quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb vooral de laatste weken/maanden zo'n puke gevoel bij Lieke!
Ik vond haar al helemaal niks en ben eigenlijk na dat aanrand gebeuren wat bijgedraaid.
Ze speelt nu gewoon tegen Huub en dat is wat ik niet van haar begrijp![]()
Zelf zal ze het wel niet zo zien, maar ik krijg echt het gebrek van die zure mossel
Precies.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu wil ze Huub onder haar hebben, en daar doet ze alles voor.
En ze haat hem omdat het niet lukt.
Misschien krijgt hij ook teveel pammetjesquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:54 schreef schatje het volgende:
Hij manipuleert, intimideert, liegt en laat haar niet in waarde.
Ook heul slim om dat zo open te vertellen. Want dan weet je zeker dat de FEBO daarop in gaat spelenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef blomst het volgende:
ik kan dat geluid niet meer horen.
Nu weer we kunnen niet als vrienden door, wat wil Lieke dan.
Niet een relatie, niet als vrienden, en wel het spel samen spelen????
Het is uit, maar Huub mag niet met een ander???? qwant dat trekt ze niet.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:21 schreef BsJanssen het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het COS waarin vermeld staat toen Brian de dekens wegtrok ofziets bij Amanda?
Dan weet ik rond welke tijd en tussen welke beelden het ongeveer zit zodat ik er een filmpje van kan maken. Ik kan het zo snel niet vinden tussen 4 maal 6 uur slaapkamer beelden
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:27 schreef schatje het volgende:
Gaf Brian nou een stomp in d'r buik?
Jaap speelt er mooi op in, want die wil van beide walletjes etenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
Lieke is bang dat Huub tegen Lieke wil spelen, en daarom wil ze een gesprek met Jaap voor dekking.
Lieke speelt nu een gemeen spelletje.
Dat is niet in handen van Lieke. Dat lukt pas als achter dat wil, zover is nu wel duidelijk wb het spel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
Lieke is bang dat Huub tegen Lieke wil spelen, en daarom wil ze een gesprek met Jaap voor dekking.
Lieke speelt nu een gemeen spelletje.
Dan rent ze terug naar Huub met haar staart tussen de benen en begint het hele gezeik opnieuwquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
Ik kijk nu al uit naar de dag dat Selena vertrekt. Wat zal Lieke het slecht trekken.
Ik heb deze verhaallijn nooit begrepen. Lieke, de zgn trut die nooit sex wilde hebben in dat hok, ligt na een half uur op het personeelsfeestje met Huub te wippen. Ik begrijp haar niet en heb haar nooit begrepen alleen dat ze per sé dat hok in wilde.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef noekje het volgende:
Ach ja, ze wisten allebei wat voor vlees ze in de kuip hadden zitten toen het begon. Hun eerste date stond in het teken van zeiken van Lieke en Huub die wel het mannetje wilde blijven. Stakkers zijn het.
Ik hoop dat ze dan naar buiten rent, samen met Selene, waar ze ondertussen een lesbische relatie heeft opgebouwdquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:03 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dan rent ze terug naar Huub met haar staart tussen de benen en begint het hele gezeik opnieuw
Het zijn echt tropenjaren in de kooi he, ze lijkt wel 60 op deze capquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |