Denk precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij grijpt volgens mij inderdaad richting haar kruis. Maar niet omdat hij seksgeil is, maar machtsgeil. En een agressieve botte lul.
Hij wilde haar pijn doen in haar vrouwelijkheid. Zo zie ik het.
jezus, Huub kan ook echt niet ophouden, he?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:01 schreef Desii het volgende:
Kijk dat is Huub.... gelijk naar Lieke het hele verhaal met Brian vertellen
Welnee, dat doet Huub nooit, de enige die weleens een schop(je) van Huub heeft gekregen is Nathanael, en dat is het. Geloof niet dat Huub dat in zich heeft, die kan zich verbaal wel redden, Brian daarentegen kan dat niet en compenseert dat met fysiek geweld om zijn gelul kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef miesy het volgende:
[..]
huub is al zo ontzettend vaak kwaad op lieke geweest, maar ik heb hem nooit bedreigend op haar over zien komen. grote bek wel, met flink wat scheldwoorden, maar nooit fysiek.
Een pak van me hart dat je het nu wel begrijptquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is precies het idee wat ik erbij heb.
Tof hequote:Op zaterdag 8 december 2007 18:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Een pak van me hart dat je het nu wel begrijpt
eh... ook niet toen hij haar bij de keel greep?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef miesy het volgende:
[..]
huub is al zo ontzettend vaak kwaad op lieke geweest, maar ik heb hem nooit bedreigend op haar over zien komen. grote bek wel, met flink wat scheldwoorden, maar nooit fysiek.
Dat in bed bedoel je?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:13 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... ook niet toen hij haar bij de keel greep?
Ik heb dit wel regelmatig gezien. Niet slaan o.i.d., maar wel zeer agressief, intimiderend op haar af komen of op haar gaan liggen in bed.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef miesy het volgende:
[..]
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef avonne het volgende:
[..]
jezus, Huub kan ook echt niet ophouden, he?
en maar doorgaan, en maar doorgaan...
Eenmaal buiten de kooi zal hij haar vroeg of laat door de kamer meppen en zullen wij dat wel via het nieuws te horen krijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:45 schreef Py het volgende:
Je ziet in het filmpje bij Brian hetzelfde proces wat er toe leidt dat er glazen deuren sneuvelen.
Amanda hadf een weerwoord in de discussie die ze hadden. Ze verweet hem dat hij zich als een kind opstelde. En dat pikt Bokito niet van zijn bimbo. En dus zal ze gecorrigeerd worden. Eerst hielp zijn dreigstem nog. Maar Amanda pikt steeds minder. Nu zijn er fysieke correcties nodig om Amanda tot de orde te roepen (sinds het douchewand-incident).
Ik ook.En ik ben het verder ook helemaal met je eens. Achter dient hier zijn verantwoordelijkheid te dragen. Amanda weet niet beter en neemt het voor lief (...) , haar familie lijkt het allemaal niets te interesseren en Brian kan z'n goddelijke gang gaan. Ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij dat een concern als RTL het gedrag van Brian door stilzwijgen goedkeurt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het is aan de Febo om in te grijpen. Zij maken van ons schuldige kijkers. Die toekijken en niets (kunnen) doen.
Ik heb hier veel moeite mee.
vol haat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik heb dit wel regelmatig gezien. Niet slaan o.i.d., maar wel zeer agressief, intimiderend op haar af komen of op haar gaan liggen in bed.
Ech nie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ech nie !!!!! IK ben de meest irrirante user van Fok!
eh...nooit gezien.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:13 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... ook niet toen hij haar bij de keel greep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |