quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef maril het volgende:
[..]
YES![]()
ps filmpje gezien hij deed iets ,maar een stomp of knijpen? ik kan mij niet voorstellen dat Amanda daar dan niet op reageerd. ik bedoel ze kan behoorlijk agressief zijn en ook een zeurmodus opzetten, ze verdienen elkaar.
Ben je blind ofzo? Je ziet toch duidelijk dat Brian Amanda behoorlijk aanpakt en haar hoer noemt?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef maril het volgende:
[..]
YES![]()
ps filmpje gezien hij deed iets ,maar een stomp of knijpen? ik kan mij niet voorstellen dat Amanda daar dan niet op reageerd. ik bedoel ze kan behoorlijk agressief zijn en ook een zeurmodus opzetten, ze verdienen elkaar.
Als er nu geen camera's waren geweest zou het veel erger voor Amanda afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het filmpje:
Brian wordt agressief tegen Amanda onder de dekens
.
ik hoor hem nog niets slechts over Lieke zeggen.... en het is gewoon de waarheid wat hij nu zegt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef riri het volgende:
Zo....wie zit hier nu openlijk met de vijand te praten over Lieke?
Alles uit bescherming voor Amanda en natuurlijk grappenderwijsquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Je ziet toch duidelijk dat Brian Amanda behoorlijk aanpakt en haar hoer noemt?
Ach, waarom reageer ik eigen op je als meest irritante user van FOK zijnde. Vanaf nu op negeer.
Helemaal mee eens HOOGSTE tijd. !!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo dan!
Wat een stinkhond is het toch ook
Als er geen camera's waren geweest, dan had Amanda al heel wat botbreuken gehad.
Hier zou toch tegen opgetreden moeten worden
Daar weet ik alles van Edwinus, heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oke, handig om even te weten. Bedankt! Ben weer helemaal verslaafd trouwens.
Dat zou nog best eens kunnen Pyquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef Py het volgende:
Jaap bepaalt straks wie er uit gaat. Huub of Lieke.
Beequeen, gedraag je.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, waarom reageer ik eigen op je als meest irritante user van FOK zijnde. Vanaf nu op negeer.
Brrrrrrrrrrrr....hoezo lonkanker. Dit zijn dus sigaretten van twee personen, de rest rookt toch niet.quote:
Een mens heeft alrtijd een reactie als je geknepen wordt roep je au dus het was iets anders , ik ontken niet dat hij iets deed want hij ded iets maar wat? en bij de redaktie werken genoeg vrouwen als ze zien dat zij word mishandeld zullen ze heus wel ingrijpen.tenminste . Toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken Maril? En dat Amanda niet reageert is toch ook al bekend? Die pikt dat gedrag van hem, het lijkt wel alsof jij alles van Brian goed wilt praten.
Huub en Brian.......heel apart samen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Beequeen, gedraag je.
Zo'n opmerking scoort héél hoog op irritatie factor.
Snap eigenlijk helemaal niet wat je nu probeert te zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef coldstar het volgende:
Ik heb net het filmpje van Brain en Amanda bekeken. Ik krijg meer de indruk dat hij haar ergens wil pakken, waar zij op dat moment niet voor in de stemming is. Brain voelt zich hierdoor beledigd en verlaat het bed. Misschien zie ik het verkeerd.
vind ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef Rotterdammert het volgende:
mooi gesprek tussen huub en brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |