quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:43 schreef borisz het volgende:
Belastingdienst heeft een gat van 3,4 miljoen die moeten ze maar verhalen op de rokers hier
Ik val af, heb al een week niet meer gepokerd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Nee, laat ze dat maar verhalen op de pokerverslaafde gokkers.
Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik val af, heb al een week niet meer gepokerd.
nee zo'n periode dat je er even geen zin in hebtquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn
Daar zit ik ook in, pak die rokers maar aan!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
nee zo'n periode dat je er even geen zin in hebt
game bedoel je?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n dndiek moet zich schamen. Als badmintonner kost het net die cruciale punten bij een gelijkopgaande match.
Kan je wel een handig rookgordijn neerleggen zodat de tegenstander de shuttle niet meer ziet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n dndiek moet zich schamen. Als badmintonner kost het net die cruciale punten bij een gelijkopgaande match.
ik bestel alle kerstcadeautjes onlinequote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga maar een kerstkadootjes shoppen.
Ho ho ho
ik ben bezig met het opnieuw rangen van de dvd's, daarna ben ik van plan om uitgebreid foto's te makenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:14 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Hier waren we dus
PH 750 DVD'sdammm
kan je nog nieuwe foto's van de collectie ??
En weer terug en de kado's ingepakt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga maar een kerstkadootjes shoppen.
Ho ho ho
Was het zo makkelijk dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
OMFG! Het geluid van Q-Music is geraden!
Wat was het en hoe hoog stond de teller?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
OMFG! Het geluid van Q-Music is geraden!
Nou, neequote:
Ik lees het nu door de link van Golfer:quote:
Ik hoor er nu pas voor het eerst vanquote:Al weken lang was Nederland in de ban van de enige juiste oplossing.
Ik volg t niet, maar zag net toevallig een topic erover. Had er wel al een paar keer over gehoord, maar ik luister zelf geen Kuu.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eergisteren minimaal al, Eng.
Weer thuis van 't korfbal.
Ik volg 't ook niet, maar ik hoorde 't donderdag.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik volg t niet, maar zag net toevallig een topic erover. Had er wel al een paar keer over gehoord, maar ik luister zelf geen Kuu.
quote:Ik wilde gaan
maar zag je staan
Ik ken je leeftijd
maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet
maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleedt
Ik heb met jou geen doel
maar dat verandert niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn
Maar inplaats van breezer drink je droge witte wijn
Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eind ligt toch in puin
Jij bent vijftien lentes jong
En ik de twintig al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Weer een sms
Noem je mij Idool
Die je stuurt onder de les
Op de middelbare school
Mijn hart is heet
Mijn hoofd is kil
En mijn hart fluistert zinnen die mijn hoofd niet horen wil
Maar ik ben niet van steen
En de wetten van de liefde zijn gemeen
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van breezer drink je droge witte wijn
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Is het dan ooit geen tijd voor bierquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:40 schreef appelsientje het volgende:
Goed is het al tijd voor bier ??
M'n rugquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:02 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens richting een verjaardag, bij de buurman dus dat wordt aan het bier
alsof 3 seconden door de regen lopen zo lekker isquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef pascalheister het volgende:
ja ik heb geen zin om 15 min te fietsen en zeiknat daar aan te komen
Heb je 't nu over Pascal? (De buurboer, dan.quote:
Ik ga zo even naar de buurman om een pilsje te drinken, ter ere van zijn verjaardag !quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb je 't nu over Pascal? (De buurboer, dan.) of over jezelf?
Nah.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de buurman om een pilsje te drinken, ter ere van zijn verjaardag !
zo beter ?
Met goed voetbal ook nogquote:
Precies. Het gaat er om dat je na 34 wedstrijden bovenaan staat. Niet na 14. Het gat is veel te klein.quote:
quote:Tong zegt:
Ze gg in Hools AJAAAAAXXXX Vobenaan
Ik heb het gewoon gecopy/paste vanuit MSNquote:
Volgens Tong was het Kuiphofquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie gaf net het commentaar bij RTL4 bij de samenvatting van Ajax?
Waarom gaat die idioot dan mee?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef VoreG het volgende:
Is er ook accijns op poker?
Nee joh ga gewoon de kroeg in.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Het regent... zal ik dan maar gewoon thuisblijven...?
Gewoon een chickie met een umbrella regelenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Het regent... zal ik dan maar gewoon thuisblijven...?
Weet ik het, volgens mij wilde hij mij eruit bluffenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom gaat die idioot dan mee?
Puik plan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gewoon een chickie met een umbrella regelen
Goedzo! Denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:27 schreef Grulez het volgende:
Ok ik ben om.
Net als gister en eergister zeker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:54 schreef borisz het volgende:
PC gooi ik uit,
Is dat niet in Praag toevallig? Zag overal posters van k1 hangen in Praag.quote:Op zondag 9 december 2007 00:06 schreef appelsientje het volgende:
Niemand K1 aan 't kijken??
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
En gewonnen bij Kladno uit vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 00:06 schreef appelsientje het volgende:
Niemand K1 aan 't kijken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.. in Koreaquote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is dat niet in Praag toevallig? Zag overal posters van k1 hangen in Praag.
quote:Op zondag 9 december 2007 00:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor degene die niet kunnen wachten: Hier de uitslag.Kut ik wil je spoiler qouten.. en ik zie de uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Serieus??? ik dacht in Korea...quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 00:12 schreef sjimz het volgende:
Heb je nu weer tijd om andere dingen te doen sien
Het was geen beste wedstrijd, maar weer een ervaring rijker. Uitwedstrijden hier zijn telkens weer een avontuur.quote:
Volgens mij zijn thuiswedstrijden dat alquote:Op zondag 9 december 2007 00:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het was geen beste wedstrijd, maar weer een ervaring rijker. Uitwedstrijden hier zijn telkens weer een avontuur.
Lees nu pas dit: De nieuwste thriller van de broers Coen, "No Country for Old Men", is door de Amerikaanse filmcritici verkozen tot beste film van 2007.quote:Op zondag 9 december 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
Nog even een filmpje bekijken die volgend jaar pas in Nederland uitkomt, maar bij IMDB nogal hoog staat aangeschreven: No Country for Old Men.
Titel sprak mij wel aan.
Tongquote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef sjimz het volgende:
Herman zegt:
Zeg ff in hools dat ik ook kijk naar K1 maar meer vamn scjoonspungen hou
Herman zegt:
schoonspringen
Tong80 bij deze
Ja maar hier reageer je ook opquote:
Is heerlijk naast me op de bank in slaap gevallen zonet, of was het nou andersom???quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Hoest met het gekriebel SCH ?
scheelt dan dat ik gewoon in een woonwijk woonquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nah.
DAarna riep Pascal dat ie 15 minuten moest fietsen anders, en mijn punt is dat die 15 minuten de dichtstbijzijnde boer is.
quote:Op zondag 9 december 2007 02:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je dat wel doen Eend?
Late nachtdienst of vrijgezelletje spelen?quote:
Maar was dus niet de film waar ik het over had.quote:Op zondag 9 december 2007 02:46 schreef Bluezz het volgende:
Ola
Film was best leuk. Met Viggo * Aragorn * Mortensen in de hfdrl.
quote:Op zondag 9 december 2007 02:46 schreef Bluezz het volgende:
Ola
Film was best leuk. Met Viggo * Aragorn * Mortensen in de hfdrl.
Ik vind het vooral een engerdquote:Op zondag 9 december 2007 02:59 schreef rubbereend het volgende:ik ken meer vrouwen die beginnen te kwijlen. Maar die vinden hem vooral lekker in de rol uit LOTR
Ik duik erbovenopquote:Op zondag 9 december 2007 03:17 schreef rubbereend het volgende:
nou met dat beeld ga ik nog maar proberen in slaap te komen
Duik ik daar weer bovenop.quote:
* borisz ziet dat de koters van DIGGER richting de dvdkast van PH rennen, of die kast rechtop blijft staan is de vraagquote:
Heb je weer wat in zn schoen gepropt dan? Aangezien alle Sinterklaaszooi toch in de aanbieding is...quote:Op zondag 9 december 2007 09:34 schreef Againzender het volgende:
Axel zit heel schattig Sinterklaasliedjes te zingen![]()
verankerd aan de muur met ingestorte schroefhulzen, rondom 60min brandwerend en voorzien van 230 voltquote:Op zondag 9 december 2007 09:17 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz ziet dat de koters van DIGGER richting de dvdkast van PH rennen, of die kast rechtop blijft staan is de vraag
Is dat 'hufterproof'?quote:Op zondag 9 december 2007 09:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
verankerd aan de muur met ingestorte schroefhulzen, rondom 60min brandwerend en voorzien van 230 volt
sjips..quote:Op zondag 9 december 2007 10:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vind je ook een condoom Ole, anders is t niet goed hè.
jaquote:
Ga samenwonenquote:Op zondag 9 december 2007 10:05 schreef Ole het volgende:
hij weet niet eens waar zijn huis woont
quote:Op zondag 9 december 2007 10:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga samenwonen
Kom je ook wel een keer achter zn naam
quote:Op zondag 9 december 2007 10:12 schreef Ole het volgende:
O ja, hij heeft een een donkere vrouw, leuk mens..l moet je geen ruzie mee krijgen
Dan had je nog wel even 4 minuten kunnen wachten met posten.quote:
Een rondje lijkt me een gepaste straf.quote:Op zondag 9 december 2007 11:53 schreef DarkShine het volgende:
Moggel
quote:Op zondag 9 december 2007 13:08 schreef borisz het volgende:
Sjimmie baal jij ook zo erg ? 'Agenten balen van verplicht boetes uitdelen'
Jij komt nooit in de grote stadquote:Op zondag 9 december 2007 13:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog nooit een id bij me gehad en ben nog nooit beboet, doe eens beter je werk sjimz
quote:Op zondag 9 december 2007 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij komt nooit in de grote stad
En ik weiger naar Friesland te gaan om je er een te geven!
Dat mocht wettelijk toch niet?quote:Bij 40.000 van hen was volgens het bureau geen sprake van nog een andere overtreding.
Nee maar dat weet de normale burger toch nietquote:Op zondag 9 december 2007 13:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, sjimz:
[..]
Dat mocht wettelijk toch niet?
Is het niet zo dat bij preventieve acties ook om een ID gevraagd wordt?quote:Op zondag 9 december 2007 13:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, sjimz:
[..]
Dat mocht wettelijk toch niet?
Je zegt het goed, hoolsvriendenquote:Op zondag 9 december 2007 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]Leer je Hoolsvrienden eens wat beter kennen
![]()
* SCH woont al 23 jaar niet meer in Friesland en wel in een grote stad.
Ik zit persoonlijk te denken aan drankcontroles, of je dan ook je ID moet laten zien als je blaast en dat je niet gedronken hebt.quote:Op zondag 9 december 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is het niet zo dat bij preventieve acties ook om een ID gevraagd wordt?
Of het mag of niet.
Very true, very true.quote:Op zondag 9 december 2007 13:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar dat weet de normale burger toch niet
Nouja, meer preventief fouilleren ofzo, dacht ik meer aan.quote:Op zondag 9 december 2007 13:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zit persoonlijk te denken aan drankcontroles, of je dan ook je ID moet laten zien als je blaast en dat je niet gedronken hebt.
Wageningen, dat linkse veganistische krakersbolwerk met al die tuinbroeken die plantjes bestuderen - er is geen eens een voetbalclub, de enige bekende Wageninger is Volkert van der G. - nou ja, na Alexander Pechtold danquote:Op zondag 9 december 2007 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Utrecht een grote stad noemen
Wageningen
Ligt eraan op welke grond je het preventief fouilleren doet.quote:Op zondag 9 december 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, meer preventief fouilleren ofzo, dacht ik meer aan.
Maar ik heb geen idee, geen ervaring mee.
Omdat....quote:Op zondag 9 december 2007 13:24 schreef borisz het volgende:
tussenstand SCH 1-0 EngeCat
meestal is dat als je in de auto zit en dien je wel een bepaald soort ID bij je te hebbenquote:Op zondag 9 december 2007 13:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zit persoonlijk te denken aan drankcontroles, of je dan ook je ID moet laten zien als je blaast en dat je niet gedronken hebt.
En nu met sarcasme...quote:Op zondag 9 december 2007 13:24 schreef borisz het volgende:
tussenstand SCH 1-0 EngeCat
Dat komt meer in de richtingquote:Op zondag 9 december 2007 13:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Idd. Het is eigenlijk meteen een knock out
Tenzij je nog geen 12 jaar bent.quote:Op zondag 9 december 2007 13:41 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
meestal is dat als je in de auto zit en dien je wel een bepaald soort ID bij je te hebben
maar dan hoef je waarschijnlijk ook niet te blazen lijkt mequote:
quote:Op zondag 9 december 2007 15:05 schreef SCH het volgende:
Vond het bad het ook fijn?
ik voel me gebruiktquote:
ouwe spelen niet fijnquote:Op zondag 9 december 2007 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
zeikerd. wordt er eens met je gespeeld, is het weer niet goed.
quote:
't Zandtquote:Op zondag 9 december 2007 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Utrecht een grote stad noemen
Wageningen
Toevallig vannacht nog gecontroleerd op alcohol, toen we terug naar huis reden.quote:Op zondag 9 december 2007 13:41 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
meestal is dat als je in de auto zit en dien je wel een bepaald soort ID bij je te hebben
Hier heeeeeeeel liev vragen :quote:Op zondag 9 december 2007 16:31 schreef SCH het volgende:
Hoe kom ik aan een kerstmutsje in mijn avatar?
ja, waarom niet? 6 jaar verschil valt nog wel.quote:Op zondag 9 december 2007 17:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn meisjes van 20 een legale gesprekspartner voor een vrijgezel van 26?
aha daar is ook meteen de Boonensmoesquote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Mooi zo, dan heb ik d'r nummer niet voor niets gescoord!
Overigens zag ze er ouder uit....
LOL, tijdloze quote!quote:Op zondag 9 december 2007 17:38 schreef rubbereend het volgende:
aha daar is ook meteen de Boonensmoes
Niks mis mee.quote:Op zondag 9 december 2007 17:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn meisjes van 20 een legale gesprekspartner voor een vrijgezel van 26?
quote:Op zondag 9 december 2007 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
De meeste Rotterdammers hebben gewoon nog geen internet.
Komt het ff goed uit dat ik geen Rotterdammert ben~.quote:Op zondag 9 december 2007 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
De meeste Rotterdammers hebben gewoon nog geen internet.
Daarom zit jij ook wel hierquote:Op zondag 9 december 2007 17:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Komt het ff goed uit dat ik geen Rotterdammert ben~.
Voor iemand uit een achtergesteld gebied als Wageningen/Velsen is dit inderdaad een goede grap.quote:Op zondag 9 december 2007 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben ik in vorm of ben ik in vorm?
Dankjequote:Op zondag 9 december 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor iemand uit een achtergesteld gebied als Wageningen/Velsen is dit inderdaad een goede grap.
Whehe, je was qua mentaliteit altijd al een Brabo.quote:Op zondag 9 december 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
Hetgeen ik altijd verafschuwde word ik zelf...
Ik ga naar Tilburg verhuizen.
Het is dan wel geen Limburg of Wageningen, maar toch..
Ergh ghemoedelijk?quote:Op zondag 9 december 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehe, je was qua mentaliteit altijd al een Brabo.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het nog steeds erg boeiend, alleen het loopt totaal niet zoals ik wil waardoor ik de motivatie begin te verliezen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:26 schreef Suijk het volgende:
Je deed toch rechten? Vond je niks meer?
quote:Op zondag 9 december 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehe, je was qua mentaliteit altijd al een Brabo.
Ik wou hier 'Et tu, <Latijns voor 'bos'> neerzetten, maar dat gaat lastig als dat laatste niet weet.quote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef Bos81 het volgende:
En ik dan Lego?
Dat had ik toch nooit begrepen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wou hier 'Et tu, <Latijns voor 'bos'> neerzetten, maar dat gaat lastig als dat laatste niet weet.
OT: Bos is toch Latijn voor rund?quote:Op zondag 9 december 2007 21:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wou hier 'Et tu, <Latijns voor 'bos'> neerzetten, maar dat gaat lastig als dat laatste niet weet.
Ze heeft het nog lang met je volgehouden.quote:Op zondag 9 december 2007 17:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben al twee maanden single SCH, ik had je al wel bij me thuis verwacht...
quote:Op zondag 9 december 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof het wel ja!quote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
OT: Bos is toch Latijn voor rund?
Geen beter vermaak, dan leedvermaakquote:Op zondag 9 december 2007 21:30 schreef SCH het volgende:
Waar is Clauwhee toch?
mis jij em?quote:Op zondag 9 december 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
Briljante openingspost, al zeg ik het zelf
Hoe erg mis jij tong80?
Te moeilijk ??quote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds erg boeiend, alleen het loopt totaal niet zoals ik wil waardoor ik de motivatie begin te verliezen.
quote:Op zondag 9 december 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
En weer terug van het etentje bij het restaurant waar we ook op mijn huwelijksdag gaan eten!
Zeker goed gekeurd!quote:Op zondag 9 december 2007 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En goed gekeurd ??
Wanneer ging jij ook weer trouwen?
Oke 2 maanden eerder dan ikquote:Op zondag 9 december 2007 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeker goed gekeurd!
We zaten nu in het gewone restaurant maar tijdens de bruiloft hebben we een apart gedeelte voor ons alleen afgehuurd.
29 februari 2008.
Nee, mijn pak ga ik wel begin februari ofzo halen.quote:Op zondag 9 december 2007 22:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke 2 maanden eerder dan ik
spannendje hebt je pak al ??
Silva volgens mij, of iets dergelijks.quote:Op zondag 9 december 2007 21:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
* Eilanden is blij van alle trouwstress af te zijnquote:Op zondag 9 december 2007 22:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke 2 maanden eerder dan ik
spannendje hebt je pak al ??
Hopen dat de boom niet omvalt binnenkort.quote:Op zondag 9 december 2007 22:13 schreef borisz het volgende:
EC, Ton is weer een minimiem stukje gestegen in de kerstboom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |