Klopt, maar dat maakt het allemaal wel jammer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:28 schreef miesy het volgende:
[..]
tis toch allemaal 1 groot toneel,
dus niks mis met japie, en zeker een betere optie.
PoekieRoekie weer achter de schrijftafel?quote:
Feit is dat negatieve dingen van Huub veel minder besproken worden dan die van Brian.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:25 schreef miesy het volgende:
[..]
dan lig ik lekker te snurken.
beetje raar dat dat dan niet op film staat, ergens.
alles staat toch altijd op film?
helemaal als bepaalde dingen vaker gebeuren.
Had nog een beetje hoop Cc, maar wist ook eigenlijk wel beterquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Helaas... Maar niet onverwacht, toch?
Oh ja, het is Cc.
Haar outfit daaronder is ook niet tof.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:30 schreef Kinga het volgende:
Wat een oerlelijke jas!!!!!
En ook tegen die danseressen : "kom bij mij in bed, dan kom je op tv"quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
tja, dat is lastig zoeken. Ergens tussen ruzie 115 en 325.
Maar kijk eens een keertje om 5 uur s morgens naar de streams, dan is er altijd wel wat.
Vannacht was ook zo'n trieste bedoening, Huub die letterlijk eist dat Lieke naar zijn bed komt.
Goed punt. Dat verschil is er idd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik vind niet dat Brian en Huub in gelijke mate niet deugen. Brian deugt niet in mijn ogen. Huub zit daar voor het spel, en heeft zich nooit anders voorgedaan en heeft zich nooit geconformeerd aan iets of iemand, zelfs toen de relatie met Lieke begon was hij duidelijk tegen haar dat DGK ten allen tijde voorging. Brian moet het hebben van sneaky dingen en van Amanda, zijn back-up en ook heeft Brian de FEBO mee, wat heel erg helpt. Huub moet al sinds zijn terugkeer in de Kooi vechten tegen de FEBO om zijn plekje te behouden, Brian daarentegen hoeft daar helemaal niets voor te doen. Op die manier is het makkelijk vol te houden en gaat Brian op zijn sloffen winnen.
Lelijk hoor die brian.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:18 schreef riri het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6/
wat is die brian een vieze smeerlap....altijd dat geniepige stiekeme gedoe van hem
zowee.... wat een grote gore, vuile, vieze eikel ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:18 schreef riri het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6/
wat is die brian een vieze smeerlap....altijd dat geniepige stiekeme gedoe van hem
dan heb ik iets anders gezien. Ze hadden ruzie, Lieke draaide zich om om te gaan slapen. Huub jumpte omhoog en greep haar bij de keel terwijl hij haar iets toesiste. Lieke bevroor even van angst en duwde hem toen hard weg en zei "laat me los!!" Huub liet zijn handen los, maar boog zich dicht naar haar toe en begon nog harder te sissen in haar oor. Lieke stond toen op en rende weg.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doel je misschien op het nachtelijk gesprek tussen Huub en Lieke?
Huub deed toen voor wat Brian met Lieke heeft gedaan bij de paardenbak, dit in combi met de kopstoot.
Het is niet helemaal toevallig dat BSOL juist nu Lieke onder vuur ligt met z'n ogenschijnlijke juist weergave door een plaatje met wat tekst Huub negatief aan het afschilderen is. Er klopt vaak geen bal van overigensquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Feit is dat negatieve dingen van Huub veel minder besproken worden dan die van Brian.
Vergelijk de posts van BSOL om 5 uur vanmorgen met de SV van Vol: geen woord.
Lieke heeft wel eens verteld dat de Febo wil dat ze Huub confronteerd met zijn fysieke agressie. En dat ze dat niet wilde doen. Zegt wat over Huub, maar net zo goed over Lieke.
2 idioten bij elkaar.
Wat Amanda betreft... die zegt nu wel heel erg vaak dat Brian zich gedraagt als een kleuter![]()
Amanda weet precies hoe Brian in elkaar steekt, ook wanneer hij flipt, en blijft hem er op aanspreken. Ze laat zich niet in de luren leggen. Daarom kan ik ook genieten van hun ruzies.
Als je nog weet wanneer moet het filmpje op VOL staan, ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:
Saskia.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie is de blonde trulla met Melissa?
Ja en wat komt ze doen?quote:
Zuipen.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is niet helemaal toevallig dat BSOL juist nu Lieke onder vuur ligt met z'n ogenschijnlijk juist weergave door een plaatje met wat tekst Huub aan negatief aan het afschilderen is. Er klopt vaak geen bal van overigensIk snap je punt ook niet helemaal wat betreft Brian, volgens mij gaat het nauwelijsk over die droeftoeter, omdat we gechanteerd worden met een kutverhaal tussen Lieke en Huub
Iedereen die zich laat mishandelen in een echtelijke ruzie laat zich in de luren leggen. Amanda bezet wat dat betreft een vette eerste plaats.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Feit is dat negatieve dingen van Huub veel minder besproken worden dan die van Brian.
Lieke heeft wel eens verteld dat de Febo wil dat ze Huub confronteerd met zijn fysieke agressie. En dat ze dat niet wilde doen. Zegt wat over Huub, maar net zo goed over Lieke.
2 idioten bij elkaar.
Wat Amanda betreft... die zegt nu wel heel erg vaak dat Brian zich gedraagt als een kleuter![]()
Amanda weet precies hoe Brian in elkaar steekt, ook wanneer hij flipt, en blijft hem er op aanspreken. Ze laat zich niet in de luren leggen. Daarom kan ik ook genieten van hun ruzies.
Zo te lezen heeft Avonne het met haar eigen ogen gezien. dus snap ik jou verhaaltje niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is niet helemaal toevallig dat BSOL juist nu Lieke onder vuur ligt met z'n ogenschijnlijk juist weergave door een plaatje met wat tekst Huub aan negatief aan het afschilderen is. Er klopt vaak geen bal van overigensIk snap je punt ook niet helemaal wat betreft Brian, volgens mij gaat het nauwelijsk over die droeftoeter, omdat we gechanteerd worden met een kutverhaal tussen Lieke en Huub
O Brian wat je doet dat doe je goed.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
2 idioten bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |