde trulla met Melissa?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_55128885
pi_55128895

Go hard or go home
pi_55128911
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:33 schreef avonne het volgende:

[..]

Feit is dat negatieve dingen van Huub veel minder besproken worden dan die van Brian.

Lieke heeft wel eens verteld dat de Febo wil dat ze Huub confronteerd met zijn fysieke agressie. En dat ze dat niet wilde doen. Zegt wat over Huub, maar net zo goed over Lieke.
2 idioten bij elkaar.

Wat Amanda betreft... die zegt nu wel heel erg vaak dat Brian zich gedraagt als een kleuter
Amanda weet precies hoe Brian in elkaar steekt, ook wanneer hij flipt, en blijft hem er op aanspreken. Ze laat zich niet in de luren leggen. Daarom kan ik ook genieten van hun ruzies.
Het is niet helemaal toevallig dat BSOL juist nu Lieke onder vuur ligt met z'n ogenschijnlijke juist weergave door een plaatje met wat tekst Huub negatief aan het afschilderen is. Er klopt vaak geen bal van overigens Ik snap je punt ook niet helemaal wat betreft Brian, volgens mij gaat het nauwelijks over droeftoeter Brian, omdat we gechanteerd worden met een kutverhaal tussen Lieke en Huub
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 18:41:46 #292
135305 beequeen
Lost.
pi_55128915
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:37 schreef avonne het volgende:

Lieke stond toen op en rende weg.
Als je nog weet wanneer moet het filmpje op VOL staan, ik heb geen idee waar dit over gaat.

Melisa en Sakia zijn er weer en het gaat over haar.
― Mark Twain
pi_55128920
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie is de blonde trulla met Melissa?
Saskia.
pi_55128934
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:42 schreef schatje het volgende:

[..]

Saskia.
Ja en wat komt ze doen?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 18:43:36 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_55128950
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:42 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Ja en wat komt ze doen?
Zuipen.
― Mark Twain
pi_55128951
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:

[..]

Het is niet helemaal toevallig dat BSOL juist nu Lieke onder vuur ligt met z'n ogenschijnlijk juist weergave door een plaatje met wat tekst Huub aan negatief aan het afschilderen is. Er klopt vaak geen bal van overigens Ik snap je punt ook niet helemaal wat betreft Brian, volgens mij gaat het nauwelijsk over die droeftoeter, omdat we gechanteerd worden met een kutverhaal tussen Lieke en Huub
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_55128952
quote:

[..]

2 idioten bij elkaar.

Iedereen die zich laat mishandelen in een echtelijke ruzie laat zich in de luren leggen. Amanda bezet wat dat betreft een vette eerste plaats.
Mozart was haar naam.
pi_55128959
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:

[..]

Het is niet helemaal toevallig dat BSOL juist nu Lieke onder vuur ligt met z'n ogenschijnlijk juist weergave door een plaatje met wat tekst Huub aan negatief aan het afschilderen is. Er klopt vaak geen bal van overigens Ik snap je punt ook niet helemaal wat betreft Brian, volgens mij gaat het nauwelijsk over die droeftoeter, omdat we gechanteerd worden met een kutverhaal tussen Lieke en Huub
Zo te lezen heeft Avonne het met haar eigen ogen gezien. dus snap ik jou verhaaltje niet.
pi_55128974
quote:

[..]

2 idioten bij elkaar.

Amanda weet precies hoe Brian in elkaar steekt, ook wanneer hij flipt, en blijft hem er op aanspreken. Ze laat zich niet in de luren leggen
. Daarom kan ik ook genieten van hun ruzies.
O Brian wat je doet dat doe je goed.

Kom nou Avonne, Amanda wil al helemaal niet zien hoe Brian in werkelijkheid is.
Goedemorgen :W
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:44:46 #300
130755 Kinga
versier hier
pi_55128976
Huub zoent even met die troela.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')