De redaktie is echt niet gek (toch?), die weten dondersgoed wat Brian allemaal doet. Maar hij doet dit met goedkeuring van de redaktie. Amanda tegen Brian beschermen past niet in hun lange termijn plannen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef mazaru het volgende:
Wat een stinkhond is het toch ook
Als er geen camera's waren geweest, dan had Amanda al heel wat botbreuken gehad.
Hier zou toch tegen opgetreden moeten worden
Ja, dat zag ik ook, erg toch die gozerquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Shocking !! En zo bewust eerst z'n zender afdoen
Holy f*ck.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
Brian wordt agressief tegen Amanda onder de dekens
.
Lieke en Huub doen allebei hetzelfde, ze verdienen elkaar !quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar het is HUUB! dat kan je natuurlijk niet vergelijken met wat Lieke allemaal doet
Nu ik dit weer zo lees over die vuile teringrat voel ik een gigantische woede naar boven komen mij me zelf.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je het ook door? Brian op zijn sloffies naar de finale, pammetjes slikkend en wel.
Heb je wel goed gekeken Maril? En dat Amanda niet reageert is toch ook al bekend? Die pikt dat gedrag van hem, het lijkt wel alsof jij alles van Brian goed wilt praten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef maril het volgende:
[..]
YES![]()
ps filmpje gezien hij deed iets ,maar een stomp of knijpen? ik kan mij niet voorstellen dat Amanda daar dan niet op reageerd. ik bedoel ze kan behoorlijk agressief zijn en ook een zeurmodus opzetten, ze verdienen elkaar.
Nee, Huub doet het nu ook een keer. Lieke heeft de afgelopen tijd constant munitie gegeven aan Amanda en Brian door te spreken over hun relatie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke en Huub doen allebei hetzelfde, ze verdienen elkaar !
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef maril het volgende:
[..]
YES![]()
ps filmpje gezien hij deed iets ,maar een stomp of knijpen? ik kan mij niet voorstellen dat Amanda daar dan niet op reageerd. ik bedoel ze kan behoorlijk agressief zijn en ook een zeurmodus opzetten, ze verdienen elkaar.
Ben je blind ofzo? Je ziet toch duidelijk dat Brian Amanda behoorlijk aanpakt en haar hoer noemt?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef maril het volgende:
[..]
YES![]()
Als er nu geen camera's waren geweest zou het veel erger voor Amanda afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
ik hoor hem nog niets slechts over Lieke zeggen.... en het is gewoon de waarheid wat hij nu zegt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef riri het volgende:
Zo....wie zit hier nu openlijk met de vijand te praten over Lieke?
Alles uit bescherming voor Amanda en natuurlijk grappenderwijsquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Je ziet toch duidelijk dat Brian Amanda behoorlijk aanpakt en haar hoer noemt?
Ach, waarom reageer ik eigen op je als meest irritante user van FOK zijnde. Vanaf nu op negeer.
Helemaal mee eens HOOGSTE tijd. !!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo dan!
Wat een stinkhond is het toch ook
Als er geen camera's waren geweest, dan had Amanda al heel wat botbreuken gehad.
Hier zou toch tegen opgetreden moeten worden
Daar weet ik alles van Edwinus, heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oke, handig om even te weten. Bedankt! Ben weer helemaal verslaafd trouwens.
Dat zou nog best eens kunnen Pyquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef Py het volgende:
Jaap bepaalt straks wie er uit gaat. Huub of Lieke.
Beequeen, gedraag je.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, waarom reageer ik eigen op je als meest irritante user van FOK zijnde. Vanaf nu op negeer.
Brrrrrrrrrrrr....hoezo lonkanker. Dit zijn dus sigaretten van twee personen, de rest rookt toch niet.quote:
Een mens heeft alrtijd een reactie als je geknepen wordt roep je au dus het was iets anders , ik ontken niet dat hij iets deed want hij ded iets maar wat? en bij de redaktie werken genoeg vrouwen als ze zien dat zij word mishandeld zullen ze heus wel ingrijpen.tenminste . Toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken Maril? En dat Amanda niet reageert is toch ook al bekend? Die pikt dat gedrag van hem, het lijkt wel alsof jij alles van Brian goed wilt praten.
Huub en Brian.......heel apart samen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Beequeen, gedraag je.
Zo'n opmerking scoort héél hoog op irritatie factor.
Snap eigenlijk helemaal niet wat je nu probeert te zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef coldstar het volgende:
Ik heb net het filmpje van Brain en Amanda bekeken. Ik krijg meer de indruk dat hij haar ergens wil pakken, waar zij op dat moment niet voor in de stemming is. Brain voelt zich hierdoor beledigd en verlaat het bed. Misschien zie ik het verkeerd.
vind ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef Rotterdammert het volgende:
mooi gesprek tussen huub en brian
Of die mooie gaskamer die hij een ander toewenstquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Goed gedrag belonen en brokjes geven
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Je ziet toch duidelijk dat Brian Amanda behoorlijk aanpakt en haar hoer noemt?
Als meest irritante user van Fok, ik dus, sta je vanaf nu bij mij op negeer.![]()
Mee eens, hij legt uit wat er aan de hand is en legt de schuld ook bij zichzelf neer. Lieke komt meestal alleen maar met verwijten naar Huub toe.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Desii het volgende:
[..]
ik hoor hem nog niets slechts over Lieke zeggen.... en het is gewoon de waarheid wat hij nu zegt.
Hij neemt de schuld op zich van alles wat hij verkeerd doet....
Is heel anders dan de zgn. girltalk van Lieke
Ech nie !!!!! IK ben de meest irrirante user van Fok!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Als meest irritante user van Fok, ik dus,
knap... dat je naar twee streams tegelijk kan luisterenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:46 schreef Kaleddis het volgende:
Zo'n verschil tussen de beide gesprekken he. 3&4 een gesprek vol boosheid en wrok. Het gesprek op 1&2 een open gesprek waar niet iemand zich goed probeert te praten.
Amanda moet natuurlijk wel steeds even op haar plaats gezet worden, het meisje heeft geen last van geheugenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:45 schreef Py het volgende:
Je ziet in het filmpje bij Brian hetzelfde proces wat er toe leidt dat er glazen deuren sneuvelen.
Amanda hadf een weerwoord in de discussie die ze hadden. Ze verweet hem dat hij zich als een kind opstelde. En dat pikt Bokito niet van zijn bimbo. En dus zal ze gecorrigeerd worden. Eerst hielp zijn dreigstem nog. Maar Amanda pikt steeds minder. Nu zijn er fysieke correcties nodig om Amanda tot de orde te roepen (sinds het douchewand-incident).
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
Dacht het niet Maril, tot nu toe hebben ze toch nog nooit ingegrepen bij Brian? Heb jij gezien hoe hij Amanda onder de douche smeet? En is hij vervolgens naar huis gestuurd? Nee....dus? Ingrijpen doen ze niet, hoogstens zijn medicatie ophogen en that's it. Maarik heb het idee dat ik tegen dovemansoren spreek.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:43 schreef maril het volgende:
[..]
Een mens heeft alrtijd een reactie als je geknepen wordt roep je au dus het was iets anders , ik ontken niet dat hij iets deed want hij ded iets maar wat? en bij de redaktie werken genoeg vrouwen als ze zien dat zij word mishandeld zullen ze heus wel ingrijpen.tenminste . Toch?
ik ben ook een beetje confuusquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef coldstar het volgende:
Ik heb net het filmpje van Brain en Amanda bekeken. Ik krijg meer de indruk dat hij haar ergens wil pakken, waar zij op dat moment niet voor in de stemming is. Brain voelt zich hierdoor beledigd en verlaat het bed. Misschien zie ik het verkeerd.
Brian tegen Huub: Je hoeft niet 1,2,3 weg hoor maar er moet wel een oplossing komen tussen jou en Lieke.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ech nie !!!!! IK ben de meest irrirante user van Fok!
Ja, als als als, als mijn tante een pikkie had gehad, had het nu mijn oom geweest.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als er nu geen camera's waren geweest zou het veel erger voor Amanda afgelopen zijn.
Arme arme Amanda. Moet zij ook van de Febo van Brain blijven houden???
Ze hadden hem er op z'n minst een boete voor moeten geven, maar nee, doodse stilte vanuit de FEBOquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dacht het niet Maril, tot nu toe hebben ze toch nog nooit ingegrepen bij Brian? Heb jij gezien hoe hij Amanda onder de douche smeet? En is hij vervolgens naar huis gestuurd? Nee....dus? Ingrijpen doen ze niet, hoogstens zijn medicatie ophogen en that's it. Maarik heb het idee dat ik tegen dovemansoren spreek.
Amanda kronkelde geluidloos bij wat Brian daar flikte.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:43 schreef maril het volgende:
[..]
Een mens heeft alrtijd een reactie als je geknepen wordt roep je au dus het was iets anders , ik ontken niet dat hij iets deed want hij ded iets maar wat? en bij de redaktie werken genoeg vrouwen als ze zien dat zij word mishandeld zullen ze heus wel ingrijpen.tenminste . Toch?
Hier moet je niet eens op reageren...zometeen zegt iemand weer wat en is ze weer boos. Mag een ander het weer op gaan knappen....quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Beequeen, gedraag je.
Zo'n opmerking scoort héél hoog op irritatie factor.
Die conclusie is juist ik heb je dan daar ook voor genomineerd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian tegen Huub: Je hoeft niet 1,2,3 weg hoor maar er moet wel een oplossing komen tussen jou en Lieke.
volgens tante maril niet.
Als ze hem een boete hadden gegeven hadden ze moeten zeggen waarom, en was dat filmpje weer te zien geweest, dus hebben ze het maar weer onder het kleed geschoven, er ligt al een aardig bergje Brian onder inmiddelsquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze hadden hem er op z'n minst een boete voor moeten geven, maar nee, doodse stilte vanuit de FEBO![]()
Hij is er dan wel mee geconfronteerd tijdens Jensen, die vervolgens opeens niet teruggekeken mag worden in de villa
net als de douchecabine actie?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie Brian bedoelt. Hij zegt aan het begin van het gesperk: Wil je dat ze hier is......wie is ze?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje confuus
Volgens mij zegt Brian "hoor je mij zeggen dat je een hoer bent? Nee"
Ik denk niet dat Brian van plan was om Amanda zeer te doen, want dan zou hij de deken toch niet opengegooid hebben?
Amanda moet haar eigen keuzes maken. Dat kan de febo niet voor haar doen. Maar ze kunnen wel een keer ophouden met Brian in bescherming te nemen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal. Er moet toch iemand bij de redactie zijn die Amanda in bescherming kan nemen.
Brian zou gewoon weg moeten, dit is genoeg voor een exit lijkt mij
Dat hoeft ook niet....quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Snap eigenlijk helemaal niet wat je nu probeert te zeggen
Hij grijpt volgens mij inderdaad richting haar kruis. Maar niet omdat hij seksgeil is, maar machtsgeil. En een agressieve botte lul.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef coldstar het volgende:
Nee hoor dat was inderdaad een reden om hem naar huis te sturenen maar het gaat om nu, en ik twijfel aan hetgene hij heeft gedaan nu.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dacht het niet Maril, tot nu toe hebben ze toch nog nooit ingegrepen bij Brian? Heb jij gezien hoe hij Amanda onder de douche smeet? En is hij vervolgens naar huis gestuurd? Nee....dus? Ingrijpen doen ze niet, hoogstens zijn medicatie ophogen en that's it. Maarik heb het idee dat ik tegen dovemansoren spreek.
Ja, vernederen...en met voorbedachten rade, heel rustig zijn zender afdoen en toen die actie, wat een enge jongen is het toch.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij grijpt volgens mij inderdaad richting haar kruis. Maar niet omdat hij seksgeil is, maar machtsgeil. En een agressieve botte lul.
Hij wilde haar pijn doen in haar vrouwelijkheid. Zo zie ik het.
Zo zag ik het ook inderdaad. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij grijpt volgens mij inderdaad richting haar kruis. Maar niet omdat hij seksgeil is, maar machtsgeil. En een agressieve botte lul.
Dat is precies het idee wat ik erbij heb.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry hoor Riri.... maar zoveel info heeft tie helemaal niet gegeven.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:00 schreef riri het volgende:
Waarom neemt Huub Lieke net keihard kwalijk dat ze Brian 50 CP heeft gegeven en zit hij nu net zelf allerlei informatie door te geven aan Brian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |