Ik vind het een logische vraag..... waarom zou Huub het alleenrecht op Jaap hebben? En daarbij het gedreig van Huub om haar dan naar huis te sturen als ze niet doet wat ie wil.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
Lieke is bang dat Huub tegen Lieke wil spelen, en daarom wil ze een gesprek met Jaap voor dekking.
Lieke speelt nu een gemeen spelletje.
Dan laat je je toch intimideren? Ik haat dat post Dolle Mina gedrag.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:04 schreef schatje het volgende:
Lieke zegt dat Huub haar geintimideerd heeft om de relatie voort te zetten.
Dan zal de rest van de schuld wel bij Jaap liggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef noekje het volgende:
Lieke is 8 kilo afgevallen en dat komt door Huub.
Oh, ze wil niet hem alleen de schuld geven.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef noekje het volgende:
Laat ze zich maar gauw aanlsuiten bij Brian en Amanda.... Huub Huub Huub Huub.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef noekje het volgende:
Waar valt Huub dan van af? Die is in het hele jaar dat hij in DGK verblijft, nog geen gram aangekomen, als alleen maar afgevalllen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Je voelt je rot en valt af omdat je een machtspelletje speelt Lieke.
Hoezo goed te zien dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, het was meer bedoeld om aan te geven dat ze bij de FEBO meteen de andere kant opjkijken als Brian weer eens zoiets doet. Het was goed te zien hoor, stompen of knijpen..
Klopt ook ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waar valt Huub dan van af? Die is in het hele jaar dat hij in DGK verblijft, nog geen gram aangekomen, als alleen maar afgevalllen.
Ja Brian komt er de laatste tijd weer goed vanaf...quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
Brian heeft Amanda weer geslagen, gestompt of geknepen en daar hoor ik niemand over. Het gaat alleen maar weer over die takketrol van Lieke we weten nu ondertussen wel dat ze het zielige slachtoffer wil spelen.
Wat ik me afvraag is waarom heeft Brian Amanda, geslagen, gestompt of geknepen, want dat lees ik nergens terug.
Lees de post van het babbelaartje, daarom dus.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
Brian heeft Amanda weer geslagen, gestompt of geknepen en daar hoor ik niemand over. Het gaat alleen maar weer over die takketrol van Lieke we weten nu ondertussen wel dat ze het zielige slachtoffer wil spelen.
Wat ik me afvraag is waarom heeft Brian Amanda, geslagen, gestompt of geknepen, want dat lees ik nergens terug.
Ja daar baal ik ook van. Het kindje van god komt er weer mooi vanaf.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:13 schreef Mika25 het volgende:
Heel FOK is anti-Lieke geworden, over Brian heeft niemand het meer.
Een meesterlijke zet van de redaktie
Misschien heeft hij niets gedaan, anders bewijsfilmpje graag, ik neem in ieder geval niet snel iets aan als ik het niet gezien heb, wordt nogal eens overdreven imo ik bedoel als het zo duidelijk is waarom staat er dan gestom of geknepen zit echt een verschil in..quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
Ja dat ging over het goedmaak gesprek, maar daarin staat niet waarom Brian Amanda heeft geslagen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van het babbelaartje, daarom dus.
Zien jullie dat dan niet?? Dat doet hij telkens weer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:04 schreef schatje het volgende:
Lieke zegt dat Huub haar geintimideerd heeft om de relatie voort te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |