Heeft iemand dit gecapt? of gezien wat er gebeurde?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:29 schreef STAP01 het volgende:
Soooooooooooooo die Brian die deed wat bij Amanda !!!! Vuile gore teringlijer! scheldt haar uit voor hoer! kijkt in de camera of iemand het ziet!
Hij stopte zijn hand onder de deken om iets bij Amanda te doen, knijpen, stompen weet ik veel wat !! en zij durft er weer niets van te zeggen ben ik bang!
Hopelijk komt VOL met een filmpje, het ging heel snel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Heeft iemand dit gecapt? of gezien wat er gebeurde?
Heb je het ook door? Brian op zijn sloffies naar de finale, pammetjes slikkend en wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch zorgt gastspeler Selene voor geweldige frictie in het team Huub,
Lieke en Jaap. Dus wederom een meesterzet van de FEBO om Brian
uit de wind te houden.
Dit gaat alleen maar Lieke haar kop kosten. Huub en Jaap blijven bij elkaar, dat heb ik Jaap weleens horen zeggen en dat is meer opgedragen door achter.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch zorgt gastspeler Selene voor geweldige frictie in het team Huub,
Lieke en Jaap. Dus wederom een meesterzet van de FEBO om Brian
uit de wind te houden.
Uiterst goede vergelijkingquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af hoe Lieke het had gevonden als hij A en B ceepees had gegeven na het 6-2 incident.
Lieke vindt dat een onzinnige vergelijking. Ik dus niet.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:39 schreef mazaru het volgende:
Lieke
Lieke
Lieke
Lieke
Lieke
Lieke
Lieke
Lieke
Jaap pakt zijn TV momentje, niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:36 schreef riri het volgende:
Valt me op dat de communicatie tussen Lieke en Jaap veel beter gaat.....Huub haalt er allerlei zaken bij waar Lieke niets mee kan.....ze is in communiceren heel erg rechtstreeks
Mocht Dennis eigenlijk wel zeggen van de FEBO dat Brian een vuile teringleijer is ???quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit gaat alleen maar Lieke haar kop kosten. Huub en Jaap blijven bij elkaar, dat heb ik Jaap weleens horen zeggen en dat is meer opgedragen door achter.
Als Lieke ook nog eens Jaap gaat afvallen onder invloed van Selene, dan tekent zij haar eigen exit.
Dat gun ik haar nog niet. Ik heb liever dat Brian er eerst eens uitgeschopt wordt. Vuile hond dat die is.
Zelfs Dennis zei nog dat Huub wel een bloedhond was maar wel oprecht. Dat omschrijft hem ook wel goed. Als Huub bloed ruikt dan staat die er als eerste bij. Wel recht in het gezicht.
Brian vond hij de grootste sneak.
Deze zinnetjes kwam tussen het neuken en sperma door.
Is dat belangrijk? Selene houdt niet van taart.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:42 schreef schatje het volgende:
Weet Selena al dat Jaap van haar taart heeft gegeten?
Ik denk dat ze er wel pissig om wordt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat belangrijk? Selene houdt niet van taart.
quote:
Dat wijf maakt overal een punt van, boeien.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er wel pissig om wordt.
Ik denk voorgoed. Lieke is duidelijk Huub helemaal zatquote:
Inderdaad, Lieke is degene die de grootste moeite heeft om af en toe eens een puntje toe te gevenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef schatje het volgende:
Huub durft zijn fouten niet toe te geven? Als er iemand is die dat doet is hij het wel.
Lieke is toch van de one liners als ze wegloopt en Huub laat zwemmen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
Lieke: hij wil altijd het laatste woord hebben.
Als we ervan uitgaan (en dat doen de meesten hier) dat Brian het hok moet winnen, doet de FEBO het helemaal goed!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Waar is Brian, is het weer pammetjestijd?
Dat doet de FEBO toch wel goed....alle aandacht op Huub en Lieke en Brian piept er weer tussenuit.
Heb vooral de laatste weken/maanden zo'n puke gevoel bij Lieke!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan dat kind echt niet meer uitstaan. Ze blijft maar doordrammen en doordrammen en doordrammen.
Als ze tegen Huub spreekt dan hoor je haar toon echt vijandig worden.
Maar het ligt allemaal aan Huub hoor, Lieke is zo politiek correct, ze doet helemaal niks.
Huub is geen makkelijk mannetje, maar zij is degene die steeds maar olie op het vuur blijft gooien, en hem bij jan en alleman zwart loopt te maken.
Als ze hem zo haat, speel dan gewoon open en bloot tegen hem. Laat ze zich dan aansluiten bij haar nieuwe vrienden Brian en Amanda.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb vooral de laatste weken/maanden zo'n puke gevoel bij Lieke!
Ik vond haar al helemaal niks en ben eigenlijk na dat aanrand gebeuren wat bijgedraaid.
Ze speelt nu gewoon tegen Huub en dat is wat ik niet van haar begrijp![]()
Zelf zal ze het wel niet zo zien, maar ik krijg echt het gebrek van die zure mossel
Precies.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu wil ze Huub onder haar hebben, en daar doet ze alles voor.
En ze haat hem omdat het niet lukt.
Misschien krijgt hij ook teveel pammetjesquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:54 schreef schatje het volgende:
Hij manipuleert, intimideert, liegt en laat haar niet in waarde.
Ook heul slim om dat zo open te vertellen. Want dan weet je zeker dat de FEBO daarop in gaat spelenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef blomst het volgende:
ik kan dat geluid niet meer horen.
Nu weer we kunnen niet als vrienden door, wat wil Lieke dan.
Niet een relatie, niet als vrienden, en wel het spel samen spelen????
Het is uit, maar Huub mag niet met een ander???? qwant dat trekt ze niet.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:21 schreef BsJanssen het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het COS waarin vermeld staat toen Brian de dekens wegtrok ofziets bij Amanda?
Dan weet ik rond welke tijd en tussen welke beelden het ongeveer zit zodat ik er een filmpje van kan maken. Ik kan het zo snel niet vinden tussen 4 maal 6 uur slaapkamer beelden
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:27 schreef schatje het volgende:
Gaf Brian nou een stomp in d'r buik?
Jaap speelt er mooi op in, want die wil van beide walletjes etenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
Lieke is bang dat Huub tegen Lieke wil spelen, en daarom wil ze een gesprek met Jaap voor dekking.
Lieke speelt nu een gemeen spelletje.
Dat is niet in handen van Lieke. Dat lukt pas als achter dat wil, zover is nu wel duidelijk wb het spel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
Lieke is bang dat Huub tegen Lieke wil spelen, en daarom wil ze een gesprek met Jaap voor dekking.
Dan rent ze terug naar Huub met haar staart tussen de benen en begint het hele gezeik opnieuwquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
Ik kijk nu al uit naar de dag dat Selena vertrekt. Wat zal Lieke het slecht trekken.
Ik heb deze verhaallijn nooit begrepen. Lieke, de zgn trut die nooit sex wilde hebben in dat hok, ligt na een half uur op het personeelsfeestje met Huub te wippen. Ik begrijp haar niet en heb haar nooit begrepen alleen dat ze per sé dat hok in wilde.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef noekje het volgende:
Ach ja, ze wisten allebei wat voor vlees ze in de kuip hadden zitten toen het begon. Hun eerste date stond in het teken van zeiken van Lieke en Huub die wel het mannetje wilde blijven. Stakkers zijn het.
Ik hoop dat ze dan naar buiten rent, samen met Selene, waar ze ondertussen een lesbische relatie heeft opgebouwdquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:03 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dan rent ze terug naar Huub met haar staart tussen de benen en begint het hele gezeik opnieuw
Het zijn echt tropenjaren in de kooi he, ze lijkt wel 60 op deze capquote:
Ik vind het een logische vraag..... waarom zou Huub het alleenrecht op Jaap hebben? En daarbij het gedreig van Huub om haar dan naar huis te sturen als ze niet doet wat ie wil.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
Dan laat je je toch intimideren? Ik haat dat post Dolle Mina gedrag.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:04 schreef schatje het volgende:
Lieke zegt dat Huub haar geintimideerd heeft om de relatie voort te zetten.
Dan zal de rest van de schuld wel bij Jaap liggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef noekje het volgende:
Lieke is 8 kilo afgevallen en dat komt door Huub.
Oh, ze wil niet hem alleen de schuld geven.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef noekje het volgende:
Laat ze zich maar gauw aanlsuiten bij Brian en Amanda.... Huub Huub Huub Huub.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef noekje het volgende:
Waar valt Huub dan van af? Die is in het hele jaar dat hij in DGK verblijft, nog geen gram aangekomen, als alleen maar afgevalllen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Je voelt je rot en valt af omdat je een machtspelletje speelt Lieke.
Hoezo goed te zien dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, het was meer bedoeld om aan te geven dat ze bij de FEBO meteen de andere kant opjkijken als Brian weer eens zoiets doet. Het was goed te zien hoor, stompen of knijpen..
Klopt ook ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waar valt Huub dan van af? Die is in het hele jaar dat hij in DGK verblijft, nog geen gram aangekomen, als alleen maar afgevalllen.
Ja Brian komt er de laatste tijd weer goed vanaf...quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
Brian heeft Amanda weer geslagen, gestompt of geknepen en daar hoor ik niemand over. Het gaat alleen maar weer over die takketrol van Lieke we weten nu ondertussen wel dat ze het zielige slachtoffer wil spelen.
Wat ik me afvraag is waarom heeft Brian Amanda, geslagen, gestompt of geknepen, want dat lees ik nergens terug.
Lees de post van het babbelaartje, daarom dus.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
Brian heeft Amanda weer geslagen, gestompt of geknepen en daar hoor ik niemand over. Het gaat alleen maar weer over die takketrol van Lieke we weten nu ondertussen wel dat ze het zielige slachtoffer wil spelen.
Wat ik me afvraag is waarom heeft Brian Amanda, geslagen, gestompt of geknepen, want dat lees ik nergens terug.
Ja daar baal ik ook van. Het kindje van god komt er weer mooi vanaf.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:13 schreef Mika25 het volgende:
Heel FOK is anti-Lieke geworden, over Brian heeft niemand het meer.
Een meesterlijke zet van de redaktie
Misschien heeft hij niets gedaan, anders bewijsfilmpje graag, ik neem in ieder geval niet snel iets aan als ik het niet gezien heb, wordt nogal eens overdreven imo ik bedoel als het zo duidelijk is waarom staat er dan gestom of geknepen zit echt een verschil in..quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
Ja dat ging over het goedmaak gesprek, maar daarin staat niet waarom Brian Amanda heeft geslagen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van het babbelaartje, daarom dus.
Zien jullie dat dan niet?? Dat doet hij telkens weer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:04 schreef schatje het volgende:
Lieke zegt dat Huub haar geintimideerd heeft om de relatie voort te zetten.
Ja, ben hier ook benieuwd naar. Hij zou haar ook voor hoer uitgemaakt hebben?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
Ja dag, heb het niet voor niks in de OP gezet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:13 schreef Mika25 het volgende:
Heel FOK is anti-Lieke geworden, over Brian heeft niemand het meer.
Een meesterlijke zet van de redaktie
Lees mijn edit, sorry.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat ging over het goedmaak gesprek, maar daarin staat niet waarom Brian Amanda heeft geslagen!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57197&sess=14591quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
en ze is blij dat hij even naar huis mag. Hopelijk knapt hij daarvan op!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:16 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Huub in een ongeleid projectiel en ik moet de klappen opvangen".
Vond wel dat hij gelijk had over Selene, ik moest er zelfs om lachen , met de opmerkingquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zien jullie dat dan niet?? Dat doet hij telkens weer.
Lieke heeft al heel vaak aangegeven er mee te willen stoppen, maar wordt niet met rust gelaten door Huub.
HIJ is tenslotte het mannetje en wil niet aan de kant gezet worden.
Als hij het uit maakt, dreigt hij steeds met haar uit de Kooi te stemmen.
Ja, dat is intimidatie!!!! En dan vinden julie het gek, dat Lieke een zeikwijf is?
Dit gedrag vertoont Huub al vanaf dag 1
het filmpje:quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:29 schreef STAP01 het volgende:
Soooooooooooooo die Brian die deed wat bij Amanda !!!! Vuile gore teringlijer! scheldt haar uit voor hoer! kijkt in de camera of iemand het ziet!
Hij stopte zijn hand onder de deken om iets bij Amanda te doen, knijpen, stompen weet ik veel wat !! en zij durft er weer niets van te zeggen ben ik bang!
Huub zei net nog, dat het over was en dat hij gewoon z'n eigen ding ging doen en Lieke zei - okeequote:Op zaterdag 8 december 2007 17:19 schreef Katewalker het volgende:
Ik las hier net dat Lieke met Huub wil kappen..wil kappen....dus?....Is het nou uit of niet..Lieke blijft er over door lullen met Jaap..
Ik ben die twee samen zo zat....please laat het nu echt uit zijn...en nooooiiit meer aan..
We leven hier in 2007. Het is aan Lieke om zich niet te laten intimideren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zien jullie dat dan niet?? Dat doet hij telkens weer.
Lieke heeft al heel vaak aangegeven er mee te willen stoppen, maar wordt niet met rust gelaten door Huub.
HIJ is tenslotte het mannetje en wil niet aan de kant gezet worden.
Als hij het uit maakt, dreigt hij steeds met haar uit de Kooi te stemmen.
Ja, dat is intimidatie!!!! En dan vinden julie het gek, dat Lieke een zeikwijf is?
Dit gedrag vertoont Huub al vanaf dag 1
Als ze het echt zo voelt, dan is ze niet alleen schijnheilig, maar ook nog eens superstom.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:16 schreef Desii het volgende:
Zit even naar Lieke te luisteren...... ze zit weer lekker in de slachtofferrol zeg
(denk wel dat ze het echt zo voelt btw)
Thanks, zet hem gelijk in de OP.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
Brian wordt agressief tegen Amanda onder de dekens
.
Huub is gewoon een hond.... daar moet je gewoon consequent mee omgaan....quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze het echt zo voelt, dan is ze niet alleen schijnheilig, maar ook nog eens superstom.
Zoals ze Huub bij alles en iedereen afschildert, is het een ontzettende boeman. Die alleen maar gemeen tegen haar is, en geen goed woord voor haar over heeft.
Maar als ze kriebels tussen haar benen krijgt, dan duikt ze wel bovenop hem. En maakt het ineens niet meer uit of de relatie aan of uit is.
Duidelijker kan het niet, bedankt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
Shocking !! En zo bewust eerst z'n zender afdoenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
Zo dan!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
Hij doet bewust zijn zender af en je hoort hem nog zeggen, dat je een hoer bent en inderdaad doet hij wat onder de dekens en kruipt er vrij agressief bovenop.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
Goed gedrag belonen en brokjes gevenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub is gewoon een hond.... daar moet je gewoon consequent mee omgaan....
Maar het is HUUB! dat kan je natuurlijk niet vergelijken met wat Lieke allemaal doetquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef riri het volgende:
Zo....wie zit hier nu openlijk met de vijand te praten over Lieke?
YESquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub zei net nog, dat het over was en dat hij gewoon z'n eigen ding ging doen en Lieke zei - okee
Het is dus uit?
Het was in ieder geval geel liefkozing Maril, dat moge duidelijk zijn, tenzij jij een stomp of een kneep als uiting van liefde ziet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:10 schreef maril het volgende:
Ff dit niet om vervelend te zijn, maar er zit in de handeling knijpen of stompen een redelijk verschil , waarom lees ik dan de hel tijd dit.
[..]
Hoezo goed te zien dan?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
Nee hoor, en ze hadden ruzie dus dat zal ook wel niet ,als ze dat niet hebben, ze houden alletwee van hard sex, maar dit was niet het geval.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geel liefkozing Maril, dat moge duidelijk zijn, tenzij jij een stomp of een kneep als uiting van liefde ziet.
Wel op een heel andere toon dan Lieke dat doorgaans doet...en bovendien is het nu uit..quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef riri het volgende:
Zo....wie zit hier nu openlijk met de vijand te praten over Lieke?
De redaktie is echt niet gek (toch?), die weten dondersgoed wat Brian allemaal doet. Maar hij doet dit met goedkeuring van de redaktie. Amanda tegen Brian beschermen past niet in hun lange termijn plannen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef mazaru het volgende:
Wat een stinkhond is het toch ook
Als er geen camera's waren geweest, dan had Amanda al heel wat botbreuken gehad.
Hier zou toch tegen opgetreden moeten worden
Ja, dat zag ik ook, erg toch die gozerquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Shocking !! En zo bewust eerst z'n zender afdoen
Holy f*ck.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
.
Lieke en Huub doen allebei hetzelfde, ze verdienen elkaar !quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar het is HUUB! dat kan je natuurlijk niet vergelijken met wat Lieke allemaal doet
Nu ik dit weer zo lees over die vuile teringrat voel ik een gigantische woede naar boven komen mij me zelf.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je het ook door? Brian op zijn sloffies naar de finale, pammetjes slikkend en wel.
Heb je wel goed gekeken Maril? En dat Amanda niet reageert is toch ook al bekend? Die pikt dat gedrag van hem, het lijkt wel alsof jij alles van Brian goed wilt praten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef maril het volgende:
[..]
YES![]()
ps filmpje gezien hij deed iets ,maar een stomp of knijpen? ik kan mij niet voorstellen dat Amanda daar dan niet op reageerd. ik bedoel ze kan behoorlijk agressief zijn en ook een zeurmodus opzetten, ze verdienen elkaar.
Nee, Huub doet het nu ook een keer. Lieke heeft de afgelopen tijd constant munitie gegeven aan Amanda en Brian door te spreken over hun relatie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke en Huub doen allebei hetzelfde, ze verdienen elkaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |