omdat het voor minder verkrijgbaar is?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:49 schreef Monidique het volgende:
Hoezo?
Nu ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
omdat het voor minder verkrijgbaar is?
Alles samen is zelfs al voor 20 te koop
toen waren ze nog niet samen, maar apart ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef Monidique het volgende:
Nu ja.
Nou ja, vast wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
toen waren ze nog niet samen, maar apart ......
Het is indirect mijn vak.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:53 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, vast wel.
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Jammer dat Hitler niet in het WOII-scenario voorkomt. Is daar geen patch voor?
Hitlerpatch 2.3526.7654 reg required.zipquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Jammer dat Hitler niet in het WOII-scenario voorkomt. Is daar geen patch voor?
Zolang het energieverbruik blijft stijgen niet neequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En er kan nog steeds geen elektriciteitscentrale dicht.
Ik hoop vna harte dat kernfusie van de grond koopt. Maar voordat dergelijke centrales bij Siemens op de plank liggen duurt nog wel een generatie vrees ikquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit en het kernfusieproject in Frankrijk maakt mij blij en alle mileunazi's minder blij en dus mij weer blijer.
Ik overdrijf het ook een beetje maar de "orde van Oranje Nassau" is gewoon te laag. M'n opa was al Commandeur in de Orde van Oranje Nassau en Simonis krijgt slechts 1 graad hoger. Belachelijk. Zelfs een staatssecratis die 2 jaar zit krijgt meer (en dit laatste overdrijf ik niet!).quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ridder Groot Kruis in de Orde van Oranje Nassau is iets anders dan een lintje, Klopkoek.
Waarom zou je windmolens neerzetten als je kolencentrales kunt plaatsen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef Monidique het volgende:
Windmolens doen het, ze wekken energie op, ze zijn redelijk betrouwbaar, niet te duur, het enige bezwaar is dat niemand ze in z'n achtertuin wil hebben.
Ja, waarom eigenlijk...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom zou je windmolens neerzetten als je kolencentrales kunt plaatsen?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:58 schreef Apropos het volgende:
Het lijkt me sterk dat je echt armoede hebt geleden.
QED.quote:M'n opa was al Commandeur in de Orde van Oranje Nassau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |