quote:
Op maandag 31 december 2007 13:09 schreef rene90 het volgende:kardinaal tetra's ook? die worden wat groter toch?
kersenbuiken krikken er beetje op los of niet?
de apistogramma cacatuoides en
de Brachydanio frankei leken me ook leuke visjes, iemand daar ervaring mee? i.c.m. maanvissen?
heb net even 3 zakken zand gefilterd (tuinslang onderin de emmer, zand erbovenop, en kraantje aan) dus 24 kg zand, zou dit genoeg zijn?
maar als je genoeg schuilmogelijkheden creert zouden de garnaaltjes toch goed erbij kunnen? heb 2 kokosnoten al uitgehakt, ga zo steen halen, en dan de plantjes bestellen tja:) we gaan het zien
Als je veel geluk heb, kan het goed gaan, maar dan moet je die wel groot kopen en de maantjes klein.
Kersebuikjes gebruikte ik om voer te kweken voor mij grote vissen. Ben overgestapt naar zebra's omdat die meer en sneller kweekte en de jongen zijn sneller groot. Ja ze fokken dus veel!
Cacatuoides moet gaan, de andere ken ik niet
Gooi een laagje van 3 cm in een emmer, vul de emmer voor de helft. Roer met de handen het zand rond, als het water helder blijft is het goed.
Het kan goed gaan, maar ik verwacht dat het voer zal worden.
Als je Java varen op de kokosnoot vastzet (visdraad) zullen ze eraan vast groeien wat een mooi effect geeft