abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55128247
pi_55128259
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij grijpt volgens mij inderdaad richting haar kruis. Maar niet omdat hij seksgeil is, maar machtsgeil. En een agressieve botte lul.
Hij wilde haar pijn doen in haar vrouwelijkheid. Zo zie ik het.
Denk precies hetzelfde.
Amanda durft niet meer te reageren, want ook daar krijgt ze voor op haar donder van die engerd.
Onder hun dekens wordt ook veel gesproken/gedreigd.
Amanda weet dondersgoed, dat zij daar zit bij gratie van die gozer.
Die wil dit wereldje niet meer kwijt. Ja, dan moet je veren laten. Hele grote soms.
Het is aan de Febo om in te grijpen. Zij maken van ons schuldige kijkers. Die toekijken en niets (kunnen) doen.
Ik heb hier veel moeite mee.
pi_55128263
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi he, zo'n pruik
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55128268
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:01 schreef Desii het volgende:
Kijk dat is Huub.... gelijk naar Lieke het hele verhaal met Brian vertellen
jezus, Huub kan ook echt niet ophouden, he?
en maar doorgaan, en maar doorgaan...
pi_55128270
pi_55128279
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef miesy het volgende:

[..]

huub is al zo ontzettend vaak kwaad op lieke geweest, maar ik heb hem nooit bedreigend op haar over zien komen. grote bek wel, met flink wat scheldwoorden, maar nooit fysiek.
Welnee, dat doet Huub nooit, de enige die weleens een schop(je) van Huub heeft gekregen is Nathanael, en dat is het. Geloof niet dat Huub dat in zich heeft, die kan zich verbaal wel redden, Brian daarentegen kan dat niet en compenseert dat met fysiek geweld om zijn gelul kracht bij te zetten.
pi_55128286
Brian: 'Je weet hoe het is. Als ik beslis om weg te gaan, dan is dat beter voor ons beide. Aan de hand van jouw en mijn uitspraken zie ik wat er komt. Dan kies ik er voor een beslissing te maken om weg te gaan.'
Amanda:'Onze hele manier van communiceren ging mis. Ik kreeg iets niet aan je uitgelegd.'
pi_55128287
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:02 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat is precies het idee wat ik erbij heb.
Een pak van me hart dat je het nu wel begrijpt
pi_55128298
pi_55128301
Ach, wat fijn. Brian is weer bezig om zijn relatie te verbeteren. Hij draagt de oplossing aan, gewoon even weglopen maar nu gaat Amanda door over de inhoud van die ruzie's.
Oh oh, als dat maar goed gaat! Ik zou niet willen dat ook zij uit elkaar gaan.
Go hard or go home
pi_55128305
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:11 schreef coldstar het volgende:

[..]

Een pak van me hart dat je het nu wel begrijpt
Tof he
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55128322
quote:

[..]

huub is al zo ontzettend vaak kwaad op lieke geweest, maar ik heb hem nooit bedreigend op haar over zien komen. grote bek wel, met flink wat scheldwoorden, maar nooit fysiek.
eh... ook niet toen hij haar bij de keel greep?
pi_55128346
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:13 schreef avonne het volgende:

[..]

Dat in bed bedoel je?
Go hard or go home
pi_55128354
quote:

[..]

Ik heb dit wel regelmatig gezien. Niet slaan o.i.d., maar wel zeer agressief, intimiderend op haar af komen of op haar gaan liggen in bed.
pi_55128374
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef avonne het volgende:

[..]

jezus, Huub kan ook echt niet ophouden, he?
en maar doorgaan, en maar doorgaan...
helemaal mee eens.
maar dit is dan wel weer positief, dat hij haar van zijn gesprek laat weten.
zou zij ook moeten doen als zij weer eens met de tegenstanders gezellig over huub aan het praten is.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55128386
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:45 schreef Py het volgende:
Je ziet in het filmpje bij Brian hetzelfde proces wat er toe leidt dat er glazen deuren sneuvelen.
Amanda hadf een weerwoord in de discussie die ze hadden. Ze verweet hem dat hij zich als een kind opstelde. En dat pikt Bokito niet van zijn bimbo. En dus zal ze gecorrigeerd worden. Eerst hielp zijn dreigstem nog. Maar Amanda pikt steeds minder. Nu zijn er fysieke correcties nodig om Amanda tot de orde te roepen (sinds het douchewand-incident).
Eenmaal buiten de kooi zal hij haar vroeg of laat door de kamer meppen en zullen wij dat wel via het nieuws te horen krijgen.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_55128396
Brian en Huub kunnen samen op de hoogste rots klimmen, neerkijken op het zwakke geslacht en tevreden zijn met hun machtspositie.
Borst vooruit heren. Jullie kunnen trots zijn op datgene wat jullie hebben bereikt. Topprestatie.
pi_55128400
Dat filmpje van Brian Het is een vieze manipulatieve teringlijer , gatverdamme vuile sneak
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:17:03 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55128405
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het is aan de Febo om in te grijpen. Zij maken van ons schuldige kijkers. Die toekijken en niets (kunnen) doen.
Ik heb hier veel moeite mee.
Ik ook.En ik ben het verder ook helemaal met je eens. Achter dient hier zijn verantwoordelijkheid te dragen. Amanda weet niet beter en neemt het voor lief (...) , haar familie lijkt het allemaal niets te interesseren en Brian kan z'n goddelijke gang gaan. Ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij dat een concern als RTL het gedrag van Brian door stilzwijgen goedkeurt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55128407
pi_55128408
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ik heb dit wel regelmatig gezien. Niet slaan o.i.d., maar wel zeer agressief, intimiderend op haar af komen of op haar gaan liggen in bed.
vol haat.

En Lieke pikt het, stomme koe.
pi_55128423
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Ech nie !!!!! IK ben de meest irrirante user van Fok!
Ech nie.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_55128440
http://forum.headliner.nl/topic-6/

wat is die brian een vieze smeerlap....altijd dat geniepige stiekeme gedoe van hem
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55128441
pi_55128448
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:13 schreef avonne het volgende:

[..]

eh...nooit gezien.
linkje?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')