Zo dan!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
Brian wordt agressief tegen Amanda onder de dekens
.
Hij doet bewust zijn zender af en je hoort hem nog zeggen, dat je een hoer bent en inderdaad doet hij wat onder de dekens en kruipt er vrij agressief bovenop.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
Goed gedrag belonen en brokjes gevenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub is gewoon een hond.... daar moet je gewoon consequent mee omgaan....
Maar het is HUUB! dat kan je natuurlijk niet vergelijken met wat Lieke allemaal doetquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef riri het volgende:
Zo....wie zit hier nu openlijk met de vijand te praten over Lieke?
YESquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub zei net nog, dat het over was en dat hij gewoon z'n eigen ding ging doen en Lieke zei - okee
Het is dus uit?
Het was in ieder geval geel liefkozing Maril, dat moge duidelijk zijn, tenzij jij een stomp of een kneep als uiting van liefde ziet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:10 schreef maril het volgende:
Ff dit niet om vervelend te zijn, maar er zit in de handeling knijpen of stompen een redelijk verschil , waarom lees ik dan de hel tijd dit.
[..]
Hoezo goed te zien dan?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
Nee hoor, en ze hadden ruzie dus dat zal ook wel niet ,als ze dat niet hebben, ze houden alletwee van hard sex, maar dit was niet het geval.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geel liefkozing Maril, dat moge duidelijk zijn, tenzij jij een stomp of een kneep als uiting van liefde ziet.
Wel op een heel andere toon dan Lieke dat doorgaans doet...en bovendien is het nu uit..quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef riri het volgende:
Zo....wie zit hier nu openlijk met de vijand te praten over Lieke?
De redaktie is echt niet gek (toch?), die weten dondersgoed wat Brian allemaal doet. Maar hij doet dit met goedkeuring van de redaktie. Amanda tegen Brian beschermen past niet in hun lange termijn plannen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef mazaru het volgende:
Wat een stinkhond is het toch ook
Als er geen camera's waren geweest, dan had Amanda al heel wat botbreuken gehad.
Hier zou toch tegen opgetreden moeten worden
Ja, dat zag ik ook, erg toch die gozerquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Shocking !! En zo bewust eerst z'n zender afdoen
Holy f*ck.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
Lieke en Huub doen allebei hetzelfde, ze verdienen elkaar !quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar het is HUUB! dat kan je natuurlijk niet vergelijken met wat Lieke allemaal doet
Nu ik dit weer zo lees over die vuile teringrat voel ik een gigantische woede naar boven komen mij me zelf.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je het ook door? Brian op zijn sloffies naar de finale, pammetjes slikkend en wel.
Heb je wel goed gekeken Maril? En dat Amanda niet reageert is toch ook al bekend? Die pikt dat gedrag van hem, het lijkt wel alsof jij alles van Brian goed wilt praten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef maril het volgende:
[..]
YES![]()
ps filmpje gezien hij deed iets ,maar een stomp of knijpen? ik kan mij niet voorstellen dat Amanda daar dan niet op reageerd. ik bedoel ze kan behoorlijk agressief zijn en ook een zeurmodus opzetten, ze verdienen elkaar.
Nee, Huub doet het nu ook een keer. Lieke heeft de afgelopen tijd constant munitie gegeven aan Amanda en Brian door te spreken over hun relatie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke en Huub doen allebei hetzelfde, ze verdienen elkaar !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |