Ach wat het ook is, zowel Brain als huubn deugen allebei van geen kant. Van mij mogen Lieke en amanda samen gaan spelen en die twee losers lekker het na kijken geven.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik heb dit wel regelmatig gezien. Niet slaan o.i.d., maar wel zeer agressief, intimiderend op haar af komen of op haar gaan liggen in bed.
Sneu meisje die zich de eerste keer op haar plaats laat zetten, dom meisje die zich de 2e keer op haar plaats laat zetten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda moet natuurlijk wel steeds even op haar plaats gezet worden, het meisje heeft geen last van geheugen
quote:14:16 - Alles weer koek en ei...
Alhoewel Brian en Amanda in een discussie verwikkelt zijn eten ze we samen. Ze nuttigen hun ontbijt c.q. lunch. “Is er geen boter?”, vraagt Amanda aan haar vriendje. “Nee”, antwoordt de Antiliaan tot grote teleurstelling van de 19-jarige. Na een korte silence treatment biedt Brian zijn excuses aan. “Sorry van daarnet”, verontschuldigt hij zich. “Mij ook”, reageert Amanda. Na de excuses gaat Amanda dicht tegen Brian aan liggen en laten ze de discussie voor wat het is. Wellicht kunnen Huub en Lieke hier een voorbeeld aannemen.
tja, dat is lastig zoeken. Ergens tussen ruzie 115 en 325.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach wat het ook is, zowel Brain als huubn deugen allebei van geen kant. Van mij mogen Lieke en amanda samen gaan spelen en die twee losers lekker het na kijken geven.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:16 schreef Py het volgende:
Brian en Huub kunnen samen op de hoogste rots klimmen, neerkijken op het zwakke geslacht en tevreden zijn met hun machtspositie.
Borst vooruit heren. Jullie kunnen trots zijn op datgene wat jullie hebben bereikt. Topprestatie.
Hoor Amanda nog zeggen vannacht tegen Lieke dat jij het pikt zeg om eczeemkop genoemd te worden.Had hem zo een klap gegeven.Nu kom ik net binnenvallen en lees dit.Wat is Amanda dom zeg en waar haalt ze het lef vandaan.Jammer dat de andere bewoners zulke dingen nooit te weten komen.Brian is wel zo geniepig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Eenmaal buiten de kooi zal hij haar vroeg of laat door de kamer meppen en zullen wij dat wel via het nieuws te horen krijgen.
Hopelijk komt het niet zo ver. Is er dan niemand in medialand die denkt dat het geen vesrpilde moeite is om een paar fragmentjes te monteren en die show ff goed te kakken te zetten???quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Eenmaal buiten de kooi zal hij haar vroeg of laat door de kamer meppen en zullen wij dat wel via het nieuws te horen krijgen.
dan lig ik lekker te snurken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
tja, dat is lastig zoeken. Ergens tussen ruzie 115 en 325.
Maar kijk eens een keertje om 5 uur s morgens naar de streams, dan is er altijd wel wat.
Vannacht was ook zo'n trieste bedoening, Huub die letterlijk eist dat Lieke naar zijn bed komt.
Houden we dus toneelspeler Jaap overquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:22 schreef miesy het volgende:
[..]
amanda heeft lieke ook eens flink aangepakt met een stel andere dames, remember?
bij elk filmpje dat ik aanklik staat "This video has been removed due to terms of use violation"quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
tja, dat is lastig zoeken. Ergens tussen ruzie 115 en 325.
Maar kijk eens een keertje om 5 uur s morgens naar de streams, dan is er altijd wel wat.
Vannacht was ook zo'n trieste bedoening, Huub die letterlijk eist dat Lieke naar zijn bed komt.
Nou, ik vind niet dat Brian en Huub in gelijke mate niet deugen. Brian deugt niet in mijn ogen. Huub zit daar voor het spel, en heeft zich nooit anders voorgedaan en heeft zich nooit geconformeerd aan iets of iemand, zelfs toen de relatie met Lieke begon was hij duidelijk tegen haar dat DGK ten allen tijde voorging. Brian moet het hebben van sneaky dingen en van Amanda, zijn back-up en ook heeft Brian de FEBO mee, wat heel erg helpt. Huub moet al sinds zijn terugkeer in de Kooi vechten tegen de FEBO om zijn plekje te behouden, Brian daarentegen hoeft daar helemaal niets voor te doen. Op die manier is het makkelijk vol te houden en gaat Brian op zijn sloffen winnen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach wat het ook is, zowel Brain als huubn deugen allebei van geen kant. Van mij mogen Lieke en amanda samen gaan spelen en die twee losers lekker het na kijken geven.
tis toch allemaal 1 groot toneel,quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:26 schreef maril het volgende:
[..]
Houden we dus toneelspeler Jaap over
Nou, er is hiet toen ook ooit eens een verslag geweest waarbij werd gezegd dat Huub Lieke bij de keel greep en haar een kopstoot gaf. Dat filmpje is toen door meerderen bekeken en heb het zelf ook gehoord en de conclusie was dat ze het hadden over acties binnen die villa. Huub deed het toen voor wat er allemaal was gebeurd. Lieke deed toen ook dingen na. Dat was ook nog een beetje in of net na die 6-2 periode.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:25 schreef miesy het volgende:
[..]
dan lig ik lekker te snurken.
beetje raar dat dat dan niet op film staat, ergens.
alles staat toch altijd op film?
helemaal als bepaalde dingen vaker gebeuren.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:28 schreef -Blurk- het volgende:
Was dat serieus CC? Of heb jij dat verzonnen? Zeg me dat jij dat verzonnen hebt
Dat zou vreselijk zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:12 schreef noekje het volgende:
Ach, wat fijn. Brian is weer bezig om zijn relatie te verbeteren. Hij draagt de oplossing aan, gewoon even weglopen maar nu gaat Amanda door over de inhoud van die ruzie's.
Oh oh, als dat maar goed gaat! Ik zou niet willen dat ook zij uit elkaar gaan.
Doel je misschien op het nachtelijk gesprek tussen Huub en Lieke?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:13 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... ook niet toen hij haar bij de keel greep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |