Wat voor bak heb jij dan?quote:Op zondag 23 december 2007 16:47 schreef Prowl het volgende:
Siliconen kit van de gamma is goed zat
Ik weet een bak te staan van 200x70x70 die met gamma siliconen kit is gemaakt en al 9 jaar staat
Ik heb kersenbuikjes en maanvissen samen, en dat gaat primaquote:Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef BlackFrancis het volgende:
Maar rene, over je vissen die je had uitgezocht. Die Kersenbuikjes, (apistogramma cacatuoides vast ook) en maanvissen zijn best flinke vissen. Die allemaal een territorium willen vormen.
En in een paartje, En maanvissen eigenlijk in een school... Is dat niet wat te veel van 't goede. Want een rio 240 is toch ~ 120x40x50.
Koop gewoon een gloednieuwe just like i didquote:Op woensdag 26 december 2007 11:32 schreef rene90 het volgende:
en ik ben druk opzoek naar een 240 liter aquarium (rio 240) met meubel, iemand toevallig 1 gezien voor een mooie prijs?
Een dierenzaak in de buurt zal toch wel wat guppy's hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
In de catogorie ik zoek
Ik zoek guppy's. Liefst niet al te klein/jong. Dus als je iemand kent in de buurt van Amsterdam die een paar mooie kan missen...
echte aquarium speciaalzaken hebben ook wel eens wildvang guppen en andere bijzondere soorten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:50 schreef Veulen het volgende:
Guppen uit een dierenspeciaalzaak zijn te duur en vaak te slap.
Zoek echt iets bijzonders.
je hebt je met recht aan een jaartje gehoudenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:26 schreef rene90 het volgende:
vraagje van mijn kant weer: ik wil in de toekoms (lees met een jaartje) naar een groter aquarium overstappen, denk aan een rio 240, alleen ik lees veel dat juwel toch niet zo goed is? Bolstaan van het ruit en dergelijke, iemand daar ervaring mee? (patch misschien die heeft juwel's (gehad)).
En is het aan te raden om het via marktplaats te kopen? En waar dan op te letten. Dan heb ik een 60 cm bakje over en zou ik dat als kweekbakje willen laten draaien, iemand een leuk idee wat je op kweek kan zetten, of wat voor levend voer je in het kweekbakje kan doen voor de grote bak?
Je ben niet de enige....quote:Op maandag 31 december 2007 12:01 schreef rene90 het volgende:
heb ik zelf hele andere ervaringen mee![]()
heb 3 maanden terug ofzo 3 antennebaarsjes gekocht, 2 vrouwtjes 1 mannetje, er ontstond een koppeltje en het "verstoten" vrouwtje is uiteindelijk gestorven, nu is het koppeltje al een maand samen, legt om de zoveel dagen gewoon eitjes, en tja gaat harstikke goed:D
was meer de combinatie antennebaarsjes=>maanvissen waar ik benieuwd naar was.
Heb vandaag een kokosnoot uitgebeiteld, dus daar kan ik morgen mooi me aquarium mee opbouwen:D
Als je veel geluk heb, kan het goed gaan, maar dan moet je die wel groot kopen en de maantjes klein.quote:Op maandag 31 december 2007 13:09 schreef rene90 het volgende:
kardinaal tetra's ook? die worden wat groter toch?
kersenbuiken krikken er beetje op los of niet?
de apistogramma cacatuoides en
de Brachydanio frankei leken me ook leuke visjes, iemand daar ervaring mee? i.c.m. maanvissen?
heb net even 3 zakken zand gefilterd (tuinslang onderin de emmer, zand erbovenop, en kraantje aan) dus 24 kg zand, zou dit genoeg zijn?
maar als je genoeg schuilmogelijkheden creert zouden de garnaaltjes toch goed erbij kunnen? heb 2 kokosnoten al uitgehakt, ga zo steen halen, en dan de plantjes bestellen tja:) we gaan het zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |